on, voikohan rokotuksen saada siellä toisella paikkakunnalla?
Jos olen toisessa sairaanhoitopiirissä kun oma rokotusvuoroni
8
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin. Pysy omassasi älä vaikeuta hoitohenkilökunnan työtä.
- Anonyymi
et voi ja miksi ihmeessä et pysy sitä hetkeä kotokulmillasi.
- Anonyymi
Mitähän siitäkin tulisi, jos jokainen voisi vapaasti valita missä sairaanhoitopiirissä rokotuksen ottaa? Rokotettahan jaetaan sairaanhoitopiireihin niissä asuvien pääluvun mukaan, joten hommat menisi ihan persiilleen jos jokainen itse voisi paikan valita. Varsinkin niissä sairaanhoitopiireissä missä on paljon kesämökkejä, loppuisi rokotteet alta aikayksikön jos mökkiläiset rokotuttaisivat itsensä siellä. Tässäkään asiassa ei kai ole järjenkäyttö kansalaisilta kielletty.
- Anonyymi
ei voi
- Anonyymi
Ei voi, kyllä sinun on matkustettava omalle paikkakunnalle silloin kun sinulla se rokotusaika on jos aiot rokotteen ottaa.
- Anonyymi
Miten sitten jos ei käy oman ikäryhmänsä vuorolla rokotuttamassa, eihän noista välttämättä edes kaikki ole tietoisia.
- Anonyymi
Vain kuolla voit ja saa kuolla siellä missä nyt olet. Tehohoitoonkaan et pääsisi. Että kaikki elintoiminnot ja rokotukset on suoritettava kotipaikkakunnalla.
Hengittää saat vieraan paikkakunnan ilmaa.- Anonyymi
Minäkin asun Kymsoten alueella, mutta olen kirjoilla Hus-alueella. Pahat tapaukset mm. kaihileikkaus hoitui Kotkassa, mutta muu terveyspalvelu on Hus-alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061584Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 481095