Sain ensimmäisestä annoksesta voimakkaat oireet: 3 vrk kuumetta, huonovointisuutta ja noin 2 viikon kuluttua suoliston ärsytystä/tulehduksen tuntua. Sain Diflucan-kapselin sillä oletuksella, että oli kyseessä hiivatulehdus, jonka laukaisi rokote.
Nyt tiistaina olisi vuorossa toinen annos. Olen kauhusta suurinpiirtein kankeena, uskallanko ottaa ollenkaan. Olen kysynyt omalääkärin mielipidettä. Hän sanoi ettei hänellä ole tietoa rokoteasioista. Fimean kautta ei yksityishenkilöä näissä asioissa neuvota. Rokotteen vaihtaminen toiseen ei taida olla järkevää sekään.
Kysynkin, miten olette voineet kahden annoksen jälkeen (astra zeneca)?
Toivon saavani mahdollisimman paljon kokemuksianne!
Astra Zeneca -rokotteen haittavaikutuksista
20
113
Vastaukset
- Anonyymi
Olen saanut kaksi astra zeneca rokotusta, käsivarsi hieman kipeä, ei mitään muuta kummankaan rokotuksen jälkeen.
- Anonyymi
minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minkä ikäinen olet?
69v.
- Anonyymi
Miten sinä 70 v, olet saanut AZ-rokotteen vai oletko ihan hiljattain täyttänyt? Annettiin 65-69 syntyneille. Ja lehdistön mukaan niille jotka ovat saanet ensimmäisen AZ-rokotteen, annetaan toinen rokote jotain muuta merkkiä.
Vai onko sinulla ollut jokin erityinen syy ottaa AZ-rokote?
Tai sitten minä en ole kartalla.- Anonyymi
Yli 70-vuotiaille annetaan Astra Zenecaa pääasiassa, ainakin Jyväskylässä, riippuen tietysti mitä rokotteita on saatu.
- Anonyymi
Asun Jyvässeudulla ja kun tilasin aikaa, kysyttiin, käykö Astra Zeneca, kieltäydyin ja onneksi sain Pfeifferin.
Ei ollut mitään ongelmia. - Anonyymi
Se on ihan sama mitä yli 70 vuotiaille annetaan. Kuolema on joka tapauksessa lopputulos.
Nämäkin rokotteet olisi pitänyt käyttää nuorempiin työikäisiin ihmisiin.- Anonyymi
Ai siis tappaa nuorempia niillä vai . . . .?
- Anonyymi
Nyt ei kannata hätäillä, kaikki hyvin
Astrassa on viemärivirus kuljettajana
Ja sen ja JJn teho on heikko mutta
Eu-söheltäjät tilasivat mitä sattuu
Tee taktiikka jo nyt ensi talvelle lisärokotuksiin, että saat mitä haluat kolmantena piikkinä ettei tarvitse henkilökunnan kanssa tapella
Älä kuuntele Ylen tms rokotehysteriaa, en minäkään
Olen saanut kesäkuussa yhden ja otan syksymmällä toisen pfiserin, katsotaan nyt
Ei hätäilyä, tärkeä on olla saamatta tautia,
ei rokotukset
Tubingenin Curevac epäonnistui kesäkuussa mutta sen pomo Franz Haas kertoo, että toisen polven rokote on tekeillä Glaxosmithin kanssa ja syyskuussa alkavat testit. Curevac arbeitet bereits in Zusammenarbeit mit dem britischen Pharmaunternehmen Glaxosmithkline an einer zweiten Generation seines Impfstoffs. Diese soll besser vor Virusvarianten schützen und ab dem dritten Quartal 2021 in ersten klinischen Studien getestet werden.- Anonyymi
Sain viime viikolla Astran toisen piikin.
Olen 72 vuotta.
Ensimmäisen jälkeen väsytti, nyt ei ollut mitään.
Sen olen huomannut että on yskittänyt sen ekapiikin jälkeen.
Luin myös jostain siitä.
Onko muita yskittänyt?
Olisin saanut Psizerin, mutta olis pitänyt oottaa vielä kuukausi.
En jaksanut.
Kysy siellä, että miten on.
Parempi että on jokin rokote.
Mieti seuraavaa, minkä ottaisit.
- Anonyymi
Ite voin ihan hyvin.
Oli helpompi kuin ekarokotuksen jälkeen.
Mutta tåmä on vain oma kokemukseni.
Olisin halunnut Pfitzerin rokotuksen, mutta tässä kunnassa se ei käynyt.
Huomioni on että yskittää paljon. Itse olen saanut BionTech-Pfizerin Corminaty- rokotuksen 2 kertaa. Toisen 6 päivää sitten. En ole saanut mitään oireita.
Liekö erilaista eri paikkakunnilla. Veljeni on 69v, asuu Tampereella, häneltä kysyttiin voiko antaa Astran. Hän ei sitä halunnut, joten sai saman, kun m inäkin.
Pitänee muistaa, että rokotuskin on verrattavissa lääkkeeseen ja sellaista lääkettä ei ole keksittykään, millä ei olisi siv uvaikutuksia.
Ihmiset liikaa dramatisoivat tätä asiaa ja jotkut vielä uskovat kaikenmaailman salaliittoteorioihin.- Anonyymi
Meillä täällä Espoossa sain Pfizerin rokotteen eilen toisen annoksen. Olen 70v. Olen ymmärtänyt että me tämän ikäiset ja vanhemmat saamme Pfizerin. Ajattelin, että tulenko kipeäksi tästä toisesta piikistä, mutta käsivarren lihas vain kipeytyi ja nyt sekin alkaa olla ohitse.
Muusta en tiedä.- Anonyymi
Itse täytän ensi kuussa 72. Suurin osa ihmisistä ei saa mitään oireita. Yleensä vain jotain arkuutta pistoskäteen.
Ne joilla huonommin käy, on kysymys geeneistään.
Ei tätä voiteta, jos ei ihmiset ota tätä tosissaan.
Ilmeisesti eivät vielä ota, viimeaikaisteen uutisten valossa.
Mikähän siinä on, ettei jotkut vaan ymmärrä. Anonyymi kirjoitti:
Itse täytän ensi kuussa 72. Suurin osa ihmisistä ei saa mitään oireita. Yleensä vain jotain arkuutta pistoskäteen.
Ne joilla huonommin käy, on kysymys geeneistään.
Ei tätä voiteta, jos ei ihmiset ota tätä tosissaan.
Ilmeisesti eivät vielä ota, viimeaikaisteen uutisten valossa.
Mikähän siinä on, ettei jotkut vaan ymmärrä."""Ei tätä voiteta, jos ei ihmiset ota tätä tosissaan."""
Niin mikä voitetaan rokottamalla?
Taidat elää siinä harhaluulossa, ettei rokotettu voi sairastua koronaan eikä tartuttaa sitä eteenpäin. Niinhän ei suinkaan ole.
- Anonyymi
Koronarokotusten eriasteisia haittavaikutusilmoituksia on tullut Fimealle
noin 3000
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset- Anonyymi
Ei oikeastaan jaksa miettiä.
Kaikki on yhtä hullunmyllyä.
Oon saanut kaksi Astra-rokotusta.
Tänään eka kerran kuljin jonkin aikaa ilman naamaria.
Kun menin kauppaan, niinlaitoin naamarin päälle.
On tottunut siihen.
Ottaa päähän nää jalkapalloilijat.
Itsekästä porukkaa.
Pitäis kieltää jalkapalloilu. Huomaatteko miten paljon tää s... palloilu vie tilaa lehdistössä?
Ihan kuin se olisi tärkeintä maailmassa?
On kyse vain MIESTEN harrastuksesta.
Miesten, joilla ei oo mitää muuta päässä kuin vain tää pallo!
Ovat 5-vuotiaan tasolla vieläkin.
Voisitteko keksiä taktiikkaa, joka saisi pois tään VIHELIÄÄN jutun?
Tarvittaisiin miehiä ylipuhumaan tää.
Löytyykö tältä palstalta?
No- poikkesin aiheesta, sorry.
Mutta risoo todella, että kun täällä muut yrittää että ei altistettaisi muita koronalle, noon nää ITSEKKÄÄT UKOT/MIEHET/JUIPIT vähän välittävät.
Kun saisivat oikein kunnon koronan ja päästäisiin eroon näistä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeastaan jaksa miettiä.
Kaikki on yhtä hullunmyllyä.
Oon saanut kaksi Astra-rokotusta.
Tänään eka kerran kuljin jonkin aikaa ilman naamaria.
Kun menin kauppaan, niinlaitoin naamarin päälle.
On tottunut siihen.
Ottaa päähän nää jalkapalloilijat.
Itsekästä porukkaa.
Pitäis kieltää jalkapalloilu. Huomaatteko miten paljon tää s... palloilu vie tilaa lehdistössä?
Ihan kuin se olisi tärkeintä maailmassa?
On kyse vain MIESTEN harrastuksesta.
Miesten, joilla ei oo mitää muuta päässä kuin vain tää pallo!
Ovat 5-vuotiaan tasolla vieläkin.
Voisitteko keksiä taktiikkaa, joka saisi pois tään VIHELIÄÄN jutun?
Tarvittaisiin miehiä ylipuhumaan tää.
Löytyykö tältä palstalta?
No- poikkesin aiheesta, sorry.
Mutta risoo todella, että kun täällä muut yrittää että ei altistettaisi muita koronalle, noon nää ITSEKKÄÄT UKOT/MIEHET/JUIPIT vähän välittävät.
Kun saisivat oikein kunnon koronan ja päästäisiin eroon näistä!Olet oikeassa, kyllä todella harmittaa, että joku futis laitetaan terveyden edelle. Tällä tyylillä taudista ei päästä koskaan eroon. Tunnollisimmat kärsivät eniten.
Onneksi sain 2. rokotuksen toissapäivänä, eikä mitään oireita ole ilmaantunut.
- Anonyymi
https://www.hd.se/2021-06-30/skanske-reza-dog-efter-andra-coronasprutan--foll-ihop-pa-akuten-efter-forsta ....... Näinkin voi käydä :(
Skånepåg - Anonyymi
NYT TULOO JO LIIKAA RUMIHIA!!!
Jopa roskalehdetkin julkaisivat :
THL: Suomi keskeyttää Astra Zenecan koronarokotteen antamisen ainakin viikoksi
Ensi viikolle sovittua rokotusaikoja saatetaan perua tai siirtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5389058Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616230Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765293Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664769Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004401Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664073SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853972- 941968
- 1061470
- 47999