Uusinta, teknisesti kehittyneintä ja kestävintä hybriditekniikkaa
Toyotan hybridit ovat uusinta, teknisesti kehittyneintä, kestävintä pienikulutuksisinta ja päästöiltään ympäristöystävällisintä polttomoottorien ja hybridijärjestelmän tekniikkaa.
Mitkään muut polttomoottorilla varustetut autot eivät voita niitä kulutuksen ja päästöjen pienuudessa. Tutkimalla voit todeta asian todeksi.
Uudet moottorit
Kaikki kolme vapaasti hengittävää moottoria eli 1,8, 2,0 ja 2,5 litraiset moottorit on uudistettu ja niiden hyötysuhde on nostettu markkinoiden korkeimmaksi. Toisin sanoen Toyota on kehittänyt maailman energiatehokkaimmat bensiinimoottorit. Atkinson-syklillä toimivat bensiinimoottorit toimivat kehitystyön tuloksena maailmanennätyksellisellä 41 % hyötysuhteella. Luku kertoo, minkä määrän moottori pystyy muuntamaan polttoaineen energiasisällöstä liike-energiaksi.
Muiden valmistajien bensiinimoottorien hyötysuhde on nykyään 20-30 prosenttia, joten kyseessä on selvä ero kilpailijoiden moottoreihin nähden. Toyota tietysti yhdistää nämä Dynamic Force Engine -sarjaan kuuluvat todella energiatehokkaat moottorinsa uuteen todella energiatehokkaaseen hybridijärjestelmäänsä.
https://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/autot/toyota-vaittaa-kehittaneensa-maailman-energiatehokkaimman-bensiinimoottorin-hyotysuhde-40-6704876
Uusi hybridijärjestelmä
Toyotan uusi hybridijärjestelmä tarjoaa entistä paremman kiihtyvyyden ja auto on entistä vähemmän riippuvainen polttomoottorista. Uusi hybridijärjestelmä siis takaa, että auto kiihtyy nopeasti ja sähköllä pääsee pitkälle. Järjestelmä mahdollistaa yhdessä uusien energiatehokkaiden moottorien kanssa reippaat säästöt kulutuksessa ja päästölukemissa.
Uusi pohjaratkaisu
Uusi hybridijärjestelmä ja hyvän hyötysuhteen bensiinimoottorit on nyt lisäksi yhdistetty käyttöön otettuun uuteen TNGA-pohjaratkaisuun. Tuloksena on ennätyksellisen pienellä polttoaineen kulutuksella kulkevat, entistä ajettavammat, tilavammat ja näyttävämmät autot.
Uusi akku
Tämän lisäksi akkutekniikassa on otettu askel eteenpäin, sillä akku on aiempaa pienempi ja energiatiheydeltään parempi. Uusi akku on entistä kompaktimpi ja parempi energiatiheydeltään. Akku on takaistuimen alla, joten se ei vaadi mitään lisätilaa.
Jo aiemmat Toyotan hybridit olivat kulutukseltaan voittamattomia, mutta nyt kulutusta on onnistuttu pudottamaan selvästi lisää. Toyotan teknisen kehityksen etumatka muihin valmistajiin on siis hyvin huikea. Eräänkin autovalmistajan useiden automallien valmistaminen jouduttiin keskeyttämään uuden WLTP-päästömittaustavan astuttua voimaan 1.9.2018.
Toyotalta uusinta, teknisesti kehittyneintä ja kestävintä hybriditekniikkaa
231
1509
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotalta pukkaa jatkuvasti uusinta, ajan hengessä olevaa tekniikkaa. Hybrid on erinomainen ratkaisu ennen autoilun täyssähköistämistä tai polttokennoilua.
- Anonyymi
Paljon tekstiä ja valheita on Toyotan oma trolli saanut aikaan, hienoa.
- Anonyymi
Valheita? Tuo kaikkihan on lehdissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheita? Tuo kaikkihan on lehdissä!
Aloitetaan vaikka siitä, että tollolootan penninvenytyskone on mallia miller cycle eikä atkinson.
Samat valheet aina ollut. Hevoset on poneja eli luvatut tehot kun kertoo 0,85:llä ollaan suorituskyvyssä samalla viivalla muiden kanssa.
Turvatyynyjen määrää liioiteltiin. Koko kyljen mittaiset ikkunaverhotyynyt (niinkuin ne aina on) laskettiin neljänä jne.
Hyvin uppoaa teroihin. Tollolootan ostamisen perusedellytys on tietämättömyys autotekniikasta. Kehityksen kelkasta tippuneille kelpaa myydä 90-luvun tekniikkaa - hengettömiä vaparikonteita, jotka on suunniteltu toimimaan venäläisestä raakaöljystä tehdyllä 100 % fossiilisella polttoaineella. Toki muutama sähköautoräpellyskin on, mutta nekin 5-10 vuotta muita jäljessä. 1-vaihelataus ja akun lämmitys puuttuu = pikalataus hidastuu allr 10 °C lämpötilassa ja loppuu kokonaan -20 °C lämpötilassa. Ei haittaa toinen jalka haudassa -tojovaareja, jotka ei tollolootan ajo-ominaisuudet tunten lähde liikenteeseen talvikeleillä.
Pari esimerkkiä. Tojopappojen mielestä alle 10 s nollasta sataan on kova suoritua ja etusumuvalot vain premiumeistä löytyvä äärimmäisen harvinainen varuste (joten näitä koristevaloja pitää poltella keskellä päivääkin, mainostarkoituksessa).
Tojopappojen mielestä muut autot vie 10 l/100 kaupungissa ja 7 l/100 maantiellä. Ei ole vielä valjennut, että muilla merkeillä ajellaan jopa alle 2 l/100 kulutuksella.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitetaan vaikka siitä, että tollolootan penninvenytyskone on mallia miller cycle eikä atkinson.
Samat valheet aina ollut. Hevoset on poneja eli luvatut tehot kun kertoo 0,85:llä ollaan suorituskyvyssä samalla viivalla muiden kanssa.
Turvatyynyjen määrää liioiteltiin. Koko kyljen mittaiset ikkunaverhotyynyt (niinkuin ne aina on) laskettiin neljänä jne.
Hyvin uppoaa teroihin. Tollolootan ostamisen perusedellytys on tietämättömyys autotekniikasta. Kehityksen kelkasta tippuneille kelpaa myydä 90-luvun tekniikkaa - hengettömiä vaparikonteita, jotka on suunniteltu toimimaan venäläisestä raakaöljystä tehdyllä 100 % fossiilisella polttoaineella. Toki muutama sähköautoräpellyskin on, mutta nekin 5-10 vuotta muita jäljessä. 1-vaihelataus ja akun lämmitys puuttuu = pikalataus hidastuu allr 10 °C lämpötilassa ja loppuu kokonaan -20 °C lämpötilassa. Ei haittaa toinen jalka haudassa -tojovaareja, jotka ei tollolootan ajo-ominaisuudet tunten lähde liikenteeseen talvikeleillä.
Pari esimerkkiä. Tojopappojen mielestä alle 10 s nollasta sataan on kova suoritua ja etusumuvalot vain premiumeistä löytyvä äärimmäisen harvinainen varuste (joten näitä koristevaloja pitää poltella keskellä päivääkin, mainostarkoituksessa).
Tojopappojen mielestä muut autot vie 10 l/100 kaupungissa ja 7 l/100 maantiellä. Ei ole vielä valjennut, että muilla merkeillä ajellaan jopa alle 2 l/100 kulutuksella....Toyota informally and anti-science: "Miller Cycle engine is an Atkinson Cycle engine with a supercharger".
- Anonyymi
Toyotan on teknisesti kaikkein edistynein autonvalmistaja. Aloitus todistaa asian.
- Anonyymi
Janoiset ja saastuttavat dieselit valmistetaan ranskalaisella tekniikal, nykyään!
- Anonyymi
Aloituksessa on kerrottu hyvin kuinka Toyota on peitonnut teknisessä kehityksessä kaikki muut.
- Anonyymi
Toyotaa pilkaavan trollin mielestä Toyotat ovat 1990luvun tekniikkaa, mutta aloitus kertoo aivan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaa pilkaavan trollin mielestä Toyotat ovat 1990luvun tekniikkaa, mutta aloitus kertoo aivan muuta.
Totta, Toyotallakin ovat jo vihdoin ottaneet käyttöön Li-ion akut niiden viime vuosituhannen NiMh akkujen sijaan. Muuthan ovat käyttäneet Li-ion akkuja jo yli 10 vuotta ja saaneet etua energiatiheämmistä ja keveämmistä akuista.
Katsotaan, milloin ne luvatut sähköautot ovat kaupoissa, sitten vasta uskotaan lupauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, Toyotallakin ovat jo vihdoin ottaneet käyttöön Li-ion akut niiden viime vuosituhannen NiMh akkujen sijaan. Muuthan ovat käyttäneet Li-ion akkuja jo yli 10 vuotta ja saaneet etua energiatiheämmistä ja keveämmistä akuista.
Katsotaan, milloin ne luvatut sähköautot ovat kaupoissa, sitten vasta uskotaan lupauksia.Sähköautot on kaupoissa ja hintaa on ominaisuuksiin nähden 10 - 20 tonnia liikaa.
Kotilataus 1- vaihelaturilla 3,7 kW teholla. Ei jatkoon.
Akun lämmitys puuttuu. Pikalataus alkaa hidastua alle 10 °C lämpötiloissa ja loppuu kokonaan -20 °C lämpötilassa. - Anonyymi
Teknisen kehityksen kärki on ollut muilla sähköautoissa jo vuosia. Bensahybridien kehittelystä luovuttiin jo aikaa sitten. Niiden häviäminen oli niin selvä tapaus. Toyota on vasta nyt tuomassa ensimmäistä kaupallista sähköautomalliaan markkinoille. Vuosia muiden perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaa pilkaavan trollin mielestä Toyotat ovat 1990luvun tekniikkaa, mutta aloitus kertoo aivan muuta.
Bensa-autot ovat katoava laji, sähköautot tulevat olemaan seuraavaa valtavirtaa ennen vuosikymmenen loppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teknisen kehityksen kärki on ollut muilla sähköautoissa jo vuosia. Bensahybridien kehittelystä luovuttiin jo aikaa sitten. Niiden häviäminen oli niin selvä tapaus. Toyota on vasta nyt tuomassa ensimmäistä kaupallista sähköautomalliaan markkinoille. Vuosia muiden perässä.
Olihan se viimeisillä hetkillä. Kun Euro7 päästönormit astuvat voimaan todennäköisti 2025, loppuu polttomoottoriautojen kannattava valmistus. Se koskee myös hybridejä ja plugareita. Tuotanto on saatava muutettua nopeasti sähköautoihin, tai lopetettava automyynti Euroopassa.
- Anonyymi
Kovasti pitää toyotan poikien kokoajan vakuutella.
- Anonyymi
Siinä sitä on vilppikonsernilaisille luettavaa tuossa alituksessa.
- Anonyymi
On helppo olla paras latauskelvottomien hybridien tekijä kun muut eivät edes tee noin vanhanaikaisia virityksiä.
- Anonyymi
Toyota tietää mihin saakka ne ovat koko maailman suosiossa. Kysyntää vaan nousee koko ajan kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota tietää mihin saakka ne ovat koko maailman suosiossa. Kysyntää vaan nousee koko ajan kaikkialla.
Ladattavien kysyntä kasvaa, nolohybridien ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladattavien kysyntä kasvaa, nolohybridien ei.
Kaikissa maanosissa perushybridien kysyntä toistaiseksi kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota tietää mihin saakka ne ovat koko maailman suosiossa. Kysyntää vaan nousee koko ajan kaikkialla.
Maailmalla myydään suurimmaksi osaksi Toyotaa ihan puhtaana polttiksena ilman höpöhybridiä. Täällä peräpohjolassa kelpaa missä 3% Euroopan autokannasta.
- Anonyymi
Niin muut tekevät nyt kevythybridejä jotka ei liiku senttiäkään omin avuin, toyota tehnyt yli 20v täyshybridi autoja ja joku pelle täällä kehuu toyotan tekniikkaa vanhanaikaiseksi
- Anonyymi
Heti kun Tojotin alkoi tosissaan tehdä töpseliplugaria niin sepä onkin teknisesti ylivoimainen muihin perheautoihni verrattuna.
Hyötysuhde reilusti parempi, lämmitysratkaisu jotain mihin VW ei kykene ja vielä neliveto mitä sitäkään VW ei saa aikaan. Suorituskykykin on ylivoimainen ja se pätee myös tyhjällä akulla mitä sitäkään ei VW pysty tekemään.- Anonyymi
No just. Lämmitysratkaisuna lämpöpumppu, jonka teho on pakkasilla olematon. Auto lämpenee vain polttomoottorilla, käytännössä. Hyötysuhde on jotain, mihin muut eivät todella pysty, ovat niin paljon parempia.
- Anonyymi
Toyotan teknisesti kehittyneitä... hevosvankkureita vai onko jo häkäpönttöihin päästy kehityksessä?
Eikös kaikki Toyottimet tarvitse vielä pakoputkenkin? Alkeellista tekniikkaa. - Anonyymi
Toyota tosiaan tarjoaa hienoa hybriditekniikkaa koko maailmalle.
- Anonyymi
Hybridien vuoksi Toyotan myynti Euroopassakin etenee reippaasti ja markkinaosuus on ollut kasvussa monta vuotta peräkkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridien vuoksi Toyotan myynti Euroopassakin etenee reippaasti ja markkinaosuus on ollut kasvussa monta vuotta peräkkäin.
https://carsalesbase.com/european-car-sales-analysis-2019-brands/
Tuosta voi katsoa miten tojon myynti Euroopassa vaeltaa naurettava ja säälittävän välimaastossa. Vain Suomen syrjäseutujen setämiehet ostavat ylihintaan näitä historian reliikkejä. - Anonyymi
Eikä kelpaa ilmaiseksikään.
- Anonyymi
Eipähän niitä Tojoja uuden tekniikan myynnissä taaskaan näe.
https://cleantechnica.com/2020/09/26/11-plugin-vehicle-share-in-europe/ - Anonyymi
Volkswagen-konserni on jäänyt tekniikkansa ja saasteitensa kanssa kauaksi Toyotasta.
Aloituksen teksti sen osoittaa.- Anonyymi
Et sitten katsonut edes edellisen kommentin linkkiä vai etkö ymmärtänyt lukemaasi?
- Anonyymi
Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.
Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.
Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi. - Anonyymi
Missään ei eletä niin kaukana menneessä maailmassa kuin Volkswagen-konsernissa.
- Anonyymi
Toyota käy kaikessa teknisessä kehityksessä automaailman ensimmäisenä.
- Anonyymi
No mut hei, toi on muuten tosi!
- Anonyymi
Vähän kuin autot tulivat 100 vuotta sitten. Silloinkin oli todella edistyksellisiä hevosvankkureita. Toyota olisi silloin varmaan ollut se paras vankkureiden rakentaja.
Mutta yht'äkkiä kukaan ei niitä halunnutkaan. Tämä tapahtui muutamassa vuodessa, vaikka silloinkin väitettiin, että autoihin siirtyminen olisi hidasta. Ei ollut.
Sähköautoihin siirtyminenkin tulee ajallaan tapahtumaan muutamassa vuodessa. Toyota ei sellaisia tee, joten olen skeptinen Toyotan teknisen kehityksen tilasta.
- Anonyymi
Toyotaa ostetaan juuri siksi Suomessa eniten, koska se on huolehtinut ja pitänyt tekniikkansa ajanmukaisena toisin kuin saastaiset pikkuturbot.
- Anonyymi
Pikkuturbot ovat viime suosituhannen tekniikaa. Kuuluvat menneeseen maailmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuturbot ovat viime suosituhannen tekniikaa. Kuuluvat menneeseen maailmaan.
Bensalla lataavat hybridit ovat samoin viime vuosituhannen luomuksia. Sitä ei muuta edes se, että nyt on menossa jo neljäs lämmitys samasta aiheesta.
- Anonyymi
Tuleehan se Toyotaltakin vielä täyssähköauto. Kaikilta tulee. Nyt ollaan vielä välivaiheessa.
- Anonyymi
Onhan se nyt helppoa kopioida. Folkkarinkin sähköautoja saa kuka tahansa jo kaupasta. Ladattavia löytyy melkein kaikilta. Toyotaltakin jo pari mallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt helppoa kopioida. Folkkarinkin sähköautoja saa kuka tahansa jo kaupasta. Ladattavia löytyy melkein kaikilta. Toyotaltakin jo pari mallia.
Mitähän kopiointia tarkoitat?
Luuletko että autotehtaat ei haukkana tarkkailisi loukataanko patenttisalkkuja. Et taida tietää mitään isosta busineksesta ja siitä miten teollisus pyörii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kopiointia tarkoitat?
Luuletko että autotehtaat ei haukkana tarkkailisi loukataanko patenttisalkkuja. Et taida tietää mitään isosta busineksesta ja siitä miten teollisus pyörii.Kyllä mun silmillä katsottuna uudesa Corollan ulkonössä on kopioitu monessa kohdassa muilta merkeiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt helppoa kopioida. Folkkarinkin sähköautoja saa kuka tahansa jo kaupasta. Ladattavia löytyy melkein kaikilta. Toyotaltakin jo pari mallia.
Lue uusimmasta moottori lehdestä huippu volsu sähköauto id3.....sähköongelmia heti uudessa autossa vaikka jo aiemmin keskeyttivät tuotannon kun laatu ei ollut hyvää eikä ole edellenkään....taas tuttua volsua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mun silmillä katsottuna uudesa Corollan ulkonössä on kopioitu monessa kohdassa muilta merkeiltä.
Oletko harkinnut käymistä silmälääkärissä, ehkä kannattaisi
- Anonyymi
Toyota johtaa automaailman teknista kehitystä kiistatta. Hybridit, ladattavat hybridit vetyauto ja sähköauto jo 1997.
- Anonyymi
Missä ne sähköautot viipyvät? Ladattavia kovin vähän ja älyttömän kalliita siihen nähden mitä ne tarjoavat. Vetyauto onkin jo vitsi.
Toyotan uusi on jo muiden vanhaa, kuten tiedämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne sähköautot viipyvät? Ladattavia kovin vähän ja älyttömän kalliita siihen nähden mitä ne tarjoavat. Vetyauto onkin jo vitsi.
Toyotan uusi on jo muiden vanhaa, kuten tiedämme.Tällä palstalla näkyy nykyään kaikki olevan aivan toisin kuin ennen. Täällä näköjään kumotaan joka ikinen valhe Toyotasta välittömästi. Ennen kaikki oli vain pelkkää valetta täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne sähköautot viipyvät? Ladattavia kovin vähän ja älyttömän kalliita siihen nähden mitä ne tarjoavat. Vetyauto onkin jo vitsi.
Toyotan uusi on jo muiden vanhaa, kuten tiedämme.itseasiassa lexus on jo markkinoilla ja kiinassa toyota on käytössä sähköversiona
- Anonyymi
Juuri tuon aloituksessa kerrotun vuoksi Toyota lisää vuosi vuodelta markkinaosuutta Euroopassa.
- Anonyymi
Uusia malleja tullut paljon ja se lisää aina myyntiä pieneksi hetkeksi, mutta mitä sillä on merkitystä, ei se ole Toyotan laatua nostanut, päin vastoin. No muualla autot paalataan nopeammin kuin meillä ja Toyota on halpa. Meillä Toyota on ylihintainen ja tuota nopeasti ruostuvaa meluajaa pitäisi tekohengittää paljon pidempään, aika hankala alkaa olla kun perushuoltoon kuuluu aina neliön verran uutta peltiä.
- Anonyymi
Viisi litraa bensaa per 100 km ei voi olla uusinta tekniikkaa.
- Anonyymi
On se verrattuna pikkuturpoon joka vie 7-8 l tai kevythyrpiidi joka akun hiipuessa vie 9-11 l kuten xc 40.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se verrattuna pikkuturpoon joka vie 7-8 l tai kevythyrpiidi joka akun hiipuessa vie 9-11 l kuten xc 40.
Pikkuturbolla pääsee maantiellä helposti alle 5 litran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuturbolla pääsee maantiellä helposti alle 5 litran.
Toyotan Hybridillä kolmeen litraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan Hybridillä kolmeen litraan.
Kuka viitsii ja jaksaa työntää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuturbolla pääsee maantiellä helposti alle 5 litran.
2.0 hybridi corolla farkulla rajoitusten mukaan ajaen(gps:n mukaan 5km/h ) eli 85 ja 105 todellista nopeutta kulutus maantieajossa 4,3-4,7...ei paha ja kyse on todellisuudesta.
- Anonyymi
Tuossa 2 l koneessa näyttää olevan vanhanaikainen nokkaketju, joka pienentää hyötysuhdetta. Nokkahihna olisi parempi.
- Anonyymi
Toyota osaa tehdä ainakin alumiinifolion paksuista peltiä.
https://www.copart.fi/lot/50074923/Photos- Anonyymi
Peltisepän unelma, pesu ja silitys.
- Anonyymi
Toyota on mestari hybrideissään.
- Anonyymi
Onko, missä se näkyy. Muut tekee parempaa joka tapauksessa.
- Anonyymi
Kuinka pitkään saadaan odottaa että Toyotan kehitys ulottuu myös auton ajo-ominaisuuksiin?
No tietysti kulutus ja päästöt on tärkeä juttu. Mutta toki voidaan ajatella niin et ku tehdään paskoilla ajoominaisuuksilla oleva auto, se päästöt on väkisin vähäiset.
Kukaan ei halua ajaa sillä kovin paljon. - Anonyymi
Corollakin voitti TM talviautotestin koska oli paras kaikessa, yksinkertaisesti.
- Anonyymi
Toyotan hyvä puolet testaajien mielestä oli ajonvakautuksen toiminta ja lämmityslaite. Huonoja asioita olivat peilien lämmitys ja jarrutusmatka kitkaerotilanteessa.
2019: Volvo V60 D3 Business A
2018: Opel Insignia Grand Sport Innovation 1,5 T 121 kW AT6
2017: Jaettu voitto: Audi Q2 Business 1,4 TFSI Stronic ja Volvo S90 D3 Business A
2016: Audi A4 2,0 TDI Quattro S tronic
2015: Jaettu voitto: Mercedes-Benz C 220 BlueTec T A ja Volkswagen Passat 2,0 TDI DSG
2014: BMW 318d GT A
2013: Volvo V40 D2
2012: Mercedes-Benz B 180 BE
2011: Volvo S60 D3
2010: Jaettu voitto: Mazda3 1,6, Škoda Yeti 1,2 TSI ja Toyota Prius
2009: Škoda Superb 1,8 TSI
2008: Volvo V70 2,0D
2007: Cadillac BLS 2,0T A
2006: Hyundai Sonata 2,4 GLS
2005: Volkswagen
- Anonyymi
Toyota on tosiaan moninkertainen talviautovoittaja.
- Anonyymi
Toyotan uusinta ja luotettavinta hybriditekniikkaa ovat halkeilevat bensatankit ja oikosulkuun joutuvat sähkökaapelit. Oma huvittava lukunsa on Toyotan hybrid neliveto, jolla ei tee mitään.
- Anonyymi
Ei Corolla ainakaan halpa ole. Kallein mitä vilkaisin 5000km ajettu oli päälle 42000 €
Ihanan punainen (aatteen värinen) <3
Mielenkiintoisia lisävarusteita tojotiin tarjotaan myös.- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Traficomin tilasto kertoo, että kukaan ei halua ostaa vanhanaikaisia ja saastuttavia pikkuturboja.
- Anonyymi
Niin, ei todellakaan kukaan, varsinkaan kevythybrideinä.
- Anonyymi
Juoksuta poika, juoksuta.
- Anonyymi
Skoda ja Volkswagen ovat osa mennyttä maailmaa.
- Anonyymi
Aikamoinen bacgan viskonta alkoi taas kun Toyota paistattelee suosionsa huipulla ja volsu on taas sijalla ynnä muut. Skoda konsernin syömähampaana kelpasi vain puolta vähemmän kuin Corolla, aika noloa! Kukapa sitä nyt haluaisi vanhan kommarimaan harmia ja sosialismin saavutusta?
- Anonyymi
Toyota peittoaa teknisellä ylivoimallaan.
- Anonyymi
Nykyaiset hybridit ovat peitonneet vanhanaikaiset pikkuturbot.
- Anonyymi
Unelmoikaa te vain.
- Anonyymi
Vai hybriditekniikkaa? Ei sentäs hevosvankkureita?
15 vuoden päästä ei muita käyttövoimia enää olekaan kuin sähkö, eikä Toyotalla ole vieläkään yhtään järkevää sähköautoa. - Anonyymi
Aloitustekstin näkyy kaikkialla maailmassa nettilehdet allekirjoittavan.
- Anonyymi
Unelmoi sinä vaan.
- Anonyymi
Toyota on teknisesti kaikkein edistynein ja kestävin auto, vaikka Skoda-trolli sitkeästi esittää mutta.
- Anonyymi
Voi tero, elät haavemaailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tero, elät haavemaailmassa.
Sinä kiistät sen jonka jokainen muu suomalainen tietää.
- Anonyymi
Suomi nauraa sinulle skodakeijo niin kuin hallituksen kimpussa itkua vääntävälle kokoomukselle.
- Anonyymi
Monet Skoda-liikkeet tuntuvat olevan suurissa vaikeuksissa.
- Anonyymi
Tuollaisella poienellä myyntimäärällä liikkeet eivät vo pysyä pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisella poienellä myyntimäärällä liikkeet eivät vo pysyä pystyssä.
Yrittävät myydä kevythybridejä täyshybrideinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittävät myydä kevythybridejä täyshybrideinä.
Se on petos, jos ostajalle ei kerrota että auto on kevyt- eikä täyshybridi.
- Anonyymi
Autolehdetkään eivät uskalla kertoa että joku surke viritys on kevythybridi.
- Anonyymi
Kuten aloituksesta näkyy, trollin on aivan turha pilkata Toyotaa.
- Anonyymi
Toyotan tekninen kehitys näköjään järkyttää tuota vanhoja ratkaisuja rakastavaa päästöhuijauskonsernia.
- Anonyymi
Toyota on teknisesti kaikkein nykyaikaisin auto, kuten aloitus kertoo.
- Anonyymi
Mitä tämä jatkuva valehtelu Toyotasta täällä oikein on? Mitä? Toyota on huippunykyaikainen auto.
- Anonyymi
Toyotalla on kaikkein edistynein polttomoottoriautojen tekniikka.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat kaikkein energiatehokkaimmat:
https://www.autoblog.com/2018/02/28/toyota-thermally-efficient-engine/?guccounter=1
https://www.greencarcongress.com/2018/03/201080326-tnga.html
https://jalopnik.com/heres-how-toyotas-new-dynamic-force-engine-is-engineere-1824090404
https://autoweek.com/article/technology/toyotas-new-dynamic-force-engines-promise-more-power-more-efficiency - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan moottorit ovat kaikkein energiatehokkaimmat:
https://www.autoblog.com/2018/02/28/toyota-thermally-efficient-engine/?guccounter=1
https://www.greencarcongress.com/2018/03/201080326-tnga.html
https://jalopnik.com/heres-how-toyotas-new-dynamic-force-engine-is-engineere-1824090404
https://autoweek.com/article/technology/toyotas-new-dynamic-force-engines-promise-more-power-more-efficiencyOh hoh! Upeaa luettavaa!
- Anonyymi
Lehdet kertovat kuinka Toyota on 23 vuotta hionut hybridijärjestelmäänsä yhä modernimmaksi.
- Anonyymi
Onpa upeaa luettavaa:
https://www.autoblog.com/2018/02/28/toyota-thermally-efficient-engine/?guccounter=1
https://www.greencarcongress.com/2018/03/201080326-tnga.html
https://jalopnik.com/heres-how-toyotas-new-dynamic-force-engine-is-engineere-1824090404
https://autoweek.com/article/technology/toyotas-new-dynamic-force-engines-promise-more-power-more-efficiency - Anonyymi
Aloituksessa on totuus. Sitä ei valheilla muuksi muuteta.
- Anonyymi
Toyota on kaikessa valovuoden edellä muita autonvalmistajia.
- Anonyymi
Mä osaan tejdä 0 päästöisen auton 80luvun tojostakin mutta päästöttömään autoon tojo ei pysty vieläkään hybrideissä.
- Anonyymi
Kyllä sinä olet hyvä.
- Anonyymi
Miksi pyörittää dynamoa polttomoottorilla?
- Anonyymi
Miksi sinä valehtelet??
- Anonyymi
Kaikki toyotalla on uusinta uutta ja kehittyneitä ja ympäristö kiittää.
- Anonyymi
tojo on vanhanaikainen saastuttava fossiilipoltin. nykyaikainen auto liikkuu päästöttömästi sähköllä.
- Anonyymi
Toyotan paras ja uusin hybridtekniikka rankattiin alakastiin viimeisessä talvitestissä. Toyota, Jeep ja Citroen arvosana 7. Mercedes Benz, Opel, Skoda arvosana 8. Bmw, ja Renault arvosana 9.
Toyota kulkee käytännöss pelkälle bensalla kun pakkanen on reilumpi, eikä esilämmitys toimi lainkaan.- Anonyymi
Siinä ei ollut kysymys hybridijärjestelmän paremmuudesta vaan siitä toimiiko auto sähköllä yli 10 asteen pakkasessa. Toyota oli tehnyt aivan oikean ratkaisun että yli 10 asteen pakkasessa ajetaan polttomoottorilla ja sähköllä ajaminen onnistuu10 pakkasasteeseen saakka. Juuri näin pitää olla.
- Anonyymi
Toyotan esilämmitys eli ilmalämpöpumppu ei toimi yli 10 asteen pakkasessa. Sekin oikiein. Heitoillasi yrität antaa mahdollisimman huonon kuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan esilämmitys eli ilmalämpöpumppu ei toimi yli 10 asteen pakkasessa. Sekin oikiein. Heitoillasi yrität antaa mahdollisimman huonon kuvan.
Toyotaa ei saa esilämmitettyä, mutta muita saa. Raviin suositeltiin hankkimaan lisävarusteena bensatoimista lämmitintä, muuten on kusessa kylmillä keleillä.
Ajatella ettei Toyota ole lainkaan ajatellut pohjolan olosuhteita lainkaan, auto maksaa kuitenki 64.000 euroa joka on huima hinta Toyotasta jossa ei ole edes ruostesuojausta ja on huonot jarrut ja valot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaa ei saa esilämmitettyä, mutta muita saa. Raviin suositeltiin hankkimaan lisävarusteena bensatoimista lämmitintä, muuten on kusessa kylmillä keleillä.
Ajatella ettei Toyota ole lainkaan ajatellut pohjolan olosuhteita lainkaan, auto maksaa kuitenki 64.000 euroa joka on huima hinta Toyotasta jossa ei ole edes ruostesuojausta ja on huonot jarrut ja valot.Itsesyttyvät 90-luvun fossiiliautot lämpenevät liiankin hyvin.
https://www.motorbiscuit.com/toyota-just-issued-a-recall-for-an-engine-issue-that-could-cause-a-fire/
https://www.caranddriver.com/news/a35683821/toyota-rav4-battery-fire-risk-investigation/
https://www.consumeraffairs.com/news/another-new-toyota-rav4-has-exploded-this-time-while-its-owner-was-taking-his-children-to-school-032219.html
https://www.classaction.org/toyota-rav4-car-fire-lawsuits
https://news.sky.com/story/toyota-recalls-one-million-hybrid-cars-worldwide-over-fire-risk-11490803
https://alexanderlaw.com/blog/2018/11/toyota-hybrids-catching-fire/
https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/toyota-lexus-recall-replace-engine-avalon-camry-rav4-es/
https://www.edmunds.com/car-news/toyota-recalls-two-million-vehicles-in-us-for-fire-risk.html
- Anonyymi
Toyotaa pilkkaava trolli se vaan jaksaa. Lukekaa aloitus niin nätte hänen valheensa eivät ole totta.
- Anonyymi
Toyotan on patenttien avulla helppo rakentaa edistyksekkisimpiä uutta tekniikkaa omaavia autoja.
- Anonyymi
Siihen eivät muut valmistajat pysty vaikka halu on kova.
- Anonyymi
Lukekaa aloituksesta kuin uudet Toyotat ovat kaikkein uusinta tekniikkaa.
- Anonyymi
Toyotan hybrideissä on kaikkein uusin tekniikka ja uusin turvavarustus.
- Anonyymi
Tollolootan itsesyttyvät hybridit ovat fossiileja 90-luvulta.
- Anonyymi
Täysin ylivertainen kestävyys, pieni kulutus ja jouhevan voimakkaan voimalinjan toiminta tekee hybridistä parhaan.
- Anonyymi
NELJÄ litraa SATASELLE!
- Anonyymi
Vanhanaikaset saastuttavat pikkuturbot ovat Volkswagen-konsernin tätä päivää.
- Anonyymi
40 kertainen suunnitelmallinen pöllytys on saavutus johon ei vielä ole kukaan muu ole yltänyt. Konsernituotteen ostamalla olet tukemassa tällaisen ongelmavalmistajan ongelmien ja ongelmallista kehitystä! Kannattaako huijaamisesta alkaa maksamaan?
- Anonyymi
Toyota jatkaa kehityksen kärjessä.
- Anonyymi
Uusinta ja upeinta tekniikkaa.
- Anonyymi
Keskiviikkona Toyota tekee taas historiaa.
- Anonyymi
Esitteleekö todella aivan uudenlaiset akut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitteleekö todella aivan uudenlaiset akut?
Ei esitellyt muuta kuin yhden pikkukinnnerin. Siitäkin vain ulkokuvia. Sisällä varmaan halpuutus yhä voimissaan eli mittaristo keskellä = sama kojelauta kau vasemman- ja oikeanpuoleiseen liikenteeseen. Ja konepellin alla ulisee joku 1,0 l 3-pyttyinen vapari.
- Anonyymi
Huhtikuussa esittelee sekä uuden sähköauton että uudet akut.
- Anonyymi
Toyota esitteleen vaginisteille uudenlaisen mutterin. Siinäpä sitä pähkäiltävää riittää seuraavat puoli vuotta trollikkapojille.
- Anonyymi
Niin, pelkkää mutteria ja pikkukinnerin konseptia ja tyhjiö lupauksia oli taas jaossa. Takamatka muihin merkkeihin 10-15 vuotta on ja pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, pelkkää mutteria ja pikkukinnerin konseptia ja tyhjiö lupauksia oli taas jaossa. Takamatka muihin merkkeihin 10-15 vuotta on ja pysyy.
Toyotan etumatka on juuri tuo mainitsemasi 10-15 vuotta.
- Anonyymi
Toyota on tänään todettu automaailman tekniseksi suunnannäyttäjäsksi:
”Toyota on noussut 75 vuoden aikana pienestä tekijästä yhdeksi kaikkein arvostetuimmaksi ja luotettavimmaksi autobrändiksi maailmassa. Menestys ei ole syntynyt vahingossa. Laadukas työ, periksiantamaton luovuus ja isot innovaatiot ovat yhdessä vaikuttaneet Toyotan kasvuun”, sanoo Brand Financen Alex Haigh CarAdvicen mukaan.
Suurin laskija oli Mercedes-Benz, jonka arvo laski 10,5 % noin 63,1 miljardiin euroon.
https://www.apu.fi/artikkelit/brand-finance-toyota-nousi-maailman-arvokkaimmaksi-autobrandiksi-tesla-vasta-kuudentena - Anonyymi
Toyotan on teknisen kehityksen tienäyttäjä.
Menestys ei ole syntynyt vahingossa. Laadukas työ, periksiantamaton luovuus ja isot innovaatiot ovat yhdessä vaikuttaneet Toyotan kasvuun” - Anonyymi
Täyshybridi vie vetyautoiluun tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Atkinnsson ja toihota, voittamattomat.
- Anonyymi
Lysti loppuu, kun Atkinsonin henki pääsee karkuun
https://www.youtube.com/watch?v=8U1rs3bI-HA
- Anonyymi
Höpö höpö. Ei Toyota edes ole saanut kunnollista täyssähköautoa aikaiseksi. Vetyauton sai, mutta vety henkilöautoliikenteessä on käytännössä jo kuollut.
Nyt menee ehkä vielä hyvin vähän aikaa polttiksia myydessä, mutta konkkaan menee koko firma tätä vauhtia. Niin paljon muista jäljessä niillä alueilla joilla on jotain merkitystä.- Anonyymi
Toyota on valmistanut useampia sähköautomalleja kuin Tesla. Pian tulee viides markkinoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on valmistanut useampia sähköautomalleja kuin Tesla. Pian tulee viides markkinoille.
Milloin niitä tulee Suomeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on valmistanut useampia sähköautomalleja kuin Tesla. Pian tulee viides markkinoille.
Mille markkinoille ? Suomeen tuli 1. Lexuksen nimellä ja on aivan paska ominaisuuksiltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille markkinoille ? Suomeen tuli 1. Lexuksen nimellä ja on aivan paska ominaisuuksiltaan
Nyt tuli uusi Fw6YKx, joka myös on aivan paska.
Sisäänrakennettu laturi on 1-vaiheinen eli kotilataus 3,7 kW teholla ja 20 h latausajalla.
Pikalataus olevinaan nopea (150 kW), mutta akun lämmityksen puuttuessa latausteho alkaa hiipua alle 10 °C lämpötilassa ja loppuu kokonaan -20 asteessa. Silloin lataillaan enää max. 6,6 kW teholla. Tämän enempää halpisauto ei kykene ottamaan vastaan 22 kW latureilta eli talvikelissa 100 km ajomatkan "tankkaus "ottaa 4 h.
Itäautoilijan vakiovarusteet: karvahattu, pilkkihaalari, makuupussi ja runsaasti aikaa.
- Anonyymi
Uutta tekniikkaa ja aina huippuluotettavaa.
- Anonyymi
Tuo on totta.
- Anonyymi
Upeaa ja mahtavaa Toyotan ylivertaista täysihybriditekniikkaa hienossa paketissa, ja kauppa käy! UP
- Anonyymi
ettei totuus unohtuisi.
- Anonyymi
Toyotan teknikselle ylivoimalle ei enää pärjää kukaan muu autonvalmistaja. Volkswagen-konserniltakin loppuu rahat. Niiden pikkuturbotkin paljastuivat oikeiksi saastepesiksi.
- Anonyymi
Ihmeellisiä harhoja.
- Anonyymi
Vai että 1990-luvulle. Luepas Toyotaa pilkkaava trolli tuo aloitus uudelleen.
- Anonyymi
Millään autonvalmistajalla ei ole niin uutta tekniikkaa kuin Toyotalla.
- Anonyymi
Milloinka sitä uudempaa tekniikkaa nähtäs täällä Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinka sitä uudempaa tekniikkaa nähtäs täällä Suomessa?
Miksi kirjoitat noin? Se uusin tekniikka on ollut täällä aina ensimmäisenä.
- Anonyymi
Volkswagen konsernin pikkuturbot kuuluvat kauaksi menneisyyteen.
- Anonyymi
Ettei totuus unohtuisi.
- Anonyymi
Pikkuturbot ovat todella vanhaa tekniikka nykypäivänä.
- Anonyymi
Saksalaiset pikkuturboineet ovat jääneet kehityksessä kauaksi menneisyyteen verrattuna Toyotaan.
- Anonyymi
"Edistyksellisimmät" Tojotistit kuolaavat jo täyssähköisen konseptiauton perään.
- Anonyymi
Sekä Hi Lux että RAV 4 oli tosi onnistuneita ajo ominaisuuksiltaan kun Toyota lisäsi vähän akkuja RAV ¤ malliin. https://youtu.be/VtQ24W_lamY
Tämä on se Toyotan ylivoimainen tekninen kehitys, kun autoista puhutaan.
Toyota teki myös RAV 4 mallissa pikku mokan, sen takia sylinteriryhmä halkeaa.
Tietysti siitä on jenkeissä tehty takaisinkutsu, mutta Suomessa ei.
RAV 4 on myös vaihteistoongelmaa eli autossa on paljon enemmän vikaa kuin julkisuudessa annetaan ymmärtää. Siinä ob ollut muitakin ongelmia ja niistä on raportoitu.- Anonyymi
Takaisinkutsu sinun tapauksessasi on jo myöhäistä joskin toivottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisinkutsu sinun tapauksessasi on jo myöhäistä joskin toivottavaa.
Miksi sinun on vakea kestää totuutta. Kaunistelin totuutta koska en kertonut miten Toyota jälkiteen vahvisti oven rakenteta ettei peilit heiluisi ajoviimassa.
Jätin poiius myös lukuisat sähkäongelmat mitkä vaivaat RAV 4:ta.
Eikä lista edes lopu siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun on vakea kestää totuutta. Kaunistelin totuutta koska en kertonut miten Toyota jälkiteen vahvisti oven rakenteta ettei peilit heiluisi ajoviimassa.
Jätin poiius myös lukuisat sähkäongelmat mitkä vaivaat RAV 4:ta.
Eikä lista edes lopu siihen.Oliko tämä ravistin myös se malli, joka keräsi takaovien kautta pölyä sisälle? Tietysti muut autolijat kiittävät näitä pölynimureita tieverkon puhtaanapidosta ;-D
Niin letku kori, ettei tiivisteet koko ajan ota kiinni oviaukon reunaan, kun ajetaan kuoppaisella soratiellä?
- Anonyymi
Kuka näitä tojon röppänöitä ostaa. Ostakaa euroautoja. Ovat laadukkaampia eivätkä ruostu kuten tojot.
- Anonyymi
Kaikki fiksut ihmiset valitsevat yhä useammin Toyotan. Taitaa olla ylivoimaisessa johdossa myyntitilastoissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki fiksut ihmiset valitsevat yhä useammin Toyotan. Taitaa olla ylivoimaisessa johdossa myyntitilastoissakin.
Toyota voitti maailman parhaan puolivalmisteen tittelin RAV 4 mallilla?
Viime kuussa oli alennukset tai edut 3600€ nyt vain 2200?
Normihinnalla kauppa ei taida käydä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki fiksut ihmiset valitsevat yhä useammin Toyotan. Taitaa olla ylivoimaisessa johdossa myyntitilastoissakin.
Suomessa vai euroopassa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa vai euroopassa???
Suomessa tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa tietysti.
Talvirengasyhdistelmä kevytmetallivanteilla nyt erikoishintaan
Tarjoamme useisiin Toyota-malleihin talvirengasyhdeistelmä kevytmetallivantein nyt erikoishintaan. Valittavana on nasta- tai kitkarenkaat. Tutustu mallikohtaisiin tarjouksiin. Valitessasi esim. C-HR 2.0 Hybrid Intense Edition -mallin on kokonaisetusi jopa 2 200 €.
- Anonyymi
RAV4 on maailman ostetuin auto luokasssan täällä hetkellä. Kaikki tuotantolinjat pyörii täysillä.
- Anonyymi
Toyota on teknisesti kehittynein ja innovatiivisin autonvalmistaja. Täällä yritetään antaa täysin väärä kuva. Lue aloitus.
- Anonyymi
Minä odottelen niitä Volkswagen- ja Skoda-myymälöiden konkursseja.
- Anonyymi
Yli 20 vuotta sitten kehitettyä itsesyttyvää (google kertoo tarvittaessa lisää) hypetystä vaan koitetaan uudelleenlämmittää.
Ei taida vaihtoehtoja olla. Sähkäautot ihan naurettavia räpellyksiä., gERF3%6 pikalataus hiipuu heti, kun ulkolämpötila painuu alle 10 ja loppuu kokonaan -20 °C kohdalla. AC lataus max. 6,6 kW, millä tahdilla tankkaus kestää yli 10 h, jos sattuu löytämään 22 kW latauspisteen. 11 kW latauspisteeltä tankkaus kestää 20 h. Toivottavasti on kaikilla matkustajilla karvahatut ja makuupussit mukana, koska matkaa tuppaa kulumaan useampi päivä.
Aika nihkeästi on sujunut lataushybridienkin teko. Vaihtoehtoiset polttoaineet, etanoli, metaani yms. ei kelpaa. Viimeisenä oljenkortena hieno idea 20-30 vuoden takaa, vety. Lähes kaikki muut ovat tämän jo hylänneet. Toki wQZ3& suorituskykyyn verrattuan vetypommiauto vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta, mutta se ei auta, kun tohjo laahaa tekniikassa ainakin 5 vuotta muita perässä.- Anonyymi
Aloitus kertoo aivan muuta.
- Anonyymi
Viidennen sukupolven hybridijärjestelmä julkaistaan Toyotan toimesta tämän vuoden lopulla. Siinä ei ole jälkeäkään 90-luvun tekniikasta kuten ei tässä neljännessäkään sukupolvessa.
Jo hybridijärjestelmän neljäs sukupolvi on yhtä kaukana ensimmäisestä kuten NMT 5G:stä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viidennen sukupolven hybridijärjestelmä julkaistaan Toyotan toimesta tämän vuoden lopulla. Siinä ei ole jälkeäkään 90-luvun tekniikasta kuten ei tässä neljännessäkään sukupolvessa.
Jo hybridijärjestelmän neljäs sukupolvi on yhtä kaukana ensimmäisestä kuten NMT 5G:stä.Pieni kulutus ja viimeisin ja uusin teknikka. Se on Toyotaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni kulutus ja viimeisin ja uusin teknikka. Se on Toyotaa se.
Jep, myynnissä olevat autot ovat tollolootan itsensäkin mielestä vajavaisia, muttei heittaa -tilanne paikataan suurilla lupauksilla. Kuten solod state akku, jonka piti mullistaa markkina jo vuosi tai pari sitten.
Uusin tekniikka = uudelleenlämmitettyjä 90-luvun ratkaisuja. Plus noita katteettomia lupauksia. Uusimmat ja uljaimmat automallit 5 vuotta kilpailijoitaan jäljessä.
- Anonyymi
Lue tuo aloitus huolella ja lakkaa valehtelemasta Toyotasta.
- Anonyymi
Aloitus kirjoitettu 2020 ja jo silloin Toyotasta oli menty ohi ja nyt Toyota on entistä enemmän jäänyt kelkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus kirjoitettu 2020 ja jo silloin Toyotasta oli menty ohi ja nyt Toyota on entistä enemmän jäänyt kelkasta.
Eurooppalaiset valmistajat kevythybrideineen ovat siirtyneet tuona aikana menneisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus kirjoitettu 2020 ja jo silloin Toyotasta oli menty ohi ja nyt Toyota on entistä enemmän jäänyt kelkasta.
Miksi sitten Toyota on maailman eniten myyvä valmistaja?
Myynti tarkoittaa eittä Toyota tekee autoja joita ihmiset haluaa ostaa.
- Anonyymi
Kun Volkswagen jatkaa nykyistä kehityskulkuaan, se päättää tämän vuoden noin 7 miljoonalla yksiköllä, mikä on kaukana Toyotan yli 10 miljoonasta vuodesta.
Volkswagen oli Toyotaa jäljessä huhtikuun lopussa jo peräti miljoona autoa.
https://dailykanban.com/2022/05/30/dailykanban-declares-alleged-battery-skeptic-worlds-largest-automaker-2022-yes-2022-and-a-volkswagen-insider-explains-why-his-company-is-falling-way-behind/ - Anonyymi
Tuo aloitus ei oikein tahdo mennä perille Skoda- ja Volkswagenporukalle.
- Anonyymi
Se meitä itkettää.
- Anonyymi
Aloitus kertoo totuuden, ei Toyotan molaajat.
- Anonyymi
Kaikki täällä hetkellä markkinoilla olevat Toyotat ovat uusinta tämän päivän tekniikkaa kuten 5G:kin
- Anonyymi
Toyota on julkaissut uusimman viidennen sukupolven hybridijärjestelmäm uuden Corollan julkaisun yhteydessä. Uusi Corolla tulee Suomeen ensi vuoden alussa.
- Anonyymi
Toyotat ovat uusinta tämän päivän tekniikkaa kuten 5G:kin.
- Anonyymi
Silti se tuleva Corollakin on yhä latauskelvoton. Päästöt yli 100g, joka takaa yhä kohoavat ajoneuvoverot jatkossa. Ladattavat autot ovat tulevaisuutta. Polttomoottorin viimeinen myyntipäiväkin on jo päätetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti se tuleva Corollakin on yhä latauskelvoton. Päästöt yli 100g, joka takaa yhä kohoavat ajoneuvoverot jatkossa. Ladattavat autot ovat tulevaisuutta. Polttomoottorin viimeinen myyntipäiväkin on jo päätetty.
Myynti vain loppuu viisi vuotta ennen tuota määrättyä päivää, koska ostajat ovat sitä mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myynti vain loppuu viisi vuotta ennen tuota määrättyä päivää, koska ostajat ovat sitä mieltä.
Elokuun tilasto on todella murskaava sähköautojen rekisteröinnin osalta sillä elokuussa niitä tulee aivan valtava määrä Suomeen, Teslaa tilattavaski aikoneet eivät enää tilaakaan Teslaa vaain aivan jotain muuta sähköautoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuun tilasto on todella murskaava sähköautojen rekisteröinnin osalta sillä elokuussa niitä tulee aivan valtava määrä Suomeen, Teslaa tilattavaski aikoneet eivät enää tilaakaan Teslaa vaain aivan jotain muuta sähköautoa.
Toyotan laatu ja luotettavuus ja niiden tuoma mielenraauha alkaa näkyä Toyotan sähköautojenkin ensirekisteröinneissä.
- Anonyymi
Toyota on tekniseltä kehitykseltään autonvalmistajien kieltämätön ykkönen.
- Anonyymi
Onhan Toyota viimeinen kehityksessä. Saattaa olla Toyotan pelastuskin, koska sen päämarkkina-alueilla eli kehitysmaissa tarvitaan vanhanaikaista tekniikkaa.
- Anonyymi
Se Toyotan uusin teksniikka kun ei valehtelemalla muutu 90-luvun tekniikaksi.
- Anonyymi
Kun perehdyt asiaan niin lopputulos on se, että Toyotat ovat teknisesti kaikkein kehittymeimpiä autoja.
- Anonyymi
Uusi Corolla tilaukseen ehdottomasti.
- Anonyymi
Konkurssien parissa kiemurtelevien valheet Toyotasta sen kun jatkuvat.
- Anonyymi
Näköjään muuttuneet sekopäiseksi riehunnaksi.
- Anonyymi
Uskomattoman pienellä menee hybridit, eikä tarvitse jonotella latausasemille eikä venyä puolta vuorokautta jossain perähikiän marketin akkulaturin vieressä.
- Anonyymi
Uusinta ja parasta teknologiaa on tarjolla vain Toyotalla.
- Anonyymi
Onko tuo aloitus käynyt jollekin epäselväksi??
- Anonyymi
Valetta näkyy olevan koko Toyota-palsta täynnä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta näkyy olevan koko Toyota-palsta täynnä,
Joopajoo, palstaa lueskellessa ainakin on käynyt selväksi, kuinka Toyotan etumatkaa pelätään. Jotkut hädissään laskevat jopa jonkun Ag konsernin pikkumerkit yhteen kun se meno niillä pikkumerkeillä on ollut melko takkuista takamatkan taaperrusta jo pidemmän aikaa. Nouseekohan se kärsä enää pinnalle noin syvästä sukelluksesta? Kyllä merkistä eroon pääseminen oli ihan onnen kantamoinen. Kyllä elämässä on riittävästi huolta ilman käyttjävirhettäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo, palstaa lueskellessa ainakin on käynyt selväksi, kuinka Toyotan etumatkaa pelätään. Jotkut hädissään laskevat jopa jonkun Ag konsernin pikkumerkit yhteen kun se meno niillä pikkumerkeillä on ollut melko takkuista takamatkan taaperrusta jo pidemmän aikaa. Nouseekohan se kärsä enää pinnalle noin syvästä sukelluksesta? Kyllä merkistä eroon pääseminen oli ihan onnen kantamoinen. Kyllä elämässä on riittävästi huolta ilman käyttjävirhettäkin.
Itse Volkswagenillakin asiat ovat todella huonosti. Pian kuulette lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse Volkswagenillakin asiat ovat todella huonosti. Pian kuulette lisää.
Kyllä pelkkänä korvana ja silmänä oleminen on nyt järkevää. Kaikki ei nyt ihan natsaa. Elämme mielenkiintoisia aikoja!
- Anonyymi
Skodan trollipoika valehtelee koko ajan vaikka tuntee Toyotan tilanteen.
- Anonyymi
Kyllä se niin on että vain paras on kyllin hyvää, siksi Toyota.
- Anonyymi
Ammattikouluissa autoalan moottoreiden opiskelu ja harjoittelu tapahtuu Toyotan moottoreiden pohjalta. Pääsevät heti nauttimaan maailman parhaimmista moottorirakenteista.
- Anonyymi
Toyota osaa tehdä hyvät moottorit, niin pienet kuin isotkin. Mestari on mestari.
- Anonyymi
Toyota tekee parhaat ja hestävimmät hybridit ja tää on faktaa.
- Anonyymi
Tämänkin ketjun aloitus on näköjään joltakin unohtunut.
- Anonyymi
Nyt jo lähes 6 litraa kuluttaa korotettua Corollaa pidetään pienipäästöisenä ja rahansäästäjänä. Todellisuus se on unohtunut.
- Anonyymi
Katko nuo vertailut , testit ja koeajot uudelleen.
- Anonyymi
Kaikki Toyotan hybridimallit ovat äärimmäisen pienipäästöisiä eli toisin sanoa pienikulutuksisia.
- Anonyymi
Aloitus osoittaa tämän palstan Toyotaa mollaavat väitteet valeiksi.
- Anonyymi
....nytkin siellä vale tuppaa pintaan koko ajan.
- Anonyymi
Skoda-Kalevi, lopeta Toyotasta valehtelu.
- Anonyymi
Skooda ei valmista enää kaasu-Kaleville autoja.
- Anonyymi
Mitähän tämä Toyotaa vastaan valheilla taistelu oikein on?
- Anonyymi
Toyota opettaa muuta maailman autoteollisuutta.
- Anonyymi
Toyotasta on valehdeltu rankasti vuodesta 1965 alkaen eli silloin kun maahantuoti aloitettiin. Valehtelijoilla on valtava pelko perseessä.
- Anonyymi
Volkswagen-konserni olisi ansainnut ne kaikki moitteet surkrina automerkkeineen.
- Anonyymi
Volkswagenita ja Skodia myyvien liikkeiden yrityskulttuuriin kuuluu Toyotan pilkkaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkswagenita ja Skodia myyvien liikkeiden yrityskulttuuriin kuuluu Toyotan pilkkaaminen.
Totta. Toyota myyjät ovat todella fiksuja. Ero näkyy asioidessa selvästi.
- Anonyymi
Myyjät ovat todellakin täysin eri maailmasta.
- Anonyymi
Toytoan hybriditekniikka on kyllä ylivoimaista. Katselin Moottorilehden testiä X5 plugarista. Se on toki isompi ja painavampi kuin RAV4 mutta silti ihmetyttää X5 plugarin kaupunki kulutus akku tyhjänä, 10.5L/100km. RAV4:ssä se on jossain 5-6L välissä. Jos Bemarin hybriditekniikka olisi kunnollista olisi sen akku tyhjänä kaupunkikulutus ehkä 7L haminoissa jos oletamme sen 15% painavammaksi mikä on aika lähellä.
Jos Bemarin tekniikka on samalla tasolla kuin Tojon tai jopa parempaa niin miksi sen kulutus on 50% suurempaa kuin sen pitäisi olla?
No, Toyotalla on sitten muut haasteet kuten ergonomia.- Anonyymi
Onhan tuo X5 aivan eri kaliberin auto, kuin Rav4. Siinä on liki 300hv kutoskone turbolla sähkömoottorin lisäksi. Ravissa kuohittu 2,5 atkinsson neloskone. Teho ei tule tyhjästä, ja kulutuserokin on sen seurausta. Muutenkin, ilmajousitettu Bemari on melkoista luksusta Raviin verrattuna.
- Anonyymi
Toyotaa haukkuva trolli se taas valehtelee toisessa ketjussa.
- Anonyymi
Taas on noussut toisaalle valheketju ylös.
- Anonyymi
Saisivat nyt edes sen 12 V akun latautumaan, ettei auto jää käynnistymättä.
- Anonyymi
Luehan Toyotan pilkkaaja tuo aloitus, jotta muistisi paranisi.
- Anonyymi
Euroopassa Corolla vasta 21. myydyin automalli helmikuussa. Mikä vikana?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)1108256- 392529
- 1212243
- 221909
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais151654- 111489
Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa161442"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla141389- 151272
Kristityt "pyhät"
Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.121183