hierontaa /seksiä

onko joku joka hieroo ja antaa seksia samallaähellä uuttamaata?
hieroja ammatiltaan.. tai sitten gynegoli jolla on oma vastaanotto .. noista olis fantasioita.... joko mies tai nainen tai molemmat

olen 34 vee nainen...

liikun julkisilla

26

1079

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltaa, täällä heräsi mielenkiinto tuosta hieronta fantasiastasi. En ole ammattihieroja, mutta pitkään fantasioinut naisesta jota käydä hieromassa. Siinä hieronnan ohella ikäänkuin viettelen asiakkaani, sormet sopimattomasti käyden rajoilla ja hipoen arkoja paikkoja, nähden kuinka paikat alkaa kostumaan ja hierottavan hengitys kiihtymään. Hieronta muuttuisi pikkuhiljaa ronskimmaksi, sormet eksyen "vahingossa" pillunhuulille, siitä jokaisen hierontaliikkeen myötä rohkeammin painellen sormia huulien väliin ja siitä sisään. Lopulta nainen saa ekan orgasmin siinä hierottaessa, sen jälkeen hieromaan mahalteen makaavaa naista edestä, niin että kalsareissani/housuissani sojottava kova kulli osuu naisen naamaa vasten. Lopulta nainen alkaa koskettelemaan etumusta ja kaivaa kullin estottomasti suuhunsa......

      • Anonyymi

        Ammatin varjolla toisen viettely on hyväksikäyttöä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatin varjolla toisen viettely on hyväksikäyttöä..

        "En ole ammattihieroja..."
        Lukutaidottomuus on lukutaidottomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole ammattihieroja..."
        Lukutaidottomuus on lukutaidottomuutta.

        Huomasin sen jälkikäteen, pahoittelut.. aihe on henkilökohtainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin sen jälkikäteen, pahoittelut.. aihe on henkilökohtainen.

        Ohops, olen pahoillani ja pyydän anteeksi näpäytystäni.
        Ammatinharjoittajalla täytyy tietenkin olla ammattietiikka hallussa, etenkin kun asiakas antautuu toisen käsiin kuten hieronnassa.

        En muuten ole tuon jutun kirjoittaja, olipahan vain kiihottava fantasia mun makuuni ja puutteeseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohops, olen pahoillani ja pyydän anteeksi näpäytystäni.
        Ammatinharjoittajalla täytyy tietenkin olla ammattietiikka hallussa, etenkin kun asiakas antautuu toisen käsiin kuten hieronnassa.

        En muuten ole tuon jutun kirjoittaja, olipahan vain kiihottava fantasia mun makuuni ja puutteeseeni.

        Minä olen tuon fantasian kirjoittaja, "en ammattihieroja". Pitkäaikainen fantasiani olla "hieroja", tähän kun vielä löytäisi isotissisen hierottavan niin avot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohops, olen pahoillani ja pyydän anteeksi näpäytystäni.
        Ammatinharjoittajalla täytyy tietenkin olla ammattietiikka hallussa, etenkin kun asiakas antautuu toisen käsiin kuten hieronnassa.

        En muuten ole tuon jutun kirjoittaja, olipahan vain kiihottava fantasia mun makuuni ja puutteeseeni.

        Ei se mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuon fantasian kirjoittaja, "en ammattihieroja". Pitkäaikainen fantasiani olla "hieroja", tähän kun vielä löytäisi isotissisen hierottavan niin avot.

        Hierojani on useamman kuukauden hieronut minua, pikku hiljaa vieden tilannetta eteenpäin.. Olen ollut täysin antautunut hänen käsissään, sillä olen luottanut hänen ammatillisuuteensa ja halunnut olla puolestani hyvä hoidettava. On hieronut rinnat ja stimuloinut pisteitä häpyyn saakka. Olen ajatellut sen kaiken olevan hoidollista, kunnes tilanne on alkanut riistäytyä käsistä.. Jotenkin sekava koko juttu, toisaalta hänen taitavat kätensä tuntuvat kovin kutsuvilta, toisaalta olo on hyväksikäytetty..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hierojani on useamman kuukauden hieronut minua, pikku hiljaa vieden tilannetta eteenpäin.. Olen ollut täysin antautunut hänen käsissään, sillä olen luottanut hänen ammatillisuuteensa ja halunnut olla puolestani hyvä hoidettava. On hieronut rinnat ja stimuloinut pisteitä häpyyn saakka. Olen ajatellut sen kaiken olevan hoidollista, kunnes tilanne on alkanut riistäytyä käsistä.. Jotenkin sekava koko juttu, toisaalta hänen taitavat kätensä tuntuvat kovin kutsuvilta, toisaalta olo on hyväksikäytetty..

        Juuri noin, mutta ehkäpä toi ammattihierojan osalta on.....noh, mun makuun heikkoa tilannetajua. Pilaa oikeiden hierojien maineen tollaisella. Mun fantasia on amatööri pohjalta, ei vaaraa että kusisi koko ammattikunnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuon fantasian kirjoittaja, "en ammattihieroja". Pitkäaikainen fantasiani olla "hieroja", tähän kun vielä löytäisi isotissisen hierottavan niin avot.

        Toivottavasti sopii että täällä pienitissinen nainen lainailee kiihottavaa fantasiaasi :) Mielessäni tunnen edessäni seisovan (ei ammatti)hierojan osaavat sormet liukumassa pakaroitteni väliin ja kasvoillani lämpimän kovan kullin housujen kankaan alla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sopii että täällä pienitissinen nainen lainailee kiihottavaa fantasiaasi :) Mielessäni tunnen edessäni seisovan (ei ammatti)hierojan osaavat sormet liukumassa pakaroitteni väliin ja kasvoillani lämpimän kovan kullin housujen kankaan alla...

        Pienitissinen nainen olisi aivan yhtä ihana hierottava, kuin isotissinenkin. Hieroisin varmasti kunnolla, levittelisin kankkuja ja sormet kävisivät jossain välissä peppureiänkin tuntumassa...

        T: ei ammattihieroja


    • Anonyymi

      Tahtoo lämpöö haluaisin toteuttaa gynegologisen tutkimuksen sinulle pöytä löytyy jalkasi jalkatuilla ja paljas pimppisi odttaisi edessäni tutkimusta jonka aloittaisin rinnoistasi ja sitten 😊😊

    • Anonyymi

      Miten sinuun saisi yhteyttä, niin voitaisiin jutella privana? Olen ammattihieroja ja aika lähellä sinua!

      • Treffisicun kautta. Sama nicci kuin täällä.


    • Anonyymi

      Suomi24 treffi palstan kautta löysin sellasen nimimerkin ku nalyk52 hieroo todella osaavasti jäkessä.

      • Anonyymi

        Se oli sielä nimimerkillä nalyk152


    • Anonyymi

      Mulle on käynyt noin.

      • Anonyymi

        Ei ku se löyty sattumalta nimimerkillä Nalyk152


    • Anonyymi

      Treffipuolella aloittajalla viestien estot päällä, mites otat yhteyttä kun ei voi ottaa yhteyttä ;)

      • Eli oot joku tuttu siis...


      • Anonyymi
        Tahtoolämpö86 kirjoitti:

        Eli oot joku tuttu siis...

        En, sulla on yleisesti asetus päällä ettei sulle voi laittaa viestejä. Dork...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En, sulla on yleisesti asetus päällä ettei sulle voi laittaa viestejä. Dork...

        säädin asetuksia.. kokeile uudestaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      espoolainen kiinostunut. kerron lisaa kun olet ota yhta sahkopostin kautta [email protected]

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2759
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      16
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1556
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe