Olen 58 v, reipas,nuorekas nainen.Olen hakenut seuraa deittisivuilta mut en oikeen tiedä ?Ikäsein mieht on ukottuneita,nuoremmat haluu vaan seksii,missä mennää????Kysyy Intoa täynnä
Onk teil kokemuksii
9
790
Vastaukset
- Ani_liini
Minkälaista seuraa haet?
Minä haluan mieheltä seksiä, hyvä vain jos mieskin haluaa.
Kyllä meidän ikäiset miehet ja naiset ovat kaikki enemmän tai vähemmän ukottuneita tai akattuneita. - ON Suomi 24:llä
erikseen!
Tämä keskustelu käsittelee deittipalsta-asioita.;)
Miksi ihmeessä täällä on niin paljon "apulaisseriffejä" ja sääntöjen asettajia?
Ehdotan, että keskustellaan siitä mikä kiinnostaa, ellei kiinnosta jatketaan matkaa.
- nuori Into
Ukot ovat vähintään yhtä nuorekkaita kuin sinä, huomaan...
- Vanas
senverran, että noita "hakujen" ehtoja olen lueskellut ja niitä tiiraillessa tulee kyllä mieleen melkoiset utopiat - useimmiten. Tulee kyllä mieleen, että kannattaako näitä "rinssejä ja rinsessoja" edes pyytää noin mahdottomin ehdoin. Ehkä se kalamiehen juttu ison kalan pyynnitä pitää paikkansa, mutta siinä voi tulla se eräs urakoitsija yllättäen vastaan. Kun muut ehdot täyttyvät, pitää veilä olla vapaa leski tai eronnut. :) eikun :/.
- nainen 57vee
olen minä huomannut. Ja kovin useat nuoret seksin etsijät ovat vielä naimisissa. Viikonloppuna ei mitään kuulu, mutta heti maanantaina työkoneilta aletaan kirjoitella. Ja treffit mieluiten tietysti keskellä päivää ja arkena...
- Niin seksyä
Naiset jos todella ette ole kuivia niin niin seksyä vaan harrastamaan eihän siinä mitään pahaa. Ja onhan hyviä rasvoja nykyään, ostakaa ja laittakaa ne rasvat sinne yöpöytä laatikkoon. Naiset nauttikaa elämästänne"
- kaikki
ja naamat loistaisi saamisen iloa. Jes, sinä puhuit asiaa, siis sitä minkä minä huomasin tänäkeväänä viiden vuoden selibaatin ( onkohan oikein kirjoitus) jälkeen, elämä onkin tosi ihanaa. Aatella yli 50v. ja mummo nauttii elämästä ja antaa sen myös näkyä ulospäin.
- n52
minäkin menisin pistämään jonkun ilmoituksen jonnekkin hmmmm...
Se voisi olla mielenkiintoista.
Ai,nuoremmat...=)
Intoa löytyisi kyllä täältäkin!!!
Minnes niitä ilmoituksia kannattaisi?
Ei muuten,mutta ihan vaan uteliaisuuttani....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1452793Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262734- 1791573
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101371- 961326
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,561147Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151128Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029- 681008