on, voikohan rokotuksen saada siellä toisella paikkakunnalla?
Jos olen toisessa sairaanhoitopiirissä kun oma rokotusvuoroni
8
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin. Pysy omassasi älä vaikeuta hoitohenkilökunnan työtä.
- Anonyymi
et voi ja miksi ihmeessä et pysy sitä hetkeä kotokulmillasi.
- Anonyymi
Mitähän siitäkin tulisi, jos jokainen voisi vapaasti valita missä sairaanhoitopiirissä rokotuksen ottaa? Rokotettahan jaetaan sairaanhoitopiireihin niissä asuvien pääluvun mukaan, joten hommat menisi ihan persiilleen jos jokainen itse voisi paikan valita. Varsinkin niissä sairaanhoitopiireissä missä on paljon kesämökkejä, loppuisi rokotteet alta aikayksikön jos mökkiläiset rokotuttaisivat itsensä siellä. Tässäkään asiassa ei kai ole järjenkäyttö kansalaisilta kielletty.
- Anonyymi
ei voi
- Anonyymi
Ei voi, kyllä sinun on matkustettava omalle paikkakunnalle silloin kun sinulla se rokotusaika on jos aiot rokotteen ottaa.
- Anonyymi
Miten sitten jos ei käy oman ikäryhmänsä vuorolla rokotuttamassa, eihän noista välttämättä edes kaikki ole tietoisia.
- Anonyymi
Vain kuolla voit ja saa kuolla siellä missä nyt olet. Tehohoitoonkaan et pääsisi. Että kaikki elintoiminnot ja rokotukset on suoritettava kotipaikkakunnalla.
Hengittää saat vieraan paikkakunnan ilmaa.- Anonyymi
Minäkin asun Kymsoten alueella, mutta olen kirjoilla Hus-alueella. Pahat tapaukset mm. kaihileikkaus hoitui Kotkassa, mutta muu terveyspalvelu on Hus-alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512