Olenko bi vai homo?

Anonyymi

No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Olen 25 vuotias jätkä. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.

5

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla / kokea perseeseen veto. Sama kuin naisilla, niin eka kerta ei ole paras vaan monen toiston jälkeen tuntuu parhaalle. Itse koin aika junnuna ja se oli ihan fine tunne parin vuoden jutussa vaikka tekijä ei ole bueno

    • Anonyymi

      Olet.

    • Anonyymi

      Mieti asiaa tältä kantilta.

      Jos edessäsi on kaksi ihmistä, mies ja nainen, niin kumpaan pystyisit rakastumaan niin että haluaisit hänen kanssaan naimisiin?

      Seksitutkimusten mukaan, biseksuaalisuuden eri sävyjä omaavat ihmiset ovat ehdottomasti suurin enemmistö. Minulla on hieman samanlainen tilanne kuin sinulla, eli että voisin homostella miehen kanssa, mutta rakastua en pysty. Naiseen voin rakastua. Se tarkoittaa sitä että olen jossain suhteessa biseksuaalinen, vaikka yhteiskunta määrittelee minut heteroksi. Siis siinä mielessä, etten ole homostellut kenenkään miehen kanssa. Tuon ymmärtämiseen ja hyväksymiseen meni pari vuotta, mutta yleensä, yksinkertaisuuden vuoksi ajattelen itseni heterona, vaikka homostelu ei olekaan mikään kauhistus.

      Yksinkertaistaen asia voidaan luokitella esimerkiksi näin.


      01-Vastakkainen sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti ja tunteellisesti. (heteroseksuaali)
      02-Vastakkainen sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti, ei tunteellisesti. (biseksuaali)
      03-Vastakkainen ja sama sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti ja tunteellisesti. (biseksuaali)
      04-sama sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti, ei tunteellisesti (biseksuaali)
      05-Sama sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti ja tunteellisesti (homoseksuaali)

      Yleensä 100% hetero ei näe muita kuin homoseksuaaleja, silloinkin kun kyse olisi biseksuaalista. Sama juttu myös 100% homoseksuaalien kohdalla! Homoseksuaalit eivät pidä bisseistä, koska he näkevät heidät heteroina.

      Tuo ääripääbias ulottuu ihan mihin tahansa aiheeseen jossa on harmaan sävyjä.

    • Mitä väliä seksuaalisuudellasi on...Ole tyytyväinen siihen mikä olet !! Mukavia hetkiä Sinulle seksin parissa...

    • Anonyymi

      Jos haluat jonkin termin, niin on olemassa esim. heteroromanttinen ja homoseksuaalinen. Tarkoittaa, että tunnet vetoa naisiin romanttisesti, mutta miehiin seksuaalisesti. Voit myös olla "fluid" (suomeksi lähin sana on liukuva) tai välttämättä et tarvitse leimaa, jos et halua. Parisuhteita ajatellen ei kannata asettua mihinkään laatikkoon, koska voit tutustuessasi päättää, pystyisitkö viettämään toisen kanssa elämääsi. Joka tapauksessa onnea itsesi löytämiseen, ja niin kuin jo sanoitkin, se ei ole yksioikoista. Leiman puuttuminen tai sen löytyminen ei tee sinusta rikkinäistä tai kokonaista <3

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3473
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1881
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      170
      1869
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1655
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1487
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      361
      1339
    7. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1193
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1140
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1054
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      63
      1032
    Aihe