Hei kaikki Rakkaat, pistetäänkö sgabainen tatamiin?
Kuka pystyy uunottamaan Urpåimman tekemään jotain?
Tilannetta johtaa Aasin Passi Puussa.
Leikkimielinen harmiton kisailu.
9
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään täällä thaimaassa, aamuharrastuksia. Mangopuusta alaoksia pois, mukava harrastus, passi puussa... hörhöä porukkaa... kuva ilman passia.
https://aijaa.com/cCPmxK - Anonyymi
Passin kanssa. https://aijaa.com/McLSus
- Anonyymi
Ehdotan toista sijaa valokuvalle passi ducati moottoripyörän satulan päällä.
Olen miettinyt pääni buhki että kenen passi ja kenen Tukadi? Kuopiosta hommattu thai kilvet vanhaan mopoon joka on naamioidu tukadiksi. Asiantravelin passi voi ihan hyvin olla savolaisessa puussa. Olen nähnyt sen kuvan ennenkin. Laitapa se moottori pyörä passi TT:n ammeeseen silleen että siellä näkyy vauva ja vaimo uima altaan puhistus laskun kanssa? aha ok...
Pääsiskö tällä kisaan mukaan?
https://aijaa.com/TAyvOv
Ps. Numba.
Löytäisitkö ton osakaslainajutun lisäksi sen Neitosen sammakon, että ei hän tiedä mikä on arvonlisävero eikä hänen ole tarvetta tietääkään, koska se ei liity mitenkään hänen liiketoimiinsa?
Kiinnostais myös se kirjoitus missä esitti vedonlyöntinsä mulle.Katsos vihreää ..... no nythän ne sushitkin lienee sun valokuvaamia Numba.
Hymyjä Chiang Maista ja saas nähdä aijaantuuko Buudeli lastenvaunuissa passilla, taustalla ollen kylän komein ja thaimaan kaunein.- Anonyymi
Katos hienon aloituksen olet taas tehnyt ja kuvankin askarrellut.!
https://www.youtube.com/watch?v=UR69v2hmB9E
Missä Numban jippokaukoputki.? - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Katsos vihreää ..... no nythän ne sushitkin lienee sun valokuvaamia Numba.
Hymyjä Chiang Maista ja saas nähdä aijaantuuko Buudeli lastenvaunuissa passilla, taustalla ollen kylän komein ja thaimaan kaunein.Täytyy sanoa että sinusta senssu voisi tulla niksipirkan päätoimittaja. Harva keksii tehdä Suomessa sushia pilkkomalla kalapuikkoja ja ripottelemalla niiden päälle lauantaimakkaraa ja rapsiöljyä. Mahtavaa että hindunorsu on vaihteeksi sinulla. Alkuperäisessä jippoputkikuvassa se seikkaili numban nurkassa yhdessä putken kanssa.
Moi numba! Mä löysinkin jo sen sun doplermannin kuvan. https://aijaa.com/8I3L1q
Ei paljo kannata tulla pattajan poikien teikäläisen reviirille rietastelemaan tai tulee lipakka lähtö sieltä kyllä kookos kukka kasvi maa tarhalta. Tehokkain yhdistelmä vartioon on doplermanni ja ubuntu pohjainen valvonta kennosto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674