Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Väsynyt zombi

Anonyymi

Olen jotenkin aivan valtavan väsynyt. En tiedä johtuuko tuosta kamalasta menneestä vuodesta (työskentelen hoitoalalla) vai kaamosmasennustako vai mitä lie. Mutta olen aivan poikki! En erota oikein onko psyykkistä vai fyysistä väsymystä, luultavasti molempia.

Olen aina ollut introvertti ja viihtynyt yksin. Yleensä kyllä teen asioita, mutta nyt tekee mieli vain maata yksin kämpällä kaikki vapaa-aika. Töiden jälkeen olen aivan kuollut. Olen aiemminkin ollut väsynyt, mutta en näin voimakkaasti.

En oikein voi puhua tästä kenellekkään. Tuntuu, että kukaan perheenjäsenistä ei ymmärrä väsymystäni. Olenhan nuori, yksin asuva. Muilla on lapsia ja niiden arki tuntuu olevan rankempaa. En vähättele heidän väsymystään, mutta tulee tunne, että he vähättelevät minun. Ainakin yksi siskoni kommentoi aina siihen malliin ja naurahtelee "pienille" ongelmilleni. Joten en ole enää heille puhunut väsymyksestäni yhtään. Isäni varmasti ymmärtäisi täysin, mutta hänelle en halua aiheuttaa enempää huolia.

Minulla on muutama ystävä jolle voisin puhua, mutta yksi asuu kaukana ja silloin kun nähdään, puhumme kyllä kaikesta, mutta en osaa enää niin perinpohjaisesti kertoa kuulumisiani kuin ennen, enkä kyllä kerkeisikään kun ei ole aikaa jauhaa niin kauan negatiivisia asioita. Tapaamisemme on yleensä niin ainutlaatuisia, että haluaa viettää mahdollisimman hauskaa aikaa hänen kanssaan (se piristää pitkään♡).

Pari muuta ystävää asuu lähellä, mutta heillä on omat ongelmat, joten en viiti niin paljon heillekään puhua kuin ehkä haluaisin.

Välillä mietin onko minulla joku sairaus. Vitamiineja olen syönyt. Rautakuurin omatoimisesti aloitin.

Töissä on jonkin verran stressiä. Lähinnä siksi, että minusta tuli erään alueen vastuuhoitaja. En olisi halunnut sitä pestiä, mutta se vain jotenkin sysättiin minulle enkä oikein osannut sanoa "ei" siinä kohtaa. Katson kuinka homma etenee, voinhan aina siitä perääntyä, mutta hyvältähän se ei muiden silmissä näytä.

Kavereita en ole nähnyt aikoihin sattuneesta syystä. Lähimpiä ystäviä muutaman kerran. Tuntuu, että on ihan erakoitunut heistä. Perhe on kyllä pysynyt lähellä.

Menneisyydessäni on vaikeita asioita, mutta olen jotenkuten niistä päässyt yli. Keskusteluavusta ei kuitenkaan koskaan haittaa olisi.

Haluaisin vain eroon tuosta hirvittävästä väsymyksestä. Tuntuu, että hyväntuulisen ja ystävällisen minun tilalle on tullut joku äkänen zombi. (En siis kenellekkään oikeasti ole ilkeä, mutta pääni sisällä saatan olla äkänen, kärsimätön ja välillä tuntuu, että itku tulee.)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vahvoja omega-3 -kapseleita kannattaisi kokeilla. Milloin olet viimeksi mittauttanut kilpirauhasarvosi?

      Ylitunnollisuutta kannattaa välttää ja toimia jaksamisensa rajoissa. Työnantaja ei kiitä, jos ajaa itsensä piippuun. Pitää uskaltaa sanoa myös ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe