marika fingerroos pano!

...........

onko kellään tietoo koska marika ja se sen äijä panee ku siä on se webcam ny pääl?

18

10382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksu

      jos menevät saunaan puolen tunnin kulttua niin veikkaisin että panot on siinä 23 viimeistään

      • en tiedä

        semmosta oli että kun mun kaveri lähetti tonne numeroon monta viestiä niin ja paluu viestit olivat jotain et viestisi jotenkin epäonnistui... VELOTETAANKO NOI VIESTIT JOISSA OLI JOTAIN VIKAA ?????


      • sama tääl...
        en tiedä kirjoitti:

        semmosta oli että kun mun kaveri lähetti tonne numeroon monta viestiä niin ja paluu viestit olivat jotain et viestisi jotenkin epäonnistui... VELOTETAANKO NOI VIESTIT JOISSA OLI JOTAIN VIKAA ?????

        ei onnistunu viesti..huijaustako lie ja rahan keräystä...


      • ykx runkkari lisää
        en tiedä kirjoitti:

        semmosta oli että kun mun kaveri lähetti tonne numeroon monta viestiä niin ja paluu viestit olivat jotain et viestisi jotenkin epäonnistui... VELOTETAANKO NOI VIESTIT JOISSA OLI JOTAIN VIKAA ?????

        aikamoisen rahapajan ovatkin keksineet. mä vaan veikkaan ettei fingeroos paljoa "ehdi" olla camitettavana, puhumattakaan että enemmän tai vähemmän eroottisluonteista matskua näkyis..
        Oli muuten mukavaa huomata että jostain syystä iltiksessä oli eilen että marika hankkii silkkarit..
        No täytyy tunnustaa että ihan ok kroppahan tolla on,
        tisut nyt pikkusen riiput voivat olla.


      • henkka
        sama tääl... kirjoitti:

        ei onnistunu viesti..huijaustako lie ja rahan keräystä...

        ne istuu ruokapöydässä ja syö..


      • kun ei ...
        henkka kirjoitti:

        ne istuu ruokapöydässä ja syö..

        vaan tääl toimi..kerroppas nyt tarkat ohjeet miten sait pelaamaan..kirjoititko yhteen vai jätitkö johonki välin..thanks..


      • henkka
        kun ei ... kirjoitti:

        vaan tääl toimi..kerroppas nyt tarkat ohjeet miten sait pelaamaan..kirjoititko yhteen vai jätitkö johonki välin..thanks..

        on ohjeet, valitset vaan montako vuorokautta haluat seurata.Ja näppäilet viestin niinkuin siinä lukee. Mutta huomioi että ei toimi kuin muutamalla liittymällä.


      • yritin,
        henkka kirjoitti:

        on ohjeet, valitset vaan montako vuorokautta haluat seurata.Ja näppäilet viestin niinkuin siinä lukee. Mutta huomioi että ei toimi kuin muutamalla liittymällä.

        mut eihän onnannu. Siis AVAA1 8548, eli väli tohon ykösen perrään, niinkö laitoit..hmmm..ihanko numerot ois vaihtunu erix..mitä aikasemmin oli..


      • JANI
        ykx runkkari lisää kirjoitti:

        aikamoisen rahapajan ovatkin keksineet. mä vaan veikkaan ettei fingeroos paljoa "ehdi" olla camitettavana, puhumattakaan että enemmän tai vähemmän eroottisluonteista matskua näkyis..
        Oli muuten mukavaa huomata että jostain syystä iltiksessä oli eilen että marika hankkii silkkarit..
        No täytyy tunnustaa että ihan ok kroppahan tolla on,
        tisut nyt pikkusen riiput voivat olla.

        Voi vittu kun te ootte tyhmiä??? Pelatkaa vaikka aikanne kuluksi MTV 3:sella juontajaa vastaan vaikka jotain peliä.... Jääkiekko, Jalkapallo tai vaikka ampukaa vaikka nuolia ... ja paljon muuta.
        Ei ole kuin 1.67€ minuutti ja mitä tulee panoon niin sitähän saatte odottaa :).
        Ja toiseksi kaikkihan on kotiin päin kun näppäilette niitä tekstari viestejä.


      • eiiii
        henkka kirjoitti:

        on ohjeet, valitset vaan montako vuorokautta haluat seurata.Ja näppäilet viestin niinkuin siinä lukee. Mutta huomioi että ei toimi kuin muutamalla liittymällä.

        miksköhän toi ei toimi toi kamera mulla.sinne tulee vaan sellanen x vasempaan yläkulmaan, selaimessa vikaa vai pitääkö olla joku erityinen ohjelma??


      • sampo
        JANI kirjoitti:

        Voi vittu kun te ootte tyhmiä??? Pelatkaa vaikka aikanne kuluksi MTV 3:sella juontajaa vastaan vaikka jotain peliä.... Jääkiekko, Jalkapallo tai vaikka ampukaa vaikka nuolia ... ja paljon muuta.
        Ei ole kuin 1.67€ minuutti ja mitä tulee panoon niin sitähän saatte odottaa :).
        Ja toiseksi kaikkihan on kotiin päin kun näppäilette niitä tekstari viestejä.

        mikä on kun ei toimi prkl kertokaahan os on telefinland niin toimiiko se silloin??????


      • niiltä...
        sampo kirjoitti:

        mikä on kun ei toimi prkl kertokaahan os on telefinland niin toimiiko se silloin??????

        prkleiltä pettää..ja ottavat varmasti joka vtun sentin pilallekin menneistä viesteistä..


      • sansku
        niiltä... kirjoitti:

        prkleiltä pettää..ja ottavat varmasti joka vtun sentin pilallekin menneistä viesteistä..

        nyt ne kattelee telkkaa ja juo.. ei toimi muuten telefinlandilla.


      • kattokaahan liittymänne
        sansku kirjoitti:

        nyt ne kattelee telkkaa ja juo.. ei toimi muuten telefinlandilla.

        seiskalle lähetin s-postia ja ne sano että pilalle mennyt viesti velotetaan!!!!!!!!!!!! joten VAR=OKAAA ;(((((((((((((((((((((( suuttunut


      • kun miettii
        kattokaahan liittymänne kirjoitti:

        seiskalle lähetin s-postia ja ne sano että pilalle mennyt viesti velotetaan!!!!!!!!!!!! joten VAR=OKAAA ;(((((((((((((((((((((( suuttunut

        kuinka moni sinne yrittää, siitäkin huolimatta, et ei onnaa..nii hyvät rahat ne kääräisee siitä..paljonkohan ite miss marika saa...?


    • killerman

      Mulla on hyvät näkymät Ei mitään ongelmaa sofar.
      Lisää vauhtia saunaan

    • Utelias

      kattoo kun ne panee !! nuoleekohan se jani eka sitä Marikan pillua? Ei taida kyllä se näkyä kamerassa ...

    • PANNAAN

      Tänään kello 19.54 kaikki webkameran ääreen ja muna kouraan ja vatkaamaan. Silloin on luvassa panemista Finkeruusin makuuhuoneessa.

      Tää on sitten varma tieto, eikä mitään kusetusta. Muistakaatten katsoa ja runkata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe