Ystikselle... Virhe käsittelyssä...

Anonyymi

🍀🌸🌼Mun puhelin on jostain syystä rikki...
Se hajoittaa kaikki tulevat viestiketjut..
Antaa tehdä vain aloitukset eikä muuta..

Halusin vain tervehtiä sua. Toivon, että sulla on kaikki hyvin. Mun työmaa on nyt etänä ja tosi haasteellista.

Levollista yötä
🐅

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tigru, sulla on hyvä kännykkä sitten 🤣 📳
      Kyllä kiitos, minulla on kaikki ihan jees, etäkoulutus on hyvä juttu ..

Paitsi silloin, kun on kamera mikrofoni ja koulutus alkaa klo. 08.00 aamulla, niin sohvan päälle ei kannatta mennä puoli alasti .. niin kuten minä aamulla 🤔
      Miten sinulla ne haasteet näkyvät päällepäin, paitsi kännykkä mikä tekee omia juttuja, toimii ja ei toimi ..

Onko sinulla ollut kaikki OK? 🤗

• Ystis tsau🙂✋

Helppo se on sieltä ruudun takaa vinoilla toisen luurista joka ränkkäsi melkein vuorokauden🤨🙄
        Tää on ennenki kummitellut.... 🌚

Haasteet näkyvät skypellä🖥️⌨️🖱️
        Poikkeusoloissa ei läsnä livenä... 😯

Ai sää tykkäät viuhahdella etänä...
        🤣😅 Varmaan tykkäävät sun koulussa🥰

🐅

• Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

Ystis tsau🙂✋

Helppo se on sieltä ruudun takaa vinoilla toisen luurista joka ränkkäsi melkein vuorokauden🤨🙄

🐅

Haasteet näkyvät skypellä/poikkeusoloissa ei läsnä livenä... Selkeää settiä

• tigrutoivottaa kirjoitti:

Ystis tsau🙂✋

🐅

Tigru 🖐
        Sinulla on teknologian kanssa aina joku show menossa, ei mikään toimi niin kuin pitäisi 🤔 Sitä on hauska seurata .. 🤣

Mutta etänä tehdä töitä, tai olkoon se koulutus, se on tosi mukava, mutta todella tärkeä on se, että pidät suunnitelmasta myös kiinni ja teet myös töitä, tai opiskelet.

Olet todella mielenkiintoinen persoona, hauska .. tykkään kyllä susta 🙂

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Tigru 🖐
        Sinulla on teknologian kanssa aina joku show menossa, ei mikään toimi niin kuin pitäisi 🤔 Sitä on hauska seurata .. 🤣

Mutta etänä tehdä töitä, tai olkoon se koulutus, se on tosi mukava, mutta todella tärkeä on se, että pidät suunnitelmasta myös kiinni ja teet myös töitä, tai opiskelet.

Skypelläkö teknologiashowta seurailet vai tökkiikö sullaki liveyhteys

• Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Tigru 🖐

Senkin ystis... 😊 Pitäähän jonkun suakin naurattaa... En tee sitä tahallani, oon vaan niin✋atkoossa.. Tuo puhelinränkkä oli ihan todellinen...😢 Aattelin että se oli merkki etten enää palstaile.... 😑

Särkymävaraa ei oikein töissä ole.. Haluan hoitaa kaiken niin hyvin kuin näissä poikkeusoloissa vaan voin... Se on tärkeää.

Noh... Tykkään mäkin susta... Oot niin kiva..
        Meinasin laittaa, että 🦇... Mutta en uskaltanut... 😍🥰🤩

🐅

Senkin ystis... 😊 Pitäähän jonkun suakin naurattaa... En tee sitä tahallani, oon vaan niin✋atkoossa.. Tuo puhelinränkkä oli ihan todellinen...😢 Aattelin että se oli merkki etten enää palstaile.... 😑

Särkymävaraa ei oikein töissä ole.. Haluan hoitaa kaiken niin hyvin kuin näissä poikkeusoloissa vaan voin... Se on tärkeää.

Noh... Tykkään mäkin susta... Oot niin kiva..
        Meinasin laittaa, että 🦇... Mutta en uskaltanut... 😍🥰🤩

🐅

*nauraa* 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Skypelläkö teknologiashowta seurailet vai tökkiikö sullaki liveyhteys

Minull ei tökki mitään .. kaikki mulla on ihan "jees" ja hyvin toimii 🖐

*nauraa* 🤣

.. Mua jotenkin surettaa tää aika. Ihmiset pelkäävät ja ovat niin surullisiakin... Ois hyvä löytää enemmän ilon ja kiitollisuuden aiheita🙏
        Jokainen meistä tarvitsee kannattelua. Sellaista holdingia.. Joka vie eteenpäin ja antaa toivoa tässä poikkeuksellisessa tilanteessa....

Voimahalaus sulle ystis🍀🌼☀️

☀️🌕
        Levollista yötä
        🐅

.. Mua jotenkin surettaa tää aika. Ihmiset pelkäävät ja ovat niin surullisiakin... Ois hyvä löytää enemmän ilon ja kiitollisuuden aiheita🙏
        Jokainen meistä tarvitsee kannattelua. Sellaista holdingia.. Joka vie eteenpäin ja antaa toivoa tässä poikkeuksellisessa tilanteessa....

☀️🌕
        Levollista yötä
        🐅

Levollista yötä ystis... Alan nukkumaan.
        🐅🌠

☀️🌕
        Levollista yötä
        🐅

Hyvää yötä Tigru! ✨

Nauti nyt sitä elämä täysillä! Älä sure tätä aika, keskity oman elämiseen, löydä se onnea ja ilo tästä maailmasta, älä sure ..
        Nuku hyvin! 🖐 😊

Hyvää yötä Tigru! ✨

Nauti nyt sitä elämä täysillä! Älä sure tätä aika, keskity oman elämiseen, löydä se onnea ja ilo tästä maailmasta, älä sure ..
        Nuku hyvin! 🖐 😊

🌸Ystikselle... 🙂 Vanhaan ketjuun..

Kirjoitin jo yhden tekstin... Se hävisi....

Viime päivät ovat olleet vaativia.... Raskaita ja haasteellisia... Halusin vielä tervehtiä sinua ja kiittää siitä, että olit ystäväni täällä.. 😊

Jokainen päivä on haaste ja kiitollisuuden aihe🙏 Siitä syystä en ole halunnut hakea pahaa oloa palstalta täällä viivähtäessäni. Palstalla käväisyt ovat vaan lisänneet pahaa oloa
        muutenkin...

On tuntunut mukavalta kun sinä oot ollut täällä ja oot vastannut mulle. Kiitos ystis siitä. Tiiän, että sulla on täällä ystäviä ympärilläsi ja oot tallessa. Se lohduttaa, et oo koskaan yksin täällä. Muistan sua 🧡:ni aina 🤝

Voi hyvin 👣👣

🐅

Viime päivät ovat olleet vaativia.... Raskaita ja haasteellisia... Halusin vielä tervehtiä sinua ja kiittää siitä, että olit ystäväni täällä.. 😊

Jokainen päivä on haaste ja kiitollisuuden aihe🙏 Siitä syystä en ole halunnut hakea pahaa oloa palstalta täällä viivähtäessäni. Palstalla käväisyt ovat vaan lisänneet pahaa oloa
        muutenkin...

On tuntunut mukavalta kun sinä oot ollut täällä ja oot vastannut mulle. Kiitos ystis siitä. Tiiän, että sulla on täällä ystäviä ympärilläsi ja oot tallessa. Se lohduttaa, et oo koskaan yksin täällä. Muistan sua 🧡:ni aina 🤝

Voi hyvin 👣👣

🐅

Ps. Nyt on eessä se per.. han.. veroilmoitus...
        Mukavaa iltaa ja yötä
        🌠

muutenkin...

Voi hyvin 👣👣

🐅

Hei Tigru 🙂
        Hmm .. miksi on raskas?

No .. olen täällä ja kyllä sinun ystävänä .. kun tarvitset minua ja osaan auttaa, niin tottakai olisi kiva auttaa 🤔
        Ja ohei .. ei mulla oo täällä palstalaisista ystäviä, osa halua minulta jotain ja osa ei halua minulta mitään, jotkut katso minua, kuin halpa porkkana ja toiset eivät katso ollenkaan .. siinä ne olivat .. tärkeys järjestyksessä .. minä olen pyöreä nolla, sen kaiken keskellä 🙃

Miksi sulla on mieli musta ja maassa?

Ps. Nyt on eessä se per.. han.. veroilmoitus...
        Mukavaa iltaa ja yötä
        🌠

Joo on .. äläs nyt . kyllä se vielä siitä iloksi muuttuu ☺️

Hei Tigru 🙂
        Hmm .. miksi on raskas?

No .. olen täällä ja kyllä sinun ystävänä .. kun tarvitset minua ja osaan auttaa, niin tottakai olisi kiva auttaa 🤔
        Ja ohei .. ei mulla oo täällä palstalaisista ystäviä, osa halua minulta jotain ja osa ei halua minulta mitään, jotkut katso minua, kuin halpa porkkana ja toiset eivät katso ollenkaan .. siinä ne olivat .. tärkeys järjestyksessä .. minä olen pyöreä nolla, sen kaiken keskellä 🙃

Miksi sulla on mieli musta ja maassa?

.. Miten osaisin raskaan olon selittää..
        Huolehtimista ja hoitamista... 🙂 Lähellä olevasta... Töistä...
        Mulle tuli joskus olo, että sulla on täällä ystiksiä... Luin ketjuja aiemmin... En tiennyt ettei oikeita ystäviä....
        Joskus tuli sellainenkin olo, että haukuttiin henk. koht..

Oon surullinen siitä etten voi puhua kaipaamani kanssa.

🌠🙏🌸

.. Miten osaisin raskaan olon selittää..
        Huolehtimista ja hoitamista... 🙂 Lähellä olevasta... Töistä...
        Mulle tuli joskus olo, että sulla on täällä ystiksiä... Luin ketjuja aiemmin... En tiennyt ettei oikeita ystäviä....
        Joskus tuli sellainenkin olo, että haukuttiin henk. koht..

Oon surullinen siitä etten voi puhua kaipaamani kanssa.

🌠🙏🌸

Tigru, en voi helpottaa sinun oloa .. mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.
        Voimia sinulle 🤗

En etsi kavereita palstalasisista ja kun löytyy sellainen, niin olisin iloinen ..

Tuskin löytyy sellaista, kuin itse olen, vapaamielinen, yllätyshullu, oikeutta ajava, alistamaton ja omanlaatuinen hyväntahtoinen räväkkä rento kiusanhenki .. 🤩

Nuku hyvin

Tigru, en voi helpottaa sinun oloa .. mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.
        Voimia sinulle 🤗

En etsi kavereita palstalasisista ja kun löytyy sellainen, niin olisin iloinen ..

Tuskin löytyy sellaista, kuin itse olen, vapaamielinen, yllätyshullu, oikeutta ajava, alistamaton ja omanlaatuinen hyväntahtoinen räväkkä rento kiusanhenki .. 🤩

Nuku hyvin

Ehkäpä löydät jonkun joka jakaa olosi ja tunteesi edes lähimiten... Levollista yötä.. 🌠

🐅

Ehkäpä löydät jonkun joka jakaa olosi ja tunteesi edes lähimiten... Levollista yötä.. 🌠

🐅

Kuule ystis vielä.... Mää en jaksa lukea enää mitään täältä... Kura on kuraa.. Eihän sitä tarvi yrittää ymmärtää tai kommentoida sitä mitenkään.?

🐅

Kuule ystis vielä.... Mää en jaksa lukea enää mitään täältä... Kura on kuraa.. Eihän sitä tarvi yrittää ymmärtää tai kommentoida sitä mitenkään.?

🐅

Hyvää huomenta ..

Totta, pazka on pazka, ei se mitenkään kaakaoksi muuttuu ☕ 😏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      208
      3987
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      20
      3003
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      258
      1815
    4. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      37
      1155
    5. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      1
      1145
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      142
      1002
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      79
      734
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      715
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176