Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
Mies profiloin sinut
113
448
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tarkoittaako täysin hallittava samaa kuin vailla omaa tahtoa?
- Anonyymi00002UUSI
Mielenkiintoinen teoria. Sinä taas haluat, että mies vonkaa ja anelee sinua.
- Anonyymi00003UUSI
Se on yleisinihmillistä naiseutta rakas.
- Anonyymi00004UUSI
Teoriaani sinusta ja noin miehistä yleensä en kokonaisuudessaan julkista tällä foorumilla.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on yleisinihmillistä naiseutta rakas.
Sivusta vastaan, että ei pidä paikkaansa! Sellaisten ei tarvi vongata joita kohtaan tuntee haluja.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta vastaan, että ei pidä paikkaansa! Sellaisten ei tarvi vongata joita kohtaan tuntee haluja.
Kyllä naista tarvitsee vähän vongata. Naisen tarvitsee tuntea olevansa haluttu.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sellaisen miehen, jota nainen ei halua, tarvitsee vongata ja pitkään. Aika on lyhyt, jos nainen haluaa miehen. MUTTA vongata täytyy.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sellaisen miehen, jota nainen ei halua, tarvitsee vongata ja pitkään. Aika on lyhyt, jos nainen haluaa miehen. MUTTA vongata täytyy.
Mutta se vonkaaminen ei auta yhtään, koska jos nainen ei voi sietää miestä, joka häntä yrittää vongata, hän ei koskaan voi saada naista edes ystäväkseen!
- Anonyymi00116UUSI
...ja mies myös antaa jaella persettä miten sattuu, ja jos siitä huomauttaa, niin on mustasukkainen ja haluaa hallita ja kontrolloida.
- Anonyymi00005UUSI
Sinun ongelmasi on kapeakatseisuus. Jos laajennan aluetta vaikka kaikkien maailman minulle mahdollisiin naisiin, niin sinä menet sanomaan heidän kaikkien puolesta: "Olen tällänen vaan pienestä 1000 ihmisen kylästä, et sinä koskaan ketään saa".
- Anonyymi00006UUSI
Kuka väittää, että olen kylästä. 😆 Maalaisnaisiako vain olet katsellut?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuka väittää, että olen kylästä. 😆 Maalaisnaisiako vain olet katsellut?
Tarkoitin "kylällä" vaikka Helsinkiä, joka todellakin on pieni kylä jo eurooppa -mittakaavassa.
- Anonyymi00008UUSI
Voit sinä toki hetkeksi pieneksi jonkun saada, mutta kun he huomaavat nuo sinun käytöspiirteesi, kaikki lähtevät. Vain ne, joilla on ongelmia itsensä kanssa, jäävät - samalla ajatuksella kuin miksi joku jää, vaikka mies lyö. Henkinen väkivalta on speaalialasi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voit sinä toki hetkeksi pieneksi jonkun saada, mutta kun he huomaavat nuo sinun käytöspiirteesi, kaikki lähtevät. Vain ne, joilla on ongelmia itsensä kanssa, jäävät - samalla ajatuksella kuin miksi joku jää, vaikka mies lyö. Henkinen väkivalta on speaalialasi.
No kommentoija ei ole ainakaan väkivaltainen henkisesti enkä fyysisesti, enkä ymmärrä sellaisia miehiä ollenkaan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tarkoitin "kylällä" vaikka Helsinkiä, joka todellakin on pieni kylä jo eurooppa -mittakaavassa.
Oho. Haet siis Kiinaa myöten. Sinullahan on laaja reviiri. Ei kotimaa Suomesta siis löydy. Oi mitä grandiositeettiä, ihan häkellyn.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eurooppa pitäisi muuten kirjoittaa isolla. Kyllä mmaailmanmatkaaja varmasti tietää...
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oho. Haet siis Kiinaa myöten. Sinullahan on laaja reviiri. Ei kotimaa Suomesta siis löydy. Oi mitä grandiositeettiä, ihan häkellyn.
Itse asiassa Kiinasta tulee ihan hitosti tervehdyksiä 😄
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toki. Alastonkuvia tulee varmaan maistiaisia. Sinä tuijotat niin, että silmät pyörii. Muista poistaa välimuisti, ettei porukat näe mitä katselet.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eurooppa pitäisi muuten kirjoittaa isolla. Kyllä mmaailmanmatkaaja varmasti tietää...
Voi kun oikeinkirjoitus ei osannut siihen puuttua. Osaa se yleensä ainakaan väärin kirjoittaa sanoja.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voi kun oikeinkirjoitus ei osannut siihen puuttua. Osaa se yleensä ainakaan väärin kirjoittaa sanoja.
Mmmm aaaaah
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toki. Alastonkuvia tulee varmaan maistiaisia. Sinä tuijotat niin, että silmät pyörii. Muista poistaa välimuisti, ettei porukat näe mitä katselet.
Lähinnä naimisiinmeno -ehdotuksia, puhtaita rakkauden osoituksia ihan vaatteet päällä. Ei kaikki ole hyväksikäyttäviä pashoja tässä maailmassa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lähinnä naimisiinmeno -ehdotuksia, puhtaita rakkauden osoituksia ihan vaatteet päällä. Ei kaikki ole hyväksikäyttäviä pashoja tässä maailmassa.
Kiinalaiset naisetkin kosivat? Seriously? Olet siis kikkimiehiä. Tiesitkö että elävät aikamoisessa valvontayhteiskunnassa siellä? Tottakai haluavat suomipoikaa...
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kiinalaiset naisetkin kosivat? Seriously? Olet siis kikkimiehiä. Tiesitkö että elävät aikamoisessa valvontayhteiskunnassa siellä? Tottakai haluavat suomipoikaa...
No Kiinalaiset ovat vain yksi, lisäksi suurin piirtein kaikki muut maat, joten totta, kyllästyttää.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
No Kiinalaiset ovat vain yksi, lisäksi suurin piirtein kaikki muut maat, joten totta, kyllästyttää.
Olet siis varattu kikkimies. Selkeni. Et ole aloitukseni kohdehenkilö, mutta me naiset emme pidä varatuista kikkisekoilijamiehistä. Katsokaa siskot ukkojenne puhelimet läpi tänä iltana. Se sovellus soveltuu vain vonkaamiseen. Kavereiden kanssa pidetään yhteyttä vaikka snäpissä tai wapissa. Ei ole mitään syytä löytää leikkiä ukkosi puhelimelta. Älkää muuten uskoko, että ne ukot joita tapaatte kikissä, tulevat koskaan poistamaan sovellusta, vaikka feikkaisivat kimpassa oloa teidän kanssanne. Varmin merkki on puhelimen suojelu.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olet siis varattu kikkimies. Selkeni. Et ole aloitukseni kohdehenkilö, mutta me naiset emme pidä varatuista kikkisekoilijamiehistä. Katsokaa siskot ukkojenne puhelimet läpi tänä iltana. Se sovellus soveltuu vain vonkaamiseen. Kavereiden kanssa pidetään yhteyttä vaikka snäpissä tai wapissa. Ei ole mitään syytä löytää leikkiä ukkosi puhelimelta. Älkää muuten uskoko, että ne ukot joita tapaatte kikissä, tulevat koskaan poistamaan sovellusta, vaikka feikkaisivat kimpassa oloa teidän kanssanne. Varmin merkki on puhelimen suojelu.
kikkiä, ei leikkiä, mutta totta ovat leikkijöitä mitä suurimmassa määrin
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oletko koskaan ollut ihailtu. Ajatteletko että juuri minä tungen itseäni kaiken maailman naisten ulottuville. Itse olen pyrkinyt koko ajan lähinnä väistelemään ihmisiä, koska en ole heitä edes pyytänyt lähestymään minua.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikki kilisee tällä miehellä ns worldwide. Kuulkaa naiset, pitäkää varanne. On nääs tämän päivän epidemia avioliitoista kaikkeen mahdolliseen suhde muotoon. Miehet saattaa jutella teille, mutta toinen silmä ja aivot katselee kolmannen maailman alastonkuvia.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kaikki kilisee tällä miehellä ns worldwide. Kuulkaa naiset, pitäkää varanne. On nääs tämän päivän epidemia avioliitoista kaikkeen mahdolliseen suhde muotoon. Miehet saattaa jutella teille, mutta toinen silmä ja aivot katselee kolmannen maailman alastonkuvia.
Kikki kilisee. Tuskin kulkuset kilisee. Ei ole varmaan kovin isot ballsit.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tottakai haluavat EU-kansalaisen kanssa naimisiin. Olen kuullut paljon tarinoita.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Teidän katsontakantanne on vain niin hiivatin kapeakatseinen. Miehillä usein kateellisuus paistaa, naisilla mustasukkaisuus. Jos joku ihminen koetaan mielenkiintoiseksi, hän on sitä varmasti, teistä riippumatta, vaikka kuinka haluaisitte pahaa tahtoa hänelle.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Pieni sielu, pieni mieli. Sen jälkeen sama onko mikään isoa.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Oletko koskaan ollut ihailtu. Ajatteletko että juuri minä tungen itseäni kaiken maailman naisten ulottuville. Itse olen pyrkinyt koko ajan lähinnä väistelemään ihmisiä, koska en ole heitä edes pyytänyt lähestymään minua.
Kyllä olen. Moni mies ei usko, kuka sanoo EI. Kaikenlaista stalkkeria pyörii nurkissa. Vonkaaminennon epämiellyttävää, mutta jos pidän miehestä, suorastaan vaadin vonkausta. Siinä mielessä joku viisastelija ketjun alkupäässä osui oikeaan.
Kyllä minä ajattelen, että juuri sinä, ja monet muut miehet tässä maailmassa, tungette itseänne meidän naisten eteen... Että tässä minä nyt olen. Ota minut. Pliiiiis valitse minut. Pliiiiis pliiis pliiis. Se kikki kertoo kaiken sinunkin motiiveistasi. Miksi ei kumppanisi riitä? Miksi täällä olet unelmoimassa juurikin niistä vihreämmistä niityistä? Vai oletko jäänyt koukkuun tyhjänpäiväiseen, seksuaalisväritteiseen, pikkutuhmaan viestintään mistä legendaarinen Ike aikoinaan tuli tunnetummaksi kuin poliittisista saavutuksistaan? - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Teidän katsontakantanne on vain niin hiivatin kapeakatseinen. Miehillä usein kateellisuus paistaa, naisilla mustasukkaisuus. Jos joku ihminen koetaan mielenkiintoiseksi, hän on sitä varmasti, teistä riippumatta, vaikka kuinka haluaisitte pahaa tahtoa hänelle.
Entäs jos sinulle paljastuisi, että naisesi lajittelee kikissä erittäin erittäin hiostavaa tekstiä miehille ympäri maailman? Ehkäpä hän höystää viestit vielä kuvilla... Sukkanauhaliivit, ehkä korsetti, ehkä ihan alasti...kuka tietää. Tämä ei ole K18 -keskustelu, joten en kirjoita tarkempia aiheita. Miten sitten suu pannaan?
Kateellisuuden mainitsee miehen ongelmaksi ja naiselle mustasukkaisuuden.
Kateellisuus? Te miehet olette siis kateellisia toisillemme? Siksi on näitä ns trofee vaimoja. Että ei niin väliä vaikka vaimo katselisi muita, mutta jos kaverilla on kiinteämpi, antavampi ja tissevämpi, ette vain pääse yli. - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kyllä olen. Moni mies ei usko, kuka sanoo EI. Kaikenlaista stalkkeria pyörii nurkissa. Vonkaaminennon epämiellyttävää, mutta jos pidän miehestä, suorastaan vaadin vonkausta. Siinä mielessä joku viisastelija ketjun alkupäässä osui oikeaan.
Kyllä minä ajattelen, että juuri sinä, ja monet muut miehet tässä maailmassa, tungette itseänne meidän naisten eteen... Että tässä minä nyt olen. Ota minut. Pliiiiis valitse minut. Pliiiiis pliiis pliiis. Se kikki kertoo kaiken sinunkin motiiveistasi. Miksi ei kumppanisi riitä? Miksi täällä olet unelmoimassa juurikin niistä vihreämmistä niityistä? Vai oletko jäänyt koukkuun tyhjänpäiväiseen, seksuaalisväritteiseen, pikkutuhmaan viestintään mistä legendaarinen Ike aikoinaan tuli tunnetummaksi kuin poliittisista saavutuksistaan?Ainakin erehdyt minusta, olen tähän saakka lähinnä väistellyt naisia. Jos naisella ei ole ollut suoraviivaisuutta ilmaista omaa tahtoaan minulle, sille on mahda mitään. Minun ongelma ei ole se, että pitäisi yrittää vongata ketään, vaan lähinnä karsia ne, joita ei ole järkevää vongata. Koska jos ihminen koetaan mielenkiintoiseksi, kaikin maailman ihmiset yrittävät vaikka minkälaisilla motiiveilla sinua lähestyä ja yritä siinä sitten selvittää "aitoa välittämistä".
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Entäs jos sinulle paljastuisi, että naisesi lajittelee kikissä erittäin erittäin hiostavaa tekstiä miehille ympäri maailman? Ehkäpä hän höystää viestit vielä kuvilla... Sukkanauhaliivit, ehkä korsetti, ehkä ihan alasti...kuka tietää. Tämä ei ole K18 -keskustelu, joten en kirjoita tarkempia aiheita. Miten sitten suu pannaan?
Kateellisuuden mainitsee miehen ongelmaksi ja naiselle mustasukkaisuuden.
Kateellisuus? Te miehet olette siis kateellisia toisillemme? Siksi on näitä ns trofee vaimoja. Että ei niin väliä vaikka vaimo katselisi muita, mutta jos kaverilla on kiinteämpi, antavampi ja tissevämpi, ette vain pääse yli.Minä en tuomitse ketään. Jokainen itse päättää mitä tekee elämällään. Minulle tärkeintä ovat inhimilliset arvot. Jos nainen on esim. epärehellinen ja epäluotettava, luonnollisesti hän ei ole sopiva minulle, hyvin yksinkertaista. Tämä palsta on hyvä esimerkki kateellisuudesta. Täällä on yksi tai useampi nuorempi mies, jotka ovat valtavan kateellisia vanhemmalle miehelle ja uskokaa tai älkää, ne jutut kumpuavat oikeasta elämästä. Voi olla sama nainen kyseessä, josta myös nuorempi mies on kiinnostunut. Sensijaan että tämä nuorempi mies yrittäisi tehdä vaikutuksen tähän naiseen, hän valitsee tiekseen haukkua tätä vanhempaa miestä ja ajattelee että hänen nuorempi ikänsä pelastaa hänet jotenkin, vaikka henkilökohtaisesti hänellä olisi vähemmän annettavaa naiselle kuin vanhemmalla miehellä.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ainakin erehdyt minusta, olen tähän saakka lähinnä väistellyt naisia. Jos naisella ei ole ollut suoraviivaisuutta ilmaista omaa tahtoaan minulle, sille on mahda mitään. Minun ongelma ei ole se, että pitäisi yrittää vongata ketään, vaan lähinnä karsia ne, joita ei ole järkevää vongata. Koska jos ihminen koetaan mielenkiintoiseksi, kaikin maailman ihmiset yrittävät vaikka minkälaisilla motiiveilla sinua lähestyä ja yritä siinä sitten selvittää "aitoa välittämistä".
Eli nyt mennään siihen, että mies kuvittelee, että naisella on muut motiivit, kuten raha. Siitäei ole lienee huolta, jos et ajele jollain Maseratilla, asu Ullanlinnassa tai heittele setelitukkoja ilmaan. Jos istut kaiken iltaa kikin ääressä, niin takaan, että sinä olet haluttu passisi tähden. Me suomalaiset ollaan haluttuja maailmalla, mutta ollaanko me haluttuja keskenämme? 🤣 Suomipoika unelmoi kaikista maailman naisista kikissä ja ihmettelee kun suominainen ei ole yhtä avoin ja aneleva. Tarpeet ei kohtaa.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ainakin erehdyt minusta, olen tähän saakka lähinnä väistellyt naisia. Jos naisella ei ole ollut suoraviivaisuutta ilmaista omaa tahtoaan minulle, sille on mahda mitään. Minun ongelma ei ole se, että pitäisi yrittää vongata ketään, vaan lähinnä karsia ne, joita ei ole järkevää vongata. Koska jos ihminen koetaan mielenkiintoiseksi, kaikin maailman ihmiset yrittävät vaikka minkälaisilla motiiveilla sinua lähestyä ja yritä siinä sitten selvittää "aitoa välittämistä".
Voit toki hieman avata meille, että minkä seikan koet tekevän sinusta erittäin mielenkiintoisen naisnäkökulmasta....Opiksi miehille ja meille naisille ihan vinkiksi, että pitääkö katsella muutakin kuin pullottavaa etumusta. 😉 -Tämä ei ole flirtti.- 😏
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Eli nyt mennään siihen, että mies kuvittelee, että naisella on muut motiivit, kuten raha. Siitäei ole lienee huolta, jos et ajele jollain Maseratilla, asu Ullanlinnassa tai heittele setelitukkoja ilmaan. Jos istut kaiken iltaa kikin ääressä, niin takaan, että sinä olet haluttu passisi tähden. Me suomalaiset ollaan haluttuja maailmalla, mutta ollaanko me haluttuja keskenämme? 🤣 Suomipoika unelmoi kaikista maailman naisista kikissä ja ihmettelee kun suominainen ei ole yhtä avoin ja aneleva. Tarpeet ei kohtaa.
Naura ihan vapaasti, en tiedä edes mikä kiki on, lähinnä tulee kikkeli mieleen, joten meidän jutut eivät taida kohdata ja suomalaiset eivät todellakaan ole haluttuja maailmalla. Jos suomalainen julkkis mies menee vaikka ulkomaille, tuskin saa edes katsettakaan aikaiseksi, ei yksinkertaisesti ole kiinnostava, siksi meilllä suomalaisilla ei ole ollut supertähtiä niin kuin esim. Ruotsilla on. Tottakai on jotain pienimuotoista fanikulttuuria, mutta niin pienimuotoista, ettei mitenkään yleisesti maailmalla noteerattavaa.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Minä en tuomitse ketään. Jokainen itse päättää mitä tekee elämällään. Minulle tärkeintä ovat inhimilliset arvot. Jos nainen on esim. epärehellinen ja epäluotettava, luonnollisesti hän ei ole sopiva minulle, hyvin yksinkertaista. Tämä palsta on hyvä esimerkki kateellisuudesta. Täällä on yksi tai useampi nuorempi mies, jotka ovat valtavan kateellisia vanhemmalle miehelle ja uskokaa tai älkää, ne jutut kumpuavat oikeasta elämästä. Voi olla sama nainen kyseessä, josta myös nuorempi mies on kiinnostunut. Sensijaan että tämä nuorempi mies yrittäisi tehdä vaikutuksen tähän naiseen, hän valitsee tiekseen haukkua tätä vanhempaa miestä ja ajattelee että hänen nuorempi ikänsä pelastaa hänet jotenkin, vaikka henkilökohtaisesti hänellä olisi vähemmän annettavaa naiselle kuin vanhemmalla miehellä.
Eli käyn siis keskustelua kolmidraamaan kuuluvan miehen kanssa. Täällä on aina se nainen, joka on ahdistunut siitä, että nuorempi, hänen lapsensa ikäinen, mies on kiinnostunut. Onko teillä kukkotappelu naarasta? Onko naaras sinun omasi vai ovatko kaipauksesi kohteet historiaa?
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen ymmärtänyt jo vuosia sitten, että tietyn paljon nuoremman käytöspiirteet ovat todella huonot ja siksi en koskaan sanonut hänelle mitään. En voi sietää ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin pikkulapset!
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Eli käyn siis keskustelua kolmidraamaan kuuluvan miehen kanssa. Täällä on aina se nainen, joka on ahdistunut siitä, että nuorempi, hänen lapsensa ikäinen, mies on kiinnostunut. Onko teillä kukkotappelu naarasta? Onko naaras sinun omasi vai ovatko kaipauksesi kohteet historiaa?
Minulla ei ole mitään kiinnostusta kukkotapella minkään ikäisen miehen kanssa. Minulle hän mies ei yksinkertaisesti ole olemassa, onpa kuka tahansa. Jos olen kiinnostunut naisesta, olen kiinnostunut ja vain hänestä ja miehet eivät siinä kiinnosta tippaakaan ja kaiken pitää tapahtua vapaaehtoisesti naisen taholta. Jos nuorempi mies tulee iholle, hän saa kyytiä, siinäpä olennainen pähkinänkuoressa.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kannattaisi varmaan muuttaa johonkin toiseen maahan, koska monet kyllä tietävät sen miten raskas ihminen sinä olet luonteeltasi! Ja siksi naiset pysyvät kaukana sinusta!
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Naura ihan vapaasti, en tiedä edes mikä kiki on, lähinnä tulee kikkeli mieleen, joten meidän jutut eivät taida kohdata ja suomalaiset eivät todellakaan ole haluttuja maailmalla. Jos suomalainen julkkis mies menee vaikka ulkomaille, tuskin saa edes katsettakaan aikaiseksi, ei yksinkertaisesti ole kiinnostava, siksi meilllä suomalaisilla ei ole ollut supertähtiä niin kuin esim. Ruotsilla on. Tottakai on jotain pienimuotoista fanikulttuuria, mutta niin pienimuotoista, ettei mitenkään yleisesti maailmalla noteerattavaa.
Annat siis ymmärtää, että olet jonkintasoinen julkkis. Joku kirjoitti eilen Megahih. Se lienee paikallaan nyt.
Sitä tarkoitin, että suomipojilla ja suomimimmeillä ei jokseenkaan kemiat kohtaa...syntyvyys laskee.
Olisiko nuo sovellukset yksi syy. Miehet mikropettävät joka päivä ja salailevat puhelimiaan. Etsintää ei päätetä, kun löytyy yksi hyvä, vaan aina voi löytyä parempi. Etkös sinäkin ole liikkeellä tuolla mentaliteetilla, jos kerran sinulla on kumppani, mutta kaipailee jotain vanhoja kohtaamisia? - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Muuten jos et tunne kik-sovellusta, niin missä ihmeessä saat lähestymistä ulkomaalaisnaisilta. Tämä kaataa väitteesi, että et tee mitään sen eteen, että sinua lähestyttäisiin. Jossain sinun täytyy itseäsi tyrkyttää, että Kiinan muureillakin nimesi on ajankohtainen.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei kiitos, en tule menemään naimisiin enää koskaan! Olen kerran ollut naimisissa kauan ja se riittää minulle!
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kannattaisi varmaan muuttaa johonkin toiseen maahan, koska monet kyllä tietävät sen miten raskas ihminen sinä olet luonteeltasi! Ja siksi naiset pysyvät kaukana sinusta!
Hmmmmm Tämän kirjoitti nainen, sori vaan
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kyllä kiitos, aion asua monessa maassa ja nauttia elämästäni.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minä en pidä minkään ikäisistä miehistä, joten en koskaan halua edes tutustua yhyeenkään mieheen! En edes ystävänä!! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Muuten jos et tunne kik-sovellusta, niin missä ihmeessä saat lähestymistä ulkomaalaisnaisilta. Tämä kaataa väitteesi, että et tee mitään sen eteen, että sinua lähestyttäisiin. Jossain sinun täytyy itseäsi tyrkyttää, että Kiinan muureillakin nimesi on ajankohtainen.
Ai jaa, eikös somessa ole muutama miljardi ihmistä.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
kikkiä, ei leikkiä, mutta totta ovat leikkijöitä mitä suurimmassa määrin
Se on ollut tiedossa jo useamman vuoden ajan! Ei koskaan ollut mitään kiinnostusta ruveta kotiapulaiseksi minkään ikäiselle miehelle!
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Olette pitäneet minua tyhmänä, tuon kaiken olen tiennyt aina! Ja siksi ihmettelin, miksi elämääni tyrkytetään oman lapseni ikäistä henkilöä!
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ai jaa, eikös somessa ole muutama miljardi ihmistä.
Ai niin, nyt tajusin TikTok. Valitettavasti en voi sitä oikein avata kuin aamuisin, aina joudun johonkin "suoraan lähetykseen" 😄
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei ole ollut mitään väliä minkä kokoiset ballsit hänellä on koska päätin jo 13 vuotta sitten, etten enää koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Hmmmmm Tämän kirjoitti nainen, sori vaan
Niin, olen aina miettinyt miksi olen ollut juuri Suomessa vähiten suosittu naisten keskuudessa kun yleensä se on aivan toisin päin suomalaisten miesten kohdalla.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Se on ollut tiedossa jo useamman vuoden ajan! Ei koskaan ollut mitään kiinnostusta ruveta kotiapulaiseksi minkään ikäiselle miehelle!
Tänne saapui nyt TOINEN NAINEN to Spice up The World
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Naurattaa, miksi ihmeessä minä olisin mustasukkainen miehestä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä koskaan!! Ällöttää koko ihminen! Stalkkerista tulee todella ruma, kun hän stalkkaa!
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kyllä minä ajattelen, että juuri sinä, ja monet muut miehet tässä maailmassa, tungette itseänne meidän naisten eteen... Että tässä minä nyt olen. Ota minut. Pliiiiis valitse minut. Pliiiiis pliiis pliiis. Se kikki kertoo kaiken sinunkin motiiveistasi. Miksi ei kumppanisi riitä? Miksi täällä olet unelmoimassa juurikin niistä vihreämmistä niityistä? Vai oletko jäänyt koukkuun tyhjänpäiväiseen, seksuaalisväritteiseen, pikkutuhmaan viestintään mistä legendaarinen Ike aikoinaan tuli tunnetummaksi kuin poliittisista saavutuksistaan?En ole koskaan eroni jälkeen halunnut uutta miestä ja juuri siksi välttelin stalkkaajan lähestymisiä siirtymällä kadun toiselle puolelle! On turha kuvitella, että minä ns. lankeaisin komeaan naamaan, sellainen en ole ollenkaan! Ja se on täysin varmaa ettei eläämäni tule enää koskaan yhtäkään meistä!
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Suominaiset ovat vahvoja ja itsenäisiä! Js kun on yhden parisuhteen kokenut, ei ole mitään tarvetta löytää uutta miestä rauhallista elämää häiritsemään!
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Voit toki hieman avata meille, että minkä seikan koet tekevän sinusta erittäin mielenkiintoisen naisnäkökulmasta....Opiksi miehille ja meille naisille ihan vinkiksi, että pitääkö katsella muutakin kuin pullottavaa etumusta. 😉 -Tämä ei ole flirtti.- 😏
Minua ei kiinnosta ollenkaan se, pullottaako miehen etumus vai ei, koska loperin seksin harrastamisen jo yli kymmenen vuotta sitten! Enkä tarvitse miestä mihinkään!
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tänne saapui nyt TOINEN NAINEN to Spice up The World
Kyllä ja hänellä on ehdoton kanta: Hän ei ANNA enää koskaan, joten Toivokin saa nyt vaan mennä hattu kourassa kotiinsa 😄
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Naurattaa, miksi ihmeessä minä olisin mustasukkainen miehestä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä koskaan!! Ällöttää koko ihminen! Stalkkerista tulee todella ruma, kun hän stalkkaa!
Nyt olen nolona nurkassa, ehken ole tarkoittamasi mies sittenkään!
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
En ole koskaan eroni jälkeen halunnut uutta miestä ja juuri siksi välttelin stalkkaajan lähestymisiä siirtymällä kadun toiselle puolelle! On turha kuvitella, että minä ns. lankeaisin komeaan naamaan, sellainen en ole ollenkaan! Ja se on täysin varmaa ettei eläämäni tule enää koskaan yhtäkään meistä!
En ihmettelisi vaikka syyttäisit turhaan miestä stalkkaamisesta, jotenkin jutuista paistaa liiallinen dramatiikka.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Minua ei kiinnosta ollenkaan se, pullottaako miehen etumus vai ei, koska loperin seksin harrastamisen jo yli kymmenen vuotta sitten! Enkä tarvitse miestä mihinkään!
Anteeksi, mutta mitä teet tällä palstalla? Oletko käsittänyt, että tämä on ikävä-palsta. Nyt se stalkkerisi ajattelee, että ikävöit. Jos oikeasti haluat hänestä eroon, etkä vain kuluta aikaasi täällä, niin älä anna sille mitään huomiota. Se kyllästyy ja lopettaa. Pohjimmiltaan haluaa sinulta vain reaktion. Nauraa partoihinsa, että taas se vanhempi nainen ragee.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Olette pitäneet minua tyhmänä, tuon kaiken olen tiennyt aina! Ja siksi ihmettelin, miksi elämääni tyrkytetään oman lapseni ikäistä henkilöä!
Niin, näen mielessäni inhottavan mielikuvan: Mies kuljettaa tytärtään alttarille mennäkseen tyttärensä kanssa naimisiin.
- Anonyymi00012UUSI
Hyvä olo ompi
- Anonyymi00015UUSI
Liittyykö mitenkään keskusteluun. Ei meidän tarvitse tietää mitä teit rasvalla kylppärissä. Jätä ne sinne seinien sisälle ja lukitse ovi, ettei porukat nolaa sinua. On ookoo tutkia omaa seksuaalisuutta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Liittyykö mitenkään keskusteluun. Ei meidän tarvitse tietää mitä teit rasvalla kylppärissä. Jätä ne sinne seinien sisälle ja lukitse ovi, ettei porukat nolaa sinua. On ookoo tutkia omaa seksuaalisuutta.
Sulla se ei mikään muu pyöri korvien välissä kuin kullipillu ja pornolehti
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Unohdit lisätä että *alli
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kullippillupalli
Tämä varmasti poistuu pian. Otetaan popparit esiin 🍿 - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kullippillupalli
Tämä varmasti poistuu pian. Otetaan popparit esiin 🍿Joo ja mennään hiljaan puistoon istumaan vierekkäin käsi kädessä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo ja mennään hiljaan puistoon istumaan vierekkäin käsi kädessä
Lämpenet siis lyhyestä kirjoittelusta. Aloitit nyt jo vonkaamaan. Etkö näe käytössäsi?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lämpenet siis lyhyestä kirjoittelusta. Aloitit nyt jo vonkaamaan. Etkö näe käytössäsi?
Mulla on jo kumppani
- Anonyymi00033UUSI
Itseasiassa kieltäydyn kaikesta gullinlutkutuksesta. En uhraa leukaniveliäni yhdenkään kaksilahkeisen kiiman tähden. Se on tottavie koko mieskunnan menetys. Joss siis lutkuttaisin... Siis joss (kaksi ässää tarkoituksella), niin olisin paras lutkuttaja planeetalla. Mutta en viitsi.
- Anonyymi00034UUSI
Sanoit ettet viitsi vongata kun sulla on tommonen. Ai mikropee?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oon ihan tyytyväinen alueeni nurmen vehreyteen
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mulla on jo kumppani
Makeaa. Varatut pyörii palstalla... Kaipaamassa... Ketä? 😝
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Makeaa. Varatut pyörii palstalla... Kaipaamassa... Ketä? 😝
Vanhoja tuttuja, parempia aikoja, yhteisiä kokemuksia
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mutta onko se nurmi leikattu? Leikkaamattomassa nurmessa viihtyy ötökätkin.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos vaihtelet sitä nurmea holtittomasti, et koskaan tiedä miten myrkylliseen maaperään saatat iskeä....
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tietääkö naisesi? Olisi furious jos saisi vihiä... Kun vinoilin tuossa että porukat näkee sun selaushistorian, niin aika traagista, että joudun muuttamaan sen muotoon, että vaimos näkee.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niin ja keyloggerit on tuttuja meille naisille, jotka epäilemme, että jotain on meneillään. Onko teillä ns shared computer? Nykymiehet on jo niin kieroja, että kun nämä älypuhelimet on henkilökohtaisia, niin eivät paljon tietokoneella istu. Ennen päättäjien kiinniotto kävi kädenkäänteessä. Samalla sai paljon arvokasta tietoa pornografisista mieltymyksistä. Tämä monien tuhansien avioerojen taustalla....
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Niin ja keyloggerit on tuttuja meille naisille, jotka epäilemme, että jotain on meneillään. Onko teillä ns shared computer? Nykymiehet on jo niin kieroja, että kun nämä älypuhelimet on henkilökohtaisia, niin eivät paljon tietokoneella istu. Ennen päättäjien kiinniotto kävi kädenkäänteessä. Samalla sai paljon arvokasta tietoa pornografisista mieltymyksistä. Tämä monien tuhansien avioerojen taustalla....
Pettäjien. Ei päättäjien. Toinenkin virhe ilmenee viestissäni. Tämän päivän suhteissa nainen päättää kaapin paikan, joten on vain reilua kutsua naisia , ei miehiä, päättäjiksi. Tällainen sivuhuomautus.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
On shared computer
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
On shared computer
Voi voi. Naisesi lukee vielä tämän meidän keskustelun. Hmmmmm. Mikä on motiivisi. Sinua taitaa kiihottaa väittely. Myönnätkö, että väittely saa sinut kotimaiseksi?
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Voi voi. Naisesi lukee vielä tämän meidän keskustelun. Hmmmmm. Mikä on motiivisi. Sinua taitaa kiihottaa väittely. Myönnätkö, että väittely saa sinut kotimaiseksi?
Siis kiimaiseksi. Alkaa puhelin markkinoimaan kotimaista kun olette miehet niin thaikkukiimaisia nykyäänkin. Mikä siinä on? Luulisi että tässä talouspoliittisessa tilanteessa trendi olisi ohitettu, sillä sana kiirii.....
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minä en kaipaa vanhoja aikoja ollenkaan! Jo monen vuoden ajan on tapahtunut sellaista, mitä en olisi koskaan halunnut kokea! Jos vielä kerrankin näen stalkkerin niin haukun hänet lyttyyn! Turha luulla, että alkaisin stakkerin kotiapulaiseksi!!
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Pettäjien. Ei päättäjien. Toinenkin virhe ilmenee viestissäni. Tämän päivän suhteissa nainen päättää kaapin paikan, joten on vain reilua kutsua naisia , ei miehiä, päättäjiksi. Tällainen sivuhuomautus.
Minä päätän kaapin paikan vain omassa kodissani! Ei ole minkäänlaista mielenkiintoa asua yhdessä yhdenkään minulle tuntemattoman ihmisen kanssa koskaan!
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Minä päätän kaapin paikan vain omassa kodissani! Ei ole minkäänlaista mielenkiintoa asua yhdessä yhdenkään minulle tuntemattoman ihmisen kanssa koskaan!
Rauhoitu. Taitaa mennä ohi sinun kohdaltasi. Älä täytä kaikkia keskusteluja noilla stalkkerijäkätyksilläsi.
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin olen sen käsittänyt olevan! Mutta onpa miehellä minkä kokoinen tahansa EVVK! Halut loippuneet aikoja sitten, enkä tarvitse yhtäkään miestä edes ystäväksi! Oma tupa oma lupa, en todellakaan halua yhtäkään miestä ihanan rauhallista elämääni pilaamaan koskaan!
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jos olet stalkkeri, niin älä enää ikinä lähesty minua! Jos lähestyt saat minulta henkisesti turpaan kaikkien kuullen!
- Anonyymi00023UUSI
on oikrastikin agentti-tyttöjä kuin james poty... tyttö-agentyterja, aika haudsksasti esitetty elokubissda
- Anonyymi00028UUSI
Sinä olet mielenkiintoinen väärinkirjoittajahahmo. Rsinnyt palstalla melko usein. Mietin, että mikä mahtaa olla motiivisi. Taidamme tuntea IRL.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sinä olet mielenkiintoinen väärinkirjoittajahahmo. Rsinnyt palstalla melko usein. Mietin, että mikä mahtaa olla motiivisi. Taidamme tuntea IRL.
Ajattelen että hän voisi olla tekemisissä huumeiden ja naiskaupan kanssa, koska haluaa auttaa "masentuneita tyttöjä".
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ajattelen että hän voisi olla tekemisissä huumeiden ja naiskaupan kanssa, koska haluaa auttaa "masentuneita tyttöjä".
Kuka haluaa auttaa, niin tuo väärinkirjoittajako?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ajattelen sen olevan hänen päihteen vaikuttamaa, hänen omasta mielestään loogista ajattelua.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ajattelen sen olevan hänen päihteen vaikuttamaa, hänen omasta mielestään loogista ajattelua.
Kommentoin vain noilla sanoilla, koska hän on noin monta kertaa sanonut tällä palstalla noin ja hän on ehdottomasti hyvin helposti tunnistettava tyyppi.
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En halua auttaa yhtäkään masentunutta tyttöä koskaan! Ällöttää pelkkä ajatuskin, että sellaiseen pitäisi ryhtyä! Minulla on jo paljon ikää, enkä enää jaksa ruveta hoitamaan ja auttamaan enää minkään ikäistä ihmistä!
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Se on aivan toisinpäin hän haluaa sellaisen naisen joka laittaa ruokaa hänelle, siivoaa ja pyykkää!
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
En halua auttaa yhtäkään masentunutta tyttöä koskaan! Ällöttää pelkkä ajatuskin, että sellaiseen pitäisi ryhtyä! Minulla on jo paljon ikää, enkä enää jaksa ruveta hoitamaan ja auttamaan enää minkään ikäistä ihmistä!
Toivon että pidät tuon linjan, jotenkin tuntuu että ilman sinuakin pärjätään.
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Toivon että pidät tuon linjan, jotenkin tuntuu että ilman sinuakin pärjätään.
Se on todella hyvä jos noin ajattelet! Stalkkeri pilasi minulta monia hyviä vuosia ja aiheutti pelkoa, stressiä ja ahdistusta!
- Anonyymi00053UUSI
Sitten kun löytyy viimein se täysin hallittava, se ei ole poikkeuksellinen. Tylsä. Pidät itseäsi liian ylivertaisena ja dumppaat.
No, sitten löytyy se täysin poikkeuksellinen, se ei olekaan yhtään hallittavissa. Menee ja tekee just niinku haluaa. Tunnet itsesi täysin mitättömyydeksi tuhkam*naksi. Alat ilkeäksi. Poikeuksellisuus lähtee menemään ja jäät yksin.
Mitä vikaa on ihan tavallisessa tasavertaisessa kumppaninsa. On yhteiset mielenkiinnon kohteet, yhteistä tekemistä ja vaniliaa. Kumpikaan ei kuluta toista elävältä.- Anonyymi00062UUSI
Hyvä pointti. Jotenkin näin se tulee menemään. Tämä mies ei ole tajunnut, että lopulta me kaikki olemme ihmisiä, kukaan ei toistaan kummempi, vaikka olisi mikä koulutus tai lahjakkuus. Kaikilla on myös ongelmat. Osa on omille ongelmille kuitenkin sokeita, ja se voi tulla yllätyksenä. En nyt viitsi maalittaa miehen toiveammattiryhmää, mutta sen tiedän,että heillä on monenlaisia ongelmia, mitä taas ehkä "tavallisemmassa" ammatissa toimivilla naisilla ei ole.
Eikö oikeastaan aloitus liity edes itseeni millään tavalla. Voin sanoa loukkaantuneeni miehelle verisesti koko naiskunnan puolesta.
- Anonyymi00058UUSI
Onko profiloinnit menneet ennenkin aina oikeaan?
- Anonyymi00067UUSI
Kyllä ne valitettavasti on menneet. On kamalaa olla epäilevä persoona, joka yrittää nähdä joka ihmisen esityksen taakse. Sitten kun vielä kouluttautuu alalle. Voi kun löytyisi vielä lapsenmielisiä miehiä, jotka olisi sitä mitä väittäisivät.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kyllä ne valitettavasti on menneet. On kamalaa olla epäilevä persoona, joka yrittää nähdä joka ihmisen esityksen taakse. Sitten kun vielä kouluttautuu alalle. Voi kun löytyisi vielä lapsenmielisiä miehiä, jotka olisi sitä mitä väittäisivät.
Ok. En ole samaa mieltä, että tuo on koko totuus tuosta miehestä, etkä varmaan sinäkään. Nyt täytyy vaan mennä muihin puuhiin. Onhan tässä nyt vähäksi aikaa itsekullekin sulateltavaa.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ok. En ole samaa mieltä, että tuo on koko totuus tuosta miehestä, etkä varmaan sinäkään. Nyt täytyy vaan mennä muihin puuhiin. Onhan tässä nyt vähäksi aikaa itsekullekin sulateltavaa.
Hauskoja kylvöjä.
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Minä en halua enää koskaan yhtään uutta ihmistä elämääni, en minkään ikäistä ja ainoat ihmiset joita haluan auttaa ovat omat lähisukulaiseni! Täysin turha kenenkään luulla että muuttaisin mieltäni! Niin ei tule tapahtumaan koskaan!
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00106 kirjoitti:
Minä en halua enää koskaan yhtään uutta ihmistä elämääni, en minkään ikäistä ja ainoat ihmiset joita haluan auttaa ovat omat lähisukulaiseni! Täysin turha kenenkään luulla että muuttaisin mieltäni! Niin ei tule tapahtumaan koskaan!
Olet tunnistettava kaikenkieltäjä. Tulitat joka ketjun, jossa vähänkään asiallisempaa keskustelua.
- Anonyymi00068UUSI
Luit minun ajatukseni! Noin toimiva ihminen ei ymmärrä vuorovaikutuksesta, eikä ihmisyydestä mitään!
- Anonyymi00092UUSI
Täytyy ap:nkin palata sorvin ääreen, joten mikään mikä tulee 13:33 jälkeen, ei ole minulta.... Mutta jos näet höyhenen putoavan tuulilasille, meidät on kirjoitettu tähtiin. ⭐
- Anonyymi00111UUSI
Tuskin on!! Ja mitä se ylipäätään tarkoittaa..
- Anonyymi00114UUSI
Profiloit narsistin miesten kohdalla osuit oikeaan joutuvat ulkonäöstä tinkimään jos eivät osaa näytellä miten toimii vievät itsetunnon alkaa pikkuhiljaa pienillä viattomilla sivuhuomautuksilla "se oli vitsi" itsetuntoa voi olla jopa mahdotonta saada takaisin esimerkkinä vaikkapa martina sitä en tiedä kuka hänen otsetuntonsa on joskus vienyt vinkkinä loistavat näyttelijän taidot elämään kysymyksenä millainen tuli elämästä
- Anonyymi00115UUSI
oyiyko huomioon myös että hän ei välttämättä ole mies ollenkaan eikä edes tästä maailmastakaan ollrnkaan vaa n joku femoni
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911617
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191482Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721317- 301232
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181050Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46763