Hitsi kun väsäsin

maron

pitkän ja autuaan vastauksen jollekin hihhulille joka tänne tuli meitä vanhalla vihtahousulla uhkailemaan, mutta taas kerran lähti viestini taivaan tuuliin, kuten uskovaisen ystäväisenikin palopuhe. Turhaa niin turhaa on kirjoittaa mitään kun kaikki pyyhitään pois, tämä on minun turhaakin turhempi päiväni uskollisen tietokoneeni ääressä. Eilen itkin kaffepalstalla yksinäisyyttäni - tänään täällä turhautumistani YHYYYYYYYYYY..............

20

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

      tuo ja jospa se löytyisi,että pääsisi hienoa vastaustasi lukemaan.
      Siis uskovaisten yhteistä tavaraako oli?

      Jospa löytyisi autuaitten osastolta?

      • maron

        pelkään että menojansa meni - no eipä hätää, pieni masennuksenpoikanen meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin:) Elämä hymyilee jälleen:-)
        Enpä viitsi autuaitten osastolle mennä - olen liian suuri syntisäkki sinne.


    • kerran väsätä oikein tulikivenkatkuisen vastauksen yhteen epämiellyttävään sepustukseen, mutta se (onneksi) katosi sillä aikaa kun mietin, mitä haluaisin/viitsisin sanoa.

      Luultavasti joku oli ilmoittanut asiattomasta viestistä. Se oli ainoa kerta, kun itsekin olisin saattanut sen tehdä.

      Kunnon väittely voisi joskus olla ihan mukavaa, mutta ehkä on parempi välttää jotain ihmisryhmää syvästi loukkaavien aiheiden käsittelemistä täällä.

    • n52

      kuinka sinä jaksoit niin pitkän.Ei ihme,että otti ohimoon....=)

      • maron

        ollut mitään kirjoittanut, vastasin kyllä, mutta vastaukseni oli myöhässä ja se hävisi jonnekin. Minä sentään väsäsin sitä ainakin puoli tuntia, ja sitten kun sen valmiiksi sain niin kone ilmoitti että kirjoitus on poistettu, joten hukkaan meni minun kommenttini:-) Eipä kai se nyt niin tärkeää ollutkaan.


      • Skeptikko
        maron kirjoitti:

        ollut mitään kirjoittanut, vastasin kyllä, mutta vastaukseni oli myöhässä ja se hävisi jonnekin. Minä sentään väsäsin sitä ainakin puoli tuntia, ja sitten kun sen valmiiksi sain niin kone ilmoitti että kirjoitus on poistettu, joten hukkaan meni minun kommenttini:-) Eipä kai se nyt niin tärkeää ollutkaan.

        Vau!'

        Voisihan niitä avausviestejä hieman kauemminkin täällä roikottaa. Jää hyvät vastaukset lukematta.
        Joskus on ollut itselläkin melkein jäänyt kuittaamatta...


      • n52
        maron kirjoitti:

        ollut mitään kirjoittanut, vastasin kyllä, mutta vastaukseni oli myöhässä ja se hävisi jonnekin. Minä sentään väsäsin sitä ainakin puoli tuntia, ja sitten kun sen valmiiksi sain niin kone ilmoitti että kirjoitus on poistettu, joten hukkaan meni minun kommenttini:-) Eipä kai se nyt niin tärkeää ollutkaan.

        se eka kommentti oli sun....=)
        Entä se toinen?


      • maron
        n52 kirjoitti:

        se eka kommentti oli sun....=)
        Entä se toinen?

        kirjotan vaan ihan omalla nikilläni, ja koska sitä ei siellä näkynyt, niin en edes kommentteja lukenut. Voisihan sitä joskus jonkin oikein provosoivan jutun pistää toisella nikillä ja katsoa moniko tarttuu syöttiin:) Hmm.. pistämpä mietintämyssyn alle ajatuksen muhimaan:)


      • maron
        Skeptikko kirjoitti:

        Vau!'

        Voisihan niitä avausviestejä hieman kauemminkin täällä roikottaa. Jää hyvät vastaukset lukematta.
        Joskus on ollut itselläkin melkein jäänyt kuittaamatta...

        nopeasti poistuvat keskuudestamme, ettei niitä moni ehdi lukemaan, saati sitten vastaamaan:(


      • n52
        maron kirjoitti:

        kirjotan vaan ihan omalla nikilläni, ja koska sitä ei siellä näkynyt, niin en edes kommentteja lukenut. Voisihan sitä joskus jonkin oikein provosoivan jutun pistää toisella nikillä ja katsoa moniko tarttuu syöttiin:) Hmm.. pistämpä mietintämyssyn alle ajatuksen muhimaan:)

        hetken miettinyt asiaa,mutta tullut siihen tulokseen,että mä nyt kuitenkin joudun sietämään itseäni kaikkein eniten joten mä olen edelleen sama.

        Tosin olen katsellut muualla uusia maisemia joten voisi kai sitä rätin väriä vaihtaa jos kokonaan toisiin systeemeihin,mutta yksi tuttu väitti tunnistavansa minut muutamalla peruskysymyksellä!Eli katsellaan...=)


      • Skeptikko
        maron kirjoitti:

        nopeasti poistuvat keskuudestamme, ettei niitä moni ehdi lukemaan, saati sitten vastaamaan:(

        Hitaana hämäläisenä tämä vaivaa. Juuri kun on juttua syttymässä, niin sitten sammuu. Kun ei ole oikein tuota mielikuvitusta, saati mielen rikkautta, niin voisi noitten provojenkin kanssa vähän leikkiä. Sillai hyvässä hengessä tietenkin. Kiitti Maron.


      • yopollo
        maron kirjoitti:

        ollut mitään kirjoittanut, vastasin kyllä, mutta vastaukseni oli myöhässä ja se hävisi jonnekin. Minä sentään väsäsin sitä ainakin puoli tuntia, ja sitten kun sen valmiiksi sain niin kone ilmoitti että kirjoitus on poistettu, joten hukkaan meni minun kommenttini:-) Eipä kai se nyt niin tärkeää ollutkaan.

        on vähän joka puolella, jos juttu on pidempi, kirjoittaa se ensiksi valmiiksi tekstinkäsittelyohjelman puolella (no, mainostettakoon nyt sitten, Wordin) ja vasta lopuksi avata se keskustelun vastausruutu ja kopioida se siihen. Ei tapahdu ikäviä yllätyksiä kesken kaiken pähkäilyn.


      • maron
        yopollo kirjoitti:

        on vähän joka puolella, jos juttu on pidempi, kirjoittaa se ensiksi valmiiksi tekstinkäsittelyohjelman puolella (no, mainostettakoon nyt sitten, Wordin) ja vasta lopuksi avata se keskustelun vastausruutu ja kopioida se siihen. Ei tapahdu ikäviä yllätyksiä kesken kaiken pähkäilyn.

        johon aioin vastata katosi palstalta kun sain omani sinne kirjoitettua, mutta en saanut sitä enää lähetettyä:( 24 perskules ilmoitti että kirjoitus johon aioin vastata on poistettu:-(


      • n52
        maron kirjoitti:

        johon aioin vastata katosi palstalta kun sain omani sinne kirjoitettua, mutta en saanut sitä enää lähetettyä:( 24 perskules ilmoitti että kirjoitus johon aioin vastata on poistettu:-(

        huvikseni runo palstoilla ja et usko,mutta sielläkin oli riita käynnissä!
        Palstatilan käytöstä luullakseni.
        Voi vitsi.....=)


      • yopollo
        n52 kirjoitti:

        huvikseni runo palstoilla ja et usko,mutta sielläkin oli riita käynnissä!
        Palstatilan käytöstä luullakseni.
        Voi vitsi.....=)

        kevät ja sen tuomat reviiritaistelut.


      • n52
        yopollo kirjoitti:

        kevät ja sen tuomat reviiritaistelut.

        kanssa kävi aamulla..
        Eikös ne ihan rakasta tuulta jos ei ole kylmä?


      • maron
        n52 kirjoitti:

        huvikseni runo palstoilla ja et usko,mutta sielläkin oli riita käynnissä!
        Palstatilan käytöstä luullakseni.
        Voi vitsi.....=)

        ei tule kuolleiden runoilijoiden seuraa:-)


    • TaikaröNsy

      ..ajattelin myös tuota samanmoista asiaa kun kirjoitin innoissani sähköpostia omasta mielestäni upein ja mielenkiintoisin kielikuvin ystävlleni..liitin vielä kuviakin siihen..ja pieni virhe painalluksessa ja kaikki ilmaan...siitä mielsin tämän ajan hektisen menon..mitään paperikirjeitä ei ole tullut vuosiin..olen aina ollut innokas kirjeiden kirjoittaja ja olisin vieläkin..ihan paperille,koska siinä saa ajatella,pyyhkiä ja taas piirtää,liimata kuvia ja etsiä runonpätkiä päästään tai kirjasta..se oikea kirje voi olla yhden tai 10 sivun mittainen..mutta tämä,ah,niin turhaa..kirjoitat tällä härvelilla ja mitään ei jää..vaikka onhan tällä omat hyvät puolensa..kieltämättä..kaffepalsta sinänsä on hyvä foorumi..itkeä ja taivastella,nauraa ja väitellä ja antaa auringon laskea kiukkunsa yli..

      • maron

        on paras aina välillä tallentaa jos pidempää litaniaa jollekin kirjoittaa. Minä kirjoitan kaikki kirjeet ja jutut Wordissa ja sitten vasta lähetän liitetiedostona - ei häviä enää taivaan tuuliin kun vaan muistaa välillä tallentaa. Kyllä minullakin yksi talousarvio kerran pitkällisen uurastuksen jälkeen katosi, ja siinä kyllä muutama painokelvoton sana tuli lausuttua:-(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe