Oli pettänyt minua ja kieroillut ja valehdellut ja hän edelleen jatkaa kiusaa esimerkiksi rahoittamalla mun ihmis suhteita ja muita rajoituksia etten pääse nettiä käyttää normaalisti. Vaikka ollaan erottu ja hän tietää että vaikka olen vuoden ollut ilman mitään sellaista kontaktia kenenkään niin en siltikään ikinä halua häntä joka mulle valehteli koko meidän suhteen ajan.
Hiton kiva joulu ja fiilis on mitä parhain kun sain tietää että koko ajan mun ainut rakkaus
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ala selittää miksi teit juuri minulle näin.
- Anonyymi
Voin kyllä kysyä muilta että miks rajoitat mun suhteita muihin ihmisiin ja olet vuoden tehnyt noin kierosti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kyllä kysyä muilta että miks rajoitat mun suhteita muihin ihmisiin ja olet vuoden tehnyt noin kierosti
Niin ja miten poliisi suhtautua kun olet syyttänyt täysin viatonta ihmistä julkisesti ja mulla on onneksi jokainen viesti tallessa että eiköhän poliisi kiinnostu kun nelosen media on myös syyllistynyt rikokseen vai pitääkö mun kirjoittaa lehteen millainen on Suomen suurin valta joka ei todellakaan ole kunnioittanut muiden ihmis oikeuksia. Toisaalta mä mietin ettei ole mitään järkeä tehdä ilmoitusta poliisille vaan antaa poliisin lukea lehdestä ja sitten heillä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin nostaa syytteet ettei valtion maine mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1541894
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196