On ystävä????
Onko näin vai olenko ymmärtänyt väärin.
Kun joku tekee meille pahaa se pitäisi kirjoittaa hiekkaan jotta anteeksiannanon tuulet voivat viedä kirjoituksen mukanaan.
Mutta kun joku tekee meille jotain hyvää,meidän tulisi kaivertaa se kiveen, jottei kukaan voisi pyyhkiä pois sitä ja unohtaa.
Ystävä opettele kirjoittamaan surusi hiekkaan ja kaivertamaan onnesi kiveen.
Mikä sinun mielestäsi
14
937
Vastaukset
- n52
Mä olen aina sanonnu,että mul on fiksu ystävä! =)
Oikein hyvää huomenta kaikille ystävällismielisille! =)- sinih52
kiitoksia...))
oikein hyvää huomenta - yopollo
sanoisin, mutta kun epäilyttää siinä fiksuudessa aina se että olen kuitenkin heidän ystävänsä :-)
- n52
yopollo kirjoitti:
sanoisin, mutta kun epäilyttää siinä fiksuudessa aina se että olen kuitenkin heidän ystävänsä :-)
oli paha! =)
- sättääjätär
siteeraa: Jos ystävän mä menetän ei mulle mitään jää,on elämä niin vaikeaa ilman ystävää..Jos käy niin että ystävyys horjuu toisinaan on se silloin tehty liian huonoon perustaan.Vaikkakin aikas naivisti sanottu mutta tohon että jos ongelma syntyy ystävyydessä niin kestääkö se sen.Minulla ei kestänyt.Silti eteenpäin on etsivän mieli...))))
- n52
sinulla käynyt huonö säkä.=(
Uusien ystävien joukkoon nopeasti. =)
Ystävyydessä on myös tärkeää,että jos on jokin asia mikä vaivaa niin täytyy luottaa ystäväänsä niin paljon,että ei pelkää pistää asiaa reilusti pöydälle käänneltäväksi!
Se puhdas pöytä on hyvä juttu,kun siihen on sitten helppo laittaa kaikki olevat asiat esille,eikä mikään varjo peitä näkyvyyttä kummaltakaan.
Toivon sinulle paljon uusia ystäviä! =)
- maron
ystävä on se joka on tukena silloinkin kun sairastuu parantumattomasti - itse koin kuinka vähän TODELLISIA ystäviä on kun vuosia sitten sairastuin, nyt minulla on uusia ystäviä joiden vertaistuella jaksan vaikeinakin aikoina.
Oli paljon kovempi paikka huomata ystävien siirtyvän vastaantullessa kadun toiselle puolelle, kuin se että sairastuin.
Jokainen varmaankin oli epätietoinen siitä mitä sanoisi ja miten käyttäytyisi. En aikaisemmin voinut uskoa että niin kävisi, vaikka erään ystäväni sairastuttua syöpään olin ainoa joka piti häneen yhteyttä loppuun saakka.
Eipä kulunut kauaakaan kun koin itse saman asian, vaikka en varsinaisesti henkeä uhkaavaan sairauteen sairastunutkaan.
Vaikka menetin paljon sain tilalle paljon enemmän!- Kakku
On paljon juttuja siitä että kun sairastuu esim. syöpään, niin ystävät hylkää. Minä en voi lakata ihmettelemästä sitä. Minkä ihmeen takia? Minä en onneksi ole sairastunut, mutta olen kokenut asian mutkan kautta. Poikani sai kyseisen sairauden ja minuakin kohdellaan eri tavalla. Siis poikani on jo aikuinen ja omissa oloissaan, mutta sen olen itse saanut kokea, että sukua ei minulla enää ole. Ei ainuttakaan yhteydenottoa ole suvun puolelta tullut. Olis varmaan tuntunut mukavalta kun esim. serkut, joiden kanssa olen aikoinaan paljonkin tekemisissä ollut, olisivat edes soittaneet ja kysyneet kuulumisia. Varmaan ovat hyvin tietoisia siitä että oman lapsen sairastuminen kyseiseen tautiin on ehkä kamalampaa, kuin että sen saisi itselleen. Mutta ei, hiljaista on ollut. Tuntuu tosi pahalta.
- maron
Kakku kirjoitti:
On paljon juttuja siitä että kun sairastuu esim. syöpään, niin ystävät hylkää. Minä en voi lakata ihmettelemästä sitä. Minkä ihmeen takia? Minä en onneksi ole sairastunut, mutta olen kokenut asian mutkan kautta. Poikani sai kyseisen sairauden ja minuakin kohdellaan eri tavalla. Siis poikani on jo aikuinen ja omissa oloissaan, mutta sen olen itse saanut kokea, että sukua ei minulla enää ole. Ei ainuttakaan yhteydenottoa ole suvun puolelta tullut. Olis varmaan tuntunut mukavalta kun esim. serkut, joiden kanssa olen aikoinaan paljonkin tekemisissä ollut, olisivat edes soittaneet ja kysyneet kuulumisia. Varmaan ovat hyvin tietoisia siitä että oman lapsen sairastuminen kyseiseen tautiin on ehkä kamalampaa, kuin että sen saisi itselleen. Mutta ei, hiljaista on ollut. Tuntuu tosi pahalta.
valitettavan usein on. En ymmärrä itse asiaa vieläkään vaikka aikaa on kulunut monta vuotta, joskus kun olen parhaan entisen ystäväni kaupassa nähnyt, niin hän on kiireesti mennyt hyllyn taakse piiloon etten vaan menisi juttelemaan.
Toivottavasti poikasi on parantunut, osaan hyvin kuvitella tilanteesi - vain sen itse kokemalla tietää miten vaikeaa se on, ja miten paljon voimaa vaatii päästä siitä yli.
Aina sitä luulee että ystävät ovat ikuisia ja tukevat huonoina aikoina, mutta ei se vaan niin ole. Ei sellaisten ystävien tai sukulaisten perään kannata surra jotka heti vaikeuksien tullen hylkäävät.
Ystävä on hän, joka tuntee minut hyvine ja huonoine puolineni ja siitä huolimatta rakastaa minua. ;)
- sinih52
Ovat harvinaisia jalokiviä todellakin.
He saavat sinut hymyilemään ja rohkaisevat sinua onnistumaan.
He kuuntelevat sinua,
He osaavat kiittää sinua.
He ovat valmiita avaamaan sydämmensä sinulle - n52
sinih52 kirjoitti:
Ovat harvinaisia jalokiviä todellakin.
He saavat sinut hymyilemään ja rohkaisevat sinua onnistumaan.
He kuuntelevat sinua,
He osaavat kiittää sinua.
He ovat valmiita avaamaan sydämmensä sinulleYstävä....=)
Jalokivet ovat harvinaisia,mutta eivät kulu käytössä.
- pohpoika
ymmärsit aivan oikein niinhän se tarina kertoo ja kun sen sisällön ajattelee oikein niin ihananhyvä tarina
- sinih52
ja kiitoksii....))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368