Koronavirus lavatansseissa !!

Anonyymi

Monessa yhteisössä ( eduskunta ) jne. ja kokouksissa on jo sääntö välttää kättelyä. Lavatansseissa ollaan lähellä ja pidetään käsistä kiinni varsinkin kädenali tansseissa.

Yksi ainut tartunnan saanut voi illan aikana tartuttaa koko yleisön.

Jätän itse ainakin suosiolla lavatanssit maaliskuu-huhtikuun ajan !!!!!

30

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perinteisellä tyylillä tanssivat ovat suuremmassa vaarassa saada infektion.
      Hikiset posket vastakkain ja muutenkin kiinni toisissaan tanssivat ovat isommassa vaarassa tartuttaa infektioita.
      Tanssikaa erillään ja peskää käsiänne tanssitauoilla.
      Käykää suihkussa tanssien jälkeen, myös te jotka ette ole hikoilleet.

    • Anonyymi

      Toivotaan, että koronaviirusta kaikesta huolimatta tautipesäkematkoiltaan tuoneet aivottomat kusipäät jäävät henkiin, mutta kaikki heidän läheisensä ja parhaimmat tuttavat kuolevat heidän koronatuliaiseen.

      • Anonyymi

        Tiettyjen alojen ammattihenkilöt ovat asemassa, jossa heidän toimintansa tutkitaan suurennuslasilla kaikissa niissä tapauksissa, joissa näiden alojen ammattihenkilöiden toimien tahi myötävaikutuksen takia ihmisiä vammautuu tai kuolee. Eli silloin on tarkoituksena saada selville, kuka tai ketkä heitetään linnaan, vaikka kysymys olisi ainoastaan tuottamuksellisuudesta.

        Ehdotankin, että niiden terveysalojen ammattihenkilöiden, jotka ovat tulleet tautialueelta lentokentän kautta suoraan esim kirurgiselle osastolle leikkaushommiin, toimet tutkitaan ja heille luetaan tuomioita ankarimman mukaan, koska he ovat olleet asemissa, joissa heidän olisi pitänyt tietää paremmin.


      • Anonyymi

        Itsekkäät mutta persaukiset ihmiset levittivät taudin Suomeen: vaikka siellä olisi ollut lomakohteessa ydinlaskeumaa ja herkästi leviävää kadunylihyppykuppaa, niin sitä viisvuotta säästettyä lomaa ei olisi peruttu. Lentokoneentankkitäyteenmeininkiä! Nämä ihmiset pitää viedä kauimmaiseen soramonttuun karanteeniin ilman minkäänlaista hoitoa jo siitäkin syystä, että hyvin moni heistä viisastelee eli vittuilee kansalle uutislähetyksissä ja iltapäivälehdissä.

        Ja siksi, että tämä menttaliteetti on leviämässä jo lapinlomakohteisiin pari vuotta tanssilippuja säästäneitten keskuuteen. Välinpitämättömät ihmiset on jätettävä armotta hoitamatta


      • Anonyymi

        Tämä saattaa sotia sitä kansanviisautta vastaan, että hulluja ei kynnetä eikä kylvetä! Silti hulluja on aina kasvanut siellä ja täällä kuin pujoa ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiettyjen alojen ammattihenkilöt ovat asemassa, jossa heidän toimintansa tutkitaan suurennuslasilla kaikissa niissä tapauksissa, joissa näiden alojen ammattihenkilöiden toimien tahi myötävaikutuksen takia ihmisiä vammautuu tai kuolee. Eli silloin on tarkoituksena saada selville, kuka tai ketkä heitetään linnaan, vaikka kysymys olisi ainoastaan tuottamuksellisuudesta.

        Ehdotankin, että niiden terveysalojen ammattihenkilöiden, jotka ovat tulleet tautialueelta lentokentän kautta suoraan esim kirurgiselle osastolle leikkaushommiin, toimet tutkitaan ja heille luetaan tuomioita ankarimman mukaan, koska he ovat olleet asemissa, joissa heidän olisi pitänyt tietää paremmin.

        Hussin tautipesäkematkoilta suoraan kallonkutistamoon ja sairaanhoitamoon palanneitten terveydenhuollon ammattihenkilöiden tapaukset tulee tutkia myös sekä heidän esimiestensä toimet. Ja rangaista joko murhista tai kuolemantuottamuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiettyjen alojen ammattihenkilöt ovat asemassa, jossa heidän toimintansa tutkitaan suurennuslasilla kaikissa niissä tapauksissa, joissa näiden alojen ammattihenkilöiden toimien tahi myötävaikutuksen takia ihmisiä vammautuu tai kuolee. Eli silloin on tarkoituksena saada selville, kuka tai ketkä heitetään linnaan, vaikka kysymys olisi ainoastaan tuottamuksellisuudesta.

        Ehdotankin, että niiden terveysalojen ammattihenkilöiden, jotka ovat tulleet tautialueelta lentokentän kautta suoraan esim kirurgiselle osastolle leikkaushommiin, toimet tutkitaan ja heille luetaan tuomioita ankarimman mukaan, koska he ovat olleet asemissa, joissa heidän olisi pitänyt tietää paremmin.

        HUS on eilen muuttanut käytäntöään ulkomailta lomaltapalaavan henkilökunnan suhteen. Jos ei ole oireita voi tulla töihin. Muuten uhkaa hoitajapula ja onhan HUSssa muutakin tärkeätä henkilökuntaa vaikka miten paljon.


      • Anonyymi

        Ei tätä tautia kannata panikoida ! Kannattaa elää sen mukaan kuin lait määrää. Se mikä on sallittua niin sitä saa halutessaan tehdä. Haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hussin tautipesäkematkoilta suoraan kallonkutistamoon ja sairaanhoitamoon palanneitten terveydenhuollon ammattihenkilöiden tapaukset tulee tutkia myös sekä heidän esimiestensä toimet. Ja rangaista joko murhista tai kuolemantuottamuksista.

        Mikäs poliisi sinä olet ??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs poliisi sinä olet ??!

        Murhayritys ja joukkosurman valmistelu tulisi kysymykseen myös, koska ammattihenkilön olisi pitänyt tietää sekä ammattihenkilön esimiehen eli ylemmän ammattihenkilön. Näissä ei nähtäisi tuottamusta, vaan raaka ja lomasuunnitelmallinen tahallisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhayritys ja joukkosurman valmistelu tulisi kysymykseen myös, koska ammattihenkilön olisi pitänyt tietää sekä ammattihenkilön esimiehen eli ylemmän ammattihenkilön. Näissä ei nähtäisi tuottamusta, vaan raaka ja lomasuunnitelmallinen tahallisuus.

        Kaikkien terveydenkin huollon ammattihenkilöitten esimies, Suomen Hallitus teki juuri pitämässään tiedotustilaisuudessa hirvittävän virheen: Suomen Hallitus nimitäin toivoo, että uskonnolliset yms "yhteisöt" toimisivat niin kuin Suomen hallitus on juuri määrännyt muut yhteisöt toimimaan.


    • Anonyymi

      Korona edessä lääkärit ovat voimattomia.

      Tämä tiedoksi teille vielä tansseissa kävijöille.

      Nyt on aika elää ja olla ns. MATALLA PROFIILILLA muutamat seuraavat kuukaudet ja katsoa miten tilanne edistyy.

    • Anonyymi

      Olin Lauantaina Runnilla tanssimassa tulin Italiasta 3 viikon reissusta
      nyt on paskatauti.

    • Anonyymi

      ""Infektiotautien erikoislääkäri Jukka Lumio: Massatapahtumien peruminen saattaa olla turhaa – “Virus jyllää kolmesta kuuteen kuukautta ja sitten se katoaa”
      Suomessa pyritään pitämään kiinni normaalista arjesta. THL:n mukaan virus voi hävitä itsekseen tai palata heikentyneenä.""

      Otin tuon YLEn tämän päiväisistä uutisista. Jutun voi käydä lukemassa kokonaisuudessaan Ylen Uutissivuilta:
      https://yle.fi/uutiset/tuoreimmat

      Kaikki tekevät niinkuin haluavat.
      Itse en matkusta nyt ulkomaille vähään aikaan. Tansseissa tulee kyllä käytyä ja käsienpesua tehostan.

      Jatkakaa elämää kun sitä vielä on ;))

    • Anonyymi

      Tässä tyylinäytettä miten suojautua koronaan tansseissa:

      https://www.youtube.com/watch?v=iVFUZ9tL_ic

      - tosin vain yksi pari on pukeutunut asianmukaisesti, mutta vielä ei tuossa vaiheessa virus ollut levinnyt Tampereelle.

    • Anonyymi

      eiks ne skippaa muutenkin ilman koronaa?

      JerryJee

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vastuutonta mainostaa tansseja tällaisena aikana

        Tanssien järjestäjät ovat kuoleman kauppiaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuutonta mainostaa tansseja tällaisena aikana

        Tanssien järjestäjät ovat kuoleman kauppiaita.

        Virus ei ole todellakaan terveelle ihmiselle mikään paha ongelma. Toisin ovat vanhukset ja sairaat.
        Typerimpiä ovat ne jotka matkustelivat epidemiamaihin ennenn tätä Suomen pandemiaa.


    • Lavatansseissa ei tartuntaketjua pysty helposti selvittämään eli ei tiedetä keneltä kukin on tartunnan saanut.

    • Anonyymi

      Ruusulinna perui jo tanssit 31.5.2020 asti. Näemmä poistettiin tuo aiempi ilmoitus..

      • Anonyymi

        No voihan ....


    • Asustelen syvällä metsässä, ei iske.

      • Anonyymi

        Olen terveydenhuollossa töissä. En pelkää ainakaan Koronaa.


      • Anonyymi

        Olen terveydenhuollossa töissä. En pelkää ainakaan Koronaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen terveydenhuollossa töissä. En pelkää ainakaan Koronaa.

        Olen terveydenhuollon tarpeessa. En pelkää ainakaan hoitajaa.


    • Illuminatin hommia.

      Ottakaa Venäjästä mallia.

      • Anonyymi

        Venäjä rakentaa Moskovan kylkeen Koronasairaalaa. On silti ilmoittanut vain muutamasta kymmenestä Koronatapauksesta. Kiinan kanssa rajaa pitävällä Venäjällä käy vuodessa n. 2 miljoonaa turistia Kiinasta.
        Kuka mitäkin ilmoittelee ....


    • Anonyymi

      Miksei tanssinjärjestäjät ole keksineet antaa valkoisia käsineitä asiakkaille, niinhän sitä mentiin aikoinaan englannissakin, aivan turhaa panikointia.

      • Anonyymi

        Silloin tanssista kieltäytynyt daami voisi antaa hakijalle sananmukaiset rukkaset!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe