Aamulla klo7.00 auton nokka kohti itärajaa ja viipuriin katsomaan onko kevättä jo saapunut torille ja kauppoihin,
Autoja meitä ennen jonossa noin 20. puolen tunnin odottelun jälkeen pääsimme passintarkastukseen ja senjälkeen
kuljettaja meni autodokumenttejen kanssa tulliselvitykseen minun matkustajan siihen luukulle ei tarvinnut mennä noh leimat rapsahti ja menoksi.
Auto parkkiin kauppahallin kupeesseen ja ei kun shoppailemaan, mukavaa puuhaa se shoppaileminen.
Niin se päivä siellä vierähti.
Mutta ennenkuin pääset lähtemään viipuriin sinulla pitää olla viisumi, ja viisumianomukseen tarvitset hiv todistuksen, ihmettelin silloin tätä käytäntöä virkailijalle,että eikö pitäisi ola toisinpäin että venäläiset kun matkustavat tänne heiltä vaaditaan se hiv todistus.Mutta maassa maan tavalla....)))).
Terveisiä Viipurist.
67
2351
Vastaukset
- Hämäläinen
Siis HIV pitää ehtiä hankkimaan ennen matkaa
- n52
tuo kysymys?
- Hämäläinen
n52 kirjoitti:
tuo kysymys?
Eikö HIV-todistus rearlina vaadi 6kk?
- n52
Hämäläinen kirjoitti:
Eikö HIV-todistus rearlina vaadi 6kk?
jutut on nyt mitä on!
Välillä pitää olla joku paperi ja vähän ajan päästä ei,mutta sitähän se on aina ollut. - Hämäläinen
n52 kirjoitti:
jutut on nyt mitä on!
Välillä pitää olla joku paperi ja vähän ajan päästä ei,mutta sitähän se on aina ollut.Ei HIV-todistus olekaan pakollinen?
- n52
Hämäläinen kirjoitti:
Ei HIV-todistus olekaan pakollinen?
kuulema tällä hetkellä.
- Tytteli,53wee
Viisumi siis pitää jo hakea yli 6kk ennen Viipurinmatkaa koska eihän HIV ole varma ennenkuin toisen kokeen jälkeen 6kk ensimmäisestä
- n52
mukava reissu?
Mulla on jokunen vuosi aikaa kun olen siellä käynyt,mutta,onko ne tiet vielä yhtä kurjassa kunnossa?- sinih52
ihan mukava päivä, sai nyplätä rätei ja lumpui ihan kyllikseen aika kiva farkku muoti tulossa kesäksi..
- n52
sinih52 kirjoitti:
ihan mukava päivä, sai nyplätä rätei ja lumpui ihan kyllikseen aika kiva farkku muoti tulossa kesäksi..
niitten rättien lumoissa!
Ne tiet oli kysymys!!
Alkulause oli pelkkää kohteliaisuutta jota on joskus yritetty takoa minun kovaan kallooni...
Minä kiltti. - sinih52
n52 kirjoitti:
niitten rättien lumoissa!
Ne tiet oli kysymys!!
Alkulause oli pelkkää kohteliaisuutta jota on joskus yritetty takoa minun kovaan kallooni...
Minä kiltti.niin taidan ollakin, anteeksi pahemman kerran,
kyllä tiet olivat suht koht hyvässä kunnossa.
viime kesänä ne päällystivät tien joka menee vaalimaalta viipuriin, nyt asfaltti melkein kaikki kulunut pois, laittovat niin pihisti sitäkin..mutta hyvä oli ajella.
Menempä uudemmankin kerran...lähdetkö mukaan,
rättei nyplää..???? - n52
sinih52 kirjoitti:
niin taidan ollakin, anteeksi pahemman kerran,
kyllä tiet olivat suht koht hyvässä kunnossa.
viime kesänä ne päällystivät tien joka menee vaalimaalta viipuriin, nyt asfaltti melkein kaikki kulunut pois, laittovat niin pihisti sitäkin..mutta hyvä oli ajella.
Menempä uudemmankin kerran...lähdetkö mukaan,
rättei nyplää..????tällä kertaa anteeksi,mutta se oli se toiseksi vimeinen kerta.
Voisi sitä tietysti harkita,mutta oliko siellä minkälaisia naisten farkkuja?
Onko ne saman tyylisiä kuin viime kesän? - sinih52
n52 kirjoitti:
tällä kertaa anteeksi,mutta se oli se toiseksi vimeinen kerta.
Voisi sitä tietysti harkita,mutta oliko siellä minkälaisia naisten farkkuja?
Onko ne saman tyylisiä kuin viime kesän?mennään samaan tylliin kuin viime kesä, mutta lyhkäset ja niissä leveä käännös, ol vaaleempii ja tummenpii ol kirjailtui ja ilman mittää hörhölöit, sanoisin et makeen näkösii..))
sinih52 kirjoitti:
mennään samaan tylliin kuin viime kesä, mutta lyhkäset ja niissä leveä käännös, ol vaaleempii ja tummenpii ol kirjailtui ja ilman mittää hörhölöit, sanoisin et makeen näkösii..))
Oletko tosissasi, että muoti tulee Suomeen nykyisin Viipurin kautta ?
- n52
optimisti-orvokki kirjoitti:
hän hae sieltä hinnan vuoksi ja kyllä sieltä löytyy uutuudet kuten Tallinnasta,mutta edullisemmin.
Sorry kun tulin tähän vastaamaan vaikka ei ollut minulle osoitettu. - sinih52
ole tosissani et muoti sielt tulee, tavarathan viipurin torille tulevat moskovasta, ja mistä lienee moskovaan, mut kuule ihan hinnan takia et sillee...)
- maron
HIV todistusta kysyy, vai tarkoittaako se ettei sinne pääse ellei ole HIVtä? No hyi minua ei tietenkään tarkoita, ihmettelin vain. En ole koskaan käynyt itäisessä naapurissamme, enkä uskaltaisi mennäkään, syytä en tiedä, mutta minulla on jokin fobia Venäjää ja Tallinnaa kohtaan. Kuulemma ihan kivoja paikkoja, mutta en silti uskalla mennä.
- sinih52
todistus sitähän minäkin kyselin en saanut vastausta mutta jos ei ole todistusta siinä vaiheessa kun haet viisumia ei viisumia tipu.
et kummallisuuksiin sitä törmäilee.
Tallinna aivain mukava ja turvallinen paikka käydä. - Pirre*
sinih52 kirjoitti:
todistus sitähän minäkin kyselin en saanut vastausta mutta jos ei ole todistusta siinä vaiheessa kun haet viisumia ei viisumia tipu.
Tallinna aivain mukava ja turvallinen paikka käydä.että viemme suomalaisen rotuhivin sinne:))
- maron
sinih52 kirjoitti:
Tallinna aivain mukava ja turvallinen paikka käydä.varmaankin tähän suomalaisten miesten seksimatkailuun. Ettei vain suomalaista HIViä sekoittuisi venäläisten tautiin. Aika moni mieshän menee seksin takia sinne rajan taakse.
Valitettavaa mutta totta:-( - mekatron
maron kirjoitti:
varmaankin tähän suomalaisten miesten seksimatkailuun. Ettei vain suomalaista HIViä sekoittuisi venäläisten tautiin. Aika moni mieshän menee seksin takia sinne rajan taakse.
Valitettavaa mutta totta:-(sielä kikolotki tapit pystössä oottamassa Suomen neitokaisia kylhään.
Miksi net muuten vaatis sitä toistusta naisilta?
Miehän vaan kysyn!
Ei tartte suuttua. - maron
mekatron kirjoitti:
sielä kikolotki tapit pystössä oottamassa Suomen neitokaisia kylhään.
Miehän vaan kysyn!
Ei tartte suuttua.olla niinkin päin - voihan se nainenkin olla seksituristi, yleensä vain heidän tiensä käy tuonne hieman etelämmäksi, komeiden tummien gigoloiden perään. En oikein usko että naiset nyt venäläisten perään kinuaisivat - tai mistäs minä sen tiedän, voihan niillä itämiehilläkin olla jotain annettavaa suomalaislle naisille:)
- Pirre*
mekatron kirjoitti:
sielä kikolotki tapit pystössä oottamassa Suomen neitokaisia kylhään.
Miehän vaan kysyn!
Ei tartte suuttua.se, että vain naisilta - se todistus?:)
- Pirre*
kyllä olla niinkin ettei ne vielä muista, että neuvostoliitto on hajonnut!
- yopollo
maron kirjoitti:
varmaankin tähän suomalaisten miesten seksimatkailuun. Ettei vain suomalaista HIViä sekoittuisi venäläisten tautiin. Aika moni mieshän menee seksin takia sinne rajan taakse.
Valitettavaa mutta totta:-(kääntymään taas miesten mollaamiseen? Miehiltäkö se HIV sieltä haetaan? Eiköhän siinä ketjussa vilahtane jossakin kohtaa joku muukin sukupuoli....
- sinih52
Pirre* kirjoitti:
se, että vain naisilta - se todistus?:)
ei kun sukupuoleen katsomatta...
- Oisko
yopollo kirjoitti:
kääntymään taas miesten mollaamiseen? Miehiltäkö se HIV sieltä haetaan? Eiköhän siinä ketjussa vilahtane jossakin kohtaa joku muukin sukupuoli....
Ennenhän Suomessa luultiin ettei HIV:iä voi saada muut miehet kuin homot
- yopollo
Oisko kirjoitti:
Ennenhän Suomessa luultiin ettei HIV:iä voi saada muut miehet kuin homot
vielä kuullutkaan suomalaisten homomatkoista Viipuriin....
- Oisko
yopollo kirjoitti:
vielä kuullutkaan suomalaisten homomatkoista Viipuriin....
Ei ollut kysymys Vipurinmatkoista vaan yleensä suomijunttien aikaisemmasta käsityksestä siitä että HIV:in saavat vain homot
- Pirre*
yopollo kirjoitti:
kääntymään taas miesten mollaamiseen? Miehiltäkö se HIV sieltä haetaan? Eiköhän siinä ketjussa vilahtane jossakin kohtaa joku muukin sukupuoli....
miehet kun on semmosia porssaita..
- yopollo
Oisko kirjoitti:
Ei ollut kysymys Vipurinmatkoista vaan yleensä suomijunttien aikaisemmasta käsityksestä siitä että HIV:in saavat vain homot
puhutaan matkoista Viipuriin. Kyllä minä tiedän mitä Suomessa on hivistä tavattu sanoa. Pidä huoli omasta ymmärryksestäsi.
Kommenttini sisältö oli että miehiä leimattiin jälleen sen kummemmin miettimättä. Siihen odotan yhä jatkoa. - yopollo
Pirre* kirjoitti:
miehet kun on semmosia porssaita..
tuota en ole ennen kuullutkaan.
- Oisko
yopollo kirjoitti:
puhutaan matkoista Viipuriin. Kyllä minä tiedän mitä Suomessa on hivistä tavattu sanoa. Pidä huoli omasta ymmärryksestäsi.
Kommenttini sisältö oli että miehiä leimattiin jälleen sen kummemmin miettimättä. Siihen odotan yhä jatkoa.Syö samariinia,se auttaa
puhu enää samassa lauseessa Virosta ja Venäjästä.
Minä ainakin pidän Virosta ja virolaisista.
Ellei itse heittäydy hölmöksi, siellä ei ole mitään erityistä pelättävää.
Tallinna on mielestäni todella kaunis ja tutustumisen arvoinen kaupunki, vaikka pidänkin enemmän monista muista Viron kaupungeista.
Itä ja kaakko ovat sellaisia ilmansuuntia, joissa vielä vaikuttaa vanha sovjet-systeemi. Niitä en suosittele matkakohteeksi vielä lähivuosina.
Jos matkailua harrastat, suosittelen rohkaisemaan mielesi - niin kauan kun meílllä suomalaisilla on siellä vielä varaa matkustella. Veikkaan, että muutamien vuosien kuluttua, kun virolaiset saavat paikat kuntoon, esim. Naantalin kylpylä saattaa olla meille halvempi vaihtoehto kuin Viron vastaavat.- sinih52
puhu enää samassa lauseessa Virosta ja Venäjästä.
Minä ainakin pidän Virosta ja virolaisista.
Ellei itse heittäydy hölmöksi, siellä ei ole mitään erityistä pelättävää.
Tallinna on mielestäni todella kaunis ja tutustumisen arvoinen kaupunki, vaikka pidänkin enemmän monista muista Viron kaupungeista.
Itä ja kaakko ovat sellaisia ilmansuuntia, joissa vielä vaikuttaa vanha sovjet-systeemi. Niitä en suosittele matkakohteeksi vielä lähivuosina.
Jos matkailua harrastat, suosittelen rohkaisemaan mielesi - niin kauan kun meílllä suomalaisilla on siellä vielä varaa matkustella. Veikkaan, että muutamien vuosien kuluttua, kun virolaiset saavat paikat kuntoon, esim. Naantalin kylpylä saattaa olla meille halvempi vaihtoehto kuin Viron vastaavat.Ihmiset ovat todella rakastettavia ja vieraanvaraisia,
totta puhut Virossa on paljon tutustumisen, näkemisen arvoisia paikkoja, oletko muuten käynnyt saarenmaalla??? - eeroliini
sinih52 kirjoitti:
Ihmiset ovat todella rakastettavia ja vieraanvaraisia,
totta puhut Virossa on paljon tutustumisen, näkemisen arvoisia paikkoja, oletko muuten käynnyt saarenmaalla???Siitä on muutama vuosi,hienot maisemat oli mutta siihen aikaan oli esimerkiksi uimarannoilla uimakielto,Kuressaari muistutti paljon Visbytä
- sinih52
eeroliini kirjoitti:
Siitä on muutama vuosi,hienot maisemat oli mutta siihen aikaan oli esimerkiksi uimarannoilla uimakielto,Kuressaari muistutti paljon Visbytä
mieltä, että kuressaari muistuttaa Visbytä hämmästyttävän paljon pieninen kujineen...
- eeroliini
sinih52 kirjoitti:
mieltä, että kuressaari muistuttaa Visbytä hämmästyttävän paljon pieninen kujineen...
Kalkkikivitalot ja hiekkamaasto
sinih52 kirjoitti:
Ihmiset ovat todella rakastettavia ja vieraanvaraisia,
totta puhut Virossa on paljon tutustumisen, näkemisen arvoisia paikkoja, oletko muuten käynnyt saarenmaalla???Luultavasti on vaikea löytää paikkakuntaa, jossa en olisi käynyt - Viro on pieni maa ja olemme kierrelleet siellä muutamia kertoja omalla autollakin. Yleensä olemme muuten jatkaneet matkaa Tallinnasta bussilla. Se on helppoa ja halpaa. Liputkin voi halutessaan ostaa vaikka Suomessa linja-autoasemalta.
Saarenmaalla koin yhden pettymyksen: innokkaana uimarina petyin uimapaikkojen vähäisyyteen.- sinih52
Luultavasti on vaikea löytää paikkakuntaa, jossa en olisi käynyt - Viro on pieni maa ja olemme kierrelleet siellä muutamia kertoja omalla autollakin. Yleensä olemme muuten jatkaneet matkaa Tallinnasta bussilla. Se on helppoa ja halpaa. Liputkin voi halutessaan ostaa vaikka Suomessa linja-autoasemalta.
Saarenmaalla koin yhden pettymyksen: innokkaana uimarina petyin uimapaikkojen vähäisyyteen.löytyyhän täältä näitä muitakin uimisesta pitäviä. Viro tosi kaunis maa me matkustamme myös siellä omalla autolla.Paikkoja kierretty,
Vanhat kartanot aivan upeita kiersimme ne katsomassa omalla autolla ei millään seuramatkalla..))) eeroliini kirjoitti:
Siitä on muutama vuosi,hienot maisemat oli mutta siihen aikaan oli esimerkiksi uimarannoilla uimakielto,Kuressaari muistutti paljon Visbytä
myös mm. maailman perintöluetteloon otettuun, ihastuttavaan pikku-saareen, jossa on ainutlaatuinen suojeltu lehto ja kasvaa monia sellaisiakin kasveja, joita me lapsuudessa näimme maalla esim. ojanpientareilla.
Siellä on vain muutamia asukkaita ja hylätty maatalouskombinaatti.
Tietääkö joku, mistä saaresta puhun?
Voisikohan sen nimi olla Vihnu?
Pärnusta ja Haapsalusta pääse lautalla Kihnuun, johon myös ihastuin.- sinih52
myös mm. maailman perintöluetteloon otettuun, ihastuttavaan pikku-saareen, jossa on ainutlaatuinen suojeltu lehto ja kasvaa monia sellaisiakin kasveja, joita me lapsuudessa näimme maalla esim. ojanpientareilla.
Siellä on vain muutamia asukkaita ja hylätty maatalouskombinaatti.
Tietääkö joku, mistä saaresta puhun?
Voisikohan sen nimi olla Vihnu?
Pärnusta ja Haapsalusta pääse lautalla Kihnuun, johon myös ihastuin.Kihnu...
- sinih52
sinih52 kirjoitti:
Kihnu...
se on Ruhnu
sinih52 kirjoitti:
löytyyhän täältä näitä muitakin uimisesta pitäviä. Viro tosi kaunis maa me matkustamme myös siellä omalla autolla.Paikkoja kierretty,
Vanhat kartanot aivan upeita kiersimme ne katsomassa omalla autolla ei millään seuramatkalla..)))antaa vielä enemmän. ;))
Itse olen muutamia kertoja ollut pienen ryhmän kanssa "omalla seuramatkalla", jolla on ollut erityisasiantuntija mukana. Esim. yhdellä kartanokierroksella oppaanamme toimi henkilö, joka oli ollut EU-tuella opettamassa virolaisille restaurointimenetelmiä yms.
Hän kertoi, että varojen puute uhkaa rapistuttaa muutamia kartanoita, kun niistä ei sovjet-aikana ollenkaan huolehdittu ja nyt on vaikea löytää rahoitusta. Surullista, miten rapistuneiksi niitä on päästetty.sinih52 kirjoitti:
se on Ruhnu
Kiitos tiedosta, jota minun ei nyt tarvitse lähteä kaivelemaan.
- sinih52
Kiitos tiedosta, jota minun ei nyt tarvitse lähteä kaivelemaan.
hyvä.
- eeroliini
Luultavasti on vaikea löytää paikkakuntaa, jossa en olisi käynyt - Viro on pieni maa ja olemme kierrelleet siellä muutamia kertoja omalla autollakin. Yleensä olemme muuten jatkaneet matkaa Tallinnasta bussilla. Se on helppoa ja halpaa. Liputkin voi halutessaan ostaa vaikka Suomessa linja-autoasemalta.
Saarenmaalla koin yhden pettymyksen: innokkaana uimarina petyin uimapaikkojen vähäisyyteen.Kansanpuisto,hyvin hoidettu
- sinih52
eeroliini kirjoitti:
Kansanpuisto,hyvin hoidettu
en ole käynnyt kerro lisää...
- Tytteli,53wee
eeroliini kirjoitti:
Ihme että on säilynyt Neuvostoliiton aikana
- sinih52
eeroliini kirjoitti:
kiitos linkistä... on todella kaunis paikka....
- n52
vielä hyvä cd-levyjen uutuusvalikoima?
Sinne on kuulema tullut Nesteen asemalle joku informaatio kyltti mistä bensa tuodaan.Pitääkö huhu paikkansa?- sinih52
kyltti kyllä on ja siinä sanotaan että se tuodaan suomesta...)))
cd.valikoimat hyvät kaikki uutuudet näky olevan...)) - pirkko
sinih52 kirjoitti:
kyltti kyllä on ja siinä sanotaan että se tuodaan suomesta...)))
cd.valikoimat hyvät kaikki uutuudet näky olevan...))haluun ulkopuolisena kommentoida asiaa cd-levyt ei tosiaan sua uusimpia sori kokemus 16.4 ei paskaa tarvi jauhoooooooooooo
- n52
pirkko kirjoitti:
haluun ulkopuolisena kommentoida asiaa cd-levyt ei tosiaan sua uusimpia sori kokemus 16.4 ei paskaa tarvi jauhoooooooooooo
minä vuonna ja tarkoitatko Viipuri kävijän ikää?
- sinih52
pirkko kirjoitti:
haluun ulkopuolisena kommentoida asiaa cd-levyt ei tosiaan sua uusimpia sori kokemus 16.4 ei paskaa tarvi jauhoooooooooooo
tarkoitat???? minä yli viisikymppinen kullä ne cd oli minua uusimpi.. esim antti huovilan uusin jamppa tuomisen kootut njh... näin minä tarkoitan uusilla olisi ehkä pitänyt sanoa uudet jotka meillä on ilmestyneet ja kauppoihin tulleet noin kuukauden sisään....
- Pirre*
muutamissa venäjän, tämmöisissä turistirysissä ja minä en tykkää niistä heidän basaareistaan ollenkaan, mieluummin käyn antiikkiliikkeissä, vaikka en ole mitään niistä ostanut, mutta niissä on vain niin mukavaa katsella ja ihastella niitä vanhoja tavaroita. Taidegalleriat ovat myös ihania paikkoja, onneksi ei ole liikaa rahaa, mökkini olisi varmasti tapetoitu tauluilla.
Minusta ne basaareiden myyjät tuppaa liikaa tyrkyttämään, ja minä haluan rauhassa katsella ja päättää itse mitä tarvitsen, jos tarvitsen. - eeroliini
Kävin viimeksi 70-luvulla,hurjaa touhua siellä silloin,nyt olisi suunnitteilla Saimaan kanavmatka kesällä
- sinih52
noh aika touhua siellä nytkin on....
Saimaan kanavamatka om todella upea millä menet?? - eeroliini
sinih52 kirjoitti:
noh aika touhua siellä nytkin on....
Saimaan kanavamatka om todella upea millä menet??En tiedä muuta kuin että on kysytty josko haluamme lähteä mukaan ja vaikuttaa mielenkiintoiselta,serkustreffit,meistä suurin osa sukua asuu Imatralla päin
- sinih52
eeroliini kirjoitti:
En tiedä muuta kuin että on kysytty josko haluamme lähteä mukaan ja vaikuttaa mielenkiintoiselta,serkustreffit,meistä suurin osa sukua asuu Imatralla päin
mukaan vaan, varmaankin ihan mukava sukutapaaminen ja näkee samalla viipurin....
- eeroliini
sinih52 kirjoitti:
mukaan vaan, varmaankin ihan mukava sukutapaaminen ja näkee samalla viipurin....
Olen kyllä Kareliafoorumilla nähnyt kuvia nykyisestä Viipurista,ei välttämättä kovin houkuttelevaa
- sinih52
eeroliini kirjoitti:
Olen kyllä Kareliafoorumilla nähnyt kuvia nykyisestä Viipurista,ei välttämättä kovin houkuttelevaa
tallinna olisi viehättävämpi,
mut kuule pyöreässä tornissa päivä tansseihin kyllä se hyvässä seurassa mukavaa on.... - eeroliini
sinih52 kirjoitti:
tallinna olisi viehättävämpi,
mut kuule pyöreässä tornissa päivä tansseihin kyllä se hyvässä seurassa mukavaa on....Tallinnassa ja Riikassa olen käynyt useaankin kertaan työasioissa,paikat jo alkavat olla kunnossa Neuvostoliiton ajan jäljiltä
- sinih52
eeroliini kirjoitti:
Tallinnassa ja Riikassa olen käynyt useaankin kertaan työasioissa,paikat jo alkavat olla kunnossa Neuvostoliiton ajan jäljiltä
miten kirjoitus virheen tein kun piti laittaa totta puhut ihan kuin olisin parit ottanut...))ei tääl töissä voi ottaa...)))
noh nyt lauantaina kun kävimme ei ollut ainakaan orkesteria... siellä levyt kyllä pyörii ja kun on oma seurue tanssit voi silloin laittaa pystyyn vai mitä luulet.
viipuri ihan jäljessä Riikasta ja Tallinnasta ei voi samana päivänä näistä puhua
Tallinna kehittynyt huimaa vauhtia... - eeroliini
sinih52 kirjoitti:
miten kirjoitus virheen tein kun piti laittaa totta puhut ihan kuin olisin parit ottanut...))ei tääl töissä voi ottaa...)))
noh nyt lauantaina kun kävimme ei ollut ainakaan orkesteria... siellä levyt kyllä pyörii ja kun on oma seurue tanssit voi silloin laittaa pystyyn vai mitä luulet.
viipuri ihan jäljessä Riikasta ja Tallinnasta ei voi samana päivänä näistä puhua
Tallinna kehittynyt huimaa vauhtia...Huomaa nykyisestä autokannasta ja hintatasosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825067Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813636SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt502661SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun162378SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412296Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1012222Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292097Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan732084Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja912045Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211566