Vuosi 2012

EJS

Ketkä ovat puhuneet vuodesta 2012? Mitä he ovat siitä sanoneet?

28

4007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

      ...on tutkinut auringon sähkömagneettista kenttää ja havainnut siinä tietynlaisia syklejä. Yksi sykli on about vuoden pituinen, ja siitä hän on arvellut länsimaisten astrologisten merkkien syntyneen (kentän säteily vaihtelee vuoden aikana positiivisen ja negatiivisen välillä, jolloin syntyy pos. ja neg. aurinkomerkkien välinen vuorottelu). Toinen sykli on päälle 11 v ja sille hän on löytänyt vastaavuutta kiinalaisesta astrologiasta.

      Mutta on myös pidempi sykli. Kun tämä tulee päätökseen, auringon magneettiset navat vaihtavat paikkaa. On mahdollista että tämä häränpyllyn heitto vaikuttaa myös lähimpiin planeettoihin.

      Mayojen kalenteri alkaa vuoden 3100 tienoilla (en nyt tarkista tarkkaa vuotta), ja tätä nimitetään Venuksen syntymäksi. On mahdollista että tuolloin Venus pyörähti ympäri joko magneettisten napojen tai fyysistenkin napojen suhteen. Joka tapauksessa Venus nykyään pyörii vastakkaiseen suuntaan kuin kaikki muut planeetat.

      2012 tuo em. aikana alkanut kausi päättyy, ja on pelätty että tuolloin auringon sähkömagneettisen kentän muutos vaikuttaisi Maahan asti. Joko magneettiset navat vaihtavat paikkaa - jolloin linnut eivät tiedä minne suunnistaa ja ihmisten koneet sekoilevat(?), tai fyysiset navat vaihtavat paikkaa ja se olisikin sitten kovemman luokan rysäys.

      Ken elää, se näkee.

      Ehkä tuolla on jotain siitä Cotterellista.

      http://www.mauricecotterell.com/

      Ainakin kirjojen nimet.

      Niin, Cotterellhan on sitä mieltä että jo Egyptissä ja keski-Amerikassa tiedettiin kaikenlaista jänskää siitä auringon säteilystä, lähinnä miten se voi vaikuttaa ihmisen hedelmällisyyteen. Lisäksi Cotterell on ollut havaitsevinaan Tutankhamonin ja Pacalin haudoissa viitteitä siitä että nämä tiesivät jotakin olennaista reinkarnaatiosta. Tai ainakin joku tiesi, ja ylöspani hautoihin sen tiedon.

      • ^Vortac^

        Niin, sen verran kyllä sanoisin, että tuo napojen vaihtuminen vaikuttaa HIVENEN vahvemmin kuin vain lintujen suunnistamiseen ja masiinoihin.

        Siis maapallon magneettikenttähän syntyy oikeastaan alunperin siitä kun planeetta alkaa pyörimään ja siten hiukkaset aktivoituvat kieppumaan ja muodostavat lopulta kierteisen ja virtaavan magneettikentän.

        (hm. periaate lienee oikea, mutta saatoin sen selittää kyllä melko sekavasti)

        Joka tapauksessa, tämä kenttä siis oikeastaan ylläpitää elämää ja on täysin välttämätön, jotta planeetta pysyy radallaan jne. Nyt kun tällaiset navat muuttavat paikkaa, niin kaikki virtaukset siirtyvät aivan muualle, ja voi olla että se vaikuttaa jopa koko planeetan kiertorataan - ja lisäksi se tulee VÄÄJÄÄMÄTTÄ aiheuttamaan suurta mullistusta ja tuhoa, siis niin paljon, että täällä tuskin rakennuksen rakennusta säilyy pystyssä sellaisen tapahtuman jälkeen.

        Mulle on vain epäselvää, vaihtavatko navat KESKENÄÄN paikkoja, vai liikkuvatko ne vain JONKIN verran.. olen lukenut, että ydinkokeiden aiheuttama jonkinlainen eetterinen 'kuona' olisi ikäänkuin painolastina navoilla, niin että maapallo olisi kuin punnus, jossa on painot molemmissa päissä, ja siis erittäin herkkä kiepahtamaan..

        Joka tapauksessa, jos / kun tuo tapahtuu, siinä on kyllä leikki kaukana... mutta toivon silti että se tapahtuisi nopeasti, sillä nykyinen systeemi on TÄYSI KATASTROFI ihmiskunnalle! Vain rikkaimmat ja parhaimmissa maissa elävät ihmiset voivat ylipäätään jollain tavalla pärjätä, mutta suurin osa planeetan väestöstä (eläimistä nyt puhumattakaan) kärsivät suunnattomia tuskia nälässä ja kurjuudessa, eikä heitä auteta - tämä on täysin käsittämätöntä!

        Ei liene tarvitse mainita tässä muita lukuisia ja taas lukuisia epäkohtia koko planeetan ihmisen rakentamissa systeemeissä aina maa-rajojen olemassaolosta lähtien..?

        - Vortac


    • einari

      Navat vaihtaa paikkaa ja kyllä siinä menee sekaisin, ei pelkästään eläimet, vaan myös ihmiset. Ihmisen aivoissahan on magneettinen kenttä tai oikeastaan jokaisessa aivosolussa. Sitä en tiedä luiskahtaako koko maankuori magman päällä toisin päin, mutta ainakin magneettiset navat kääntyy. Magneettikentät siis vaikuttavat ihmiseen. Kuuhulluudessahan on kyse tästä, kun kuun magneettikenttä vaikuttaa ihmiseen jolloin ei tule uni silmään. Ja tästä nyt ollaan montaa mieltä, mutta on myös tilastoitu että täydenkuun aikaan suurkaupungeissa tapahtuu enemmän väkivaltarikoksia, raiskauksia, ryöstöjä jne.

      Ja koska suurten mullistusten taustalla on aina syvempi merkitys niin...
      Vuonna 2012 tapahtuu siirtyminen uudelle tietoisuuden tasolle ja värähtelyltään hienojakoisempaan ulottuvuuteen. Kaikkihan siihen eivät ole vielä valmiita, koska nykyinen ulottuvuus sopii oppiensa puolesta heille paremmin.

      • meneillään

        ...koko ajan.

        Tietoisuuden- ja maaplaneetan värähtelytasoa kohotetaan vähitellen - ei äkillisesti.

        Joulukuu vuonna 2012 on ehkä rajapyykki johon mennessä suurimmat muutokset ovat tapahtuneet.

        Esimerkiksi Ufo -alusten maailmanlaajuinen ja massiivinen näyttäytyminen on käsittääkseni jo hyvin lähellä.


      • einari
        meneillään kirjoitti:

        ...koko ajan.

        Tietoisuuden- ja maaplaneetan värähtelytasoa kohotetaan vähitellen - ei äkillisesti.

        Joulukuu vuonna 2012 on ehkä rajapyykki johon mennessä suurimmat muutokset ovat tapahtuneet.

        Esimerkiksi Ufo -alusten maailmanlaajuinen ja massiivinen näyttäytyminen on käsittääkseni jo hyvin lähellä.

        joo.. Koitin vähän tiivistellä. Magneettikentän muutoksella on äkillinen vaikutus ihmisen mieleen ja värähtelyä nostellaan vähitellen.. Lopullinen siirtyminen ajoittuu vuoteen 2012.. Tietysti ennen sitä mullistelee ja on muutakin actionii..


    • lkhkuglbugb

      mikä päivä ja mikä kuukausi???

    • gaborone

      En tiedä ketkä siitä on puhunut, tai ehkäpä tiedän, mutta en osaa nimiä sanoa.. Yleensä ottaen, eiköhän siitä oo puhunu toi-ja-toi-ja-toi-ja-toi-ja-toi-ja-toi...

      Eli 21.12.2012 (mun 22-vuotis synttärit! Jee!) vaihtuu vesimiehen aika. Silloin tulee ainakin jokin korkeampi tietoisuus. Periaatteena on koko maailman veljeys ja tasa-arvo. Kaikkien pitäisi oppia jakamaan ja ajatella että kaikki on yhteistä. Muita ei saisi imitoida, vaan pitää olla oma itsensä. Sitten kai tulee myös Maitreya alas Himalajalta, se maailman uusi Vapahtaja. Se ei kuitenkaan tule perustamaan uutta uskontoa, vaan ainoastaan lisäämään suvaitsevaisuutta kaikkien uskontojen välille (sillä mikään ei ole täysin väärässä tai täysin oikeassa). Se menee Lontooseen. Se tekee maapallolle satoja (en vaan muista montako sataa) jotain ihmeellistä lähdettä mistä tulee *jotain* energioita..

      • anamcara

        ... vastasin muuten siihen sinun viestiisi siellä toisaalla, eremiittiasiaan ja muuhun... kun se on aiempia sivuja, ajattelin tätä kautta siitä mainita, voi muuten jäädä huomaamatta...


      • gaborone
        anamcara kirjoitti:

        ... vastasin muuten siihen sinun viestiisi siellä toisaalla, eremiittiasiaan ja muuhun... kun se on aiempia sivuja, ajattelin tätä kautta siitä mainita, voi muuten jäädä huomaamatta...

        ... etten sittenkään hylännyt sitä uskontoa? Olin tosi tyhmä kun edes ajattelin niin.. Mutta nyt tiedän mistä se johtuu: Mulla oli liian ruskeat vaatteet... (mikä selitys.. *hihittää*) Toi on muuten ihan totta!

        Ja kyllä mä näin sun vastauksesi :) Mulle tulee aina ilmoitus mailiin kun oon saanut jonku vastauksen, joten kyllä mä näen ne kaikki... :)

        Anteeksi että olin niin tyhmä........ Se vika oli minussa, ei uskonnossa..

        Radhe Radhe!


      • Qadesha

        Jos lähdetään ihan siitä että nuo Kalojen ja Vesimiehen etc. ajat juontuvat presessiosta, joka on maapallon akselin taivaalla suorittama pyörähdysliike, ja jaetaan tuollainen "maailmanvuosi" 12:lla, niin yhden kauden pitäisi kestää siinä 2160 v.

        Jos oletetaan että nykyinen Kalojen aika alkoi oletetun Jeesuksen syntyessä ehkäpä 7 eKr (eaa), niin siltikin Kalojen aika ei läheskään lopu vuonna 2012.

        En nyt ole varma onko Vesimiehen tähdistö kookkaampi kuin Kalat, mutta jos se on niin sitten tietysti voi ajatella että aikakausien koot vaihtelevat. Siinä tapauksessa esim. Oinaan aika olisi ollut varsin lyhyt, sillä Oinas on pieni tähdistö.

        Mutta onko tähdistöjen koilla sitten tekemistä noiden oletettujen aikojen kanssa?

        Jollaintapaa kuitenkin uskon "aikojen" vaikuttavan ihmiskuntaan kollektiivisesti, palvottiinhan Egyptissäkin Apis-härkää Härän aikana (noin 4000 - 2000 eaa) ja tod.näk. Intian lehmänpalvonta sai silloin alkunsa.

        Toivoisin kuitenkin että ihmiset eivät olisi aina julistamassa Vesimiehen alkavan silloin ja silloin kuin kulloinenkin muoti sanelee. 2200 kuitenkin ollaan takuulla tuossa ajassa.

        Luulen että moni haluaisi olla todistamassa tärkeänä pitämäänsä vaihdosta, mutta on ns. lopun aikakin aivan mielenkiintoinen. Voimme Kalojen lopussa yrittää tehdä parhaamme että Vesimiehen aika olisi sinä aikana eläville hyödyllistä aikaa. Kalojen aika enimmälti vaikuttaa pettymykseltä... Riippuu toki ehkä mistä vinkkelistä katsoo.


      • gaborone
        Qadesha kirjoitti:

        Jos lähdetään ihan siitä että nuo Kalojen ja Vesimiehen etc. ajat juontuvat presessiosta, joka on maapallon akselin taivaalla suorittama pyörähdysliike, ja jaetaan tuollainen "maailmanvuosi" 12:lla, niin yhden kauden pitäisi kestää siinä 2160 v.

        Jos oletetaan että nykyinen Kalojen aika alkoi oletetun Jeesuksen syntyessä ehkäpä 7 eKr (eaa), niin siltikin Kalojen aika ei läheskään lopu vuonna 2012.

        En nyt ole varma onko Vesimiehen tähdistö kookkaampi kuin Kalat, mutta jos se on niin sitten tietysti voi ajatella että aikakausien koot vaihtelevat. Siinä tapauksessa esim. Oinaan aika olisi ollut varsin lyhyt, sillä Oinas on pieni tähdistö.

        Mutta onko tähdistöjen koilla sitten tekemistä noiden oletettujen aikojen kanssa?

        Jollaintapaa kuitenkin uskon "aikojen" vaikuttavan ihmiskuntaan kollektiivisesti, palvottiinhan Egyptissäkin Apis-härkää Härän aikana (noin 4000 - 2000 eaa) ja tod.näk. Intian lehmänpalvonta sai silloin alkunsa.

        Toivoisin kuitenkin että ihmiset eivät olisi aina julistamassa Vesimiehen alkavan silloin ja silloin kuin kulloinenkin muoti sanelee. 2200 kuitenkin ollaan takuulla tuossa ajassa.

        Luulen että moni haluaisi olla todistamassa tärkeänä pitämäänsä vaihdosta, mutta on ns. lopun aikakin aivan mielenkiintoinen. Voimme Kalojen lopussa yrittää tehdä parhaamme että Vesimiehen aika olisi sinä aikana eläville hyödyllistä aikaa. Kalojen aika enimmälti vaikuttaa pettymykseltä... Riippuu toki ehkä mistä vinkkelistä katsoo.

        Entäpäs miksi sitten jo nyt olisi täällä Äiti Amma, Äiti Meera ja Sai Baba, joiden pitäisi auttaa meitä vesimiehen aikaan siirtymisessä? Ja miksi Oshokin oli täällä? Ja miksi Maitreya on jo Himalajalla? Tuskinpa Maitreya enää eläisi vesimiehen ajan alkaessa jos se alkaisi liian myöhään... Ja kyllä hän tietää, kuten myös muut valaistuneet, niiden ihmetietoisuuden ja muiden juttujen ansiosta..

        Ehkäpä Jeesus tulikin myöhemmin, kuin silloin kun kalojen aika alkoi? Tai sitten jostakin muusta syystä kalojen aika on lyhyempi (eikä välttämättä johdu tähdistön koosta..)....


      • Qadesha
        gaborone kirjoitti:

        Entäpäs miksi sitten jo nyt olisi täällä Äiti Amma, Äiti Meera ja Sai Baba, joiden pitäisi auttaa meitä vesimiehen aikaan siirtymisessä? Ja miksi Oshokin oli täällä? Ja miksi Maitreya on jo Himalajalla? Tuskinpa Maitreya enää eläisi vesimiehen ajan alkaessa jos se alkaisi liian myöhään... Ja kyllä hän tietää, kuten myös muut valaistuneet, niiden ihmetietoisuuden ja muiden juttujen ansiosta..

        Ehkäpä Jeesus tulikin myöhemmin, kuin silloin kun kalojen aika alkoi? Tai sitten jostakin muusta syystä kalojen aika on lyhyempi (eikä välttämättä johdu tähdistön koosta..)....

        Olen lukenut muutamia Oshon kirjoja, enkä havainnut hänen liittyvän mitenkääne erityisesti Vesimiehen aikaan.

        Itse olen sitä mieltä että Muutoksen aika on koska tahansa, koska ihmisen itsensä pitää muuttua ja muuttaa itsensä eikä suinkaan maailmaa. Maailma on meidän kaikkien yhteenlaskettu summa, eikä se siitä miksikään muutu jos emme kaikki työskentele kukin tykönämme itseämme kehittääksemme.

        Siinä Suuressa Työssä siirtymä ajasta aikaan on toisarvoista. Se on vähän kuin kääntäisi lehdestä sivua. Voihan siellä toisella sivulla olla jotain mielenkiintoista, mutta niin saattaa olla silläkin sivulla joka on juuri käsittelyn alla.

        Sai Babasta olen kuullut ikäviä asioita, että hän olisi seksuaalisesti hyväksikäyttänyt hänen ulottuvilleen päätyneitä nuoria poikia. Äiti Amma taas on Intialle tyypillinen "pyhä ihminen" joita on aina ollut, mutta harvemmin toki naispuolisia.

        Maitreyasta en tiedä, liittyneekö jotenkin teosofiaan? Vertailun vuoksi teosofit väittivät Krishnamurtista että tämä on oikein mestarien mestari, mutta K. ei huolinut valmiiksi pedattua puolijumalan asemaa ja tyytyi vain herättelemään ihmisiä funtsailemaan omia fiksaatioitaan.


      • einari
        Qadesha kirjoitti:

        Olen lukenut muutamia Oshon kirjoja, enkä havainnut hänen liittyvän mitenkääne erityisesti Vesimiehen aikaan.

        Itse olen sitä mieltä että Muutoksen aika on koska tahansa, koska ihmisen itsensä pitää muuttua ja muuttaa itsensä eikä suinkaan maailmaa. Maailma on meidän kaikkien yhteenlaskettu summa, eikä se siitä miksikään muutu jos emme kaikki työskentele kukin tykönämme itseämme kehittääksemme.

        Siinä Suuressa Työssä siirtymä ajasta aikaan on toisarvoista. Se on vähän kuin kääntäisi lehdestä sivua. Voihan siellä toisella sivulla olla jotain mielenkiintoista, mutta niin saattaa olla silläkin sivulla joka on juuri käsittelyn alla.

        Sai Babasta olen kuullut ikäviä asioita, että hän olisi seksuaalisesti hyväksikäyttänyt hänen ulottuvilleen päätyneitä nuoria poikia. Äiti Amma taas on Intialle tyypillinen "pyhä ihminen" joita on aina ollut, mutta harvemmin toki naispuolisia.

        Maitreyasta en tiedä, liittyneekö jotenkin teosofiaan? Vertailun vuoksi teosofit väittivät Krishnamurtista että tämä on oikein mestarien mestari, mutta K. ei huolinut valmiiksi pedattua puolijumalan asemaa ja tyytyi vain herättelemään ihmisiä funtsailemaan omia fiksaatioitaan.

        Minä taas olen sitä mieltä että tuo liittyy aurinkokuntamme galaksin kiertämiseen n. 26 000 v. ja siihen miten siellä energiat vaikuttavat meihin. Nyt ollaan siinä kohdassa galaksia että meihin kohdistuu korkeampia värähtelyjä ja alamme lähestymään taas galaksin keskustaa. Siinä matkalla saattaa ulottuvuudet vaihtua..

        Ehkä kaikki onkin laskettua.. Atlantis upposi oikeaan aikaan ja me aloitimme puhtaalta pöydältä, koska tiedettiin etukäteen kauan meiltä menisi aikaa henkiseen kasvuun. Joka tapauksessa jotainhan nyt on tapahtumassa, niin onko sillä nyt oikeastaan niin väliä kutsutaanko sitä vesimieheksi tai miksi tahansa. Magneettikenttä heikkenee ja muut ennusmerkit toteutuu jne.. Tietääkseni nuo ajanjaksot ovat myös eri pituisia joita yhteen kierrokseen sisältyy 8. En tiedä onko ne sitten näitä samoja astrologisia mistä nyt puhutaan.

        Mehän sitäpaitsi muutumme kokoajan. Maailma muuttaa meitä. Henkistä heräämistä tapahtuu kokoajan ja se onkin esim. mullistusten yksi tarkoitus. Tietoisuuden nousu aiheuttaa henkistä heräämistä ja ne jotka eivät siinä pysy mukana eivätkä halua kasvaa jäävät kyydistä pois. Lopussa tahti kiihtyy. Ja tämän sivun lopputekstit alkaa olla tässä.. ainakin maapallolla.


      • Qadesha
        einari kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä että tuo liittyy aurinkokuntamme galaksin kiertämiseen n. 26 000 v. ja siihen miten siellä energiat vaikuttavat meihin. Nyt ollaan siinä kohdassa galaksia että meihin kohdistuu korkeampia värähtelyjä ja alamme lähestymään taas galaksin keskustaa. Siinä matkalla saattaa ulottuvuudet vaihtua..

        Ehkä kaikki onkin laskettua.. Atlantis upposi oikeaan aikaan ja me aloitimme puhtaalta pöydältä, koska tiedettiin etukäteen kauan meiltä menisi aikaa henkiseen kasvuun. Joka tapauksessa jotainhan nyt on tapahtumassa, niin onko sillä nyt oikeastaan niin väliä kutsutaanko sitä vesimieheksi tai miksi tahansa. Magneettikenttä heikkenee ja muut ennusmerkit toteutuu jne.. Tietääkseni nuo ajanjaksot ovat myös eri pituisia joita yhteen kierrokseen sisältyy 8. En tiedä onko ne sitten näitä samoja astrologisia mistä nyt puhutaan.

        Mehän sitäpaitsi muutumme kokoajan. Maailma muuttaa meitä. Henkistä heräämistä tapahtuu kokoajan ja se onkin esim. mullistusten yksi tarkoitus. Tietoisuuden nousu aiheuttaa henkistä heräämistä ja ne jotka eivät siinä pysy mukana eivätkä halua kasvaa jäävät kyydistä pois. Lopussa tahti kiihtyy. Ja tämän sivun lopputekstit alkaa olla tässä.. ainakin maapallolla.

        Olinkin kokonaan unohtanut tämän galaksin kiertolaisuuden...

        Mutta siitä jostain syystä juontui mieleeni että on näkemyksiä että jotain merkittävää tapahtui Leijonan aikana noin 10.500 eaa tienoilla, ja kun Leijonan oppositiomerkki on Vesimies, niin silloin tuo em. aikana alkanut kehitys päättyisi nyt noin 12.000 - 13.000 v myöhemmin (kas - puolet mainitsemastasi 26.000 vuodesta...)

        Em. aikana eli Leijonan aikana alkoi Orion-tähtikuvio liikkua taivaankannella ylöspäin, ja se on jotakuinkin saavuttamassa tai saavuttanut jo lakipisteensä, tämän jälkeen se alkaa vajota. Olisiko sitten niin että Orion, ainoa ihmistä muistuttava tähtikuvio, kuvastaa aikaa jona ihminen kaikessa inhimillisyydessään on vallassa tällä pallolla? "Ihmisen ajan" myötä on aina vain enempi palvottu järkeä ja keskitytty konkreettisiin tieteisiin, vaikkei tietenkään ole rämmitty materialismin suossa aivan koko aikaa (vrt. Egypti, Intia).

        Asiasta enemmän Adrian Gilbert kirjassaan "Signs In The Sky". Siellä on siitäkin miten Jeesuksen elämän (oletetut) vaiheet korreloivat tähtitaivaan silloisten ilmiöiden kanssa (miten planeetat asettuivat toisiinsa nähden yms.) Gilbert lienee ehkä tutumpi jos mainitsee että hän oli yksi "The Orion Mystery" -kirjan kirjoittajista.


      • gaborone
        Qadesha kirjoitti:

        Olen lukenut muutamia Oshon kirjoja, enkä havainnut hänen liittyvän mitenkääne erityisesti Vesimiehen aikaan.

        Itse olen sitä mieltä että Muutoksen aika on koska tahansa, koska ihmisen itsensä pitää muuttua ja muuttaa itsensä eikä suinkaan maailmaa. Maailma on meidän kaikkien yhteenlaskettu summa, eikä se siitä miksikään muutu jos emme kaikki työskentele kukin tykönämme itseämme kehittääksemme.

        Siinä Suuressa Työssä siirtymä ajasta aikaan on toisarvoista. Se on vähän kuin kääntäisi lehdestä sivua. Voihan siellä toisella sivulla olla jotain mielenkiintoista, mutta niin saattaa olla silläkin sivulla joka on juuri käsittelyn alla.

        Sai Babasta olen kuullut ikäviä asioita, että hän olisi seksuaalisesti hyväksikäyttänyt hänen ulottuvilleen päätyneitä nuoria poikia. Äiti Amma taas on Intialle tyypillinen "pyhä ihminen" joita on aina ollut, mutta harvemmin toki naispuolisia.

        Maitreyasta en tiedä, liittyneekö jotenkin teosofiaan? Vertailun vuoksi teosofit väittivät Krishnamurtista että tämä on oikein mestarien mestari, mutta K. ei huolinut valmiiksi pedattua puolijumalan asemaa ja tyytyi vain herättelemään ihmisiä funtsailemaan omia fiksaatioitaan.

        Sai Babako hyväksikäyttäjä? Mä järkytyin...


      • Qadesha
        gaborone kirjoitti:

        Sai Babako hyväksikäyttäjä? Mä järkytyin...

        En muista mistä asiasta luin, mutta laitoin nyt googleen "sai baba abuse" ja sain ainakin tuollaisen linkin:

        http://home.no.net/anir/Sai/enigma/SaiSex.htm

        En tutkinut mitä siellä tarkalleen on, mutta jos sinua kiinnostaa niin ota selvää.


      • Epeli
        einari kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä että tuo liittyy aurinkokuntamme galaksin kiertämiseen n. 26 000 v. ja siihen miten siellä energiat vaikuttavat meihin. Nyt ollaan siinä kohdassa galaksia että meihin kohdistuu korkeampia värähtelyjä ja alamme lähestymään taas galaksin keskustaa. Siinä matkalla saattaa ulottuvuudet vaihtua..

        Ehkä kaikki onkin laskettua.. Atlantis upposi oikeaan aikaan ja me aloitimme puhtaalta pöydältä, koska tiedettiin etukäteen kauan meiltä menisi aikaa henkiseen kasvuun. Joka tapauksessa jotainhan nyt on tapahtumassa, niin onko sillä nyt oikeastaan niin väliä kutsutaanko sitä vesimieheksi tai miksi tahansa. Magneettikenttä heikkenee ja muut ennusmerkit toteutuu jne.. Tietääkseni nuo ajanjaksot ovat myös eri pituisia joita yhteen kierrokseen sisältyy 8. En tiedä onko ne sitten näitä samoja astrologisia mistä nyt puhutaan.

        Mehän sitäpaitsi muutumme kokoajan. Maailma muuttaa meitä. Henkistä heräämistä tapahtuu kokoajan ja se onkin esim. mullistusten yksi tarkoitus. Tietoisuuden nousu aiheuttaa henkistä heräämistä ja ne jotka eivät siinä pysy mukana eivätkä halua kasvaa jäävät kyydistä pois. Lopussa tahti kiihtyy. Ja tämän sivun lopputekstit alkaa olla tässä.. ainakin maapallolla.

        Eikös galaksin kierto kestä lähemmäs 26 miljoonaa vuotta kuin tuhatta? Saatoin kyllä käsittää jotain väärin.


      • einari
        Qadesha kirjoitti:

        Olinkin kokonaan unohtanut tämän galaksin kiertolaisuuden...

        Mutta siitä jostain syystä juontui mieleeni että on näkemyksiä että jotain merkittävää tapahtui Leijonan aikana noin 10.500 eaa tienoilla, ja kun Leijonan oppositiomerkki on Vesimies, niin silloin tuo em. aikana alkanut kehitys päättyisi nyt noin 12.000 - 13.000 v myöhemmin (kas - puolet mainitsemastasi 26.000 vuodesta...)

        Em. aikana eli Leijonan aikana alkoi Orion-tähtikuvio liikkua taivaankannella ylöspäin, ja se on jotakuinkin saavuttamassa tai saavuttanut jo lakipisteensä, tämän jälkeen se alkaa vajota. Olisiko sitten niin että Orion, ainoa ihmistä muistuttava tähtikuvio, kuvastaa aikaa jona ihminen kaikessa inhimillisyydessään on vallassa tällä pallolla? "Ihmisen ajan" myötä on aina vain enempi palvottu järkeä ja keskitytty konkreettisiin tieteisiin, vaikkei tietenkään ole rämmitty materialismin suossa aivan koko aikaa (vrt. Egypti, Intia).

        Asiasta enemmän Adrian Gilbert kirjassaan "Signs In The Sky". Siellä on siitäkin miten Jeesuksen elämän (oletetut) vaiheet korreloivat tähtitaivaan silloisten ilmiöiden kanssa (miten planeetat asettuivat toisiinsa nähden yms.) Gilbert lienee ehkä tutumpi jos mainitsee että hän oli yksi "The Orion Mystery" -kirjan kirjoittajista.

        Uskoakseni orionin energiat liittyvät juuri tähän järki/tunne polariteettien sotaan eli yhdistämiseen. Atlantiksellahan järjen käyttö alkoi mennä liiallisuuksiin ja täydellinen turmio oli lähellä. Eli tuossa yhdistämisessä epäonnistuttiin silloin. Nyt se olisi syytä alkaa onnistumaan.

        Noin 13000 vuotta sitten aloimme loitontua galaksin keskustasta ja tietoisuutemme vajosi yhestä jos toisestakin syystä aika reilusti enemmän kuin normaalisti olisi tapana.

        Luonnollisia teitä pitkin tuo tietoisuuden nousu takaisin sinne missä sen kuuluu olla olisi aika hidasta ja tod. näk. tuhoaisimme itsemme ennen sitä. Tai jos tietoisuutemme ei nousisi kyseessä olevaan ajankohtaan mennessä, tuhoutuisimme. Ja sehän ei ehtisi nousemaan ilman avitusta mikäli se meistä olisi kiinni.


      • einari
        Epeli kirjoitti:

        Eikös galaksin kierto kestä lähemmäs 26 miljoonaa vuotta kuin tuhatta? Saatoin kyllä käsittää jotain väärin.

        En tiedä kauan galaksi kiertää. Vai tarkoitatko nyt aurinkokunnan kiertoa Linnunradassa? Siis vai...


      • Epeli
        einari kirjoitti:

        En tiedä kauan galaksi kiertää. Vai tarkoitatko nyt aurinkokunnan kiertoa Linnunradassa? Siis vai...

        Ööh, tuota käsitin että tarkoitit sitä aikaa joka kuluu kun galaksimme pyörähtää kerran keskipisteensä ympäri.
        Se kestää n. 226 miljoonaa vuotta
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Linnunrata


      • einari
        Epeli kirjoitti:

        Ööh, tuota käsitin että tarkoitit sitä aikaa joka kuluu kun galaksimme pyörähtää kerran keskipisteensä ympäri.
        Se kestää n. 226 miljoonaa vuotta
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Linnunrata

        No joo. Saatoin ehkä ilmaista itseäni huonosti. Täytyy varmaan paljastamisen sijaan alkaa opetella ilmaisemaan itseään paremmin.

        Kerrataan nyt vielä: siis galaksin pyörähdys kestää n. 226 miljoonaa vuotta ja aurinkokunnan pyörähdys galaksissa kestää n. 26000 vuotta. Tässähän pyörähtää kohta pää pyörälle.. ja se sitten vasta kestääkin kauan...


      • antro.
        gaborone kirjoitti:

        Entäpäs miksi sitten jo nyt olisi täällä Äiti Amma, Äiti Meera ja Sai Baba, joiden pitäisi auttaa meitä vesimiehen aikaan siirtymisessä? Ja miksi Oshokin oli täällä? Ja miksi Maitreya on jo Himalajalla? Tuskinpa Maitreya enää eläisi vesimiehen ajan alkaessa jos se alkaisi liian myöhään... Ja kyllä hän tietää, kuten myös muut valaistuneet, niiden ihmetietoisuuden ja muiden juttujen ansiosta..

        Ehkäpä Jeesus tulikin myöhemmin, kuin silloin kun kalojen aika alkoi? Tai sitten jostakin muusta syystä kalojen aika on lyhyempi (eikä välttämättä johdu tähdistön koosta..)....

        Itselleni on kerrottu että maailmassa on kolme valkoista huippumestaria, ja niistä yksi on Dalai Lama. Muista en tiedä ketä he olisivat.

        Mustat maagikot ovat luku sinänsä.


      • Epeli
        einari kirjoitti:

        No joo. Saatoin ehkä ilmaista itseäni huonosti. Täytyy varmaan paljastamisen sijaan alkaa opetella ilmaisemaan itseään paremmin.

        Kerrataan nyt vielä: siis galaksin pyörähdys kestää n. 226 miljoonaa vuotta ja aurinkokunnan pyörähdys galaksissa kestää n. 26000 vuotta. Tässähän pyörähtää kohta pää pyörälle.. ja se sitten vasta kestääkin kauan...

        Nyt menee jo mullakin pää sekasin kun yritän pohtia tätä kaikkea pyörimistä ;)

        Vielä takerrun vähän. Eli tarkoitat tuolla 26000 vuodelle sitä aikaa joka kuluu kun aurinkokunta pyörähtää galaksin keskipisteen ympäri vai itsensä ympäri vai jonkin muun ämpäri? Aurinkokunta on kuitenkin lähempänä galaksin ulkolaitaa kun keskustaa.

        Miten kaiken pitääkin kokoajan pyöriä,
        tietokonetuolikin pyörii argh.. :D


      • Joku vaaan
        Epeli kirjoitti:

        Nyt menee jo mullakin pää sekasin kun yritän pohtia tätä kaikkea pyörimistä ;)

        Vielä takerrun vähän. Eli tarkoitat tuolla 26000 vuodelle sitä aikaa joka kuluu kun aurinkokunta pyörähtää galaksin keskipisteen ympäri vai itsensä ympäri vai jonkin muun ämpäri? Aurinkokunta on kuitenkin lähempänä galaksin ulkolaitaa kun keskustaa.

        Miten kaiken pitääkin kokoajan pyöriä,
        tietokonetuolikin pyörii argh.. :D

        Samaa kiinnostaisi minuakin :-) Mahdollisimman tarkka analyysi tottakai :-)


      • einari
        Epeli kirjoitti:

        Nyt menee jo mullakin pää sekasin kun yritän pohtia tätä kaikkea pyörimistä ;)

        Vielä takerrun vähän. Eli tarkoitat tuolla 26000 vuodelle sitä aikaa joka kuluu kun aurinkokunta pyörähtää galaksin keskipisteen ympäri vai itsensä ympäri vai jonkin muun ämpäri? Aurinkokunta on kuitenkin lähempänä galaksin ulkolaitaa kun keskustaa.

        Miten kaiken pitääkin kokoajan pyöriä,
        tietokonetuolikin pyörii argh.. :D

        Mullakin on pää menny sekaisin jo ajat sitten..

        Tarkoitan 26000 vuodella sitä kun aurinkokunta pyörii galaksissa kiertoradallaan. Yhdessä kohdassa se voi olla olla kiertoratansa lähimmässä kohdassa galaksin keskustaa ja toisessa kohdassa kauimpana.

        Ei kait aurinkokunta varsinaisesti kierrä galaksin keskustaa ympäri tai ehkä aurinkokunnan kiertorata kiertää galaksin keskustaa.

        Jotta nyt voidaan varmistaa sekaisuutesi niin päiväntasauspisteiden prekessiohan kestää tuon saman 26000 vuotta. Tämä siis tarkoittaa maapallon kaltevuuden heilahtelua.


      • No niin
        einari kirjoitti:

        Mullakin on pää menny sekaisin jo ajat sitten..

        Tarkoitan 26000 vuodella sitä kun aurinkokunta pyörii galaksissa kiertoradallaan. Yhdessä kohdassa se voi olla olla kiertoratansa lähimmässä kohdassa galaksin keskustaa ja toisessa kohdassa kauimpana.

        Ei kait aurinkokunta varsinaisesti kierrä galaksin keskustaa ympäri tai ehkä aurinkokunnan kiertorata kiertää galaksin keskustaa.

        Jotta nyt voidaan varmistaa sekaisuutesi niin päiväntasauspisteiden prekessiohan kestää tuon saman 26000 vuotta. Tämä siis tarkoittaa maapallon kaltevuuden heilahtelua.

        No niin nyt selkeni, siis 26000 vuotta on se aika mikä aurinkokunnalla menee kiertää oma ratansa linnunradan sisässä.

        Tjuu, se onkin tarkemmin ajatellen mahdotonta että aurinkokunta kiertäisi galaksin keskipisteen 26000 vuodessa.
        Kun keskipisteeseen on kuitenkin 28000 valovuotta matkaa. (Pitäisi liikkua moninkertaista valonnopeutta)

        Näistä aurinkokunnan radoista galaksin sisällä(siis ei galaksiin pyörimisliikkeeseen liittyvistä) en tiedä yhtään mitään. (onko semmoista kiertoliikettä edes mahdollista tapahtua, tai miksei olisi)

        Onko tähän jotakin saittia, kiinnostaisi tietää millaista rataa aurinkokunta kiertää tuossa 26000 vuodessa?


      • einari
        No niin kirjoitti:

        No niin nyt selkeni, siis 26000 vuotta on se aika mikä aurinkokunnalla menee kiertää oma ratansa linnunradan sisässä.

        Tjuu, se onkin tarkemmin ajatellen mahdotonta että aurinkokunta kiertäisi galaksin keskipisteen 26000 vuodessa.
        Kun keskipisteeseen on kuitenkin 28000 valovuotta matkaa. (Pitäisi liikkua moninkertaista valonnopeutta)

        Näistä aurinkokunnan radoista galaksin sisällä(siis ei galaksiin pyörimisliikkeeseen liittyvistä) en tiedä yhtään mitään. (onko semmoista kiertoliikettä edes mahdollista tapahtua, tai miksei olisi)

        Onko tähän jotakin saittia, kiinnostaisi tietää millaista rataa aurinkokunta kiertää tuossa 26000 vuodessa?

        Mitä nyt itse nettiä selailin niin aurinkokuntamme kiertää Seulasten eli Plejadien tähtiryhmän keskusaurinkoa Alcyonea 26 000 vuodessa. Tämä koko koko tähtiryhmä maapalloineen kiertää galaksin noin 240 milj. vuodessa 220 km/s ja tämä tieto vaihteli parillakymmenellä miljoonalla vuodella riippuen millä sivulla kävi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe