Peruskoulussa ja lukiossa tyttö opetteli vähäisen lukumateriaalin ulkoa. Ylioppilaskirjoitukset oliv

Anonyymi

Yliopistoura ei auennut edes Lapin Yliopistossa minne on helpoin päästä. Niinpä hän kävi 9,8 lukion keskiarvolla urheiluhierojan koulutuksen vaikka ei ollut urheilullinen.
Yliopiston kirjastossa häntä tuplasti vanhempi mies löysi lähes teinin josta alkoi muokata mieleistään. Mies itse oli erilaisten apurahojen avulla pitkittänyt aikuistumistaan eikä ollut koskaan maksetulla kesälomalla kun työkertymää oli niin vähän. Täyttääkseen kymmenet vuodet toimettomina he perustivat maahantuonti ja konsulttiyrityksiä. Yritykset olivat postilaatikkoyrityksiä ja ilman fyysistä toimipaikkaa. Edellisellä viikolla nainen oli Henkilöstöpäällikkö ja seuraavalla Senior konsultti. Liikevaihto oli vähäistä mutta tappiot huomattavia..

12

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin? Mikä idea tässä?

      • Anonyymi

        IDEANA TÄSSÄ ON KATEUS HYVÄÄ TODISTUSTA KOHTAAN. Tytöllä ei ollut onnea liiketoiminnassa, ja niin on käynyt vielä useammille huonon todistuksen omaaville.

        Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IDEANA TÄSSÄ ON KATEUS HYVÄÄ TODISTUSTA KOHTAAN. Tytöllä ei ollut onnea liiketoiminnassa, ja niin on käynyt vielä useammille huonon todistuksen omaaville.

        Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!!

        Arvaappa uskonko, en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaappa uskonko, en.

        Et, niin.. Ei sinusta ole siihen, harvasta on. Sinä lahjaton olet aina kadehtinut meitä lahjakkaita....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IDEANA TÄSSÄ ON KATEUS HYVÄÄ TODISTUSTA KOHTAAN. Tytöllä ei ollut onnea liiketoiminnassa, ja niin on käynyt vielä useammille huonon todistuksen omaaville.

        Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!!

        Hmmm???... kuka kadehtii hyvää todistusta; njut ei ummarra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et, niin.. Ei sinusta ole siihen, harvasta on. Sinä lahjaton olet aina kadehtinut meitä lahjakkaita....

        Ei, vaan tiedän, ettei yksikään oikea lääkäri käytä noita titteleitä, mitä itse käytit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et, niin.. Ei sinusta ole siihen, harvasta on. Sinä lahjaton olet aina kadehtinut meitä lahjakkaita....

        Mitähän lahjakkuutta vaatii lekurin hommat. Mihinkään ei teiltä ole vastausta saanut eikä yhteenkään vammaan tai tautiin hoitoa. Säälittäviä vastuun pakoilijoita koko porukka joka ainoana uskoo itse olevansa jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan tiedän, ettei yksikään oikea lääkäri käytä noita titteleitä, mitä itse käytit.

        Niinpä, ne ovat yliopistosairaalan PÄTEVYYYSLUOKITUKSIA. Ei IHME, ETTÄ ET TUNNE!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ne ovat yliopistosairaalan PÄTEVYYYSLUOKITUKSIA. Ei IHME, ETTÄ ET TUNNE!!!!

        Ovatko kaikki potilaasi/alaisesi olleet tyhmiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko kaikki potilaasi/alaisesi olleet tyhmiä?

        Taidat olla kateellinen!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen!!!!

        Mistä pitäisi olla kateellinen???
        Ps. Olet eksynyt väärälle palstalle: HUUHAA-palsta on käsittääkseni vielä toiminnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pitäisi olla kateellinen???
        Ps. Olet eksynyt väärälle palstalle: HUUHAA-palsta on käsittääkseni vielä toiminnassa.

        Paremmasta koulupohjasta ja minun eläkkeestäni....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe