2026 tuo tullessaan?
Mitäköhän vuosi
91
842
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Rakkautta
- Anonyymi00057UUSI
huumeita ja rakkautta sama asia.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
huumeita ja rakkautta sama asia.
Miksi huumeet?
- Anonyymi00002UUSI
Lisää luovimista
- Anonyymi00016UUSI
Mitä luovit ja miksi?
- Anonyymi00056UUSI
pummeja suomeen.
- Anonyymi00003UUSI
Hautajaiset, minun.
- Anonyymi00004UUSI
Oletko nainen?
- Anonyymi00009UUSI
Samaa ajatellut.
- Anonyymi00015UUSI
Ei tämmöistä :-(
Sitten jos se on pakosta edessä, niin 😢
- Anonyymi00005UUSI
Vapaus 👁
- Anonyymi00014UUSI
Vapaus mistä?
- Anonyymi00006UUSI
Laittomia uhkauksia...
- Anonyymi00007UUSI
Vapaudun kaikista kieroista p*skiaisista lopullisesti
- Anonyymi00008UUSI
mene helvettiin vapautumasta trollakka
T-mieheltä - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
mene helvettiin vapautumasta trollakka
T-mieheltäUijui, valuiko muiden ihmisten elämän pilaaminen lopulta omille reisillesi? Muiden vapaus taitaa olla sulle vaikea paikka! Oisko aika jättää ihmiset rauhaan? Oot todella limainen ja alhaisinta pohjasakkaa. Räkäisesti nauran sulle aina kun huomaan sun pyrkivän vaikuttamaan mun elämään. Niin säälittävää nähdä toi sun pakkomielle muhun. Se on heikkouden merkki että et pysty irrottamaan hyvässä tai edes pahassa. Olisit v*ttu kerrankin mies ja menisit eteenpäin!
- Anonyymi00010UUSI
Samaa paskaa, ellei naisesta tule kultahippustani.
- Anonyymi00011UUSI
Vähemmän somea nyt ainakin.
- Anonyymi00013UUSI
Sama tai ei somea, sitä nyt on muutenkin vähän, mutta tätä palstaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sama tai ei somea, sitä nyt on muutenkin vähän, mutta tätä palstaa.
Minä kulutan Instassa ihan liikaa aikaa, voi mennä tuntikin selaillessa ennen kuin nousee aamulla sängystä. Ja sitten tämä palsta tietysti. Ikäväpalsta saa kyllä jäädä paljon vähemmälle sekin. Meinaan lopettaa aamuselailun kokonaan.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä kulutan Instassa ihan liikaa aikaa, voi mennä tuntikin selaillessa ennen kuin nousee aamulla sängystä. Ja sitten tämä palsta tietysti. Ikäväpalsta saa kyllä jäädä paljon vähemmälle sekin. Meinaan lopettaa aamuselailun kokonaan.
Minäkin selailin kauan aikaa sitten, nyt ei tulisi mieleenkään. Eikä myöskään selailua kännyllä ollnekaan ja koneella olen noin kerran viikossa. Onneksi asetin itselleni rajat jotka on ihme kyllä pitäneet, näin olen minimoinut Suomi-palstailun. :))
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minäkin selailin kauan aikaa sitten, nyt ei tulisi mieleenkään. Eikä myöskään selailua kännyllä ollnekaan ja koneella olen noin kerran viikossa. Onneksi asetin itselleni rajat jotka on ihme kyllä pitäneet, näin olen minimoinut Suomi-palstailun. :))
Nyt kun aloin miettimään niin en lähes kymmeneen vuoteen ole käynyt Suomi-palstalla kännykällä, joka on todellakin vähentänyt palstan lukemisen olemattomiin.
Silloin kun luin näitä juttuja joka päivä, niin koin olevani enemmän veto poissa, nyt paljon energisempi olo.
Ja kyllähän näiden kirjoitusten lukeminen päivästä toiseen tyhmentääkin...
Tähän loppuun on lisättävä, että jos joskus palstalla on ollut joku mehevä riita, niin olen voinut käydä heittämässä kännyllä vielä yhden kommentin ennen nukkumaan menoa. Ja se on jäänyt siihen yhteen.
- Anonyymi00017UUSI
Hyvää, omannäköistä, merkityksellistä elämää.
- Anonyymi00020UUSI
Mistä se merkitys löytyy? Kaverin puolesta kyselen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mistä se merkitys löytyy? Kaverin puolesta kyselen.
No itselle se löytyy juuri siitä omannäköisestä elämästä. On kiva työ, talous kunnossa. Koti on mukava. Tykkään harrastaa itselle kivoja asioita. On läheisiä ihmisiä ja kivat työkaverit. Olen pysynyt terveenä. Ja olen oikeesti tehnyt tänä vuonna paljon töitä, että elämäni on mennyt itselle sopivaan suuntaan. Olen utelias uusille asioille, koen elämän valoisaksi, resilienssi on hyvä. Pienet kivat arkiset asiat elämässä antaa rikkautta. Enkä ole syntynyt kultalusikka suussa ja viime vuosiin on mahtunut paljon huonoja asioita. Siis paljon, eikä niitä ole voinut ennakoida.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No itselle se löytyy juuri siitä omannäköisestä elämästä. On kiva työ, talous kunnossa. Koti on mukava. Tykkään harrastaa itselle kivoja asioita. On läheisiä ihmisiä ja kivat työkaverit. Olen pysynyt terveenä. Ja olen oikeesti tehnyt tänä vuonna paljon töitä, että elämäni on mennyt itselle sopivaan suuntaan. Olen utelias uusille asioille, koen elämän valoisaksi, resilienssi on hyvä. Pienet kivat arkiset asiat elämässä antaa rikkautta. Enkä ole syntynyt kultalusikka suussa ja viime vuosiin on mahtunut paljon huonoja asioita. Siis paljon, eikä niitä ole voinut ennakoida.
Ookoo. Voi olla, että vaadin elämältä liikaa, kun itsellä noista ei sitä merkitystä irronnut.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ookoo. Voi olla, että vaadin elämältä liikaa, kun itsellä noista ei sitä merkitystä irronnut.
No oon jo vähän vanhempi, niin paljon on koettu ja nähty. Kun on kokenut menetyksiä, arvostaa perusasioita ja pieniä asioita enemmän.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
No oon jo vähän vanhempi, niin paljon on koettu ja nähty. Kun on kokenut menetyksiä, arvostaa perusasioita ja pieniä asioita enemmän.
Ehkä minäkin sitten myöhemmin. Elämä kuitenkin vasta vähän yli puolivälissä, jos ei huonosti käy.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ehkä minäkin sitten myöhemmin. Elämä kuitenkin vasta vähän yli puolivälissä, jos ei huonosti käy.
Tai jos et koe merkityksellisyyttä, sulla on avaimet kädessäs muuttaa suuntaa. Teet pieniä palasia kerrallaan.
- Anonyymi00019UUSI
Enemmän oikeata lepoa nyt ainakin. Muutto, matka varmaankin ja toivottavasti rakkautta.
- Anonyymi00021UUSI
Kohtaamisia 🤗
- Anonyymi00023UUSI
Tärkeämpää on se mitä tuleva vuosi ei vie mennessään! Oblivion stout...
- Anonyymi00025UUSI
Töitä se tuo. Lisää töitä. Toivottavasti muutakin.
- Anonyymi00026UUSI
Levottomuutta. Palstalla.
- Anonyymi00027UUSI
Ei sitä voi etukäteen tietää, mutta minun tärkein haaveeni on löytää uusi ystävä ja vain muutaman vuoden ikäerolla! Töitä haluan myös tehdä pienissä ryhmissä keikkatyönä! Olen ollut jo kauan surullinen sen takia, että en saanut itselle mieluisaa vakituista työpaikkaa! Se oli suuri unelma minulle, jonka toteutumista todella odotin!
- Anonyymi00028UUSI
Uuden kaivatun, sellaisen tosi rakkaan ihmisen.
- Anonyymi00033UUSI
Muuten sama, mutta en aio ketään kaipailla, vaan jos ei mitään tapahdu ja en pääse keskusteluyhteyteen, niin en jää odottamaan.
- Anonyymi00096UUSI
Toivon että löydät ❤️
- Anonyymi00029UUSI
Ei kantsi odottaa liikoja, ainakaan yhteiskunnan taholta.
- Anonyymi00032UUSI
Mitä tarkoitat tällä
- Anonyymi00030UUSI
Mielenterveydessä joko romahdus tai sitten hyppäys parempaan suuntaan. Fifty-fifty miten käy.
- Anonyymi00034UUSI
Miksi se on fifty-fifty?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miksi se on fifty-fifty?
En välitä avata sitä täällä.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
En välitä avata sitä täällä.
Ok, ajattelin että vastaus on joku lääkityksen vaihto tms. Ns. Tavallinen syy.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ok, ajattelin että vastaus on joku lääkityksen vaihto tms. Ns. Tavallinen syy.
Tuokin kokeilu tulee varmasti ajankohtaiseksi ensi vuonna jossain vaiheessa, mutta pari muuta juttua vaikuttaa aiemmin ratkaisevasti ja niihin minä en itse voi vaikuttaa.
- Anonyymi00038UUSI
Kurjuutta ja sotia tulee enemmän maailmaan.
- Anonyymi00040UUSI
Muutosta kuten aina, ihmisiä kuolee ja syntyy, tulee sotia ja toivottavasti rauha Ukrainaan.
- Anonyymi00041UUSI
Tämä on pieni mutu tuntuma: lottovoitto- useita miljoonia ja yhdellä rivillä, en siis toivo rahan ilosta vaan muut syyt.
Vilpitöntä oikeaa rakkautta ja unelmien toteutumista. Oma pieni sauna ja 5kg pois vyötäröltä. Parempia asioita siis.
Rohkeutta elää omanlaista elämää toiveineen ja haluineen. - Anonyymi00044UUSI
Minulla on tavoitteena muuttaa lähemmäs luontoa ensi vuoden aikana.
- Anonyymi00045UUSI
Nyt on hevosen vuosi tulossa 🐴 . Toivon uusia kohtaamisia, kavereita ja ystäviä. Minulla on ollut p**kaa 6 vuotta. Menetyksiä, surua, epätoivoa, epäonnistumisia ja vääriä valintoja. On ollut raskasta. Energiat palaavat nyt vähitellen.
- Anonyymi00046UUSI
Eipä sitä voi etukäteen tietää, mutta toivon saavani tehdä töitä tutuissa ryhmissä! Kaipaan entisiä työkavereitani ja keskusteluja heidän kanssaan!
- Anonyymi00048UUSI
Kn🤍T
- Anonyymi00049UUSI
Eikö se ole joka vuosi tuonut tullessaan sitä samaa p askaa mitä aina ennenkin
- Anonyymi00097UUSI
Juuri näin.
- Anonyymi00051UUSI
Tuo tullessaan uusia tuulia, koska mieheni aloitti taas UUDESTAAN, mutta nyt hänen vaimona minä saan ilmeisesti jäädä KOTI-VAIMOKSI ja saan palkkaa, koska siihen löytyy syrjintää perusteet.
Mieheni on sellaisella alalla töissä jossa ennen vanhaan SUOMESSA VAIMOT olivat KOTI-ROUVINA ja se on paljon kannattavampaa, koska vaimona voin vaikka oppia uusia asioita.
Ei siitä olla keskusteltu, että lähdenkö minä yrittämään KANSANEDUSTAJANA sitten läpi pääsyä. Minulla pitäis jo SYRJINTÄ PERUSTEELLA OLLA, mutta olen väärässä paikassa, koska MINÄ EN VOI EDUSTAA SUOMALAISENA SAAMELAISIA, KOLTANSAAMELAISIA ENKÄ MUITAKAAN VÄHEMMISTÖJÄ, KOSKA MINÄ OLEN OLLUT KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA JA MINÄ ASUIN RUOTSINKIELISELLÄ. Minä osasin puhua ruotsia, mutta HE EIVÄT joiden kunnioita loukkasin.
Minä muutan mielummin pois, kun alan SAAMEA opettelemaan. Ei saamelaisetkaan osaa kunnolla suomea vaikka HE OVAT KÄYNEET SUOMEN KIELISEN PERUSKOULUN.
Heidän kanssa on todella vaikea tulevassa kommunikoida ja hoitaa mitään asioita.- Anonyymi00070UUSI
Lisään, että jos en ole käräjillä silloin, kun pitää niin sakko muutetaan VANKEUDEKSI ja MINÄ LÄHDEN KUNNIANLOUKKAUS VANKINA VANKILAAN!
Inarin kunnan SIVISTYSLAUTAKUNNAN PUHEENJOHTAJA JA sekä työntekijät ovat haastaneet minut kunnianloukkaus käräjille YRITTÄJIEN KANSSA eli he edustavat kaikkia ja tämä asia menee SAAMELAISTEN ETUJEN JA OIKEUKSIEN MUKAAN YMPÄRI SUOMEN!
Hän joka toi poliisien puolesta ilmoituksen sanoi minulle, että : SINÄ ET MENE KÄRÄJILLE VAAN VANKILAAN!
Hän on etelästä tullut ja mennyt SAAMELAISEN NAISEN KANSSA NAIMISIIN joka on UTSJOEN KUNNASTA, mutta he asuvat Inarin kunnassa.
Hänestä oli ihan mainittu, että täällä Suomi24 Poliisi keskustelussa, että HÄN ON VÄRVÄNNYT KAVEREITAAN IVALOON POLIISEIKSI TÖIHIN JA ILMEISESTI MUIHINKIN VALTION VIRKOIHIN NIIN HÄN SAA KYYKYTTÄÄ ILMEISESTI MINUA, KOSKA SUOMI 100VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA KÄYN HÄNEN JA HÄNEN KAVEREIDENSA MUNILLE!
- Anonyymi00052UUSI
Toivottavasti se tuo hänet ketä rakastan...
- Anonyymi00063UUSI
Mitään tuota parempaa ei voisi toivoakaan.
- Anonyymi00066UUSI
Ketä rakastat?
- Anonyymi00074UUSI
Sitä mäkin toivon 🩷♾️
- Anonyymi00054UUSI
Menetyksien vuosi. Paljon menetyksiä.
- Anonyymi00055UUSI
Rauhan, hyvän rakentamisen ja vakauden vuosi tulossa 🩷
- Anonyymi00059UUSI
Mulla on vuodelle 2026 tavoitteita, joita kohti. Yksi niistä on selviättää mun ja hänen välit. ☀️
- Anonyymi00060UUSI
Miehelle
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Miehelle
Jos tää on kysymys, niin kyllä, hän on mies.
- Anonyymi00061UUSI
Rahaa
- Anonyymi00064UUSI
Pillua
- Anonyymi00065UUSI
Lippu salkoon, mies haluaa p*llua. Kuulkaa kaikki!
- Anonyymi00067UUSI
huhhuh mikä vuosi, 1,3,..6 huh huh,
- Anonyymi00068UUSI
Toivottavasti löytyy turvallinen hyvä syli, jossa voi hetken levätä vailla ikävän häivää. Kummankaan ei tarvitse pelätä itsensä menettämistä eikä sen toisen.
- Anonyymi00069UUSI
Surua murhetta stressiä ja rahanmenoa sekä sairauksia!
- Anonyymi00071UUSI
Rakkauden toivon mukaan ❤️🙏
- Anonyymi00072UUSI
❤️
🔥
🙏 - Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
❤️
🔥
🙏😘❤️🙏
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
😘❤️🙏
❤️🔥
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
❤️
🔥
🙏Piruako rukoilette?
- Anonyymi00073UUSI
Ihan normisetti.
- Anonyymi00075UUSI
2025 oli isojen muutoksien ja selviytymisen vuosi. 2026 tulee olemaan jatkuvuuden, turvallisuuden, ilon ja järjestämisen vuosi 🌞
- Anonyymi00076UUSI
Rakkauden vuosi tulee olemaan❤️🙏
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Voi sekin olla, mutta kun 2025 oli sen suhteen vähän myrskyisä, en uskalla ihan vielä niin pitkälle ajatella.
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Älä oo niin varma.
- Anonyymi00077UUSI
Rahaa tuo paljon. Pienet menot jo ennestään.
- Anonyymi00078UUSI
Paljon tuo
- Anonyymi00080UUSI
Toivottavasti vähemmän tunteita ja enemmän järkeä.
- Anonyymi00085UUSI
👍
- Anonyymi00081UUSI
Meidän nakuilumme ja mennään kihloihin jee.
- Anonyymi00084UUSI
Somali.Hevybändin.
- Anonyymi00085UUSI
Uuden erilaisen elämän! Perhe arjen jonka olin jo melkein unohtanut. Vaimon rinnalleni ja itsestä huolenpitämisen liikunnan kautta... siinä setti!
- Anonyymi00093UUSI
Onko omatunto puhdas? Muuten arkeasi varjostaa pelko.
- Anonyymi00087UUSI
Itse ajatelin lopettaa somettamisen ja täällä kirjoittelun ainakin vuodeksi. Ehkä luen sivusta. Liian toksista ja sairasta kaikkialla. En enää jaksa ihmisiä netissä.
- Anonyymi00092UUSI
Ei ainakaan mennä taaksepäin. Itseni tuntien junnaan paikallani. Jos käy köpelösti ylpeänä itsestäni lähden.En myynyt itseäni halvasta.Koin kaiken minkä piti elämässäni.
Ainut mitä surisin on se etten nähnyt suurta loppuräjähdystä missä kaikki iljettävä pahuus lensi tuhkana ilmaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886444Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474505Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633674Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202399Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372309Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m231051En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52946- 91842
- 59725