Rakkaus Akatemia

Talisker

Juuri kuulin radiosta että on perustettu sinkuille otsikossa mainittu opinahjo.
Luulin etten koskaan käyttäisi sanontaa "ei minun nuoruudessani"mutta kaikki muuttuu ja niinpä joudun sanomaan ettei minun nuoruudessani tämmöistä tarvittu.Luonto veti tikanpojan puuhun.
Vaikka onhan moni muutakin asia muuttunut.
Stressiäkin sairasti ainoastaan herrat,jätkiä vain vi..tti.

4

367

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi vain sinkuille?
      Kyllä sellainen opinahjo olisi yhtä paikallaan monille pariskunnille. ;)

Joko olet itse ilmoittautunut?

Mistähän saisi lisätietoja ja lukujärjestyksen? Ainahan se on kiva oppia uutta. Saisimmekohan oman 50 -ryhmän sinne akatemiaan.
      Ajattele, miten hienoa: saisimme suoritetuksi uuden akateemisen loppututkinnon ;) ihan ensimmäisten joukossa. Siinä sitten keekoilisimme parrasvaloissa lehvät kutreilla ja antaisimme lausuntoja ja ohjeita vasta opintojansa aloitteleville.

Mikä mahtaakaan tulla oppiarvoksemme?
      Entäs sitten kun saamme väitöskirjoja valmiiksi?

• Talisker

Eikä mulla rakkauden puute siippaa kohtaan ongelma ole.Ehkä sen näyttämisessä olis parantamisen varaa näin vanhemmallakin.Kun minä en osaa edes sitä perinteista Suomalaisen miehen rakkaudentunnustusta tehdä.Siis rakentaa omin käsin omakotitaloa kullalleni.

• Pirre*

lovestoori vai lovesnoomi ja stoorinoomilla ois männy luvut hukkaan:))

• nainen vaan
        Talisker kirjoitti:

Eikä mulla rakkauden puute siippaa kohtaan ongelma ole.Ehkä sen näyttämisessä olis parantamisen varaa näin vanhemmallakin.Kun minä en osaa edes sitä perinteista Suomalaisen miehen rakkaudentunnustusta tehdä.Siis rakentaa omin käsin omakotitaloa kullalleni.

tarvitse taloa rakentaa. Istut ja kuuntelet siippaasi sydämelläsi etkä järjelläsi, olet aidosti kiinnostunut ja muista pussata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      138
      876
    2. Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?

Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?
      Puolanka
      6
      812
    3. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      766
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      91
      716
    5. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      59
      700
    6. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      581
    7. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      573
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      41
      484
    9. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      471
    10. 42
      469
    Aihe