Katsotko Salkkareita ?

Anonyymi

Pidän välillä pitkiäkin taukoja, sitten MTV3 jää vahingossa päälle seitsemän uutisten jälkeen ja alkaa vyöryä Salkkariväki päälle. Aivan kamalia siellä tuntuu koko ajan tapahtuvan. Kuka kenetkin meinaa tappaa. Kuka ketäkin nai ja kuka ketäkin pettää kaikin tavoin. Lapsi kidnapataan eikä sen äitikään tiedä, kuka on isä. Rikollinen alkaa papiksi, menettää muka muistinsa ja kihlaa rikkaan hienostonaisen. Samassa sairaalassa puolet sarjasta on töissä, muut vuorollaan potilaina. Ylilääkäri on homo ja alkoholisti, ylilääkärin isän morsian transu ja käy vieraissa. Tavallista suomalaista kerrostaloelämääkö ?

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kymmeneen vuoteen katsonut, sama juttu kauniit ja rohkeet. Tosin vahingossa kaunarit näkyi surfailin kanavilla, mutta näin Brooken, jo oli hän vanhentunut. Se oli se miestennielijä.

• Anonyymi

En ole koskaan katsonut, joillekin tutuille tuntuu olevan erittäin tärkeää katsottavaa.

• Lopetin jo vuosia sitten katsomisen, kun puolen tunnin ajasta on puolet mainoksia ja lopusta puolet homorakkautta, ei vaan kiinnostanut.
      Kertomasi perusteella luonnotonta menoa tappamisineen.
      Kauniita ja rohkeita katselin alkuun, sitten alkoi se ristiin naiminen eroaminen ja taas naiminen ja kuolleista herääminen, rupesi tympäisemään.
      Pidän eniten historiallisista sarjoista.

• Anonyymi

Olisi kiva kun voisi keskustella asiallisesti tv-sarjoista. Minäkin pidän historiallisista , olen seuraamassa Poldarkia. Se tulee sunnuntai iltapäivisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva kun voisi keskustella asiallisesti tv-sarjoista. Minäkin pidän historiallisista , olen seuraamassa Poldarkia. Se tulee sunnuntai iltapäivisin.

Tuo sarja tuli joskus 80-luvulla ja koukutti minutkin. Toinen sarja joka koukutti oli Vastatuuleen, vaan olen muuttunut ja en enää pidä mistään historiallisista, en edes näistä, jotka kertoo tältä ajalta, kun olen itse elänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Poldakin katsoin silloin, kun oli ensiesitys.
        Nyt olen katsonut, Espanjalainen prinsessa (Katariina Aragonialainen).
        Teemalta katson Toinen katse. Siinä on monisäikeisiä tapahtumia. Paljon on luurankoja kaapeissa.
        Josku katson osia areenasta, kun paremmin kerkiän.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Poldakin katsoin silloin, kun oli ensiesitys.
        Nyt olen katsonut, Espanjalainen prinsessa (Katariina Aragonialainen).
        Teemalta katson Toinen katse. Siinä on monisäikeisiä tapahtumia. Paljon on luurankoja kaapeissa.
        Josku katson osia areenasta, kun paremmin kerkiän.

Miten kestävät juoda viiniä ym. koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kestävät juoda viiniä ym. koko ajan.

Joo kyllä kattelen, ja ihmettelen mihin se ryynäsen reiskan humeettiseikkailu päätyykään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      211
      2088
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1247
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1137
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      34
      688
    Aihe