Viehättävä kassatyttönen pyysi minua riisumaan aurinkolasini.
Kysyin että mikä on heillä promillerajana ja voinko puhaltaa alkometriin?
Totesin myös etten ole tänään ehtinyt vielä juoda yhtään viinaa mutta olin toki vetänyt amfetamiinia ja kokaiinia.
Sain vastaukseksi hiljaisuuden mutta takanani ollutta herrasmiestä kommenttini nauratti aivankin ääneen......
Tulin juuri viinakaupasta.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tilaan viinat netistä puolet halvemmalla
- Anonyymi
Vieläkö viinaksupassa myydään carilloo, on hyvän makuista porttikongissa talvella
- Anonyymi
.. ja miten tämä liittyy mihinkään.. kirjoita vaikka elämänkertaasi moiset jutut.
- Anonyymi
Ihan omasta syystään syrjäytyneen urpon epätoivoista huomionhakua.
- Anonyymi
Laita se korkki kiinni
- Anonyymi
Uskotteko ihan oikeasti tuon juttuja?
- Anonyymi
Jos asiainkulku oli noin mitä kirjoitit niin viehättävä kassaneiti olisi kieltäytynyt myymästä sinulle mitään. Tämän jälkeen olisit tiuskaissut "en oo mitään ottanut, töistä tulen" kun tuolla ei ollut mitään vaikutusta ostostesi evakuontiin niin poistuessasi olisit vielä tokaissut jotta "mä meen sitten toiseen Alkoon, sellaiseen missä saa asiakaspalvelua".
Kokaiini on rikkaiden julkkiksien paskakamaa ja he ostavat kaiken joten sitä ei katumyyntiin jouda grammaakaan.
Amfetamiini on tosimiesten tavaraa jota vedettyään pitää viinanjuojia surkeina reppanoina.
Päivän annos maksaa vain muutaman euron.
Syödä ei tarvitse kuin minimaalisesti ja päivän askareet sujuvat vauhdilla.
Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725