on, voikohan rokotuksen saada siellä toisella paikkakunnalla?
Jos olen toisessa sairaanhoitopiirissä kun oma rokotusvuoroni
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin. Pysy omassasi älä vaikeuta hoitohenkilökunnan työtä.
- Anonyymi
et voi ja miksi ihmeessä et pysy sitä hetkeä kotokulmillasi.
- Anonyymi
Mitähän siitäkin tulisi, jos jokainen voisi vapaasti valita missä sairaanhoitopiirissä rokotuksen ottaa? Rokotettahan jaetaan sairaanhoitopiireihin niissä asuvien pääluvun mukaan, joten hommat menisi ihan persiilleen jos jokainen itse voisi paikan valita. Varsinkin niissä sairaanhoitopiireissä missä on paljon kesämökkejä, loppuisi rokotteet alta aikayksikön jos mökkiläiset rokotuttaisivat itsensä siellä. Tässäkään asiassa ei kai ole järjenkäyttö kansalaisilta kielletty.
- Anonyymi
ei voi
- Anonyymi
Ei voi, kyllä sinun on matkustettava omalle paikkakunnalle silloin kun sinulla se rokotusaika on jos aiot rokotteen ottaa.
- Anonyymi
Miten sitten jos ei käy oman ikäryhmänsä vuorolla rokotuttamassa, eihän noista välttämättä edes kaikki ole tietoisia.
- Anonyymi
Vain kuolla voit ja saa kuolla siellä missä nyt olet. Tehohoitoonkaan et pääsisi. Että kaikki elintoiminnot ja rokotukset on suoritettava kotipaikkakunnalla.
Hengittää saat vieraan paikkakunnan ilmaa.- Anonyymi
Minäkin asun Kymsoten alueella, mutta olen kirjoilla Hus-alueella. Pahat tapaukset mm. kaihileikkaus hoitui Kotkassa, mutta muu terveyspalvelu on Hus-alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845067Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391275Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932