Peruskoulussa ja lukiossa tyttö opetteli vähäisen lukumateriaalin ulkoa. Ylioppilaskirjoitukset oliv

Anonyymi

Yliopistoura ei auennut edes Lapin Yliopistossa minne on helpoin päästä. Niinpä hän kävi 9,8 lukion keskiarvolla urheiluhierojan koulutuksen vaikka ei ollut urheilullinen.
Yliopiston kirjastossa häntä tuplasti vanhempi mies löysi lähes teinin josta alkoi muokata mieleistään. Mies itse oli erilaisten apurahojen avulla pitkittänyt aikuistumistaan eikä ollut koskaan maksetulla kesälomalla kun työkertymää oli niin vähän. Täyttääkseen kymmenet vuodet toimettomina he perustivat maahantuonti ja konsulttiyrityksiä. Yritykset olivat postilaatikkoyrityksiä ja ilman fyysistä toimipaikkaa. Edellisellä viikolla nainen oli Henkilöstöpäällikkö ja seuraavalla Senior konsultti. Liikevaihto oli vähäistä mutta tappiot huomattavia..

12

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin? Mikä idea tässä?

• Anonyymi

IDEANA TÄSSÄ ON KATEUS HYVÄÄ TODISTUSTA KOHTAAN. Tytöllä ei ollut onnea liiketoiminnassa, ja niin on käynyt vielä useammille huonon todistuksen omaaville.

Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IDEANA TÄSSÄ ON KATEUS HYVÄÄ TODISTUSTA KOHTAAN. Tytöllä ei ollut onnea liiketoiminnassa, ja niin on käynyt vielä useammille huonon todistuksen omaaville.

Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!!

Arvaappa uskonko, en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaappa uskonko, en.

Et, niin.. Ei sinusta ole siihen, harvasta on. Sinä lahjaton olet aina kadehtinut meitä lahjakkaita....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm???... kuka kadehtii hyvää todistusta; njut ei ummarra

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et, niin.. Ei sinusta ole siihen, harvasta on. Sinä lahjaton olet aina kadehtinut meitä lahjakkaita....

Ei, vaan tiedän, ettei yksikään oikea lääkäri käytä noita titteleitä, mitä itse käytit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän lahjakkuutta vaatii lekurin hommat. Mihinkään ei teiltä ole vastausta saanut eikä yhteenkään vammaan tai tautiin hoitoa. Säälittäviä vastuun pakoilijoita koko porukka joka ainoana uskoo itse olevansa jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan tiedän, ettei yksikään oikea lääkäri käytä noita titteleitä, mitä itse käytit.

Niinpä, ne ovat yliopistosairaalan PÄTEVYYYSLUOKITUKSIA. Ei IHME, ETTÄ ET TUNNE!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ne ovat yliopistosairaalan PÄTEVYYYSLUOKITUKSIA. Ei IHME, ETTÄ ET TUNNE!!!!

Ovatko kaikki potilaasi/alaisesi olleet tyhmiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko kaikki potilaasi/alaisesi olleet tyhmiä?

Taidat olla kateellinen!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla kateellinen!!!!

Mistä pitäisi olla kateellinen???
        Ps. Olet eksynyt väärälle palstalle: HUUHAA-palsta on käsittääkseni vielä toiminnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä pitäisi olla kateellinen???
        Ps. Olet eksynyt väärälle palstalle: HUUHAA-palsta on käsittääkseni vielä toiminnassa.

Paremmasta koulupohjasta ja minun eläkkeestäni....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5908
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      498
      2651
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      16
      2524
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      30
      1689
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1189
    6. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1161
    7. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      27
      1141
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      19
      1088
    9. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      8
      1034
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      977
    Aihe