henkisesti loppu

Anonyymi

Ei mitään yhteistä puolison kanssa. Hän on väsynyt töistä. Hän on väsynyt vaikka ei olis töitä. Seksiä ei ole ollut, en edes halua enää. Kaikki mitä ehdotan, ei kiinnosta. Ja kun saan houkuteltua mukaan johonkin juttuun, kiukutellaan. Ilmoittaa aina, että tämäkin asia pitäisi hoitaa (ei tarkoita itseään, vaan minua). Yhdessä ei hoideta asioita. Sitten kun hoidan asian, mikä on pitänyt tehdä, niin sanoo, että ei näin. Hän tarkoitti toisella tavalla. Ajatusten lukijakin pitäisi olla.
Hän on taitava henkisessä pahoinpitelyssä.

Pahinta lienee kuitenkin henkinen puoli. En voi hyvin. Hänellä on "sairaus", joka estää liikkumasta, minkä takia hänen lempipuuhaa on istua television edessä tuntitolkulla tai tuijottaa puhelinta. Hän on lihonut valtavaksi. Aina kun yritän, että liikuttaisko yhdessä, niin vastaus on, että otan särkylääkkeen ja sit kävellään hiljaa.

Ymmärrän, että toinen on kipeä 24/7, mutta ei edes yritä hoitaa itseään. Edes jumppaliikkeitä, jotka auttaisi vaivaa, ei jaksa/suostu tehdä. Itse lipsun pikkuhiljaa alkoholismin puolelle. Ei tee mieli enää tehdä mitään muuta kuin ryypätä ja turruttaa se paha olo, mikä sisällä on. Ja tietäähän sen, ei se muuta kuin pahenna tätä oloa.

Haaveena oli, että olisi puoliso jonka kanssa tehdä asioita, liikkua, pelata vaikka sulkapalloa pihalla kun on nätti keli. Olen yrittänyt liikkua yksin, mutta kaipaan sitä, että olisi joku kenen kanssa tehdä asioita. Ei välttämättä liikkumista, mutta jotain.

Surkeimman tilanteestani tekee sen, että muutettiin juuri uuteen asuntoon, josta on niin paljon velkaa, ettei paskalle taivu. En voi lähteä mihinkään. Enkä oikeastaan haluakkaan, en tiedä mikä minua sitoo siihen ihmiseen. Riippuvuus kai tämäkin on. En ymmärrä miksi muutettiin. En voi tajuta.
Olen itse yrittänyt parantaa suhdettamme, huomioin, kuuntelen. Teen eväät töihin. Ruoka on valmiina, kun hän tulee töistä. Olen siivonnut. Vastavuoroisesti tuntuu, että en saa mitään muuta kuin pahan mielen. Riitelemme päivittäin, riittää että katson häntä, niin hän saattaa kysyä, miksi katsoin noin...ja siitä se lähtee. Sama fuckin pyörä pyörimään.

Menetin juuri työni, minkä takia olen kotona. Puolisoni muistaa ilmoittaa aina kaupassa käydessään, että kuinka paljon rahaa meni. Yritän koko ajan etsiä töitä, mutta tällä hetkellä se on vaikeaa. Tunnen suurta syyllisyyttä kotona olemisesta, eikä puoliso auta asiaa muuta kuin moittimalla. Aloitin sivutoimisen opiskelun, jotta töihin pääsy olisi helpompaa, mutta samaan aikaan puoliso odottaa minun tekevän kaikki kotityöt. Olen ihan helvetin väsynyt. Onkohan Alko auki?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        64
        4406
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2219
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1734
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1478
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        25
        1411
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1278
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1207
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1126
      9. 22
        1076
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1004
      Aihe