Haluaisitko suudelman sunnuntaina?
Suudelma sunnuntaina
26
66
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sain aamulla suudelman ihanalta mieheltä. 😍
- Anonyymi
No tottakai haluaisin kukapa ei haluis
Huulet ovat jo valmiusasennossa :D
Suutelointi on kivaa, tottakai haluaisin...
pujotteIija kirjoitti:
Kelpaisiko huuleni?
https://aijaa.com/Pk5Qph
Ja toivottavasti pieni sänki ei haittaaJohan ne on kelvannut aiemminkin, miksipä ei uudelleenkin.. parta on mulle turn off, mutta sänki ei haittaa..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Johan ne on kelvannut aiemminkin, miksipä ei uudelleenkin.. parta on mulle turn off, mutta sänki ei haittaa..
Olet hyvin maistuva nainen, mutta nyt täytyy lähteä maistelemaan ruokaa. Ehkä hyväkin juttu, ei tule pilattua tätä ketjua lällyllä keskustelulla :D
pujotteIija kirjoitti:
Olet hyvin maistuva nainen, mutta nyt täytyy lähteä maistelemaan ruokaa. Ehkä hyväkin juttu, ei tule pilattua tätä ketjua lällyllä keskustelulla :D
Hyvää ruokahalua..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvää ruokahalua..
Kävin ulkonakin vähän ilmaa maistelemassa, kosteahkoa oli
pujotteIija kirjoitti:
Kävin ulkonakin vähän ilmaa maistelemassa, kosteahkoa oli
Ihanko lenkillä kerkesit.. vai pihamaalla..?
Minä olen " telkeytynyt " makkariin.. välttelen exää. Odottelen että pääsen hukuttautumaan ensi viikolla töihin. Paljon helpompaa kuin olla kotona exän kanssa. Hieman vaivaannuttavaa..Pikku-pirpana kirjoitti:
Ihanko lenkillä kerkesit.. vai pihamaalla..?
Minä olen " telkeytynyt " makkariin.. välttelen exää. Odottelen että pääsen hukuttautumaan ensi viikolla töihin. Paljon helpompaa kuin olla kotona exän kanssa. Hieman vaivaannuttavaa..Pihalla vähän käppäilin, ja autotallissa kävin. Oletko ulkoillut tänään, vai ollut koko päivän makkarissa?
pujotteIija kirjoitti:
Pihalla vähän käppäilin, ja autotallissa kävin. Oletko ulkoillut tänään, vai ollut koko päivän makkarissa?
En ole ulkoillut, saunassa kävin.. piilottelen, lueskelen, kuuntelen musaa, shoppailen uuteen kotiin tarpeita ja suunnittelen mitkä seinät maalaan milläkin värillä. Pikkuisen pelottaa että pääsenkö takasin jos ulos lähden.. exä saattaa olla hieman vielä käärmeissään..
Pikku-pirpana kirjoitti:
En ole ulkoillut, saunassa kävin.. piilottelen, lueskelen, kuuntelen musaa, shoppailen uuteen kotiin tarpeita ja suunnittelen mitkä seinät maalaan milläkin värillä. Pikkuisen pelottaa että pääsenkö takasin jos ulos lähden.. exä saattaa olla hieman vielä käärmeissään..
Kumpi tulee ensin töistä kotiin? Toivottavasti sinä :D
pujotteIija kirjoitti:
Kumpi tulee ensin töistä kotiin? Toivottavasti sinä :D
Exä on saikulla eli koko ajan kotona. En mä ny usko että se semmoista menisi tekemään, varuiksi kuitenkin kökötän hiljaa makkarissa.
Aika tiuhaan se on vetänyt viinaa tän pari viikkoa, mitä siitä on kun ilmoitin muuttavani pois. Ensin se luuli että homma jatkuisi tavalliseen tapaan hössötyksen jälkeen ja kun selvensin että ero tulee, sai kunnon kilarit. Nyt molemmat on hissukseen...
Eiköhän tästä järkiero tule kumminkin.. uskon niin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Exä on saikulla eli koko ajan kotona. En mä ny usko että se semmoista menisi tekemään, varuiksi kuitenkin kökötän hiljaa makkarissa.
Aika tiuhaan se on vetänyt viinaa tän pari viikkoa, mitä siitä on kun ilmoitin muuttavani pois. Ensin se luuli että homma jatkuisi tavalliseen tapaan hössötyksen jälkeen ja kun selvensin että ero tulee, sai kunnon kilarit. Nyt molemmat on hissukseen...
Eiköhän tästä järkiero tule kumminkin.. uskon niin.Onko kuitenkin luonteeltaan rauhallinen mies?
pujotteIija kirjoitti:
Onko kuitenkin luonteeltaan rauhallinen mies?
Pirullinen ja vittumainen kun sille päälle sattuu.. erittäin vittumainen. Mutta rauhallinen. Tarvii vaan sopeutumista..aikaa.
Tuli hänelle ihan puskista...Pikku-pirpana kirjoitti:
Pirullinen ja vittumainen kun sille päälle sattuu.. erittäin vittumainen. Mutta rauhallinen. Tarvii vaan sopeutumista..aikaa.
Tuli hänelle ihan puskista...Oho, toivottavasti rauhallisuus voittaa vittuilut
pujotteIija kirjoitti:
Oho, toivottavasti rauhallisuus voittaa vittuilut
No yksi piirre miksi hänen kanssaan olen ollut on juuri se pirullisuus.. tykkään ihmisistä jotka ovat sellaisia kuin ovat, myös huonoine puolineen ja hän on röyhkeästi ja häpeilemättä just se kakkiainen mikä on.. eikä pyytele anteeksi et on sellainen.
En tykkää pehmeästä, vaaleanpunaisesta hattaraelämästä.. miehessä pitää olla särmää ja rosoisuutta..
Kyllä exä ymmärtää olla kiltisti, uskoisin näin. Toivon sitä..Pikku-pirpana kirjoitti:
No yksi piirre miksi hänen kanssaan olen ollut on juuri se pirullisuus.. tykkään ihmisistä jotka ovat sellaisia kuin ovat, myös huonoine puolineen ja hän on röyhkeästi ja häpeilemättä just se kakkiainen mikä on.. eikä pyytele anteeksi et on sellainen.
En tykkää pehmeästä, vaaleanpunaisesta hattaraelämästä.. miehessä pitää olla särmää ja rosoisuutta..
Kyllä exä ymmärtää olla kiltisti, uskoisin näin. Toivon sitä..Hattaraelämästä en tiedä, mutta hattarasta en tykkää. Nyt täytyy keskittyä Suomi-Bulgaria peliin, Suomi män jo johtoon.
Heippa vaanpujotteIija kirjoitti:
Hattaraelämästä en tiedä, mutta hattarasta en tykkää. Nyt täytyy keskittyä Suomi-Bulgaria peliin, Suomi män jo johtoon.
Heippa vaanBye.
- Anonyymi
Itse asiassa tänään ei ole sellainen olo
- Anonyymi
Hänen kanssaan suutelisin vaikka koko päivän.
- Anonyymi
Kuka = hän?
Olen saanut jo, saan vielä illemmalla muutaman lisää.
- Anonyymi
Taidan olla poikkeus, mutta en ollenkaan tykkää suutelusta.
En tiedä mikä siinä on vastenmielistä, en vain tykkää enkä halua suudella.
Naimisissa olen ja kaksi lasta, ei niitten hankkimiseen suutelua ole tarvittu! - Anonyymi
Kuulostan tosi lapselliselta, mutta minusta sudelma pelkästään kuulostaa sanana jotenkin ällöttävältä. Suutelu sitäkin enemmän.. Ajatuskin siitä ei ole mitenkään innostusta herättävä, varsinkin kun miettii kun on ollut koko päivän pesemättä hampaita ja se on jo ällöä.... Kuinka moni ihminen on kauemmin kuin päivän niitä pesemättä tai ei käy säännöllisesti hammaslääkärissä. Juo kahvia. Polttaa tupakkaa.
... Ei tarvitse edes koronaa ottaa yhtälöön mukaan ja jotenkin yököttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers544508Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt863691Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463151Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396