Persut arvostelee kaikkia muttei osaa tehdä itse mitään

Anonyymi

...asioille. Koko energia menee vain vallanhaluiseen öykkäröimiseen ja riitelemiseen ja muiden mustamaalaamiseen. Kauheasti on epäkohtia Suomessa, joille pitäisi tehdä jotain joille muut yrittää keksiä ratkaisuja ja toimia kriisissä jollain tapaa että kaikki selviäisi. Persut ei keksi muuta kuin vastustaa kaikkea. Kun persulle annetaan mahdollisuus tehdä jotain asioiden eteen niin mitään ei tapahdu. Korkeintaan joku saa turpiinsa ja joku yritetään tappaa.

Persut esim arvostelee koronapolitiikkaa, muttei ole keksinyt yhtään ainutta keinoa tilanteen ratkaisemiseksi. Persut on omasta mielestään päteviä hoitamaan valtakunnanpolitiikkaa, vaikkei kyetä hallitsemaan edes oma elämää tai käyttäytymistä. Ajatellaaan että väkivallalla ja paskanpuhumisella voitetaan jotain kun se on itselle niin normaalia käytöstä.

42

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa harvinaisen naseva ja todenmukainen alkupostaus!

Ja nyt persut, väittäkääpä taas ihan tosissanne, että muka
      alkupostaaja olen minä!

• Anonyymi

Persuhan on kuin politiikan konsultti. Hirveästi on tietävinään ja osaavinaan, mutta kun pitäisi saada jotakin aikaan, niin kädettömyys paljastuu heti.

• Vai että pitäisi hyväksyä huijaussivuston yksityisyydensuojan käytännöt…. Not!

• Anonyymi

Korona tappaa hyysäkkinne ja tulonne loppuvat 🤣

• Anonyymi

Harvinaisen hyvä avaus ja täysin naulankantaan. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasaralla voi koputella onttoja rakenteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SInä se jaksat omia avauksiasi ja viestejä kehua ja kiitellä 😊😄😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SInä se jaksat omia avauksiasi ja viestejä kehua ja kiitellä 😊😄😂

voin todistaa korona tappaa hyysäkkinne oli minun ja joku toinen vastasi harvinaisen hyvä avaus naulan kantaan ei ole minun , kuten ei tämä persut arvostelee kaikkia muttei osaa itse tehdä mitään.

• Anonyymi

Elokuussa puoluekokoukseen vasarat mukaan. Tulispa vähän eloa kännäämisen sijaan.

• Anonyymi

Mieti hitler loi vasemmistoa ärsyttääkseen puna alustaisen lipun .
        Joku vielä luo vasarapuolueen, jonka tunnus on vasara 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti hitler loi vasemmistoa ärsyttääkseen puna alustaisen lipun .
        Joku vielä luo vasarapuolueen, jonka tunnus on vasara 🤣🤣🤣

Vasarapuolue hanke vireille 5000 nimeä riittää, minä voisin allekirjoittaa, koska ei voisi olla hauskempaa puoluetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasarapuolue hanke vireille 5000 nimeä riittää, minä voisin allekirjoittaa, koska ei voisi olla hauskempaa puoluetta.

ja auta armias sitä suvakkien itkua 🤣🤣🤣 vasarapuolue 🤣🤣🤣

• Seinäjoen puoluekokoukseen voi tulla mitä vaan ja mistä vaan, vaikka Jyväskylästä arabin näköisiä huonosti suomea puhuvia entisiä puolueesta poispotkittuja, nykyisä jäseniä ja persupuolueen ympärillä hääriviä äärioikeistolaisia rikollisia- ja puolirikollisia aineksia.

Pekka Katajan yhdessä lausunnossaan hän kertoi arabinnäköisistä suomea murtaen puhuvista.... jyväskyläisistä puoluetovereista.... Yksi umpiääliö persupuolueen johtopikoilta esitti: " Tämä oi EU:n eliitin isku perussuomalaisia kohtaan..."
        Jussi Halla-ahon satumainen tarina on samaa luokkaa, " se on terrorihyökkäys.." jne.
        Kuinka kauan te pölhöpersut, persuidiootit ja "alikoulutetut" höpönassut uskotte näitä persupamppujen ja -pamputtarien valeita?

• Anonyymi

Taas yksi joka yrittää arvioida PS puoluetta. Näitä hölmöläisiä on jokunen joka keskustelussa. PS on järkevien ihmisten ja itsenäisten ihmisten tulevaisuutta. Ei niiden jotka ovat valittamassa ja luulevat arvioivansa toisia. Arvioi itseäsi toope :)
      Ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi

Todistat osaltasi sen väitteen persuista oikeaksi, että persut kestävät kritiikkiä todella heikosti.

• Anonyymi

Harvinaisen hyvä avaus. Tätä kutsutaan populismiksi. Mitään ei saada (eikä koskaan ole saatu) aikaan, pelkkää huutelua. Jos jokin on menossa läpi (kuten vaikka venevero) niin sitten takki kääntyy ihan täysin.

Pelkkää pelleilyä tämä persujen touhu on ollut aina.

• Anonyymi

Vai kutsut sinä banaani elämääsi hallitsevaa persupakkomiellettäsi trollaamisineen (18-22h 365vrk) populismiksi?

• Anonyymi

Perussuomalaiset on populistinen puolue!

Populistiset liikkeet yrittävät haalia kansansuosiota lietsomalla kansankiihkoa ja vihaa,
      joka kohdistuu heidän määrittelemiään eliittejä tai muita ryhmiä kohtaan.

Populismi pohjautuu siis vastustajia kohti hyökkäämiseen ja voimakkaiden tunteiden herättämiseen.

Populistisen retoriikan työkaluna on myös asioiden yliyksinkertaistaminen.
      Todellisuudessa ilmiöt ja asiat ovat usein hyvin monimutkaisia:
      populismi yrittää tarjota helpon, mustavalkoiseen maailmankuvaan perustuvan tien.

Perussuomalaisten ideologia on pelkästään populistinen.

• Anonyymi

Persut ovat politiikan ohimenevä lieveilmiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ovat politiikan ohimenevä lieveilmiö.

Pysyvänä "lieveilmiönä" sinun pakonomainen persupakkomielteesi jonka parissa tulet viettämään tämänkin päivän..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysyvänä "lieveilmiönä" sinun pakonomainen persupakkomielteesi jonka parissa tulet viettämään tämänkin päivän..

En tiedä, keneksi minua kuvittelit, mutta itse näytät olevasi jonkin pakkomielteen riivaama. Suorastaan vainoharhaisella tavalla. Jonkun on täytynyt viedä sinua pidempään jo kuin kuoriämpäriä, mutta ethän sinä sitä kykene myöntämään edes itsellesi.

• Anonyymi

"Persut esim arvostelee koronapolitiikkaa, muttei ole keksinyt yhtään ainutta keinoa tilanteen ratkaisemiseksi".
      Eiole mitään tavallista kummempaa kausinuhaa, miksipersujen pidäisi olla huolissaan siitä.

• Anonyymi

Ja seuraavaksi on pakattuna kirstuun ja makaa pakastimessa odottaen kuoppajaisia.

"Se oli vaan pikku nuha".

• Nuhassa kytketään ihmisiä hengityskoneeseen. Haluatko todella lukita?

• Anonyymi

Borat Mäkynen jyrää.

• Anonyymi

Hyptätkö Veijoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyptätkö Veijoa?

Kohtahan Veijo on persujen riveissä.

• Anonyymi

Näin on persuista ei ole mihinkään ei edes riitakumppaniksi. Aina on vika muissa. Meillä on hyvä hallitus, nuori kaunis visas pääministeri, silti vikoja vaan etsitään.Itse eivät voi tuoda mitään hyviä tekoja esiin.

• Anonyymi

Uutinen eiliseltä:

MTV Uutisten selvitys: Koronapassilla laaja kannatus yli puoluerajojen, vain perussuomalaiset vastustaa.

Olipa yllättävää...

• Anonyymi

Totta, ei yllätä kuinka käytät taas kaiken aikasi persujen vainoamisen parissa. Et sitten ole koskaan miettinyt että hankkisit elämän itsellesi?

• Anonyymi

Voi kun kiva, persut mainittu. Sehän tarkoittaa sitä, ettei sinun persupakkomielteisen tarvitse kaivaa vanhoja uutisia persuista ahdistuksesi helpottamiseksi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, ei yllätä kuinka käytät taas kaiken aikasi persujen vainoamisen parissa. Et sitten ole koskaan miettinyt että hankkisit elämän itsellesi?

Kirjoitin yhden lyhyen kommentin perussuomalaisista, eikä se ollut edes erityisen ilkeä kommentti.

Persu uhriutui. Alkoi valittaa "vainoamisesta" :-D

Ja kuvittelee lisäksi, että olen joku persujen vainoamiselle kokpäiväisesti omistautunut ihminen, jolla ei ole muuta elämää :-D

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1318
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      160
      1260
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      56
      1173
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1125
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1091
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      887
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      873
    8. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      76
      812
    9. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      807
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      795
    Aihe