Mitä teette sillä ajalla joka oli ennen varattu:

Anonyymi

TANSSILLE !
Vein tänään tanssikengät suutariin kun olivat siinä kunnossa ja jouten. Suutarin asiakaskunta oli pudonnut 30%. Sillä aikaa kun suutari duunasi popojani, kävin parissa vaateputiikissa katselemassa tanssivaatteita. Putiikkien asiakaskunta oli pudonnut puolella. Ostin yhden hamosen puolella hintaa.

No mitä teen sitten lauantai iltana ? Jaa, kai kudon uuden kevyen pusakan viileille kesä-illoille.

20

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eipä tuota kovin paljon tarvitse miettiä, kun tosiaan tanssiharrastus lähinnä vienyt lauantai-illasta klo 20-02. Joten ihan mukavaa päästä ajoissa nukkumaan eikä tarvitse ajella pimeällä.

      • Anonyymi

        Mikäs sen mukavampaa kuin ajella yksin pimeässä rauhallisella tiellä ja muistella tanssi-iltaa. Nyt on aamullakin niin valoisaa ja aurinko häikäisee.
        No ihan kiva oikeesti kun paistaa välillä tässä Coronahel v eti ssä.
        Lauantaina varmaan haravoin pihan jo kevääseen. Kesä-aikaan on enään reilu viikko. Illat valkenee ilman tansseja.


      • Anonyymi

        No eipä tuota kovin paljon tarvitse miettiä
        https://youtu.be/4h6I24AV8M4
        Roikutaan netissä 🤣
        Nyt koronakepposet ja viihde löytyy
        kännykästä
        Nopea netti syö hitaat 😘
        https://youtu.be/dZqAboTrLUo
        Toimii netin kautta kaikkien operaattorien nettiyhteyksillä, myös mobiiliverkon kautta. Katsele TV-ohjelmia, tallenteita, sarjoja, leffoja ja urheilua fiksusti yhdeltä alustalta. Valitsemasi sisällöt.
        Siellä missä sinäkin.
        Halpoo huvia 😃


      • Anonyymi

        Olet näköjään mies. 20.00 saunaan. 20.15 autoon ja sitärataa.

        Nainen menee suihkuun n. klo: 17.30 >kuivaus >musat soimaan > rasvaus >tukka >sumpit > kynnet > kevyt meikki > puhelu kamuille > vaatteiden sovitus tsekkaus (tässä voi vierähtää tovi jos ei ole edellisenä iltana perehtynyt) > tanssikengät ja muut tarvikkeet pussiin > peili (ripaus sexyä, ei yhtään tätiä) > jos ok ,niin MENOX, tässävaiheessa klockan kan vara 20.00.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään mies. 20.00 saunaan. 20.15 autoon ja sitärataa.

        Nainen menee suihkuun n. klo: 17.30 >kuivaus >musat soimaan > rasvaus >tukka >sumpit > kynnet > kevyt meikki > puhelu kamuille > vaatteiden sovitus tsekkaus (tässä voi vierähtää tovi jos ei ole edellisenä iltana perehtynyt) > tanssikengät ja muut tarvikkeet pussiin > peili (ripaus sexyä, ei yhtään tätiä) > jos ok ,niin MENOX, tässävaiheessa klockan kan vara 20.00.

        Jep :) Sen verran tullut katseltua periscope lähetyksiä, että tiedän tuon makeupin olevan aika perusteellinen eikä mikään lyhytkestoinen suoritus teillä naisilla. No ehkä te siksi olettekin niin upeita ;)


    • Provohan tuokin on mutta vastaan silti;

      myyn Tuscany Leather Napoli-merkkistä osakesalkkua.

      Reilun kokoinen nahkasalkku tyhjänä.

      Tuote menee pian.

      • Anonyymi

        Osakkeet laskeneet 10 % haloo. Nyt ei kande myydä edes tuota mautonta laukkurähjää.
        Toisaalta voisin ostaa sen kun pudotat vielä 95 % hinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakkeet laskeneet 10 % haloo. Nyt ei kande myydä edes tuota mautonta laukkurähjää.
        Toisaalta voisin ostaa sen kun pudotat vielä 95 % hinnasta.

        Tanssit tauolla...nyt harrastetaan oikeeta liikuntaa sekin aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssit tauolla...nyt harrastetaan oikeeta liikuntaa sekin aika

        Rullaluisteluako tarkoitat ? Vaiko vaagaMamboo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssit tauolla...nyt harrastetaan oikeeta liikuntaa sekin aika

        Hyvä. Näin toimien, lavojen avautuessa ehkä ko syksyllä. On tanssikansa hyvässä kunnossa. Nythän tanssikansa on rapakunnossa ja näytellään hyväkuntoista jollakin heilumisella.
        Oikeesti hyväkuntoisen ei tarvi näytellä ja esittää. Voi oikeesti nauttia tanssista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Näin toimien, lavojen avautuessa ehkä ko syksyllä. On tanssikansa hyvässä kunnossa. Nythän tanssikansa on rapakunnossa ja näytellään hyväkuntoista jollakin heilumisella.
        Oikeesti hyväkuntoisen ei tarvi näytellä ja esittää. Voi oikeesti nauttia tanssista.

        Ei se tavallinen tassuttelu, jota moni tanssina pitää, kuntoa kohota. Tanssitaan lähes vain jalkoja siirtelemällä.
        Vartalon laajempi käyttö tekee siitä tanssillisempaa, näyttävämpää ja myöskin lisää energiankulutusta, mutta jos viejä pitää pihtiotteessaan ja ei itse käytä vartaloaan, ei vietäväväkään luonnollisesti pysty sitä toteuttamaan


    • Anonyymi

      Pavin tanssit nauhalla. Siinä voi tanssia mukana!

    • Anonyymi

      Kävelen raikkaassa ulkoilmassa kun ei pääse tanssimaan😊

    • Anonyymi
    • BuahhahhahBuahahhah; kesälavalle sääriluut ristissä. Buahhahhahhah hirn.

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Lueskelen Suomi 24:sta unskien kommentteja ja naureskelen. Nahkurin orsilla tavataan.
      En oppinut koulussa eksponenttifunktiota tai sitä miten siedän kun kanssaihmiset tukehtuvat omaan räkäänsä.

      • Anonyymi

        https://www.youtube.com/watch?v=z4cVwZ8t-9w

        Ei mun poikanikaan oppinut. Kymppitonni mennyt nuorella miehellä mutta mitä väliä. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta vähän erilaisena kuin hetki sitten.
        Tämä on vain elämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe