Oottako ottaneet

Anonyymi

viimeaikoina. Tällä tarkoitetaan rokotepiikkiä. Kansakunnat globaalisti on nyt valjastettu tähän toimenpiteeseen kulttuurista riippumatta. Hyvällä tarkoituksella. Kuitenkin myönnetyillä nopeilla hätäluvilla ja siksi pelkokertoimia on, koska rokotemäärät ovat historiallisen suuria ja ihmiset ovat niin erilaisia reagoimaan. On sydänvikaisia, allergisia jen. jen
onko heitä huomioitu, Uskonnollisilla rintamilla nämä rokotteet otetaan mitä luultavimmin vastaan tervetulleena. Kokonaishyöty on varmasti se mitä haetaan, mutta hankalaa jos ihmisiä menehtyy rokotteisiin.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon ottanu. Piikin jälkeen mökillä alkoi kuulumaan 5G.

• Anonyymi

Olen ottanut ensimmäisen rokotteen, mutta suhtaudun myönteisesti pandemiaa kannattaviin jotka eivät rokotusta ota. Se tulee vaikuttamaan myönteisesti ihmiskunnan geenipooliin.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä.

Darwin-palkintoja tullaan jakamaan denialisteille paljon ja ansaitusti.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Darwin-palkinto

Useimmat denialistit vaan ovat liian vanhoja Darwin -palkinnon saajiksi, vaikka fataalisti hölmöilisivätkin, koska ovat ehtineet jo siirtää persugeeninsä seuraavalle sukupolvelle.

Nuoret taas hyvin harvoin kuolevat koronaan, vaikka olisivatkin denialisteja.

• Anonyymi

Uskonnollinen melankolia ja toipuminen
        Tämä!👍

• Piikitetty on, ja vieläpä sekarengastuksella. Ensin AstraZenecaa ja siiten Pfizer-Biontechillä.

Magneetit eivät edelleenkään tartu, mutta trollit tarttuvat. Edelleen.

Salkkareiden mielestä minun pitäisi olla vainaa. Vissiin muistakin syistä kuin piikitysten... ; )

• Anonyymi

En ole ottanut rokotetta enkä ota, mutta itse joudut ottamaan 3, 4, 5 ja niin edespäin.
      Se mikä ei tapa vahvistaa, tuhkarokko on helppo tappaa.

• Anonyymi

Uskonnollinen melankolia ja toipuminen

• Anonyymi

En ole vielä ottanut koska en kulje väkijoukossa. Rokote kuolemia ei tietysti raportoida. Se olisi suuri uhka rokottamattomille, mutta toki niitä on. Se on onnettomuus tilanne. Perus sairaus mukana jos tapahtuu.

• Anonyymi

Ilolla otin rokoteen ja pien saan jo toisenkin.Hyvä juttu.Minulle ei kuulu rokotevastaisten mielipiteet.On heidän asia.

• Anonyymi

Mikäänhän ei ole uskottavampaa kuin anonyymi nettivouhottaja, joka ei osaa edes kirjoittaa yhdyssanoja. Tynnyrissä kasvaneiden sivistymättömien tollojen säälittävillä typeryyksillä ei ole mitään vaikutusta tervejärkisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäänhän ei ole uskottavampaa kuin anonyymi nettivouhottaja, joka ei osaa edes kirjoittaa yhdyssanoja. Tynnyrissä kasvaneiden sivistymättömien tollojen säälittävillä typeryyksillä ei ole mitään vaikutusta tervejärkisiin.

Taas lääkkeet jos ne jää ottamatta niin siitä seuraa kaaos

• Anonyymi

Kukaan tällä hetkellä tehohoidossa oleva ei ole ottanut rokotetta.

Onko yhteiskunta moraalisesti vastuussa niiden henkilöiden hoidosta, jos heille on tarjottu rokotetta mutta he ovat kieltäytyneet?

-itse en ole enää niin varma asiasta. Ehkä heidän pitäisi kantaa ratkaisunsa ja antaa kuolla hitaasti ja kivuliaasti kotonaan.

• Anonyymi

"itse en ole enää niin varma asiasta. Ehkä heidän pitäisi kantaa ratkaisunsa ja antaa kuolla hitaasti ja kivuliaasti kotonaan."

Kannatan tuota, itsehän ovat osansa valinneet. Kun ei kerran lääketiede kelpaa ja sitä vain jatkuvasti solvataan törkeästi, samoin kuin lääkäreitäkin, niin olkoot ilman.

• Anonyymi kirjoitti:

"itse en ole enää niin varma asiasta. Ehkä heidän pitäisi kantaa ratkaisunsa ja antaa kuolla hitaasti ja kivuliaasti kotonaan."

Kannatan tuota, itsehän ovat osansa valinneet. Kun ei kerran lääketiede kelpaa ja sitä vain jatkuvasti solvataan törkeästi, samoin kuin lääkäreitäkin, niin olkoot ilman.

Olen itse vähän eri mieltä tästä, sillä terveydenhuolto pitäisi olla kaikille älykkyydestä huolimatta.

Mutta järkevämpää olisi esim. pyytää rokotteesta ilman hyvää syytä kieltäytynyttä maksamaan kustannuksensa sairaalahoidosta myöhemmin ainakin osittain takaisin.

• Anonyymi

Kyllä olen ottanut rokotteen.

Nimenomaan on otettu huomioon ne joilla ei ole mahdollista ottaa. Sen takia olisi tärkeää, että mahdollisimman moni ottaisi rokotteen ja näinollen parantaisi heidän mahdollisuuttaan pitkään elämään.

Kyllä nuo rokotteet ovat joutuneet käymään standardit läpi. Nimenomaan sen takia on kestänyt näin kauan aloittaa koko rokoteoperaatio massiivisesti.

Uskonnollisten ryhmien joukossa on kylläkin juuri niitä rokotekielteisiä turhankin paljon.

Ihan aina löytyy joku, jolle tulee yllättäviä ongelmia ihan mistä vain. Jopa Burana voi olla hengenvaarallinen. Veteenkin voi tulla kuolettavasti allergiseksi. Jos lähtee tuolle linjalle niin saa kyllä elää koko ajan kaiken pelossa.

• Anonyymi

Otin jo toisenkin piikin. Ei tässä muuta ongelmaa ole mutta kaikki metallinen tuppaa hyppimään silmille.

• Anonyymi

Juuri saadun tiedon mukaan kahdesti rokotettu potilas roiskahti räjähtämällä ympäri magneettikuvauslaitteen rumpua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1268
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      156
      1227
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1077
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      52
      1077
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      772
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      74
      761
    Aihe