on, voikohan rokotuksen saada siellä toisella paikkakunnalla?
Jos olen toisessa sairaanhoitopiirissä kun oma rokotusvuoroni
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin. Pysy omassasi älä vaikeuta hoitohenkilökunnan työtä.
- Anonyymi
et voi ja miksi ihmeessä et pysy sitä hetkeä kotokulmillasi.
- Anonyymi
Mitähän siitäkin tulisi, jos jokainen voisi vapaasti valita missä sairaanhoitopiirissä rokotuksen ottaa? Rokotettahan jaetaan sairaanhoitopiireihin niissä asuvien pääluvun mukaan, joten hommat menisi ihan persiilleen jos jokainen itse voisi paikan valita. Varsinkin niissä sairaanhoitopiireissä missä on paljon kesämökkejä, loppuisi rokotteet alta aikayksikön jos mökkiläiset rokotuttaisivat itsensä siellä. Tässäkään asiassa ei kai ole järjenkäyttö kansalaisilta kielletty.
- Anonyymi
ei voi
- Anonyymi
Ei voi, kyllä sinun on matkustettava omalle paikkakunnalle silloin kun sinulla se rokotusaika on jos aiot rokotteen ottaa.
- Anonyymi
Miten sitten jos ei käy oman ikäryhmänsä vuorolla rokotuttamassa, eihän noista välttämättä edes kaikki ole tietoisia.
- Anonyymi
Vain kuolla voit ja saa kuolla siellä missä nyt olet. Tehohoitoonkaan et pääsisi. Että kaikki elintoiminnot ja rokotukset on suoritettava kotipaikkakunnalla.
Hengittää saat vieraan paikkakunnan ilmaa.- Anonyymi
Minäkin asun Kymsoten alueella, mutta olen kirjoilla Hus-alueella. Pahat tapaukset mm. kaihileikkaus hoitui Kotkassa, mutta muu terveyspalvelu on Hus-alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749