Mitäköhän vuosi

Anonyymi-ap

2026 tuo tullessaan?

91

842

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Rakkautta

• Anonyymi00057
        UUSI

huumeita ja rakkautta sama asia.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

huumeita ja rakkautta sama asia.

Miksi huumeet?

• Anonyymi00002
      UUSI

Lisää luovimista

• Anonyymi00016
        UUSI

Mitä luovit ja miksi?

• Anonyymi00056
        UUSI

pummeja suomeen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Hautajaiset, minun.

• Anonyymi00004
        UUSI

Oletko nainen?

• Anonyymi00009
        UUSI

Samaa ajatellut.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ei tämmöistä :-(
        Sitten jos se on pakosta edessä, niin 😢

• Anonyymi00005
      UUSI

Vapaus 👁

• Anonyymi00014
        UUSI

Vapaus mistä?

• Anonyymi00006
      UUSI

Laittomia uhkauksia...

• Anonyymi00007
      UUSI

Vapaudun kaikista kieroista p*skiaisista lopullisesti

• Anonyymi00008
        UUSI

mene helvettiin vapautumasta trollakka
        T-mieheltä

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

mene helvettiin vapautumasta trollakka
        T-mieheltä

Uijui, valuiko muiden ihmisten elämän pilaaminen lopulta omille reisillesi? Muiden vapaus taitaa olla sulle vaikea paikka! Oisko aika jättää ihmiset rauhaan? Oot todella limainen ja alhaisinta pohjasakkaa. Räkäisesti nauran sulle aina kun huomaan sun pyrkivän vaikuttamaan mun elämään. Niin säälittävää nähdä toi sun pakkomielle muhun. Se on heikkouden merkki että et pysty irrottamaan hyvässä tai edes pahassa. Olisit v*ttu kerrankin mies ja menisit eteenpäin!

• Anonyymi00010
      UUSI

Samaa paskaa, ellei naisesta tule kultahippustani.

• Anonyymi00011
      UUSI

Vähemmän somea nyt ainakin.

• Anonyymi00013
        UUSI

Sama tai ei somea, sitä nyt on muutenkin vähän, mutta tätä palstaa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sama tai ei somea, sitä nyt on muutenkin vähän, mutta tätä palstaa.

Minä kulutan Instassa ihan liikaa aikaa, voi mennä tuntikin selaillessa ennen kuin nousee aamulla sängystä. Ja sitten tämä palsta tietysti. Ikäväpalsta saa kyllä jäädä paljon vähemmälle sekin. Meinaan lopettaa aamuselailun kokonaan.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä kulutan Instassa ihan liikaa aikaa, voi mennä tuntikin selaillessa ennen kuin nousee aamulla sängystä. Ja sitten tämä palsta tietysti. Ikäväpalsta saa kyllä jäädä paljon vähemmälle sekin. Meinaan lopettaa aamuselailun kokonaan.

Minäkin selailin kauan aikaa sitten, nyt ei tulisi mieleenkään. Eikä myöskään selailua kännyllä ollnekaan ja koneella olen noin kerran viikossa. Onneksi asetin itselleni rajat jotka on ihme kyllä pitäneet, näin olen minimoinut Suomi-palstailun. :))

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minäkin selailin kauan aikaa sitten, nyt ei tulisi mieleenkään. Eikä myöskään selailua kännyllä ollnekaan ja koneella olen noin kerran viikossa. Onneksi asetin itselleni rajat jotka on ihme kyllä pitäneet, näin olen minimoinut Suomi-palstailun. :))

Nyt kun aloin miettimään niin en lähes kymmeneen vuoteen ole käynyt Suomi-palstalla kännykällä, joka on todellakin vähentänyt palstan lukemisen olemattomiin.
        Silloin kun luin näitä juttuja joka päivä, niin koin olevani enemmän veto poissa, nyt paljon energisempi olo.
        Ja kyllähän näiden kirjoitusten lukeminen päivästä toiseen tyhmentääkin...

Tähän loppuun on lisättävä, että jos joskus palstalla on ollut joku mehevä riita, niin olen voinut käydä heittämässä kännyllä vielä yhden kommentin ennen nukkumaan menoa. Ja se on jäänyt siihen yhteen.

• Anonyymi00017
      UUSI

Hyvää, omannäköistä, merkityksellistä elämää.

• Anonyymi00020
        UUSI

Mistä se merkitys löytyy? Kaverin puolesta kyselen.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mistä se merkitys löytyy? Kaverin puolesta kyselen.

No itselle se löytyy juuri siitä omannäköisestä elämästä. On kiva työ, talous kunnossa. Koti on mukava. Tykkään harrastaa itselle kivoja asioita. On läheisiä ihmisiä ja kivat työkaverit. Olen pysynyt terveenä. Ja olen oikeesti tehnyt tänä vuonna paljon töitä, että elämäni on mennyt itselle sopivaan suuntaan. Olen utelias uusille asioille, koen elämän valoisaksi, resilienssi on hyvä. Pienet kivat arkiset asiat elämässä antaa rikkautta. Enkä ole syntynyt kultalusikka suussa ja viime vuosiin on mahtunut paljon huonoja asioita. Siis paljon, eikä niitä ole voinut ennakoida.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No itselle se löytyy juuri siitä omannäköisestä elämästä. On kiva työ, talous kunnossa. Koti on mukava. Tykkään harrastaa itselle kivoja asioita. On läheisiä ihmisiä ja kivat työkaverit. Olen pysynyt terveenä. Ja olen oikeesti tehnyt tänä vuonna paljon töitä, että elämäni on mennyt itselle sopivaan suuntaan. Olen utelias uusille asioille, koen elämän valoisaksi, resilienssi on hyvä. Pienet kivat arkiset asiat elämässä antaa rikkautta. Enkä ole syntynyt kultalusikka suussa ja viime vuosiin on mahtunut paljon huonoja asioita. Siis paljon, eikä niitä ole voinut ennakoida.

Ookoo. Voi olla, että vaadin elämältä liikaa, kun itsellä noista ei sitä merkitystä irronnut.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ookoo. Voi olla, että vaadin elämältä liikaa, kun itsellä noista ei sitä merkitystä irronnut.

No oon jo vähän vanhempi, niin paljon on koettu ja nähty. Kun on kokenut menetyksiä, arvostaa perusasioita ja pieniä asioita enemmän.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No oon jo vähän vanhempi, niin paljon on koettu ja nähty. Kun on kokenut menetyksiä, arvostaa perusasioita ja pieniä asioita enemmän.

Ehkä minäkin sitten myöhemmin. Elämä kuitenkin vasta vähän yli puolivälissä, jos ei huonosti käy.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ehkä minäkin sitten myöhemmin. Elämä kuitenkin vasta vähän yli puolivälissä, jos ei huonosti käy.

Tai jos et koe merkityksellisyyttä, sulla on avaimet kädessäs muuttaa suuntaa. Teet pieniä palasia kerrallaan.

• Anonyymi00019
      UUSI

Enemmän oikeata lepoa nyt ainakin. Muutto, matka varmaankin ja toivottavasti rakkautta.

• Anonyymi00021
      UUSI

Kohtaamisia 🤗

• Anonyymi00023
      UUSI

Tärkeämpää on se mitä tuleva vuosi ei vie mennessään! Oblivion stout...

• Anonyymi00025
      UUSI

Töitä se tuo. Lisää töitä. Toivottavasti muutakin.

• Anonyymi00026
      UUSI

Levottomuutta. Palstalla.

• Anonyymi00027
      UUSI

Ei sitä voi etukäteen tietää, mutta minun tärkein haaveeni on löytää uusi ystävä ja vain muutaman vuoden ikäerolla! Töitä haluan myös tehdä pienissä ryhmissä keikkatyönä! Olen ollut jo kauan surullinen sen takia, että en saanut itselle mieluisaa vakituista työpaikkaa! Se oli suuri unelma minulle, jonka toteutumista todella odotin!

• Anonyymi00028
      UUSI

Uuden kaivatun, sellaisen tosi rakkaan ihmisen.

• Anonyymi00033
        UUSI

Muuten sama, mutta en aio ketään kaipailla, vaan jos ei mitään tapahdu ja en pääse keskusteluyhteyteen, niin en jää odottamaan.

• Anonyymi00096
        UUSI

Toivon että löydät ❤️

• Anonyymi00029
      UUSI

Ei kantsi odottaa liikoja, ainakaan yhteiskunnan taholta.

• Anonyymi00032
        UUSI

Mitä tarkoitat tällä

• Anonyymi00030
      UUSI

Mielenterveydessä joko romahdus tai sitten hyppäys parempaan suuntaan. Fifty-fifty miten käy.

• Anonyymi00034
        UUSI

Miksi se on fifty-fifty?

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Miksi se on fifty-fifty?

En välitä avata sitä täällä.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En välitä avata sitä täällä.

Ok, ajattelin että vastaus on joku lääkityksen vaihto tms. Ns. Tavallinen syy.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ok, ajattelin että vastaus on joku lääkityksen vaihto tms. Ns. Tavallinen syy.

Tuokin kokeilu tulee varmasti ajankohtaiseksi ensi vuonna jossain vaiheessa, mutta pari muuta juttua vaikuttaa aiemmin ratkaisevasti ja niihin minä en itse voi vaikuttaa.

• Anonyymi00038
      UUSI

Kurjuutta ja sotia tulee enemmän maailmaan.

• Anonyymi00040
      UUSI

Muutosta kuten aina, ihmisiä kuolee ja syntyy, tulee sotia ja toivottavasti rauha Ukrainaan.

• Anonyymi00041
      UUSI

Tämä on pieni mutu tuntuma: lottovoitto- useita miljoonia ja yhdellä rivillä, en siis toivo rahan ilosta vaan muut syyt.
      Vilpitöntä oikeaa rakkautta ja unelmien toteutumista. Oma pieni sauna ja 5kg pois vyötäröltä. Parempia asioita siis.
      Rohkeutta elää omanlaista elämää toiveineen ja haluineen.

• Anonyymi00044
      UUSI

Minulla on tavoitteena muuttaa lähemmäs luontoa ensi vuoden aikana.

• Anonyymi00045
      UUSI

Nyt on hevosen vuosi tulossa 🐴 . Toivon uusia kohtaamisia, kavereita ja ystäviä. Minulla on ollut p**kaa 6 vuotta. Menetyksiä, surua, epätoivoa, epäonnistumisia ja vääriä valintoja. On ollut raskasta. Energiat palaavat nyt vähitellen.

• Anonyymi00046
      UUSI

Eipä sitä voi etukäteen tietää, mutta toivon saavani tehdä töitä tutuissa ryhmissä! Kaipaan entisiä työkavereitani ja keskusteluja heidän kanssaan!

• Anonyymi00048
      UUSI

Kn🤍T

• Anonyymi00049
      UUSI

Eikö se ole joka vuosi tuonut tullessaan sitä samaa p askaa mitä aina ennenkin

• Anonyymi00097
        UUSI

Juuri näin.

• Anonyymi00051
      UUSI

Tuo tullessaan uusia tuulia, koska mieheni aloitti taas UUDESTAAN, mutta nyt hänen vaimona minä saan ilmeisesti jäädä KOTI-VAIMOKSI ja saan palkkaa, koska siihen löytyy syrjintää perusteet.

Mieheni on sellaisella alalla töissä jossa ennen vanhaan SUOMESSA VAIMOT olivat KOTI-ROUVINA ja se on paljon kannattavampaa, koska vaimona voin vaikka oppia uusia asioita.

Ei siitä olla keskusteltu, että lähdenkö minä yrittämään KANSANEDUSTAJANA sitten läpi pääsyä. Minulla pitäis jo SYRJINTÄ PERUSTEELLA OLLA, mutta olen väärässä paikassa, koska MINÄ EN VOI EDUSTAA SUOMALAISENA SAAMELAISIA, KOLTANSAAMELAISIA ENKÄ MUITAKAAN VÄHEMMISTÖJÄ, KOSKA MINÄ OLEN OLLUT KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA JA MINÄ ASUIN RUOTSINKIELISELLÄ. Minä osasin puhua ruotsia, mutta HE EIVÄT joiden kunnioita loukkasin.
      Minä muutan mielummin pois, kun alan SAAMEA opettelemaan. Ei saamelaisetkaan osaa kunnolla suomea vaikka HE OVAT KÄYNEET SUOMEN KIELISEN PERUSKOULUN.
      Heidän kanssa on todella vaikea tulevassa kommunikoida ja hoitaa mitään asioita.

• Anonyymi00070
        UUSI

Lisään, että jos en ole käräjillä silloin, kun pitää niin sakko muutetaan VANKEUDEKSI ja MINÄ LÄHDEN KUNNIANLOUKKAUS VANKINA VANKILAAN!

Inarin kunnan SIVISTYSLAUTAKUNNAN PUHEENJOHTAJA JA sekä työntekijät ovat haastaneet minut kunnianloukkaus käräjille YRITTÄJIEN KANSSA eli he edustavat kaikkia ja tämä asia menee SAAMELAISTEN ETUJEN JA OIKEUKSIEN MUKAAN YMPÄRI SUOMEN!

Hän joka toi poliisien puolesta ilmoituksen sanoi minulle, että : SINÄ ET MENE KÄRÄJILLE VAAN VANKILAAN!
        Hän on etelästä tullut ja mennyt SAAMELAISEN NAISEN KANSSA NAIMISIIN joka on UTSJOEN KUNNASTA, mutta he asuvat Inarin kunnassa.
        Hänestä oli ihan mainittu, että täällä Suomi24 Poliisi keskustelussa, että HÄN ON VÄRVÄNNYT KAVEREITAAN IVALOON POLIISEIKSI TÖIHIN JA ILMEISESTI MUIHINKIN VALTION VIRKOIHIN NIIN HÄN SAA KYYKYTTÄÄ ILMEISESTI MINUA, KOSKA SUOMI 100VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA KÄYN HÄNEN JA HÄNEN KAVEREIDENSA MUNILLE!

• Anonyymi00052
      UUSI

Toivottavasti se tuo hänet ketä rakastan...

• Anonyymi00063
        UUSI

Mitään tuota parempaa ei voisi toivoakaan.

• Anonyymi00066
        UUSI

Ketä rakastat?

• Anonyymi00074
        UUSI

Sitä mäkin toivon 🩷♾️

• Anonyymi00054
      UUSI

Menetyksien vuosi. Paljon menetyksiä.

• Anonyymi00055
      UUSI

Rauhan, hyvän rakentamisen ja vakauden vuosi tulossa 🩷

• Anonyymi00059
      UUSI

Mulla on vuodelle 2026 tavoitteita, joita kohti. Yksi niistä on selviättää mun ja hänen välit. ☀️

• Anonyymi00060
        UUSI

Miehelle

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Miehelle

Jos tää on kysymys, niin kyllä, hän on mies.

• Anonyymi00061
      UUSI

Rahaa

• Anonyymi00064
      UUSI

Pillua

• Anonyymi00065
        UUSI

Lippu salkoon, mies haluaa p*llua. Kuulkaa kaikki!

• Anonyymi00067
      UUSI

huhhuh mikä vuosi, 1,3,..6 huh huh,

• Anonyymi00068
      UUSI

Toivottavasti löytyy turvallinen hyvä syli, jossa voi hetken levätä vailla ikävän häivää. Kummankaan ei tarvitse pelätä itsensä menettämistä eikä sen toisen.

• Anonyymi00069
      UUSI

Surua murhetta stressiä ja rahanmenoa sekä sairauksia!

• Anonyymi00071
      UUSI

Rakkauden toivon mukaan ❤️🙏

• Anonyymi00072
        UUSI

❤️
        🔥
        🙏

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

❤️
        🔥
        🙏

😘❤️🙏

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

😘❤️🙏

❤️🔥

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

❤️
        🔥
        🙏

Piruako rukoilette?

• Anonyymi00073
      UUSI

Ihan normisetti.

• Anonyymi00075
      UUSI

2025 oli isojen muutoksien ja selviytymisen vuosi. 2026 tulee olemaan jatkuvuuden, turvallisuuden, ilon ja järjestämisen vuosi 🌞

• Anonyymi00076
        UUSI

Rakkauden vuosi tulee olemaan❤️🙏

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Voi sekin olla, mutta kun 2025 oli sen suhteen vähän myrskyisä, en uskalla ihan vielä niin pitkälle ajatella.

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Älä oo niin varma.

• Anonyymi00077
      UUSI

Rahaa tuo paljon. Pienet menot jo ennestään.

• Anonyymi00078
      UUSI

Paljon tuo

• Anonyymi00080
      UUSI

Toivottavasti vähemmän tunteita ja enemmän järkeä.

• Anonyymi00085
        UUSI

👍

• Anonyymi00081
      UUSI

Meidän nakuilumme ja mennään kihloihin jee.

• Anonyymi00084
      UUSI

Somali.Hevybändin.

• Anonyymi00085
      UUSI

Uuden erilaisen elämän! Perhe arjen jonka olin jo melkein unohtanut. Vaimon rinnalleni ja itsestä huolenpitämisen liikunnan kautta... siinä setti!

• Anonyymi00093
        UUSI

Onko omatunto puhdas? Muuten arkeasi varjostaa pelko.

• Anonyymi00087
      UUSI

Itse ajatelin lopettaa somettamisen ja täällä kirjoittelun ainakin vuodeksi. Ehkä luen sivusta. Liian toksista ja sairasta kaikkialla. En enää jaksa ihmisiä netissä.

• Anonyymi00092
      UUSI

Ei ainakaan mennä taaksepäin. Itseni tuntien junnaan paikallani. Jos käy köpelösti ylpeänä itsestäni lähden.En myynyt itseäni halvasta.Koin kaiken minkä piti elämässäni.
      Ainut mitä surisin on se etten nähnyt suurta loppuräjähdystä missä kaikki iljettävä pahuus lensi tuhkana ilmaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      88
      6444
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      447
      4505
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      63
      3674
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      120
      2399
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2309
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      23
      1051
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1000
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      946
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      91
      842
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59