syksyllä olis tarkotus suunnata etelään tuttavien kanssa.
kumpi vaihtoehto olisi parempi, Rodos vai Hania vai kenties joku muu kreikan saari?
Ranta ja shoppailu pitäisi olla mahdollista eikä kovin pitkien matkojen päässä.. mitä ehdottaisitte?
Rodos vai Hania?
12
8751
Vastaukset
- jos ette osaa
edes neljästään päättää matkakohdettanne....vai pistättekö äänestyksen tänne pystyyn?
- mörkö
anteeks ihan kauheesti jos sua noin häiritsee mutta tarkotus oli kysyä apua että voidaan sitten yhdessä päättää. voin toki kävellä suoraan matkatoimistoon jottei sun päiväs ihan perseelleen mene..
- Paragalo
Hanian seutua suosittelen, varsinkin Plataniasta. Onhan Kreetan saari paljon Rodosta isompikin, mikäli aikoo autoilla.
- mörkö
osaa täällä onneksi joku olla asiallinenkin:)
kiitos paljon vinkistä! - matkustajatar
mörkö kirjoitti:
osaa täällä onneksi joku olla asiallinenkin:)
kiitos paljon vinkistä!Olen käynyt molemmissa paikoissa ja mielestäni voitte mennä kumpaan vaan. Ei ole isoja välestämisiä, pääasia että menette Kreikkaan.
Mielestäni kysymykseesi on mahdotonta vastata, ellet halua kertoa lisää ryhmästänne ja odotuksistanne.
Ranta ja shoppailu ovat varmasti molemmissa kohteissa lähellä. Mikä muu teitä kiinnostaa?
Hauskaa matkaa :)- mörkö
meitä olis lähdössä pari yläasteikästä tyttöö ja meidän äidit.
tarkotuksena olis rentoutua, ottaa aurinkoa ja shoppailla..
olla hetki rauhassa.. - tarja
mörkö kirjoitti:
meitä olis lähdössä pari yläasteikästä tyttöö ja meidän äidit.
tarkotuksena olis rentoutua, ottaa aurinkoa ja shoppailla..
olla hetki rauhassa..varmasti Hania parempi paikka vaikka itse tykkäsin Rodoksesta enempi,mutta se riippuu mitä matkalta haluaa.
- Kreikan matkaaja
Itse olen käynyt sekä Kreetalla, että Rodoksella, mutta myös Kosilla ja parilla pikkusaarella. Kreetalla kaksi kertaa Hanian lähellä Plataniaksessa ja kerran saren toisessa päässä Agios Nikolaoksessa. Rodokselle lähdetään nyt parin viikon kuluttua toistamiseen.
Vaikeita valintojahan nämä ovat, mutta jos ensimmäistä kertaa Kreikan saarille lähtee, ei sillä ole väliä kumpaan lähtee. Jos kaupunkielämää ja menoa haluaa, niin Rodos lienee silloin se parempi vaihtoehto. Vanha kaupunki on varsin viehättävä paikka viettää iltaa ja muutenkin menoa riittää. hotellit kaupungissa ovat luonnollisesti isompia ja ääniä kuuluu siellä sun täällä.
Mutta jos lepoa kaipaa, niin valinta on silloin Kreeta ja Plataniaksen kylä Hanian kupeella on varsin hyvä paikka sen toteuttamiseen. Kohteessa pikkuhotellit ovat tasoltaan erinomaiset ja yleensä uima-altaat hyviä ja tilaa lepäilyyn. plataniaksessa on se etu, jos tykkää lenkkeilystä, niin ainakin toistaiseksi parhaat lenkkeilymaastot olen sieltä löytänyt. On aivan upeaa juoksennella appelsiinilehdoissa.
Ja eihän Plataniaksesta ole kovin pitkä matka Hanian kaupunkiin.
Kreetan saaren etu on se koko. Retkiä voi tehdä pitempäänkin matkaan. jos vuokraa esim auton, niin sillä voi päästä todella uskomattomiin paikkoihin. Yhdellä reissulla "löydettiin" saaren toiselta puolelta, en tarkkaan muista nimeä, olisiko ollut Elafonissos tai jotain sinne päin, mutta upeat rannat, vaaleaa hienoa hiekkaa, vettä kahlata silmänkantamattomiin!
Tässä pikkasen omia kokemuksia näistä kahdesta paikasta. - eveliina
Olen ollut Haniassa kerran, Rodoksella 6 kertaa.
Joten jos haluaa rauhallisempaa oloa, niin Hania.
Rodoksella on enemmän "elämää". Kumpikin hyviä lomakohteita. - Nimetön
...ja menen Rodokselle. Olen käynyt ennenkin ja tykkäsin kovasti. Tuttavani taas pitävät Haniasta. Menkää tänä vuonna toiseen ja ens vuonna toiseen ... tai syksyllä toiseen. Tulee käytyä sit molemmat. Oikein hyvää matkaa minne sit meetteki.
- juliette
no ehdottomasti kreeta ja siellä hania. rhodos on kans karmee turistirysä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368