Tuntuuko viikatteen metallinen terä kurkulla?
Miltä tuntuu tietää että teillä on vain pari vuotta aikaa jäljellä?
Kertokaa, kun vielä voitte.
Älkää turhaan toivoko, että loppu tulisi nopeasti. Tukehdutte omiin eritteisiinne, tosin useimmat tajuttomina, intubaatioputki kurkussa.
Koska jossain vaiheessa tulee se variantti, joka ei teistä säästä ketään.
Rokotevastainen: miltä tuntuu kun viikatemies on koko ajan olan takana
30
99
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hätiä. Viimeisin piikki otettu vuonna -89. Eli mitään kausipiikkejä ei koskaan. Kuumetta oli joskus 90 luvun alussa viimeksi. Ehkä oma immuniteetti on vahva koska olen taksia ajanut yli 10v ja päivittäin köhiviä sairaita kuskannut kelakyyteinä sairaaloihin. Ei tarvitse pelätä mitään. Ei rokotehaittoja eikä koronoita.
- Anonyymi
Niin se on....kunnes tulee se oikea variantti kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Se on täysin luonnollista joskus. Tosin on epäluonnollista jos variantit johtuvat rokotettujen mutaatio varianteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taukki kaikki viruksen muuntuu eikä piikitys koskaan lopu edes normaalia kausiinfluenssaa ei saada kuriin piikeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Se on täysin luonnollista joskus. Tosin on epäluonnollista jos variantit johtuvat rokotettujen mutaatio varianteista.
Mitta ne eivät tapa rokotettua.
- Anonyymi
Variantteja tulee kyllä ja muitakin sairauksia varmasti mutta mistä tiedät kuka niihin tulee kuolemaan?
- Anonyymi
Jos korona vie niin ainakin tiedetään mihin kuolin, jos kuolisin rokotteen takia niin syy voi olla mitä vain.
- Anonyymi
Jaa ei tunnu missään ei maskeja ei rokotuksia ihan normmalia elämää vain.
- Anonyymi
Sama täällä. Koronafobikoille suosittelen jotain buranaa vahvempaa.
- Anonyymi
Loppuvaiheessa (käheällä, tuskin kuuluvalla äänellä): ”Antakaa se rokote, pyydän…”
Lääkäri: ”Liian myöhäistä. Valitan.”- Anonyymi
Sellanen koronaspykoosi sulla tänään.
- Anonyymi
Ei se mitään. Yli 30 vuotta jo olen pärjännyt ilman rokotteita. Nyt olen jo kuudennella kymmenellä. Miksi pitäisi alkaa tässä vaiheessa jotain pelkäämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Yli 30 vuotta jo olen pärjännyt ilman rokotteita. Nyt olen jo kuudennella kymmenellä. Miksi pitäisi alkaa tässä vaiheessa jotain pelkäämään?
Se pelkääminen on muotia nykyään nuorison keskuudessa ne pelkää esim. ilmastoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikisi sitten pelkäät rokotetta? Järkevämpi pelkää tautia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pelkääminen on muotia nykyään nuorison keskuudessa ne pelkää esim. ilmastoa.
Joltain lapselta posahti ilmapallo rikki, niin jo hälytyskeskukseen ihmiset soitteli. Tähän on tultu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän pelkää rokotetta vaikka ei sitä ota pelkäätkö sinä kaikkea mitä et ota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkää tautia. Miksi siis tarvitsisin rokotteen? Ettäkö pelkäisin sekä tautia ja rokotteen seurauksia?
- Anonyymi
Todennäköisempiä tilastollisia kuolemansyitä löytyy roppakaupalla muualta enemmän. Koronapelkopsykoosi ei ole enää vain teoriaa.
- Anonyymi
Hyvä kun rokote sammuttaa pelon ja samalla pelon aiheutramat psyykkiset ongelmat paranee.
- Anonyymi
Ironiaa uskoisin. Toivoisin olevani väärässä rokotteiden haitoista, mutta faktat puhuu puolestaan. Nyt rokotetut raivoavat kaikkia piikille samalle viivalle itsensä kanssa.
- Anonyymi
Viikatenies yhtä paljon satua kun absoluuttinen usko rokotteen kaikkivoipaisuuteen.
- Anonyymi
Nykyajan viikatemiehellä on piikki. 💀💉
- Anonyymi
se on näille uunoille vaan ajankysymys koska napsahtaa, todennäköisyys saada vakava tartunta suojaamattomana kasvaa vauhdilla
- Anonyymi
Diu diuu tilhii.
- Anonyymi
Juu joka päivä 10 kertaistuu todennäköisyys on se hurjaa.
- Anonyymi
Oletko kieltäjä?
Tunnista oireet.
https://tokentube.net/i/3629734126/oletko-sinä-korruption-kieltäjä >>Rokotevastainen: miltä tuntuu kun viikatemies on koko ajan olan takana>>
Tuntuu oikein hyvältä. Viime sunnuntaina ehtoolliskokouksessa Helluntaiseurakunnassa, saa nähdä oliko viimeinen kerta vähään aikaan.- Anonyymi
Monelle tollolle tulee vielä ikävänä yllätyksenä sairaalavuode ja se, että ne "valtamedian valheuutiset" koronasta ja rokotteista olivatkin ihan totta, kun taas rokotevastaisten vouhottajien valheet olivatkin vain trollien valheita. Mutta sairaalavuoteella on jo liian myöhäistä katua tyhmyyttään.
"Miamilaisen sairaalan teho-osaston osastonhoitaja Alix Zacharski kertoo NBC:lle hoitaneensa perjantaina 54-vuotiasta naista, joka kuolinvuoteellaan katui, ettei ollut ottanut rokotetta ajoissa. Viereisellä sängyllä kuoli Zacharskin mukaan 27-vuotias potilas, joka oli viettänyt sairaalassa neljä viikkoa."
"Hoidamme potilaita, jotka eivät olisi sairaalassa, jos he olisivat tehneet oikean valinnan ja ottaneet rokotteen, Dean Watson sanoo ja kertoo suhtautuvansa tilanteeseen sekä surullisin että myös hieman vihaisin mielin."- Anonyymi
Se valtamediasi on menettänyt uskottavuutensa puolueellisuuden, asioiden peittelyn ja trollaamisen vuoksi.
Joten paras suhtautua epäilyksellä kaikkeen, mitä sieltä tuputetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se valtamediasi on menettänyt uskottavuutensa puolueellisuuden, asioiden peittelyn ja trollaamisen vuoksi.
Joten paras suhtautua epäilyksellä kaikkeen, mitä sieltä tuputetaan.Huomioideni mukaan tällä palstalla media on oikeassa vain silloin kun se kertoo rokotettujen massakuolemista, heidän massiivisista sydänkohtauksista ja muista haitoista.
Mikään virallinen tilasto eikä todelliset tapahtumat kuitenkaan tue näitä uutisia, vaan se tuki tulee foliohatun pilossa olevasta korvien väliseltä alueelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684