Mahdollisesti toteutuneita ennustuksia ja muutama tulevaisuuteen

Anonyymi

2017 alussa erään mukaan tulee maanjäristys (tuli italiaan) ja samana vuonna venäjä "tekee siirron suomen suuntaan" (ainakin putin kävi). Tämä kestää muutaman vuoden (Putin kävi myös 2018), jonka jälkeen alkaa "viimeiset 7 vuotta" (ennenkuin tapahtuu mitä?).

1981 (erään suomalaisen?) saama näky:
1. NL muuttuu Venäjäksi ja rajat aukeavat. (toteutui 91)
2. Eurooppa saa yhteisen valuutan. (toteutui)
3. Homolaki menee läpi. (toteutui 2000 luvulla)
4. Seuraavana kovana pakkastalvena Venäjä hyökkää. (mihin?)
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/kovat-pakkaset-ja-kylmimmat-talvet

Venäläiseltä sivustolta, jonka osoitetta en ole laittanut muistiin:

6. Venäjällä kommunistit tulevat valtaan ... (toteutui)
7. Heti kun huomaat, että tällainen pappi ajettiin ulos temppelistä, pysy kiinni hänessä vainon ajan.
8. Japani ja Amerikka kulkevat yhdessä veden alla.

9. Koko Australia tulvii.
10. Valtameri tulvii Alaskaan, josta tulee jälleen Venäjän.

11. Venäjällä on sota: lännestä saksalaiset ja idästä kiinalaiset.

12. Kiinan eteläinen puoli tulvii Intian valtameren vesillä. Kiinalaiset saavuttavat Tšeljabinskin kaupungin. Venäjä yhdistyy mongolien kanssa ja ajaa heidät takaisin.
13. Kun Kiina tulee luoksemme, siellä on sota. Mutta kun kiinalaiset ovat valloittaneet Tšeljabinskin kaupungin, Herra muuttaa heidät ortodokseiksi.

14. Venäjän ja Saksan välinen sota alkaa Serbian kautta.

15. Kaikki on tulessa! ... Suuret kärsivät, mutta Venäjä ei huku tulessa.

16. Valkovenäjä kärsii suuresti, kunnes yhdistyy Venäjän kanssa ... Mutta Ukraina ei yhdisty, ja kärsii enemmän ongelmia.

17. Turkkilaiset taistelevat jälleen kreikkalaisten kanssa. Venäjä auttaa kreikkalaisia.

18. Afganistan odottaa loputonta sotaa.

19. Täällä tulee sota, ja tuolla .. Ja sitten sotamaat päättävät valita yhden yhteisen hallitsijan, ainoa hallitsija on antikristus.

----
Muita:
Erään tyypin mukaan (joku pyhimys) sanoi, että kun hänen verensä, vetensä ja öljynsä sekoittuvat keskenään (tapahtui 1948) syntyy sukupolvi joka ei kuole ennenkun Jeesus tulee. Sukupolvi on nyt (2020) 72:n vuoden vanha. Eli Jeesus tulis n. 40-50:n vuoden sisällä? Jotkut on sanonu, että ne jotka näki 2. maailmansodan, tulee näkee viel kolmannenkin.
Erään naisen näyn mukaan joulukuussa 2012 on olemassa se sukupolvi jonka aikana tapahtuu ylösotto ja vaikeat ajat on alkanu.

2021 Jupiter ja saturnus vesimiehessä (viis. 7:19)
Kuka osaa kertoa tuosta enemmän?

13.4.2029
Asteroidi apophiksen ennustetaan ohittavan maapallon... tai sitten törmäävään siihen. Apophis voi ohittaessaan kääntyä takaisin maan vetovoiman takia 6-7 vuotta myöhemmin (v. 2035 tai 36) ja kolaroida.
Planeetan lähellä asteroidin reitti muuttuu, jolloin se saattaa törmätä myös kuuhun tai kääntyä sen vetovoiman vaikutuksesta takaisin. Maan lähellä on kullekin lähikohtaamiselle ominaisia kapeita avaruuden alueita, joita nimitetään avaimen reijiksi. Niissä ohittaja resonoi maan kanssa muuttaen kurssiaan ja päätyy myöhemmin törmäyskurssille.

2029-2030 erään tyypin mukaan "keskellä ahtaita aikoja" rakennetaan Jerusalemin uusi temppeli.

2030
Erään miehen näystä: 7.6.2010 tuli ajatuksiin "tasan 63 vuotta". Samalla ajatuksiin tuli, ettei pidä katsoa taaksepäin, vaan lisätä siihen 3½ vuotta. Siis yhteensä 66 vuotta ja 6 kuukautta. (jos lisätään 63(66) vuotta vuoteen 1967 tullaan vuoteen 2030(33), jos taas vuoteen 2010 on tulos 2073(76)
Täsmää erään pyhimyksen ilmoituksen kanssa ("kun veri, vesi ja öljy sekoittuvat" -juttu).

2032-33
Erään henkilön mielipiteen mukaan: stellarium ohjelma näyttäisi, että vuonna 2032 (tai 33) on Saturnuksen ja Uranuksen konjuktio (veskaris). Saturnus on kuulemma pahan vertauskuva ja Uranus on taivaan. Planeettojen aseman perusteella on kuulemma odotettavissa, että noihin aikoihin tai vähän myöhemmin tulee antikristus, jota edeltää Jumalasta ja Jeesuksesta luopuminen ja muita pahoja tapahtumia. (kellään tietoa tästä enempää?)

2036 Apophiksen ennustetaan ehkä osuvan maapalloon, jos se kääntyy takaisin kuun takia.

2037
Danielin 70 vuosiviikkoa ennustetaan täyttyneen (?)
Eräs tyyppi ennustaa nibirun ohittavan maapallon ja aiheuttavan "tulikasteen".
Elokuvassa "alien" on maininta tästä luvusta ("erikoismääräys", olio tuotava maahan ja miehistö uhrattavissa").

BTW: Kertoo useimpien suomalaisten laiskuudesta tai viitsimättömyydestä tai netin käytön osaamattomuudesta, ettei tänne ole laitettu profetioita kuin muutama ulkomaisilta sivustoilta?
http://blagoslovenie.ru/prorochestva_pravoslavnyh_starcev_o_rossii_o_vojne_o_care/mirovye_prorochestva_ob_antihriste_rukami_i_nogami_chelovecheskimi_privedennogo_na_carstvo/

Tietääkö joku lisää?

20

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Profetioissa on se kummallisuus, että kun ne ennustetaan, porukka jännittää, ja kun ne tapahtuvat, kukaan ei näytä huomaavan mitään, ainakaan muistavan ennustusta.
      Mutta kun tapahtuu suuria, kysytään miksei tätä ennustettu.

      No, oliko tuo hiljattain tapahtunut räjähdys Beirutissa ennustettu? Ei, eikä ollut Siiloan tornin kaatuminenkaan. Mutta asiantuntijat sanovat, että räjähdys oli tahallaan tehty.

      Entäs uutisointi "entä jos Suomessa..."? Miksi esimerkkikohteena oli kristittyjen katedraali? Oliko sekin tahallaan tehty (jonkun/joidenkin miellyttämiseksi), vai "sattuma", kun esim. sokkona tehty aasinhäntäarvaus osui juuri siihen?
      Mikä on tulos? "Ketä kiinnostaa"? Mitähän täytyy tapahtua, että alkaa kiinnostaa? Nimittäin mitä olisi tapahtunut, jos kohteeksi olisi otettu moskeija?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Koska maailman viimeinen aika ja loppu alkaa lähestyä, niin kaikki hyvät tavat ja kristilliset toimet ylön annetaan ja kaikkinainen pahuus ihmisten seassa saa vallan. Kaikkinaiset synnit ja tapain turmio yhä enenevät, joita kavaluudella ja viekkaudella peitetään ja kaunistetaan. Oikeus katoaa, usko loppuu, rakkaus kylmenee ja sammuu. Totuutta tuskin koko maailmasta löytyy? Viattomat ja yksinkertaiset ylön katsotaan ja pilkataan. Laupeutta, armollisuutta, nöyryyttä ja kärsivällisyyttä ei ihmisten seassa löydy. Kaikki laittomuus ja jumalattomuus ilmestyy ja saa vallan, pahuus on niin suuri, että ihme on, jos toinen kykenee toisensa kanssa kanssakäymistä pitämään".

        Ihmeellinen Luojamme Kaikkivaltias haluaa lapsilleen aina vin hyvää.
        Vanhemmat , jotka luonnostaan rakastavat jälkeläisiään , tietävät tämän.

        Luojamme ihmiskunnalle antamat käskyt, jotka kilpistyy esim . rippikoululaisten ymmärrettäviksi Lutherin Vähä-katekismuksessa, niin ne ovat ihmiskunnalle kaikki laki , oikeus ja rakkaus. Hän on tarkoittanut, että niiden pitäminen antaa JOKAISELLE ihmiselle maan päällä ilon , rauhan ja rakkauden. Hän itse myös asetti eri kansoille rajat ja elämisen ajat.

        Esim. suomalaiset ovat jo monta sataa vuotta omineet itselleen hyvän elämän 10 käskyn ohjeiden mukaisesti suojelevaksi ja yhteiselon onnistumiseksi kansan rungossa perheessä. Sitten sukulaisten ja koko kansan kesken. Jotta kansa yleensä voi olla, pitää olla yhteiset säännöt kaikilla elämän osa-alueilla eli yhteinen moraalikäsitys. Siihen Jumala antoi 10 käskyään, joiden noudattaminen ohjaa keskinäiseen rakkauteen.

        Jeesus on tullut antamaan heikoille ihmisille lisäymmärryksen ja oman suojansa Pyhän Hengen kautta, että Hänen voimassaan voimme myös pitää Hänen käskynsä. Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi kuin itseäsi.
        Rakkautta lähimmäiseen ei ole, että jos itsellä alkaa jyllätä himot vaikkapa mammonaan, niin ymmärtää lähimmäistä samoissa himoissa ja lähtee tämän kanssa yhdessä toteuttamaan himojaan (palvelemaan mammonajumalaa)! Huomaa, miten monen käskyn rikkomisen takana on nimenomaan HIMOITSEMINEN?
        (Miika 2:1–2)
        "Voi niitä, jotka hautovat ilkitöitä, vielä vuoteessaankin miettivät pahoja tekoja! Aamun tullen he toteuttavat aikeensa, siihen heillä on valta. He himoitsevat peltoja ja anastavat niitä, ottavat haltuunsa toisten taloja. He ajavat ihmiset perikatoon, vievät maat keneltä tahtovat".
        (Room. 7:7) "Mitä meidän on siis sanottava? Onko laki syntiä? Ei toki. Mutta vasta lain vaikutuksesta tulin tuntemaan synnin. Himo olisi ollut minulle tuntematon asia, ellei laki olisi sanonut: ”Älä himoitse.”

        Jeesus osoitti omalla elämällään rakkauden Jumalaan ja ihmisiin ja sanoi, että siinä on rakkaus Häneen , että pidätte käskyt.

        Mitä on tapahtunut Suomessakin juuri tuon vuoden 1967 jälkeen? Asteittainen ja harkittu vapaudenANTO pois Jumalan 10 :stä AIDON VAPAUDEN antamasta käskystä.
        Sitä nimitetään nyt SUVAITSEVAISUUDEKSI ja TASA-ARVOKSI.

        Kun aika "vapautuu" (orjuuntuu) vähän vielä voidaan todeta käskyt muutetuiksi tarkoitukseltaan päinvastaiseksi alkaen vapaudesta palvella monenlaisia tarjolla olevia jumalia. Kaikelle vapauden ottamiselle ja yllyttämiselle annetaan mennen tullen nimitys tasa-arvo ja suvaitsevaisuus.

        Mihin voi maailma mennä näin hurjassa menossa, missä 10 käskyä muutetaan eri maiden idearikkaiden tavoitteiden mukaisiksi laeiksi? Törmäykset eri maiden välillä on jo nähty historiassakin monet kerrat. Entä tulevaisuus ja toivo , sen kuitenkin Herra sanassaan lupaa seuraajilleen? "Jos ei Jumala huonetta rakenna, turhaan sen vartijat vaivaa näkevät"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koska maailman viimeinen aika ja loppu alkaa lähestyä, niin kaikki hyvät tavat ja kristilliset toimet ylön annetaan ja kaikkinainen pahuus ihmisten seassa saa vallan. Kaikkinaiset synnit ja tapain turmio yhä enenevät, joita kavaluudella ja viekkaudella peitetään ja kaunistetaan. Oikeus katoaa, usko loppuu, rakkaus kylmenee ja sammuu. Totuutta tuskin koko maailmasta löytyy? Viattomat ja yksinkertaiset ylön katsotaan ja pilkataan. Laupeutta, armollisuutta, nöyryyttä ja kärsivällisyyttä ei ihmisten seassa löydy. Kaikki laittomuus ja jumalattomuus ilmestyy ja saa vallan, pahuus on niin suuri, että ihme on, jos toinen kykenee toisensa kanssa kanssakäymistä pitämään".

        Ihmeellinen Luojamme Kaikkivaltias haluaa lapsilleen aina vin hyvää.
        Vanhemmat , jotka luonnostaan rakastavat jälkeläisiään , tietävät tämän.

        Luojamme ihmiskunnalle antamat käskyt, jotka kilpistyy esim . rippikoululaisten ymmärrettäviksi Lutherin Vähä-katekismuksessa, niin ne ovat ihmiskunnalle kaikki laki , oikeus ja rakkaus. Hän on tarkoittanut, että niiden pitäminen antaa JOKAISELLE ihmiselle maan päällä ilon , rauhan ja rakkauden. Hän itse myös asetti eri kansoille rajat ja elämisen ajat.

        Esim. suomalaiset ovat jo monta sataa vuotta omineet itselleen hyvän elämän 10 käskyn ohjeiden mukaisesti suojelevaksi ja yhteiselon onnistumiseksi kansan rungossa perheessä. Sitten sukulaisten ja koko kansan kesken. Jotta kansa yleensä voi olla, pitää olla yhteiset säännöt kaikilla elämän osa-alueilla eli yhteinen moraalikäsitys. Siihen Jumala antoi 10 käskyään, joiden noudattaminen ohjaa keskinäiseen rakkauteen.

        Jeesus on tullut antamaan heikoille ihmisille lisäymmärryksen ja oman suojansa Pyhän Hengen kautta, että Hänen voimassaan voimme myös pitää Hänen käskynsä. Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi kuin itseäsi.
        Rakkautta lähimmäiseen ei ole, että jos itsellä alkaa jyllätä himot vaikkapa mammonaan, niin ymmärtää lähimmäistä samoissa himoissa ja lähtee tämän kanssa yhdessä toteuttamaan himojaan (palvelemaan mammonajumalaa)! Huomaa, miten monen käskyn rikkomisen takana on nimenomaan HIMOITSEMINEN?
        (Miika 2:1–2)
        "Voi niitä, jotka hautovat ilkitöitä, vielä vuoteessaankin miettivät pahoja tekoja! Aamun tullen he toteuttavat aikeensa, siihen heillä on valta. He himoitsevat peltoja ja anastavat niitä, ottavat haltuunsa toisten taloja. He ajavat ihmiset perikatoon, vievät maat keneltä tahtovat".
        (Room. 7:7) "Mitä meidän on siis sanottava? Onko laki syntiä? Ei toki. Mutta vasta lain vaikutuksesta tulin tuntemaan synnin. Himo olisi ollut minulle tuntematon asia, ellei laki olisi sanonut: ”Älä himoitse.”

        Jeesus osoitti omalla elämällään rakkauden Jumalaan ja ihmisiin ja sanoi, että siinä on rakkaus Häneen , että pidätte käskyt.

        Mitä on tapahtunut Suomessakin juuri tuon vuoden 1967 jälkeen? Asteittainen ja harkittu vapaudenANTO pois Jumalan 10 :stä AIDON VAPAUDEN antamasta käskystä.
        Sitä nimitetään nyt SUVAITSEVAISUUDEKSI ja TASA-ARVOKSI.

        Kun aika "vapautuu" (orjuuntuu) vähän vielä voidaan todeta käskyt muutetuiksi tarkoitukseltaan päinvastaiseksi alkaen vapaudesta palvella monenlaisia tarjolla olevia jumalia. Kaikelle vapauden ottamiselle ja yllyttämiselle annetaan mennen tullen nimitys tasa-arvo ja suvaitsevaisuus.

        Mihin voi maailma mennä näin hurjassa menossa, missä 10 käskyä muutetaan eri maiden idearikkaiden tavoitteiden mukaisiksi laeiksi? Törmäykset eri maiden välillä on jo nähty historiassakin monet kerrat. Entä tulevaisuus ja toivo , sen kuitenkin Herra sanassaan lupaa seuraajilleen? "Jos ei Jumala huonetta rakenna, turhaan sen vartijat vaivaa näkevät"!

        Jeesus on Totuus,Tie jaElämä
        42 Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
        45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
        46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
        47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://rg.ru/2014/01/21/rasputin-site.html

      Rasputinin ennustuksia ydinvoimaloiden vaaroista ja moraalin rapistumisesta.

      "Torneja rakennetaan ympäri maailmaa ... ne ovat kuoleman linnoja. Jotkut näistä linnoista romahtavat, ja näistä haavoista valuu mädäntynyt veri, joka tartuttaa maata ja taivasta. Ja monet hyytymät putoavat maahan, joka autioittuu seitsemän sukupolven ajan."

      "Kun ajat lähestyvät kuilua, ihmisen rakkaus ihmiseen muuttuu kuiviksi kasveksi, Noiden aikojen autiomaassa kasvaa vain kaksi kasvia - voittokasvi ja itserakkauden kasvi, ja näiden kasvien kukat luullaan rakkauden kukiksi. Tällä kirotulla ajanjaksolla välinpitämättömyys kuluttaa. Suuri kuolema on petettyjen ja ristiinnaulittujen perheiden kuolema"

      "Syntyy hirviöitä, jotka eivät ole ihmisiä tai eläimiä", Rasputin ennusti. "Ja monilla ihmisillä, joilla ei ole merkkejä (napanuorat) ruumiissaan, on merkki heidän sielussaan. Ja sitten tulee aika, jolloin löydät hirviön - mies ilman sielua."
      Grigory Rasputin mainitsee profetioissaan myös hallitsemattomien geneettisten kokeiden vaaraa: ”Vastuuton ihmisen alkemia muuttaa lopulta muurahaisista suuriksi hirviöiksi, jotka tuhoavat koteja ja ​​maita, tuli ja vesi ovat voimattomia heitä vastaan. näet lentäviä sammakoita, ja perhosista tulee leijoja, ja mehiläiset indeksoivat maassa kuin käärmeet. "

      • Anonyymi

        "mies ilman sielua."

        Vert. nykyajan zombikulkueisiin. Melkein voisi sanoa, että oli suoranastaan onni, että koronavirus pääsi leviämään. Melkein kuin rangaistus niille typeryksille.
        Haluaisiko ne todella toteuttaa zombikuvitelmansa? Nimittäin se on kuin helvetin kirotut sielut olisi päästetty maan päälle vaeltamaan ja pilkkaamaan ja sotkemaan Herran työtä. Ja ne idiootit usko siihen juttuunsa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mies ilman sielua."

        Vert. nykyajan zombikulkueisiin. Melkein voisi sanoa, että oli suoranastaan onni, että koronavirus pääsi leviämään. Melkein kuin rangaistus niille typeryksille.
        Haluaisiko ne todella toteuttaa zombikuvitelmansa? Nimittäin se on kuin helvetin kirotut sielut olisi päästetty maan päälle vaeltamaan ja pilkkaamaan ja sotkemaan Herran työtä. Ja ne idiootit usko siihen juttuunsa!

        Katsoin ohjelman jossa kuolleelta otetaan ihoa josta nykytekniikalla pystyy solusta kehittämään täysin kuolleen näköinen "ihminen" jolta puuttuu Jumalan antama kuvansa kaltainen sielu/henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin ohjelman jossa kuolleelta otetaan ihoa josta nykytekniikalla pystyy solusta kehittämään täysin kuolleen näköinen "ihminen" jolta puuttuu Jumalan antama kuvansa kaltainen sielu/henki.

        Itse näin unen, missä olin jossain sairaalassa tms. ja saatoin katon rajassa olevasta monitorista seurata miten tieteellinen tutkimus edistyi. Jotenkin tajusin ja ymmärsin miten epäonnistumisia tuli, mutta sitten huomasin, miten läpmurto tehtiin. Tiesin heidän ymmärtäneen jotain ja onnistuneen. Tajusin heidän päässeen selville asiasta, jossa en halunnut olla mukana. Olin lähdössä pois paikalta pakoon, kun huoneesta tuli pari lääkäriä, jotka ottivat minut kiinni, ja asettivat makaamaan sängylle tjsp. Parin metrin päässä oli koira makuullaan, ja sen päässä oli jokin laite, kuin aivosähkökäyrien tutkimiseen.

        Minun päähäni laitettiin samanlainen, ja yhtäkkiä tajusin olevani koiran ruumiissa. Nousin ja menin lattialle seisomaan. Yritin puhua, että mitä tapahtui, mutta sain sanotuksi vain haukahduksen. Kaikessa innostuksessa ja tohinassa ovi oli jäänyt auki, ja lähdin siitä ulos jolkotellen pitkin käytävää kohti ulko-ovia. En tiedä mitä ruumiilleni tapahtui, mutta sitä en ajatellut, koska olin koira.

        Minusta tämä uni viittaa siihen, että keksitään keino siirtää sielut toisiin ruumiisiin, mutta olentoa täytyy kait muuttaa jostain ennen sitä, ja se kuitenkaan ei kait vaurioita yksilöä, vaan jonkinlainen energian tai olemuksen (portin?) löytäminen on siinä pointti, joka kait on tekemisissä jonkin energiakeskuksen muuntimen kanssa ihmisessä tjsp. Hankala tulkita.
        Eli eläimet voidaan saada ymmärtämään ihmisiä kuten ihminen, vaikkeivät pystyisi kommunikoimaan muuten kuin eläin? Vaikea sanoa, koska en koirana jutustellut kenenkään kanssa, eikä kukaan ehtinyt sanoa minulle mitään. Kuitenkin minusta tuntui, että jotain puuttui. Ehkä ihmisen ymmärrys. Ja ne tutkijat luuli tehneensä läpimurron. Onnistuihan se, mutta vain osittain. Minusta kyllä aivokapasiteetti tuntui melko vajaalta.

        Joskus olen miettinyt mitähän ihmisruumiilleni tapahtui siellä. Sitä en siinä enää ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näin unen, missä olin jossain sairaalassa tms. ja saatoin katon rajassa olevasta monitorista seurata miten tieteellinen tutkimus edistyi. Jotenkin tajusin ja ymmärsin miten epäonnistumisia tuli, mutta sitten huomasin, miten läpmurto tehtiin. Tiesin heidän ymmärtäneen jotain ja onnistuneen. Tajusin heidän päässeen selville asiasta, jossa en halunnut olla mukana. Olin lähdössä pois paikalta pakoon, kun huoneesta tuli pari lääkäriä, jotka ottivat minut kiinni, ja asettivat makaamaan sängylle tjsp. Parin metrin päässä oli koira makuullaan, ja sen päässä oli jokin laite, kuin aivosähkökäyrien tutkimiseen.

        Minun päähäni laitettiin samanlainen, ja yhtäkkiä tajusin olevani koiran ruumiissa. Nousin ja menin lattialle seisomaan. Yritin puhua, että mitä tapahtui, mutta sain sanotuksi vain haukahduksen. Kaikessa innostuksessa ja tohinassa ovi oli jäänyt auki, ja lähdin siitä ulos jolkotellen pitkin käytävää kohti ulko-ovia. En tiedä mitä ruumiilleni tapahtui, mutta sitä en ajatellut, koska olin koira.

        Minusta tämä uni viittaa siihen, että keksitään keino siirtää sielut toisiin ruumiisiin, mutta olentoa täytyy kait muuttaa jostain ennen sitä, ja se kuitenkaan ei kait vaurioita yksilöä, vaan jonkinlainen energian tai olemuksen (portin?) löytäminen on siinä pointti, joka kait on tekemisissä jonkin energiakeskuksen muuntimen kanssa ihmisessä tjsp. Hankala tulkita.
        Eli eläimet voidaan saada ymmärtämään ihmisiä kuten ihminen, vaikkeivät pystyisi kommunikoimaan muuten kuin eläin? Vaikea sanoa, koska en koirana jutustellut kenenkään kanssa, eikä kukaan ehtinyt sanoa minulle mitään. Kuitenkin minusta tuntui, että jotain puuttui. Ehkä ihmisen ymmärrys. Ja ne tutkijat luuli tehneensä läpimurron. Onnistuihan se, mutta vain osittain. Minusta kyllä aivokapasiteetti tuntui melko vajaalta.

        Joskus olen miettinyt mitähän ihmisruumiilleni tapahtui siellä. Sitä en siinä enää ajatellut.

        Ps. Ellen väärin muista, oli koirarotu kultainen noutaja.
        Melko... irvokkaalla tavalla kuvaa omaa mieltäni, luonnettani ja ajatuksiani...
        Ja koiran sukupuolta en nyt kunnolla muista, mutta ellen väärin ollut tuntevinani, niin minulla taisi olla kyllä kalu takajalkojen välissä...
        Ellei uni ollut sitten viesti minulle, että vaikka minusta olisikin loistavasti erääseen hommaan, johon rotunimi viittaa, niin jos alan siihen, niin seuraava määränpää on syntyä koiraksi.
        Jos nyt kärsin siitä, etten saa lisäännyttyä, koska miestä ei ole, niin koirana kärsisin enemmän. Ihminenhän ehkä joskus antaa koiralleen perhe-elämän ja oikeuden perheonneen.


    • Anonyymi

      https://newizv.ru/news/society/19-03-2018/startsy-molyatsya-chtob-byla-voyna-chto-oznachayut-prorochestva-hristofora

      Sodan jälkeen niin vähän ihmisiä jää maan päälle, niin vähän, että Venäjä on sodan keskipiste

      - Lämpö on sodan jälkeen ja nälänhätä on kauhea kaikkialla maassa, ei vain Venäjällä. Ja lämpö on kauhea, ja siellä on huono sato viimeisen viiden tai seitsemän vuoden aikana. Ensin kaikki on ruma, ja sitten sateet kaatuvat, ja kaikki tulvii, ja koko sato mätää, eikä mitään kerätä. Kaikki joet, järvet, säiliöt kuivuvat, valtameret kuivuvat, ja jäätiköt sulavat, ja vuoret katoavat paikoiltaan. Aurinko tulee olemaan kuuma - Ihmiset ovat janoisia, juoksevat, etsivät vettä, mutta vettä ei tule. He näkevät - jotain kimaltelee auringossa - ja luulevat, että se on vettä, he juoksevat ylös, eikä tämä ole vettä, vaan lasi kiiltää. (kirj. huom. atomipommin käytön jälkeen hiekka on kuin lasia)

      Suuri osa ennustuksista epäselviä käännöskoneen puutteiden takia.

    • Anonyymi

      Monet profetiat tuovat ilmi sitä, että miten näkijä on ennusteensa saanut. Usein selityksenä on uni tai näky.
      En ole kenekään vielä nähnyt kertoneen, että pyrki näkemään tulevaisuuteen tiettynä aikana kokonaiset pari seuraavaa vuotta eteenpäin. Minä tein näin, ja se on hieman vaikeaa, ja selitykset ovat melko yksinkertaisia, mutta kun "tulevaisuudessa" sitten on, ja katsoo mitä tapahtuu, huomaa yhteneväisyyksiä.

      Omia ennustuksiani tässä muutama, nämä saatu v. 2011 joulukuussa:
      - 2012 Helmikuussa itälapissa tai sen itäpuolella on kylmää tai jokin kylmä piste, takoissa poltetaan puuta (toteutui, vähint. -20 pakkaset alko koko maahan tammikuun lopulla ja jatku helmikuuhun)
      - Maaliskuussa lumi alkaa sulaa, ihmiset tai jokin ikäänkuin vyöryää niin että pöly käy, suuri mielenosoitus? (toteutui, meni plussan puolelle, lisäks oli marssi kohti Jerusalemia)
      - Kesäkuussa tulee jokin hyvä uutinen (toteutui, saatiin vuokralle omakotitalo)

      2013:
      - helmikuu, ikäänkuin tulta, jotain palaa? (se meteori joka räjähti venäjän yllä?)
      - kesäkuu, jotain kirkasta (oisko ollu ne kovat ukkoset länsisuomes? yli 25.000 (maa?)salamaa)
      - heinäkuu, jotain vettä, vedellä tärkeä sija (tosiaan tuli palokunnalt ku talo palo)
      - elokuu, ikäänkuin yllättäen kylmää (jouduttiin lähtemään toiseen kämppään)
      - joulukuu, lunta, tyhjyyttä, hiljaisuutta, jotain on kadonnut, poissa, ikäänkuin paennut tai viety (ainakin marraskuussa koira jouduttiin lopettamaan ja joulukuussa menetettiin auto)

      2014
      - tammikuu 2014 yllättäen tuleva "ilouutinen", mut koko vuosi suht normaali (toteutui, löydettiin ennätyshalpa kämppä)
      - toukokuu koiralle käy jotain, tai se on keskeisessä asemassa (toteutui, koirat pääs karkuun)
      - elokuu jotain päätetään (toteutui, mutten voi tässä kertoa mitä se oli, ja se ei ollut pikku juttu)
      Myös mm. vuodet 2015 ja 2017 onnistuin ennustamaan suht oikein v. 2011 joulukuussa.

      Tänään kuulin kuin joku olisi sanonut "pitäisköhän sille antaa varoitus".

      • Anonyymi

        No mitä? Ei vastauksia? Ei kukaan kysy mitä olen nähnyt lähiaikoina tai tälle vuodelle? Kaivan hieman noit tiedostoja...
        2020 paljon työtä/tehtäviä, kuin jättiläinen metsän edessä, ja puut/kivet pitäisi tarkastaa (toteutui)

        2021 Tästä vuodesta en voi sanoa mitään. En myöskään myöhemmistä.
        Toistaiseksi ehkä yhden merkittävimmistä näyistä tai ennusteista sain vuodelle 2027 ja sitä seuraavalle vuodelle. Tuntuu jotenkin pahalta nyt jo ajatella tuota aikaa. En tiedä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä? Ei vastauksia? Ei kukaan kysy mitä olen nähnyt lähiaikoina tai tälle vuodelle? Kaivan hieman noit tiedostoja...
        2020 paljon työtä/tehtäviä, kuin jättiläinen metsän edessä, ja puut/kivet pitäisi tarkastaa (toteutui)

        2021 Tästä vuodesta en voi sanoa mitään. En myöskään myöhemmistä.
        Toistaiseksi ehkä yhden merkittävimmistä näyistä tai ennusteista sain vuodelle 2027 ja sitä seuraavalle vuodelle. Tuntuu jotenkin pahalta nyt jo ajatella tuota aikaa. En tiedä miksi.

        "2021 Tästä vuodesta en voi sanoa mitään."

        Näyttää siltä, että ennustukseni vuoden 2011 joulukuussa tästä vuodesta (2021) on toteutunut: ": "vettä? Kevät ja/tai sulaminen? Toisaalta metalli sulaa vedeksi kovassa kuumuudessa. (toteutui, ennätykselliset helteet tuli)"


    • Anonyymi

      "Tämä kestää muutaman vuoden (Putin kävi myös 2018), jonka jälkeen alkaa "viimeiset 7 vuotta" (ennenkuin tapahtuu mitä?)."

      Tuosta seitsemästä vuodesta (vuonna 2020) on ennustanut eräs toinenkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Okkultismi, ennustukset yms. ovat kiinnostaneet valtakuntia iät ja ajat. Näin sitä salataan?

      https://www.livescience.com/10331-hidden-bible-code-messages-ominous-nuke-warnings.html
      "Todennäköisin vastaus Drosninin kysymykseen on, että presidentti Obama ei ole kiinnostunut vastaamaan numerologiaan , pyhiin kirjoituksiin tai ennustamiseen perustuviin väitteisiin - eikä auttamaan Drosninia mainostamaan uutta kirjaansa."

      Täyttä valhetta. Kuten eräs venäläinen asiantuntija sanoi, että jos venäläiset tietäisivät miten valtakuntaa hallitaan, he eivät enää tietäisi mitä tekisivät, tai tulisivat hulluiksi.

      Mutta tässä sitä todellista ASIAA vasta onkin:
      https://www.livescience.com/how-many-bubbles-in-beer.html

      Montako kuplaa oluessa!

    • Anonyymi

      Näin näyn viimeisessä tilaisuudessa että kokoukset siirtyvät nettiin, joka toteutui.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe