Niin suuren kauhistuksen jälkeen maailmaa kohtasi sen oma kauhistuksen syy.
Tulevatko laajat pakkorokotukset jos kun viisaat ihmiset kieltäytyvät siitä?
Kuinka maailmaa vaivaavasta vitsauksesta maailma hakee ratkaisuja ja millä keinoin.
Saa spekuloida.
Kinkku onnistui hyvin. Voiko kinkkua pakastaa?Tähän toivon erityisesti vastausta. Kinkkuni viimeinen syöntipäivä on 31.12.2020jKr
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/827f266b-49f0-4465-9f4b-5879eb6d4eb5
Oikein koronapitoista ja ansaittua uutta vuotta 2021jKr. maailmalle, aamen!
Ensi vuosi on nykyistä vaikeampi. Kuka osaa sanoa ovatko synnytystuskat vielä alkaneet? Ainakaan raskauttavuutta ei voi olla huomaamatta ellei satu olemaan isästä saatanasta.
Commandohauis
Maailma syntihyväksyi syntiliitot
9
<50
Vastaukset
Varmaan jo ensi pidetään järjestetään ihan normaalisti.on se vaan luojan lykky että saatiin se rokote.mä oon ainakin tosi helpottunut.seuraan tarkasti tilannetta.huomennapistetään Suomessa eka piikki.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Siis pride,ei mikään ns.pidetään...
Oletko osallistunut Ylpeysmarssiin?
Commandohauis
- Anonyymi
Vain tyhmät ihmiset kieltäytyvät rokotteesta.
Onneksi saatiin rokote ja sen myötä tauti tulee ensi kesään mennessä helpottamaan jo paljon. Itse otann rokotteen heti kun vain saan ja kehoitan kaikkia muitakin ottamaan.- Anonyymi
Homo Sapiens tarkoittaa viisasta ihmistä.
Ovela erämaan kettu, sankariCommandohauis
- Anonyymi
Voiko uunipaistettua kinkkua pakastaa?
Commandohauis- Anonyymi
Voi, mutta max. kuukaudeksi. Mitä kauemmin pakastaa, sitä huonompi maku. Annospaloiksi valmiiksi leikkuu ennen pakastamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251