Tästä tulee vuosisadan kissatappelu

Anonyymi

EK:n hallituksen puheenjohtajaksi on nyt valittu ensimmäinen nainen ja hänet usutetaan heti pääministeri Sanna Marinin kimppuun. Tästä tulee vuosisada kissatappelu!!

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin me miehet voidaan istua vain löhötuolissa kuin leijonakuninkaat ja syödä popkornia ja katsella kuin naaraspedot raatelevat toisiaan.

      • Anonyymi

        Niin tai katin rääpäleet katsovat kauhuissaan kuinka kisumirrit kääntyy sen "kissatapplelun" järjestäjän suuntaan ja pistää tuulemaan tekevät asioita joista katit eivät ole nähneet edes painajasta. Hrrrr.rrrrr, miau, hrrrrr.,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai katin rääpäleet katsovat kauhuissaan kuinka kisumirrit kääntyy sen "kissatapplelun" järjestäjän suuntaan ja pistää tuulemaan tekevät asioita joista katit eivät ole nähneet edes painajasta. Hrrrr.rrrrr, miau, hrrrrr.,,,,

        Hei, sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Sä syöt mun leipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai katin rääpäleet katsovat kauhuissaan kuinka kisumirrit kääntyy sen "kissatapplelun" järjestäjän suuntaan ja pistää tuulemaan tekevät asioita joista katit eivät ole nähneet edes painajasta. Hrrrr.rrrrr, miau, hrrrrr.,,,,

        Hahah. Sellaiseen "vaaratilanteeseen" tuskin tarvitaan edes pamppua. On selvää että sä kuulut kaatopaikalle tai eläintarhaan etkä sivistyneiden kansalaisten keskuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Sä syöt mun leipää.

        Älä kuvittele, syöt omia jos on! Kisumirrit tekevät niin kuin hyvä tulee ja nyt ovat sellaisessa asemassakin, että ei tarvitse kaiken maailman kateista piitata!
        Miiaauu! Hrrrr,hrrrrr....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuvittele, syöt omia jos on! Kisumirrit tekevät niin kuin hyvä tulee ja nyt ovat sellaisessa asemassakin, että ei tarvitse kaiken maailman kateista piitata!
        Miiaauu! Hrrrr,hrrrrr....

        Sinä olet meille ihan yhtä tervetullut, tärkeä ja arvokas kuin Somali!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuvittele, syöt omia jos on! Kisumirrit tekevät niin kuin hyvä tulee ja nyt ovat sellaisessa asemassakin, että ei tarvitse kaiken maailman kateista piitata!
        Miiaauu! Hrrrr,hrrrrr....

        Kuule politiikassa on kysymys Suomen asioiden hoitamisesta eikä omaan namaan tuijottamisesta. Eiköhän tää kommentti paljastanut sun arvopohjan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule politiikassa on kysymys Suomen asioiden hoitamisesta eikä omaan namaan tuijottamisesta. Eiköhän tää kommentti paljastanut sun arvopohjan

        Vai niin, ihan yhteisten asioiden hoitamisesta kun pitää maksaa järkyttävää palkkaa ja vielä naiselle, että teidän arvopohjanne mukainen maailma toteutuisi! Tuo kyllä kertoo sinun arvopohjastasi ei minun.


    • Anonyymi

      Jaanalle maksetaan kyllä sen luokan palkkaa että hänen on parasta murskata vastustajat atomeiksi

      • Anonyymi

        Entäs jos "vastustaja" onkin paras liittolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos "vastustaja" onkin paras liittolainen?

        Eli Marin suostuu purkamaan kaikki yleissitovat työehtospimukset ja joustamaan palkoissa suhdanteiden mukaan? Sehän olisi kerrassaan maiinota ja sittenhän Ammattiliittoja eikä Demareita edes tarvittaisi enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Marin suostuu purkamaan kaikki yleissitovat työehtospimukset ja joustamaan palkoissa suhdanteiden mukaan? Sehän olisi kerrassaan maiinota ja sittenhän Ammattiliittoja eikä Demareita edes tarvittaisi enään.

        Niiin tai sitten saadaan 6h työpäivä, irtisanomissuojaa parannetaan ja mitä muuta kivaa kisut keksiätkään, ei voi tietää!


    • Anonyymi

      Kokoomus koukkaa hallituksenvastaisessa taistelussa EK:n, iltapäivälehtien toimittajien ja kokoomuslaisten korona-asiantuntijoiden kautta. Ai niin, julkkiskokit ja Teemu unohtuivat.

    • Usutettu? Aika outo ilmaisu jos joku toimii järkevästi.

      Nuo hallituspuolen sosialistithan ovat normi sosialisteja, joten järki ei siellä pääse loistamaan vaan kaikki mitä on, on saatu muiden avulla ei omalla työllä kuten on asia jos pääsee EK:n hallitukseen.

      EK:n hallitukseen tuskin on ketään päästetty pelkilla jaskapuheilla, jotka sosialistinen pravda maailma on tuonut kiusaksemme!

      • Anonyymi

        Miksi sä luulet että johtjajille maksetaan niin kovaa palkkaa? Palkkiolla luodaan panetta tavoitteisiin. Ei ole kivaa olla se joka irtisanoo tuhansia ihmisiä ja paiskaa heidät köyhyyteen.


      • Anonyymi

        Jaskapuheet on oikeiston peruskauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä luulet että johtjajille maksetaan niin kovaa palkkaa? Palkkiolla luodaan panetta tavoitteisiin. Ei ole kivaa olla se joka irtisanoo tuhansia ihmisiä ja paiskaa heidät köyhyyteen.

        Ookko kuullu sellaisesta kuin lakkopaine? Se on aika kova paine se.


      • Anonyymi

        Olet järkyttävä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko kuullu sellaisesta kuin lakkopaine? Se on aika kova paine se.

        Lakkoilkaa vaan, kyllä työlle tekijöitä riittää kun on näitä uus proletaareja nyt maa täynnä. Kiitos Demarit kun olette pitäneet rajat auki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä luulet että johtjajille maksetaan niin kovaa palkkaa? Palkkiolla luodaan panetta tavoitteisiin. Ei ole kivaa olla se joka irtisanoo tuhansia ihmisiä ja paiskaa heidät köyhyyteen.

        Johtajat ovat tehneet yritykseen tullessaan sopimuksen joka määrittää heidän palkkansa. He tekevät sen itse ilman ay mafiosojen apua. Heitä halutaan koska ilman johtoa yritys ei toimi ja tee tulosta.

        Irtisanominen tuskin on monenkaan yritysjohtajan suosikkilistoilla mutta maailma on sellainen jotta tilanteet vaihtelevat ja irtisanomisiinkin aina ajoittain joudutaan. Miksi köyhyyteen? Eikö sihnun työkavereillasi ole sen vertaa älliä jotta kerätään säästöjä noita kurjia aikoja varten? Suosittelen tekemään noin sillä silloin jos kassassa on muutaman kuukauden menot niin on hyvää aikaa hakea uusi duuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaskapuheet on oikeiston peruskauraa.

        Niin kai, kuitenkin oikeiston ohjailema yritysmmaailma pitää sinunkin jaskanjauhantasi vauhdissa.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Johtajat ovat tehneet yritykseen tullessaan sopimuksen joka määrittää heidän palkkansa. He tekevät sen itse ilman ay mafiosojen apua. Heitä halutaan koska ilman johtoa yritys ei toimi ja tee tulosta.

        Irtisanominen tuskin on monenkaan yritysjohtajan suosikkilistoilla mutta maailma on sellainen jotta tilanteet vaihtelevat ja irtisanomisiinkin aina ajoittain joudutaan. Miksi köyhyyteen? Eikö sihnun työkavereillasi ole sen vertaa älliä jotta kerätään säästöjä noita kurjia aikoja varten? Suosittelen tekemään noin sillä silloin jos kassassa on muutaman kuukauden menot niin on hyvää aikaa hakea uusi duuni.

        No en minä tiedä mihin ne irtisanotut menee, eikä se minulle kuulu. Eivät he ole minun lapsiani enkä minä ole heidän holhooja. Mitkä ihmeen työkaverit? Minä olen porvari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä tiedä mihin ne irtisanotut menee, eikä se minulle kuulu. Eivät he ole minun lapsiani enkä minä ole heidän holhooja. Mitkä ihmeen työkaverit? Minä olen porvari.

        En yhtään ihmettele jos et löydä työkavereitasi sillä porvarit ovat jokainen kuolleet jo vuosisatoja sitten. Hehän elivät It'meren piirin pamppuina Hansa aikaan Ruotsi-Suomen ollessa valtansa kukkuloilla, jossain 1300 luvun paikkeilla!

        Tänään ei ole yhtäkään porvaria vaikka porvarillinen talous onkin näyttänyt kyntensä ja ajanut sosialismia nurkkaan!

        Sitä on työkavereita niin kunkuilla, johtajilla kuin osakkeenomistajillakin (sijoittajilla) jos työssä ovat. Työ taas on sitä ajankulua josta elanto lähtee, sen laatu voi olla monen sorttista tehtävästä riippuen! Esimerkkinä sijoittajat, he vahtaavat kursseja, jotta osaavat tehdä oikeita sijoituksia saadakseen tulosta sijoituksistaan. Sekin on työtä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ookko kuullu sellaisesta kuin lakkopaine? Se on aika kova paine se.

        Lakkopaineesta puhuminen/kirjoittaminen osoittaa vain sinun olevan komuloispöljän!

        Olin työelämässä yli 40 vuotta olematta päivääkään eli tuntiakaan lakossa, eikä mitään painettakaan ollut siihen suuntaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En yhtään ihmettele jos et löydä työkavereitasi sillä porvarit ovat jokainen kuolleet jo vuosisatoja sitten. Hehän elivät It'meren piirin pamppuina Hansa aikaan Ruotsi-Suomen ollessa valtansa kukkuloilla, jossain 1300 luvun paikkeilla!

        Tänään ei ole yhtäkään porvaria vaikka porvarillinen talous onkin näyttänyt kyntensä ja ajanut sosialismia nurkkaan!

        Sitä on työkavereita niin kunkuilla, johtajilla kuin osakkeenomistajillakin (sijoittajilla) jos työssä ovat. Työ taas on sitä ajankulua josta elanto lähtee, sen laatu voi olla monen sorttista tehtävästä riippuen! Esimerkkinä sijoittajat, he vahtaavat kursseja, jotta osaavat tehdä oikeita sijoituksia saadakseen tulosta sijoituksistaan. Sekin on työtä!

        Minä en tarvitse työkavereita. Minun alallani niitä kutsutaan liikekumppaneiksi. Itselläni on sellaisia Ameriikassa ja Ruotsissa ja Saksassa. Meillä on kiitos oikein mukavaa kun golffaamme, purjehdimme ja juomme konjakkia maittavien pihviaterioiden jälkeen hienoissa ravintoloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilkaa vaan, kyllä työlle tekijöitä riittää kun on näitä uus proletaareja nyt maa täynnä. Kiitos Demarit kun olette pitäneet rajat auki

        Teillähän on työvoimapula, eikö? Mistä niitä uusproletaareja tähän hätään löytyis?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En yhtään ihmettele jos et löydä työkavereitasi sillä porvarit ovat jokainen kuolleet jo vuosisatoja sitten. Hehän elivät It'meren piirin pamppuina Hansa aikaan Ruotsi-Suomen ollessa valtansa kukkuloilla, jossain 1300 luvun paikkeilla!

        Tänään ei ole yhtäkään porvaria vaikka porvarillinen talous onkin näyttänyt kyntensä ja ajanut sosialismia nurkkaan!

        Sitä on työkavereita niin kunkuilla, johtajilla kuin osakkeenomistajillakin (sijoittajilla) jos työssä ovat. Työ taas on sitä ajankulua josta elanto lähtee, sen laatu voi olla monen sorttista tehtävästä riippuen! Esimerkkinä sijoittajat, he vahtaavat kursseja, jotta osaavat tehdä oikeita sijoituksia saadakseen tulosta sijoituksistaan. Sekin on työtä!

        Työtovereita?? Etkös sinä ingengör tiedä, että teillä EI OLE työtovereita vaan kollegoita, kollegoita!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Lakkopaineesta puhuminen/kirjoittaminen osoittaa vain sinun olevan komuloispöljän!

        Olin työelämässä yli 40 vuotta olematta päivääkään eli tuntiakaan lakossa, eikä mitään painettakaan ollut siihen suuntaan!

        Vaikka olisin minkälainen pöljä niin tosiasia on ja pysyy, että lakkopaine on todella kova paine.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisin minkälainen pöljä niin tosiasia on ja pysyy, että lakkopaine on todella kova paine.

        Olet tosi pöljä, lakoilla ei koskaan saada kansantuloon sentinkään lisää mutta työttömien määrää ne aina pienellä viiveellä nostavat ellei oteta sitä kikyä jatkuvaan käyttöön, aina kun uhkaa tuo kilpailukyky taas laskea niin heti vaan kikyilemään!.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tarvitse työkavereita. Minun alallani niitä kutsutaan liikekumppaneiksi. Itselläni on sellaisia Ameriikassa ja Ruotsissa ja Saksassa. Meillä on kiitos oikein mukavaa kun golffaamme, purjehdimme ja juomme konjakkia maittavien pihviaterioiden jälkeen hienoissa ravintoloissa.

        Moisista kirjoituksista taitaa nenä kasvaa kuten sillä Pinochiolla aikoinaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Moisista kirjoituksista taitaa nenä kasvaa kuten sillä Pinochiolla aikoinaan!

        Miten yllttävää että et usko. Miten se on niin uskomatonta että olen liikemies ja harrastan vähän politiikkaan hyväntekeväisyydeksi, ettei tarvi rahoista luopua


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet tosi pöljä, lakoilla ei koskaan saada kansantuloon sentinkään lisää mutta työttömien määrää ne aina pienellä viiveellä nostavat ellei oteta sitä kikyä jatkuvaan käyttöön, aina kun uhkaa tuo kilpailukyky taas laskea niin heti vaan kikyilemään!.

        "Olet tosi pöljä, lakoilla ei koskaan saada kansantuloon sentinkään lisää mutta työttömien määrää"

        Sinä se pöljä olet. Monesti lakkoilulla saatu sellaisilla asioita eteenpäin joista yhteiskunta hyötyy ja toimii. Sinulla ei tunnetusti ole mitään ymmärrystä siitä miten yhteiskuntaa toimii Suomessa, elät vielä siellä entisessä Stalinin Neuvostoliitossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olet tosi pöljä, lakoilla ei koskaan saada kansantuloon sentinkään lisää mutta työttömien määrää"

        Sinä se pöljä olet. Monesti lakkoilulla saatu sellaisilla asioita eteenpäin joista yhteiskunta hyötyy ja toimii. Sinulla ei tunnetusti ole mitään ymmärrystä siitä miten yhteiskuntaa toimii Suomessa, elät vielä siellä entisessä Stalinin Neuvostoliitossa.

        Miksi et kertonut miten lakoilla on kansakunnan kassaa kasvatettu?

        Nyt lakot ja niillä uhkailu ja kiristys ovat ajaneet meidät umpikujaan koska devalvaatiota ei euroaikaan ole voitu suorittaa. Se on vienyt kilpailukykymme alle hyväksyttävän tason ja velkaannumme kokoajan lisää.

        Nyt pitäisi säätää laki, joka huolehtii riittävistä kiky purskeista aina kun on herännyt epäilyä kilpailukyvystämme maailmalla.

        Lakoilla saadaan aikaan työttömyyden lisääntymistä, koska ei voida työllistää jos porukka ei kykene ansaitsemaan palkkojaan ja siihen olemme nyt taas päätyneet. Vaikka varsinaisia työttömiä on noin parisataatuhatta niin työttömiksi ilmopittautuneita työnhakijoita muistelen olevan lähes tuplasti.

        Nyt pitäisikin keksiä lakkoilumalli jolla saadaan muutama kymmenentuhatta uutta yritystä alkamaan toimintaansa jolloin uusia työpaikkoja alkaisi syntymään viljalti. Se ei nähtävästi kuitenkaan sovi sosialistin pintaan, joten jäämme odottamaan oikeaa hallitusta jolla on otetta myös työelämään, muutoinkin kuin työttömyyden lisäämisen suuntaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työtovereita?? Etkös sinä ingengör tiedä, että teillä EI OLE työtovereita vaan kollegoita, kollegoita!

        Enköhän kirjoittanut työkavereista? Työtovereita on lähtisi peesaamaan sillä toveri nimityksestä lähtee huonoja viboja nykyisin!

        Kolleega on eri asia kuin kaveri!


    • Anonyymi

      Naisilla nyt himoitsemaansa valtaa. Mikään ei ole muuttunut. Sama korruptio rehottaa edelleen.

      • Anonyymi

        Nainen on raakalainen ja peto joka himoitsee aina valtaa ja rahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on raakalainen ja peto joka himoitsee aina valtaa ja rahaa

        Olen vasta noin 80v mutta olen vuosien mittaan huomannut naisilla ja tytöillä olevan muutakin käyttöä kuten aamukahvin keittämisen ja selänpesun saunassa! Aina kannattaa katsoa sitä parempaa puolta!

        En vuosikymmenten mittaankaan ole nähnyt naisissa oikeita petoja mutta joskus tosin himoa, himo on kuitenkin oikeassa välissä vain positiivista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on raakalainen ja peto joka himoitsee aina valtaa ja rahaa

        Vai himoitsee, mitäs ukkelit tekee haluavat? Tai sitten kun pitää jotain oikeasti saada aikaan niin naiset pannaan tekemään.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen vasta noin 80v mutta olen vuosien mittaan huomannut naisilla ja tytöillä olevan muutakin käyttöä kuten aamukahvin keittämisen ja selänpesun saunassa! Aina kannattaa katsoa sitä parempaa puolta!

        En vuosikymmenten mittaankaan ole nähnyt naisissa oikeita petoja mutta joskus tosin himoa, himo on kuitenkin oikeassa välissä vain positiivista!

        Et sinä nyt enää naisille koskaan pysty mitään muuta tekemään kuin katsomaan todella kaukaa. Ja kaikki naiset sitten vain säälivät ja halveksivat sinua todella kovasti ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä nyt enää naisille koskaan pysty mitään muuta tekemään kuin katsomaan todella kaukaa. Ja kaikki naiset sitten vain säälivät ja halveksivat sinua todella kovasti ja paljon.

        Tsiigaa tätä tykkii beibe 💪 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä nyt enää naisille koskaan pysty mitään muuta tekemään kuin katsomaan todella kaukaa. Ja kaikki naiset sitten vain säälivät ja halveksivat sinua todella kovasti ja paljon.

        Sinähän sen kokemuksestasi tiedät! Tai luulet tietäväsi!


    • Anonyymi

      Entisaikojen malliin rouvat laitetaan tukkanuottasille, herrat nauravat.

      • Anonyymi

        Naiset laitetaan tukkanuottasille!?? Tuo kertoo kyllä MIEHISTÄ paljon! Naiset ensin vaikka heikolle jäälle!
        Ei teistä ukoista ole muuhun kuin jaskan jauhajiksi, naisten täytyy tehdä miestenkin työt ja sitten kirjoitellaan kauniisti "femakoista", ootte veikeetä joukkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset laitetaan tukkanuottasille!?? Tuo kertoo kyllä MIEHISTÄ paljon! Naiset ensin vaikka heikolle jäälle!
        Ei teistä ukoista ole muuhun kuin jaskan jauhajiksi, naisten täytyy tehdä miestenkin työt ja sitten kirjoitellaan kauniisti "femakoista", ootte veikeetä joukkoa!

        No onhan naisvankiloissakin naisvartijat. Tää on vähä sama tilanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan naisvankiloissakin naisvartijat. Tää on vähä sama tilanne

        Ei teistä ukoista ole vartijoiksi tai OIKEIDEN asioden tekijäksi, ei ole ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teistä ukoista ole vartijoiksi tai OIKEIDEN asioden tekijäksi, ei ole ei.

        Naisvankiloissa on aina ollu naisvahdit. En tiedä miksi. Miehet varmaan ampuisivat liikaa. Toisaalta naiset kyllä sopis paremmin sotimaan sotia koska ovat niin alhaisia raakalaisia


      • Anonyymi

        Bingo. Sen takia EK:n torpeedokin pitää olla nainen. Hänestä tulee naisvartija meidän naisvangeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo. Sen takia EK:n torpeedokin pitää olla nainen. Hänestä tulee naisvartija meidän naisvangeille

        Missä mikä mikä maassa mahdat elää? Tarvitseeko EK torpedon ja vielä naisen, eikö mitenkään Ville käy?
        Mitä tekemistä naisvartijalla on EK:n kanssa tai naisvakien kanssa?


    • Anonyymi

      Kyllä politiikka on mielenkiintoista!

    • Anonyymi

      EK:n piti valita nainen johtoporukkaansa, kun Häkämiehestä ei ole Marinille eikä muille naisille vastusta. Edustaa samaa sarjaa kuin Orpo.

    • Anonyymi

      huvittava ketju, extyökkäri puhuu kilpailukyvystä, noh sehän riippuu enenen kaikkea insinööriosaamisesta (korkean jalostusasteen vaatimus) tässä maassa. Ymmärrän ettei extyökkäristä vaan ole, ei riitä rahkeet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe