Oli pettänyt minua ja kieroillut ja valehdellut ja hän edelleen jatkaa kiusaa esimerkiksi rahoittamalla mun ihmis suhteita ja muita rajoituksia etten pääse nettiä käyttää normaalisti. Vaikka ollaan erottu ja hän tietää että vaikka olen vuoden ollut ilman mitään sellaista kontaktia kenenkään niin en siltikään ikinä halua häntä joka mulle valehteli koko meidän suhteen ajan.
Hiton kiva joulu ja fiilis on mitä parhain kun sain tietää että koko ajan mun ainut rakkaus
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ala selittää miksi teit juuri minulle näin.
- Anonyymi
Voin kyllä kysyä muilta että miks rajoitat mun suhteita muihin ihmisiin ja olet vuoden tehnyt noin kierosti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kyllä kysyä muilta että miks rajoitat mun suhteita muihin ihmisiin ja olet vuoden tehnyt noin kierosti
Niin ja miten poliisi suhtautua kun olet syyttänyt täysin viatonta ihmistä julkisesti ja mulla on onneksi jokainen viesti tallessa että eiköhän poliisi kiinnostu kun nelosen media on myös syyllistynyt rikokseen vai pitääkö mun kirjoittaa lehteen millainen on Suomen suurin valta joka ei todellakaan ole kunnioittanut muiden ihmis oikeuksia. Toisaalta mä mietin ettei ole mitään järkeä tehdä ilmoitusta poliisille vaan antaa poliisin lukea lehdestä ja sitten heillä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin nostaa syytteet ettei valtion maine mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1335847Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445692Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju534457Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693998- 853424
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523291Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171612- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160