Ainakin YLE:ltä löytynyt todiste siitä, että alienit kirjoittavat ainakin avaruusaiheiset uutiset:
https://yle.fi/uutiset/3-11655075
Kirjoittaja kirjoittaa huolimattomuuksissaan:
"Chang'e-5:n lasketumisalueella ei ole käynyt ihmisiä eikä heidän laitteitaan."
Heidän. Jos kirjoittaja olisi ihminen, hän kirjoittaisi meistä eikä heistä.
Alienit kirjoittavat uutiset
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
>>>"Chang'e-5:n lasketumisalueella ei ole käynyt ihmisiä eikä heidän laitteitaan."
Heidän. Jos kirjoittaja olisi ihminen, hän kirjoittaisi meistä eikä heistä.<<<
Olet väärässä. YLE:n toimittajan kirjoittama virke on kieliopillisesti täysin oikein.- Anonyymi
Ei ole, itse olet väärässä.
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu.Tuostapa kannattaakin nillittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuostapa kannattaakin nillittää!
Kun toimittaja kirjoittelee TYÖKSEEN, on täysin asiallista huomauttaa huonosti tehdystä työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu.Huomautat roskasta silmässäni, kun omassasi on tukki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toimittaja kirjoittelee TYÖKSEEN, on täysin asiallista huomauttaa huonosti tehdystä työstä.
Ei ole asiallista, kun on itse ensin kirjoittanut typeriä valheita! Mikset itse ole ottanut selvää esim. kieliopista, kun olet alkanut täällä nillittämään täysin typeristä ja olemattomista aiheista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole asiallista, kun on itse ensin kirjoittanut typeriä valheita! Mikset itse ole ottanut selvää esim. kieliopista, kun olet alkanut täällä nillittämään täysin typeristä ja olemattomista aiheista.
revi nyt suutuspäissäsi housunperseesikin riekaleiksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
revi nyt suutuspäissäsi housunperseesikin riekaleiksi :D
Olipas asiallinen palaute....
YLE kulkee maailman tiederintaman etunenässä.
Kun heiltä jotain ulos tulee niin siihen on uskominen koska se on painavampaa ja todempaa kuin konsanaan Jumalan sana.- Anonyymi
Kannattako tuostakaan asiasta nillittää?
- Anonyymi
Jep media kääntää nykyään positiisen negatiiviseksi ja loput jää lukijan vastuulle. Mikään mitä media siis julkistaa, pitää ensin ottaa valheena ja suodattaa se ajatuksen kanssa. Yle etunenässä ja niin törkeästi, että sitä ei usko vanha erkkikään jos vähänkään on jotakin korvien välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045231Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325986SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32415673Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3010823Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16910802Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369641Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858478Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2226489