En tiedä enää

Anonyymi-ap

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa sua pois mielestä. Enkä tiedä miksi aiheutat niin voimakkaita tunteita. En usko, että tahallaan tai ilkeyttäsi olisit ihastuttanut itseesi.

Oon niin kuin ilmaa sulle, enkä tykkää siitä ajatuksesta, koska voisin tehdä ihan mitä tahansa sun vuoksesi. Varmaan parempi antaa olla niin kuin olet antanut ymmärtää.

Muutenkin tuntuu niin väärältä.

58

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle? Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi00003

Olen mies

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen mies

nähtiinkö vilaukselta eilen?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

nähtiinkö vilaukselta eilen?

Ei.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen mies

Miten kehtaat noin akkamaista tekstiä suoltaa ilman tunnisteita?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Aika neutraali omasta mielestä… paitsi, että en oo vielä ikinä kuullut naisen sanovan, että ois valmis tekemään ihan mitä tahansa jonkun toisen vuoksi.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Hyvin sanottu!

• Anonyymi00002

Selitä tuo "ihastuttanut itseesi?" Onko semmoinen edes mahdollista.

• Anonyymi00004

Todellakin?

• Anonyymi00008

Ootko huomannu, että nainen joskus esimerkiksi heittäytyy tosi levottomaks ja leikkisäks? Ja puheenaiheeena monesti jotain sun harrastuksista…

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ootko huomannu, että nainen joskus esimerkiksi heittäytyy tosi levottomaks ja leikkisäks? Ja puheenaiheeena monesti jotain sun harrastuksista…

Tuo on omasta mielestäni semmosta ihastuttamista tai toisen ihastuksen ruokkimista, että oma itsetunto kohenisi…

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuo on omasta mielestäni semmosta ihastuttamista tai toisen ihastuksen ruokkimista, että oma itsetunto kohenisi…

Entäs jos se nainen on leikkisä ihan kaikkien kanssa, semmoinen leikkisä luonne. Miks ei vois puhua harrastuksista ihan neutraaleilla tarkoitusperillä? Puhutko sinä toisten harrastuksista vain iskemismielessä??

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Entäs jos se nainen on leikkisä ihan kaikkien kanssa, semmoinen leikkisä luonne. Miks ei vois puhua harrastuksista ihan neutraaleilla tarkoitusperillä? Puhutko sinä toisten harrastuksista vain iskemismielessä??

No en. Mutta, jos ei suoraan puhu sulle ikinä noista tai ylipäätään puhu mistään.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja on hyvin mahdollista, myönnän.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

…tai matkii sua

• Anonyymi00006

Sama täällä. Väärin tämä on. Me vain täytetään se tunnetyhjyys toisiltamme mitä molemmat kaipaamme

• Anonyymi00034

Jep

• Anonyymi00007

Oletko ollut kimpassa joskus hänen kanssaan?

• Anonyymi00010

En?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En?

Miten sä sitten voit olla mustis?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miten sä sitten voit olla mustis?

Nyt en ymmärrä🤔. Miks ei vois olla mustis muka, jos ei oo ollu kimpassa? Esim. jos muut saa kokoajan sen huomion tai jotain vastaavaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nyt en ymmärrä🤔. Miks ei vois olla mustis muka, jos ei oo ollu kimpassa? Esim. jos muut saa kokoajan sen huomion tai jotain vastaavaa.

aaaaa.. nii joo. Tarkoitat siis täällä sivustolla vai live elämäs?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

aaaaa.. nii joo. Tarkoitat siis täällä sivustolla vai live elämäs?

Irl tietysti

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Irl tietysti

No esim.kelle siellä olet mustis?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No esim.kelle siellä olet mustis?

No esim. Yhelle toiselle naiselle.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tulee vaan mieleen muisto ala-asteelta, kun toinen tyttö pussas ikkunan läpi sen aikasta ihastusta. Joku 9v sitten :D

• Anonyymi00035
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Meninköhän jo sekaisin henkilöistä. 🤔 Oletko siis aloittaja mies, ja olet mustasukkainen jollekin toiselle naiselle, joka vie kaivattusi (naisen) huomion?

En näe tuossa tapauksessa kyllä syytä mustasukkaisuuteen, mutta ymmärrän tavallaan turhautumisesi. Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen, että nainen on myös kiinnostunut sinusta, mutta hän jotenkin jännittää sinun kanssasi juttelua ja kohdistaa sinun sijaan juttelun naiselle, joka on hänelle tuttu ja jonka seurassa ei tarvitse jännittää? Itse olen naisena joskus käyttäytynyt näin vastaavassa tilanteessa. Johtunee jonkinasteisesta ujoudestani ja kiinnostuksesta miestä kohtaan, jolla en voi uskoa olevan kiinnostusta minua kohtaan, vaikka se usein siltä on vaikuttanutkin.

Monimutkaista vai mitä! 😄

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Meninköhän jo sekaisin henkilöistä. 🤔 Oletko siis aloittaja mies, ja olet mustasukkainen jollekin toiselle naiselle, joka vie kaivattusi (naisen) huomion?

En näe tuossa tapauksessa kyllä syytä mustasukkaisuuteen, mutta ymmärrän tavallaan turhautumisesi. Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen, että nainen on myös kiinnostunut sinusta, mutta hän jotenkin jännittää sinun kanssasi juttelua ja kohdistaa sinun sijaan juttelun naiselle, joka on hänelle tuttu ja jonka seurassa ei tarvitse jännittää? Itse olen naisena joskus käyttäytynyt näin vastaavassa tilanteessa. Johtunee jonkinasteisesta ujoudestani ja kiinnostuksesta miestä kohtaan, jolla en voi uskoa olevan kiinnostusta minua kohtaan, vaikka se usein siltä on vaikuttanutkin.

Monimutkaista vai mitä! 😄

Ei ihan ap oli. Tuossa oli myös tuo vanha kokemus. En itsekään ymmärrä itseäni aina :)

• Anonyymi00057
        UUSI

Sivusta kyl oikaisen että sulla on mennyt nyt kyllä ihmiset pahasti sekaisin tällä palstalla.

• Anonyymi00020

Miettipäs nyt järjellä niitä
      Sun omia konkreettisia tekoja !
      (Kohtelet kun ilmaa ja vingut et kaikkea pitäisi olla ja saada! Olisko toiminta mitään?❣️😂)
      Emme ole edes tavanneet kertaakaan kun ei ole
      sopinut tai järjestyny!?

• Anonyymi00021

Onko tämä miehen vai naisen kirjoitus?

• Anonyymi00025

Ohi!

• Anonyymi00022

Tulta päin, kävi miten kävi. Sano tuo hänelle.

Miten kauan olet tuskaillut tunteidesi kanssa?

• Anonyymi00026

Vuoden kohta 🥲😅

• Anonyymi00028

Minkä ikäinen sä oot?

• Anonyymi00030

Nuori

• Anonyymi00029

No siis kai useimmat tykkää että niistä tykätään ja yrittää käyttäytyä niin.
      On se ehkä tahallistakin. Että melkeen kaikki naiset käyttäytyy eri tavalla kun paikalla on miehiä. Mutta siis muutkin.
      Ei se kyllä ilkeyttä ole. Se saattaa ollla jotain geneettistäkin että selviytymisessä on auttanut viidakossa kun on ollut tykätty.
      Sori jos joku jossain joskus miettinyt mua.

• Anonyymi00031

No välillä vaikuttas, että sun teoria pitää paikkansa, mutta joskus hän taas saattaa vaikuttaa vähän vihaisemmalta🤔.

• Anonyymi00032

Minä olisin halunnut nähdä sut tänään kultaseni. Joskus sen vain aavistaa vaikka tilanne on mikä on. Haluaisin matkalle kanssasi kahdestaan. Mutta kuinka voin koskaan uskaltaa kysyä tai ehdottaa edes sellaista. En uskalla. Terveisin leikkisä mutta ujo niissä asioissa

• Anonyymi00033

Ohi

• Anonyymi00036

elämä kaksuuntasenkaa on yhtä helvett.iä mieti tarkoin

• Anonyymi00040

Etkö ole oppinu että jokainen on ihan itse vastuussa omasta ihastumisestaan siitä on turha syyttää ketään toista kotona jäi vanhemmilla jotain opettamatta jos sillä perus liipa laajalla saa sut ihastumaan

• Anonyymi00047

En syytä. Toinen on oma itsensä, ja siihen tykästyin. Tiedän myös, että on itse vastuussa, jos ihastuu toiseen.

• Anonyymi00041

Piti olla mahdotonta saada ketään ihastumaan olemalla oma itsensä saatikka rakastumaan

• Anonyymi00046

Niin kävi.

• Anonyymi00042

Olette ihastuttanut niin kauan, että saatte palkinnon kaikesta lähestymisestä.

• Anonyymi00043

Naisen puhetta

• Anonyymi00044

Miks tuntuu väärältä? Mä kerroin kyllä mun tunteista

• Anonyymi00045

Anna mies tilanteen olla jo!
      Ei se täällä vinkumalla muuksi muutu tai parane
      Naiselta.

• Anonyymi00049

Ei niin, tiedän. Mitä tarkalleen ottaen edes etsit tältä palstalta?

• Anonyymi00051

Mielestäni tämä on kaikista paras paikka kuitenkin tunteiden purkamiseen vai mitä? Eikä esimerkiksi toiselle, jos ei kiinnosta.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei niin, tiedän. Mitä tarkalleen ottaen edes etsit tältä palstalta?

En etsi enää mitään.
        Luottamus siihen et mitää hyvää seuraa tai
        että luottaisi netissä tai Suomi24 koskaan enää kehenkään meni loppuelämäksi tän
        Jutun mitä oon käsitellyt kirjoittaen pitkään
        takia .
        Vaikea luotaa enää mihinkään mitä metis näkee.
        Naiselta

• Anonyymi00048

Olethan SINÄ kuitenkin se oikea !

• Anonyymi00052

Niin mikä oikea?

• Anonyymi00056
      UUSI

Tyhmä sä olet annoin monet kerrat sulle mahdollisuuden että osaisit olla kunnolla mut paskan vitut sä mitään oppinu se viimeinen kerta oli game over ei ole enää ikävä sua en tunne sääliä en yhtään mitään noin blondiin ja tyhmään naiseen

• Anonyymi00059
        UUSI

Ai en ole kyllä huomannut että meillä menisi mitenkään huonosti. Taidat ”kaivata” jotain muuta blondia.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ai en ole kyllä huomannut että meillä menisi mitenkään huonosti. Taidat ”kaivata” jotain muuta blondia.

-sivusta

• Anonyymi00061
      UUSI

Koko ketju yhtä sekasotkua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      63
      6013
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      115
      5314
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      389
      4180
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      148
      3344
    5. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      46
      3063
    6. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      61
      2830
    7. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      133
      2171
    8. 27
      2170
    9. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      19
      1970
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      85
      1969
    Aihe