Koronaidiootit uppo-nallen kimpussa

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000007988835.html

"– Mainosjulisteessa sanotaan, että ”Uppo-Nalle kohtaa pelkonsa ja saa rohkeutta. Hän saa rokotuksen ja ikioman rokotustodistuksen”, Kinnaslampi sanoo."

"Kinnaslammen mukaan ääriporukat ovat kääntäneet asian siten, että teatteri kannustaa ihmisiä ottamaan koronarokotteen – ja että se olisi paha asia."

"Tästä on tullut ihan hirvittävän aggressiivista palautetta ja hyökkäyksiä meidän teatteria kohtaan. Viestejä on tullut somessa ja sähköpostilla. Minulle on soiteltu hävyttömiä puheluita ja uhkailtu, Kinnaslampi sanoo.

– Eilen piti sulkea koko puhelin. Siellä oli muutama sellainen asiaton kommentti, että tullaan pesäpallomailan kanssa. On uhattu lapsiasiavaltuutetulla ja rikospoliisilla. Eihän me olla tehty mitään rikosta, Kinnaslampi toteaa."

Sitä luulisi että öyhötykselläkin olisi joku raja mutta eipä näköjään ole.

-harmiseikirj-

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nürnbergissa tuomittiin myös mediaa. Kannattaa olla varovainen ettei mene propagandan puolelle rokotemainostus kun sitä ei ole hyväksytty vielä virallisella käyttöluvalla.

    • Anonyymi

      Miksi lapsille mainostetaan jotain, mitä ei ole testattu ollenkaan lapsilla? Vastuutonta.

      • Anonyymi

        Kuten jutussa kerrotaan ei uppo-nallen rokotuksessa ollut kyse mistään koronarokotuksesta. Vaikka olisi ollutkin niin aikalailla alkaa mennä jo mielisairauden puolelle jos alkaa soittelemaan uhkauspuheluja ja niitä tuntui olleen paljon.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Ei saa uppista liata tommoseen touhuun ja sen avulla manipuloida. Uppis on mun lapsuuden sankarihahmo, on se vieläkin.

    • Rokotevihamieliset voittivat.

      Surullista.

      • Anonyymi

        On se joo, taitaa jäädä laumasuoja saavuttamatta kun ei tule täyteen edes sitä 70% rokottautuneita.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Ihmisiä nyt kuolee ihan mihin vaan, voihan sitä toki epäillä rokotteen syyksi aina jos on saanut rokotteen muutaman kuukauden sisällä mutta harvemmin se siitä johtuu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä nyt kuolee ihan mihin vaan, voihan sitä toki epäillä rokotteen syyksi aina jos on saanut rokotteen muutaman kuukauden sisällä mutta harvemmin se siitä johtuu.

        -harmiseikirj-

        No siksikään kaikkien rokottaminen ei ole järkevää, mistä löytyy verrokkiryhmä rokotetuille, jos/kun haittoja alkaa ilmetä. Vai sekö on tarkoituskin.


    • Kaikesta ne ihmiset suuttuu. Minulla harvoin keittää yli mistään asiasta. Toki minulla on mielipiteeni, mutta yritän aina pysyä rauhallisena, jos joku asia suututtaa minua.

      • Anonyymi

        Minusta saa suuttua kunhan tekee sen yksikseen eikä ala öyhöttämään rokotevastaisia aatteitaaan ja uhkailemaan muita.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Tänään sain eka rokotteen,jeee jihaa ihanaa. eikä ole edes käsi kipeä.💪

    • No, myönnän että joskus on tullut suututtua, mutta en ole pitkävihainen. Lepyn helposti. Pitkävihaisuus on mulle melko tuntematon käsite ja se, että pitää vihata jotain niin, että oikein lähettelee jo uhkauksiakin. Mulla hyvin harvoin, jos koskaan on oikein kunnon vihaa ketään kohtaan. En ainakaan muista, että olis ollu.

    • Mulla oli ainakin yks Uppo-Nalle -kirja, kun olin lapsi. Ja mulla tai mun siskolla Uppo-Nalle pehmolelu.

      • Anonyymi

        Mulla ei ollut mutta en tykkää kun nallen kimppuun käydään :(

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Turtiais-fanit asialla

      • Anonyymi

        Kunhan ei olisi Ano itsekin siellä öyhöttämässä ollut.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Tosi rohkea kun ilman maskeja kulkee sairastuttamassa mummoja ja pappoja, raukkamainen paskahousu niin tekee.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Ensin harjoiteltiin koronaa syksyllä 2019 EVENT 201 tapahtumalla ja sitten keväällä tapahtui se mitä harjoiteltiin???

      • Joka vuosihan on joku pandemia. Niitä varten harjoitellaan, Suomessa muuten varsin tehokkaasti evakuoinnin organisointia ja suojavyöhykkeiden perustamista myöten.

        Salkkarille oikeaa luettavaa:

        https://yle.fi/uutiset/3-11264318


      • Anonyymi

        Kattelin pätkän siitä event 201:stä ja ihmettelin miksi joku hotelliketjun pomo oli niin ahdistuneena siinä harjoituksessa. Taisi tietää ettei ole harjoitus vaan suunnitelman läpikäynti.

        Mutta arvatkaas mikä harjoitus niillä on heinäkuussa. Cyberpandemia. Nettivirus joka lamauttaa kaiken. Sitä odotellessa.


    • Anonyymi

      Persut nyt jaksaa öyhöttää, kun ovat oikein vauhtiin päässeet!

      • Anonyymi

        PCR-testissä monistetaan mikroskooppisen pientä geneettistä materiaalia. Riippuu monistuskerrasta, mikä on tulos. Vähemmän monistuksia, negatiivinen tulos, ja enemmän, niin positiivisia tuloksia oli vähintään 95%.

        Testin kehittäjä, amerikkalainen biokemisti Kary B. Mullis sai Nobelin palkinnon. Mullis tähdensi, ettei PCR-testi ole infektion toteamisen testi. Hän sitten kuoli – kuten näissä yhteyksissä on tapana – yllättäen elokuussa 2019, vaikka oli terve mies.

        PCR-testillä hysteria luotiin, ja se jatkuu. Positiivinen testi, vaikka se olisi hyvin tehty, ei tarkoita mitään jos potilas on oireeton. Virus kiertää ja leviää kulovalkean tavoin. Valtaosa ei sairastu vaan kehittää immuniteetin. Näin tapahtuu kaikkien virusten suhteen.

        Tätä oleellista asiaa ei haluta suuren yleisön saavan tietää. Poliitikot kyykyttävät ihmisiä näillä positiivisilla tuloksilla ja kiristävät rajoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PCR-testissä monistetaan mikroskooppisen pientä geneettistä materiaalia. Riippuu monistuskerrasta, mikä on tulos. Vähemmän monistuksia, negatiivinen tulos, ja enemmän, niin positiivisia tuloksia oli vähintään 95%.

        Testin kehittäjä, amerikkalainen biokemisti Kary B. Mullis sai Nobelin palkinnon. Mullis tähdensi, ettei PCR-testi ole infektion toteamisen testi. Hän sitten kuoli – kuten näissä yhteyksissä on tapana – yllättäen elokuussa 2019, vaikka oli terve mies.

        PCR-testillä hysteria luotiin, ja se jatkuu. Positiivinen testi, vaikka se olisi hyvin tehty, ei tarkoita mitään jos potilas on oireeton. Virus kiertää ja leviää kulovalkean tavoin. Valtaosa ei sairastu vaan kehittää immuniteetin. Näin tapahtuu kaikkien virusten suhteen.

        Tätä oleellista asiaa ei haluta suuren yleisön saavan tietää. Poliitikot kyykyttävät ihmisiä näillä positiivisilla tuloksilla ja kiristävät rajoituksia.

        Rokotevastaiset umpiluut tekevät typeryyksiä. Toivottavasti saavat tartunnan vakavan muodon, ja muistavat kieltäytyä tehohoidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset umpiluut tekevät typeryyksiä. Toivottavasti saavat tartunnan vakavan muodon, ja muistavat kieltäytyä tehohoidosta.

        Sehän joku tunnettu rokotevastainen hemmo otti ja kuoli koronaan..

        W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän joku tunnettu rokotevastainen hemmo otti ja kuoli koronaan..

        W.

        Luettavaa..
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005970706.html

        W.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kohta Rasmuksenkin kimpussa sen toisen nallen: Rasmus-nallen.

    • Anonyymi

      Ihmiset on outoja..

      W.

      Jk. Mä olen miettinyt, kokevatko nämä " toisinajattelijat" asiasta riippumatta olevansa jotenkin muita älykkäämpiä, kun kuvittelevat ymmärtävänsä asioita paremmin kuin asiantuntijat. Tämmöistä mun nähdäkseni on paljon esim tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Ovat joo ja aina vaan oudommaksi menevät.

        Kokevat. Itseasiassa yksi rokotevastainen tuttu käytti juuri tuota että hän on keskimääräistä paljon älykkäämpi ihminen joka osaa ajatella omilla aivoillaan, ja ihmetteli juuri minun menemistä tuohon valtioiden harjoittamaan huijaukseen :D Samoin yksi nainen, ihan hyvännäköinen, oli sitä mieltä että kaikki rokotevastaiset ovat älykkäitä ja fiksuja miehiä, mulle se oikein lämmennyt kun mollasin niitä apinoita :D

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Eikö noilla ole minkäänlaista elämää?

    • Anonyymi
    • Ihmisiä on vaikea rokottaa vanhuutta vastaan.

    • Anonyymi

      Science/6.3.2021/ Further evidence supports controversial claim that sars-cov-2 genes can integrated with human DNA/
      Rudolf Jaenisch, Richard Young, MIT
      Hypoteesi että koronaviruksen geneettisiä osia integroituu kromosomeihin ja jää sinne pitkään infektion jälkeenkin, saanut vahvistusta.
      Selittäisi harvinaiset positiiviset löydökset joissa toipuminen covid 19 taudista, mutta kuitenkin positiivinen testi kuukausia myöhemmin
      tämä viraalinen integraatio ei näiden tutkijoiden mukaan tarkoita tartuttavuutta
      Mutta kriitikot haastoivat heitä: eikö tämä mRNA rokote voi tehdä ihan saman.
      Ko tutkijat vastasivat että kahden tutkimuksensa tulos ei tätä implikoi.
      - Mutta ei toki poissuljekkaan.....

    • Anonyymi

      Nalle-Puh on hujanan aina kimpussa siihen seuraavaava hyökkäys.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2238
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1703
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1580
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1483
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1265
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      56
      1239
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1227
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1111
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe