onko joku joka hieroo ja antaa seksia samallaähellä uuttamaata?
hieroja ammatiltaan.. tai sitten gynegoli jolla on oma vastaanotto .. noista olis fantasioita.... joko mies tai nainen tai molemmat
olen 34 vee nainen...
liikun julkisilla
hierontaa /seksiä
26
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa, täällä heräsi mielenkiinto tuosta hieronta fantasiastasi. En ole ammattihieroja, mutta pitkään fantasioinut naisesta jota käydä hieromassa. Siinä hieronnan ohella ikäänkuin viettelen asiakkaani, sormet sopimattomasti käyden rajoilla ja hipoen arkoja paikkoja, nähden kuinka paikat alkaa kostumaan ja hierottavan hengitys kiihtymään. Hieronta muuttuisi pikkuhiljaa ronskimmaksi, sormet eksyen "vahingossa" pillunhuulille, siitä jokaisen hierontaliikkeen myötä rohkeammin painellen sormia huulien väliin ja siitä sisään. Lopulta nainen saa ekan orgasmin siinä hierottaessa, sen jälkeen hieromaan mahalteen makaavaa naista edestä, niin että kalsareissani/housuissani sojottava kova kulli osuu naisen naamaa vasten. Lopulta nainen alkaa koskettelemaan etumusta ja kaivaa kullin estottomasti suuhunsa......
- Anonyymi
Ammatin varjolla toisen viettely on hyväksikäyttöä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammatin varjolla toisen viettely on hyväksikäyttöä..
"En ole ammattihieroja..."
Lukutaidottomuus on lukutaidottomuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En ole ammattihieroja..."
Lukutaidottomuus on lukutaidottomuutta.Huomasin sen jälkikäteen, pahoittelut.. aihe on henkilökohtainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin sen jälkikäteen, pahoittelut.. aihe on henkilökohtainen.
Ohops, olen pahoillani ja pyydän anteeksi näpäytystäni.
Ammatinharjoittajalla täytyy tietenkin olla ammattietiikka hallussa, etenkin kun asiakas antautuu toisen käsiin kuten hieronnassa.
En muuten ole tuon jutun kirjoittaja, olipahan vain kiihottava fantasia mun makuuni ja puutteeseeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammatinharjoittajalla täytyy tietenkin olla ammattietiikka hallussa, etenkin kun asiakas antautuu toisen käsiin kuten hieronnassa.
En muuten ole tuon jutun kirjoittaja, olipahan vain kiihottava fantasia mun makuuni ja puutteeseeni.Minä olen tuon fantasian kirjoittaja, "en ammattihieroja". Pitkäaikainen fantasiani olla "hieroja", tähän kun vielä löytäisi isotissisen hierottavan niin avot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten ole tuon jutun kirjoittaja, olipahan vain kiihottava fantasia mun makuuni ja puutteeseeni.Ei se mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tuon fantasian kirjoittaja, "en ammattihieroja". Pitkäaikainen fantasiani olla "hieroja", tähän kun vielä löytäisi isotissisen hierottavan niin avot.
Hierojani on useamman kuukauden hieronut minua, pikku hiljaa vieden tilannetta eteenpäin.. Olen ollut täysin antautunut hänen käsissään, sillä olen luottanut hänen ammatillisuuteensa ja halunnut olla puolestani hyvä hoidettava. On hieronut rinnat ja stimuloinut pisteitä häpyyn saakka. Olen ajatellut sen kaiken olevan hoidollista, kunnes tilanne on alkanut riistäytyä käsistä.. Jotenkin sekava koko juttu, toisaalta hänen taitavat kätensä tuntuvat kovin kutsuvilta, toisaalta olo on hyväksikäytetty..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hierojani on useamman kuukauden hieronut minua, pikku hiljaa vieden tilannetta eteenpäin.. Olen ollut täysin antautunut hänen käsissään, sillä olen luottanut hänen ammatillisuuteensa ja halunnut olla puolestani hyvä hoidettava. On hieronut rinnat ja stimuloinut pisteitä häpyyn saakka. Olen ajatellut sen kaiken olevan hoidollista, kunnes tilanne on alkanut riistäytyä käsistä.. Jotenkin sekava koko juttu, toisaalta hänen taitavat kätensä tuntuvat kovin kutsuvilta, toisaalta olo on hyväksikäytetty..
Juuri noin, mutta ehkäpä toi ammattihierojan osalta on.....noh, mun makuun heikkoa tilannetajua. Pilaa oikeiden hierojien maineen tollaisella. Mun fantasia on amatööri pohjalta, ei vaaraa että kusisi koko ammattikunnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tuon fantasian kirjoittaja, "en ammattihieroja". Pitkäaikainen fantasiani olla "hieroja", tähän kun vielä löytäisi isotissisen hierottavan niin avot.
Toivottavasti sopii että täällä pienitissinen nainen lainailee kiihottavaa fantasiaasi :) Mielessäni tunnen edessäni seisovan (ei ammatti)hierojan osaavat sormet liukumassa pakaroitteni väliin ja kasvoillani lämpimän kovan kullin housujen kankaan alla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sopii että täällä pienitissinen nainen lainailee kiihottavaa fantasiaasi :) Mielessäni tunnen edessäni seisovan (ei ammatti)hierojan osaavat sormet liukumassa pakaroitteni väliin ja kasvoillani lämpimän kovan kullin housujen kankaan alla...
Pienitissinen nainen olisi aivan yhtä ihana hierottava, kuin isotissinenkin. Hieroisin varmasti kunnolla, levittelisin kankkuja ja sormet kävisivät jossain välissä peppureiänkin tuntumassa...
T: ei ammattihieroja
- Anonyymi
Tahtoo lämpöö haluaisin toteuttaa gynegologisen tutkimuksen sinulle pöytä löytyy jalkasi jalkatuilla ja paljas pimppisi odttaisi edessäni tutkimusta jonka aloittaisin rinnoistasi ja sitten 😊😊
- Anonyymi
Miten sinuun saisi yhteyttä, niin voitaisiin jutella privana? Olen ammattihieroja ja aika lähellä sinua!
- Anonyymi
Suomi24 treffi palstan kautta löysin sellasen nimimerkin ku nalyk52 hieroo todella osaavasti jäkessä.
- Anonyymi
Se oli sielä nimimerkillä nalyk152
- Anonyymi
Mulle on käynyt noin.
- Anonyymi
Ei ku se löyty sattumalta nimimerkillä Nalyk152
- Anonyymi
Treffipuolella aloittajalla viestien estot päällä, mites otat yhteyttä kun ei voi ottaa yhteyttä ;)
- Anonyymi
Tahtoolämpö86 kirjoitti:
Eli oot joku tuttu siis...
En, sulla on yleisesti asetus päällä ettei sulle voi laittaa viestejä. Dork...
Anonyymi kirjoitti:
En, sulla on yleisesti asetus päällä ettei sulle voi laittaa viestejä. Dork...
säädin asetuksia.. kokeile uudestaan.
- Anonyymi
Mä osa tekee mitä sä haluat. Helsinki alueella. [email protected]
- Anonyymi
espoolainen kiinostunut. kerron lisaa kun olet ota yhta sahkopostin kautta [email protected]
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446