Kuvissa niin onnellinen

Anonyymi

Eihä sellasta kehtaa ikävöidä

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kerta hävettää niin paljon nii ei kannata ikävöidä
      Kyllä häpeä on kurjaa
      Oi että

    • Anonyymi

      Niin on.

    • Anonyymi

      Kertooko se kuva onnellisuudesta.

      • Anonyymi

        Kyllä kai kaikki jonkun teko hymyn osaa esittää kuvaan vaikka asiat olis niin huonosti että perse maata viistäis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai kaikki jonkun teko hymyn osaa esittää kuvaan vaikka asiat olis niin huonosti että perse maata viistäis

        Tai sillä hetkellä on hymyillyt. Kun hymyilee se saa aikaan positiivisen reaktion aivoissa vaikka olisi tekohymy. Siksi ei mene ihan hukkaan tekohymyilykään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai kaikki jonkun teko hymyn osaa esittää kuvaan vaikka asiat olis niin huonosti että perse maata viistäis

        Jos jonkun pärstä ärsyttää noin paljon, niin hittoako sitä kuvaa katsot.
        Ei kannata kuvan perusteella tehdä päätelmiä kenestäkään. Kaikille kuvissa hymyily ei tule luonnollisesti. Mut kivahan se on muita arvostella. Itselleni kuvissa olo on epämukavaa ja vaikea olla oma itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun pärstä ärsyttää noin paljon, niin hittoako sitä kuvaa katsot.
        Ei kannata kuvan perusteella tehdä päätelmiä kenestäkään. Kaikille kuvissa hymyily ei tule luonnollisesti. Mut kivahan se on muita arvostella. Itselleni kuvissa olo on epämukavaa ja vaikea olla oma itsensä.

        Ikävä mullakin on


      • Anonyymi

        Kertoo se, kuva ei valehtele


    • Anonyymi

      Ehkä ajatteli sua sillä hetkellä.

    • Anonyymi

      Kuvat on kuvia ja niissä näkyy yksi pieni sekuntti jolloin ihminen jähmettää itsensä haluamaansa asentoon ja ilmeensä miten tahtoo, ja sen jälkeen taas alkaa todellinen elämä.

    • Anonyymi

      Kuten aiemminkin joku sanoo, kuva on todellakin vain pienen hetken kesto ikuistettuna muuttumattomaksi tunteeksi, ja somessa jopa valheeksi siitä että kaikki on hyvin. Yhden päivän aikana voi kokea useita eri tunteita, eikä välttämättä hetken hymy tai nauru anna koko kuvaa päivän tunnelmasta. Kuukausi sitten saman päivän aikana koin niin uupumusta ja fyysistä tuskaa, mutta siitä huolimatta pintaan pääsi ilon purskahdus koirani touhuja seuratessani. Eipä siinä tilanteessa olisi uskonut, että kolmea tuntia myöhemmin porasin kuin pikkulapsi, kuullessani läheisen saamasta sairaskohtauksesta jolle mitään ei ollut tehtävissä. Omassa facen profiilikuvassa hymyilen, eikä kukaan tiedä sen olleen ainoa hymy, joka päivän aikana kasvoillani oli. -ihan vierestä

      • Anonyymi

        Juuri tuona tragedia-päivänä päivitit prof.kuvan?

        Ei yhtään lapsellisia juttuja täällä.

        -vieläkin sivumpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuona tragedia-päivänä päivitit prof.kuvan?

        Ei yhtään lapsellisia juttuja täällä.

        -vieläkin sivumpaa

        Kerroin kahdesta eri päivästä, ja ilmeisesti mun olisi pitänyt varta vasten ilmoittaa että kyse on kahdesta eri päivästä. Toinen oli tragedia -päivänä, ja toinen paria viikkoa aiemmin. Kun sietämättömät helvetillisey hermokivut on keväästä asti ollut yhtäjaksoisesti päällä, ei silloin paljon hymyilytä. Joten kyseisenä profiilikuvan ottamispäivänä se todellakin oli sen päivän ainoa hymy. Lähinnä yritin sanoa miten mielialat ja niiden ulkoiset merkit saattavat vaihdella samankin päivän aikana, eikä somekuvan hymy välttämättä tarkoita sitä että on onnellinen. Harvemmin missään näkee kuvia niistä päivistä kuin kaikki menee päin helvettiä, eikä Elo ole ihanaa.

        Voit painua ylemmyydentunteisinesi sinne vielä sivummalle paistattelemaan omassa paremmuudessa, ja antaa toisten halutessaan olla lapsellisia. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta sekään ei oikeuta vähettelemään tai pilkkaamaan toisia heidän sanomisistaan ja ajattelutavoistaan.

        -ihan sivusta, joka ei halua luoda profiilia, mutta haluaa antaa toisille mahdollisuuden tunnistaa tämän kirjoituksia ja niissä annettuja tietoja omasta irl elämästään, haaveillen oman ikävänsä kohteen lukevan palstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin kahdesta eri päivästä, ja ilmeisesti mun olisi pitänyt varta vasten ilmoittaa että kyse on kahdesta eri päivästä. Toinen oli tragedia -päivänä, ja toinen paria viikkoa aiemmin. Kun sietämättömät helvetillisey hermokivut on keväästä asti ollut yhtäjaksoisesti päällä, ei silloin paljon hymyilytä. Joten kyseisenä profiilikuvan ottamispäivänä se todellakin oli sen päivän ainoa hymy. Lähinnä yritin sanoa miten mielialat ja niiden ulkoiset merkit saattavat vaihdella samankin päivän aikana, eikä somekuvan hymy välttämättä tarkoita sitä että on onnellinen. Harvemmin missään näkee kuvia niistä päivistä kuin kaikki menee päin helvettiä, eikä Elo ole ihanaa.

        Voit painua ylemmyydentunteisinesi sinne vielä sivummalle paistattelemaan omassa paremmuudessa, ja antaa toisten halutessaan olla lapsellisia. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta sekään ei oikeuta vähettelemään tai pilkkaamaan toisia heidän sanomisistaan ja ajattelutavoistaan.

        -ihan sivusta, joka ei halua luoda profiilia, mutta haluaa antaa toisille mahdollisuuden tunnistaa tämän kirjoituksia ja niissä annettuja tietoja omasta irl elämästään, haaveillen oman ikävänsä kohteen lukevan palstaa.

        Etkö kestä kritiikkiä? Heikko itsetunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin kahdesta eri päivästä, ja ilmeisesti mun olisi pitänyt varta vasten ilmoittaa että kyse on kahdesta eri päivästä. Toinen oli tragedia -päivänä, ja toinen paria viikkoa aiemmin. Kun sietämättömät helvetillisey hermokivut on keväästä asti ollut yhtäjaksoisesti päällä, ei silloin paljon hymyilytä. Joten kyseisenä profiilikuvan ottamispäivänä se todellakin oli sen päivän ainoa hymy. Lähinnä yritin sanoa miten mielialat ja niiden ulkoiset merkit saattavat vaihdella samankin päivän aikana, eikä somekuvan hymy välttämättä tarkoita sitä että on onnellinen. Harvemmin missään näkee kuvia niistä päivistä kuin kaikki menee päin helvettiä, eikä Elo ole ihanaa.

        Voit painua ylemmyydentunteisinesi sinne vielä sivummalle paistattelemaan omassa paremmuudessa, ja antaa toisten halutessaan olla lapsellisia. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta sekään ei oikeuta vähettelemään tai pilkkaamaan toisia heidän sanomisistaan ja ajattelutavoistaan.

        -ihan sivusta, joka ei halua luoda profiilia, mutta haluaa antaa toisille mahdollisuuden tunnistaa tämän kirjoituksia ja niissä annettuja tietoja omasta irl elämästään, haaveillen oman ikävänsä kohteen lukevan palstaa.

        Melkoiset johtopäätökset vedit kyllä kommentista, lapsellista sekin 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kestä kritiikkiä? Heikko itsetunto?

        Ihmeellistä omien turhautumien purkamista taas täällä, kaikesta ne jotkut voikin olla katkeria, jopa somekuvista näköjään. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoiset johtopäätökset vedit kyllä kommentista, lapsellista sekin 😄

        Itse et vaikuta johtopäätöksinesi kovinkaan aikuiselta. Tämmöinen rääpiminen ottaa päähän sivusta seurattuna. Ei muuta kun luuri käteen ja muikistelemaan, kyllä se siitä iloksi vielä muuttuu. Lataat kuvan ja lasket vaikka tykkäyksiä ja keskityt ainakin hetken omaan elämään... halpamaista tulla vinoilemaan ihmiselle jolla ollut kovia aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et vaikuta johtopäätöksinesi kovinkaan aikuiselta. Tämmöinen rääpiminen ottaa päähän sivusta seurattuna. Ei muuta kun luuri käteen ja muikistelemaan, kyllä se siitä iloksi vielä muuttuu. Lataat kuvan ja lasket vaikka tykkäyksiä ja keskityt ainakin hetken omaan elämään... halpamaista tulla vinoilemaan ihmiselle jolla ollut kovia aikoja.

        Mitä sinä tiedät esimerkiksi minun kokemuksista? Kukasnei rlämän kovuudelta säästy.

        Lapsellinen olet sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä tiedät esimerkiksi minun kokemuksista? Kukasnei rlämän kovuudelta säästy.

        Lapsellinen olet sinäkin.

        Voin sen verran kertoa kun elämän kovuudestapuhutaan, että jos saisitte tietää sen kaiken mitä olen elämäni aikana läpi käynyt ja mistä olen selviytynyt, niin aika moni teistä jäisi sanattomaksi. Tuossa ylempänä kerroin kärsiväni päivittäisistä jatkuvista hermokivuista, jotka on btw pahinta kipua mitä maailmassa on olemassa. Jätin kuitenkin kertomatta erään merkittävimmän seikan, eli sen että valitettavasti olen yksi niistä harvoista ihmisistä, joille yhdestäkään lääkkeestä tai lääkkeettömästä hoidosta ei ole apua kivun lievittämiseksi. Ainoa "lääke" joka auttaa on kirjaimellisesti purra hampaat yhteen ja kestää. Tunti tunnin jälkeen, päivä toisensa jälkeen, niiden muututtua viikoiksi ja lopulta kuukausiksi, estäen kaiken muun toiminnan ja elämän ilman helvetillistä fyysistä tuskaa, vangiten sut oman kotisi vangiksi, ja jos lähdet edes ruokakaupassa käymään, seuraava päivä tulee olemaan vielä tuskallisempi. Edellinen hermosärytön päivä oli 6.4.20 ja tänään on 14.11.20. Hermosärky on ollut kumppanina menneet 13 vuotta, ja tulee pysymään rinnalla kuolemaani asti. Vain se, että saan öisin jotenkin nukuttua, pitää mut vielä hengissä. Ilman unta, olisin tappanut itteni aikoja sitten.

        Menneisyydestä löytyy niin rattijuoppoustuomio -opin kerrasta, verenmyrkytystä -hoitamatta johtaa kaikilla kuolemaan, keuhkokuumetta, kuin kolmannen asuinkerroksen parvekkeelta asfaltille putoamista ja siitä hengissä selviämistä halvaantumatta. Mut on leikattu 33 kertaa elämäni aikana, tietäen, että toisen jalkani virheasentoa ei korjata, eikä jalkaan kosketa ennen kuin on pakko, koska leikkauksessa on suurempi riski epäonnistua kuin onnistua, ja tällöin jalkateräni tullaan amputoimaan. Se on kuitenkin pientä.

        Pienestä pitäen olen joutunut vierestä seuraamaan äitini sairastamista nivelreuman -johon hän sairastui minua odottaessa- tuhotessa hänen niveliään, ja isoihin keinonivelleikkauksiin joutumista. Itse onnistuin liukastumalla hajottamaan polveni 18 -vuotiaana, syyn löytyessä kaksi leikkausta ja vasta neljä vuotta myöhemmin. Hajonneesta polvesta huolimatta lukion jälkeen opiskelin ja valmistuin kokiksi tietäen olevan työkyvytön siihen hommaan, vaikka jouduin olemaan paljon sairaslomalla kun polveni ei kestänyt seisomatyötä. Hermokivuista huolimatta suoritin keskeneräiseksi jääneen toisen tutkinnon, vaikka valmistuessa tiesin uudemman kerran olevani työkyvytön myös uuteen ammattiin.

        24-vuotiaana tehdyn väärän päätöksen takia tuhosin mahdollisuuden terveeseen ja parempaan elämään, ja sen päätöksen seurauksia joudun kärsimään seuraavat 40-50 vuotta mitä elämääni on jäljellä. Isäni ei kehtaa juurikaan liikkua paikkakunnallamme, koska hän kuvittelee että kaikki kotipaikkakunnan ihmiset nauravat hänelle hänen selkänsä takana asiasta, jonka jätti tekemättä yli 40 vuotta sitten. Läheisiin kuuluu myös pari jo vuosia sitten edesmennyttä alkoholistia.

        Joten älä jumalauta kutsu mua lapselliseksi, koska mä todellakin olen saanut oppia maailman raaollisuuden kirjaimesti kantapään kautta. Kaikesta menneestä huolimatta näen että maailmassa on paljon hyvää, enkä vajoa pohjalle, sillä vastoinkäymisten jälkeen näkee sen oman vahvuuden, kun tietää mistä kaikesta on hengissä ja sekoamatta selvinnyt. Noita yläpuolella olevia juttuja, jotka ovat pieni osa menneisyyttäni, en todellakaan kertonut siksi, että toiset pääsee silittelemään päätä, sillä vihaan sääliä, enkä sitä kenellekään toiselle anna. En myöskään mässäile menneisyydelläni, mutta repikää siitä sitä todellista elämän kovuutta. Mitään muuta mun elämä ei ole ollut. Kuitenkin katson valoisasti tulevaisuuteen, enkä vajoa synkkyyteen. -ihan sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sen verran kertoa kun elämän kovuudestapuhutaan, että jos saisitte tietää sen kaiken mitä olen elämäni aikana läpi käynyt ja mistä olen selviytynyt, niin aika moni teistä jäisi sanattomaksi. Tuossa ylempänä kerroin kärsiväni päivittäisistä jatkuvista hermokivuista, jotka on btw pahinta kipua mitä maailmassa on olemassa. Jätin kuitenkin kertomatta erään merkittävimmän seikan, eli sen että valitettavasti olen yksi niistä harvoista ihmisistä, joille yhdestäkään lääkkeestä tai lääkkeettömästä hoidosta ei ole apua kivun lievittämiseksi. Ainoa "lääke" joka auttaa on kirjaimellisesti purra hampaat yhteen ja kestää. Tunti tunnin jälkeen, päivä toisensa jälkeen, niiden muututtua viikoiksi ja lopulta kuukausiksi, estäen kaiken muun toiminnan ja elämän ilman helvetillistä fyysistä tuskaa, vangiten sut oman kotisi vangiksi, ja jos lähdet edes ruokakaupassa käymään, seuraava päivä tulee olemaan vielä tuskallisempi. Edellinen hermosärytön päivä oli 6.4.20 ja tänään on 14.11.20. Hermosärky on ollut kumppanina menneet 13 vuotta, ja tulee pysymään rinnalla kuolemaani asti. Vain se, että saan öisin jotenkin nukuttua, pitää mut vielä hengissä. Ilman unta, olisin tappanut itteni aikoja sitten.

        Menneisyydestä löytyy niin rattijuoppoustuomio -opin kerrasta, verenmyrkytystä -hoitamatta johtaa kaikilla kuolemaan, keuhkokuumetta, kuin kolmannen asuinkerroksen parvekkeelta asfaltille putoamista ja siitä hengissä selviämistä halvaantumatta. Mut on leikattu 33 kertaa elämäni aikana, tietäen, että toisen jalkani virheasentoa ei korjata, eikä jalkaan kosketa ennen kuin on pakko, koska leikkauksessa on suurempi riski epäonnistua kuin onnistua, ja tällöin jalkateräni tullaan amputoimaan. Se on kuitenkin pientä.

        Pienestä pitäen olen joutunut vierestä seuraamaan äitini sairastamista nivelreuman -johon hän sairastui minua odottaessa- tuhotessa hänen niveliään, ja isoihin keinonivelleikkauksiin joutumista. Itse onnistuin liukastumalla hajottamaan polveni 18 -vuotiaana, syyn löytyessä kaksi leikkausta ja vasta neljä vuotta myöhemmin. Hajonneesta polvesta huolimatta lukion jälkeen opiskelin ja valmistuin kokiksi tietäen olevan työkyvytön siihen hommaan, vaikka jouduin olemaan paljon sairaslomalla kun polveni ei kestänyt seisomatyötä. Hermokivuista huolimatta suoritin keskeneräiseksi jääneen toisen tutkinnon, vaikka valmistuessa tiesin uudemman kerran olevani työkyvytön myös uuteen ammattiin.

        24-vuotiaana tehdyn väärän päätöksen takia tuhosin mahdollisuuden terveeseen ja parempaan elämään, ja sen päätöksen seurauksia joudun kärsimään seuraavat 40-50 vuotta mitä elämääni on jäljellä. Isäni ei kehtaa juurikaan liikkua paikkakunnallamme, koska hän kuvittelee että kaikki kotipaikkakunnan ihmiset nauravat hänelle hänen selkänsä takana asiasta, jonka jätti tekemättä yli 40 vuotta sitten. Läheisiin kuuluu myös pari jo vuosia sitten edesmennyttä alkoholistia.

        Joten älä jumalauta kutsu mua lapselliseksi, koska mä todellakin olen saanut oppia maailman raaollisuuden kirjaimesti kantapään kautta. Kaikesta menneestä huolimatta näen että maailmassa on paljon hyvää, enkä vajoa pohjalle, sillä vastoinkäymisten jälkeen näkee sen oman vahvuuden, kun tietää mistä kaikesta on hengissä ja sekoamatta selvinnyt. Noita yläpuolella olevia juttuja, jotka ovat pieni osa menneisyyttäni, en todellakaan kertonut siksi, että toiset pääsee silittelemään päätä, sillä vihaan sääliä, enkä sitä kenellekään toiselle anna. En myöskään mässäile menneisyydelläni, mutta repikää siitä sitä todellista elämän kovuutta. Mitään muuta mun elämä ei ole ollut. Kuitenkin katson valoisasti tulevaisuuteen, enkä vajoa synkkyyteen. -ihan sivusta

        Lisään vielä sen, että kuukausi sitten menehtynyt ihminen, oli 102-vuotias, Kivennavalta lähtöisin, joka kahdesti joutui jättämään kotinsa, pakenemaan kotiseuduiltaan evakoksi vieraalle paikkakunnalle, jonka puolisosta tuli juoppo, hoitaen lapsensa ja tehden kovaa työtä. Myöhemmin ollessa jo eläkeikäinen, hän hoiti minua kuin omaa lastaan, tehden enemmän lapsenlapsensa eteen, kuin joku toinen tekisi. Valittamatta kovaa kohtaloaan, hän pysyi loppuun asti virkeänä ja toisten seurasta nauttien. Vielä keväällä, kun hän asui yksin kotonaan, hän kuunteli päivät radiota, tietäen maailmanmenosta enemmän kuin minä. Hän sai arvoisensa lopun, aivoverenvuoden, joka piti hänet tajuttomana ilman kipuja sen vajaat kaksi vuorokautta, mitä oli vielä elossa. Hänen laisekseen haluan tulla, sillä siinä oli ihminen jota arvostin eniten maailmassa. Hän ei koskaan syyttänyt ketään tämän virheistä, vaan kohteli jokaista yhdenvertaisena. Hän oli teräsmummu, joka oli kuin toinen äiti minulle. Vaikka tietoa kuolemasta osasi odottaa jo toistakymmentä vuotta, oli se siitä huolimatta suuri shokki äkillisen sairaskohtauksen vuoksi. -ihan vierestä


    • Anonyymi

      Kuvantotto hetkellä on ajateltu sinua, siitä hymy.

      • Anonyymi

        Tää on muuten mun taktiikka! Aina jos haluan kivan hymyn ja iloisen ilmeen, ajattelen häntä.


    • Anonyymi

      Kuka lähtökohtaisesti laittaa itsestään surkean profkuvan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe