911 Iskut pelkkää valhetta

Anonyymi

75

1076

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs ne tuhannet ihmiset jotka näkivät kaiken omin silmin?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan ihme kone on! Kiertää rakennuksen taakse ennenkuin "räjähtää"
        https://www.youtube.com/watch?v=sBciZFE8lAw
        Hollywoodin tehostemiehet(kö) asialla?

Kiertää? Se nyt vain tulee siltä puolelta ja osuu kamerasta katsoen tornin takapuolelle.

• Anonyymi

Muutamat kovaääniset maksetut näyttelijät. Loput on sitten aivopesty muistamaan nuo tornit vaikka niitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Tarpeeksi näytetty televisiossa niin idiootit luulevat että ovat nähneet ne todellisessa maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutamat kovaääniset maksetut näyttelijät. Loput on sitten aivopesty muistamaan nuo tornit vaikka niitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Tarpeeksi näytetty televisiossa niin idiootit luulevat että ovat nähneet ne todellisessa maailmassa.

Näitä torneja ei ole koskaan ollut olemassakaan kyse on muistin manipuloimisesta massiivisessa mittakaavassa:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Memory_implantation

Herätkää!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla jo pahasti päästään sekaisin, että moista uskoisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla jo pahasti päästään sekaisin, että moista uskoisi!

9/11 jutut oli osa testiä missä väelle kerrotaan aivan mielivaltaisia asioita ja saadaan osa ne uskomaan.

Tätä samaa jatkettiin seuraavalla Republikaanikaudella Trumpin toimesta, mutta nupit oli vetäisty jo kaakkoon.

Kun asiat kertoo tarpeeksi vakuuttavasti ja käyttäen kohderyhmään uppoavaa ilmaisua riittävällä toistolla, ja lisätään soppaan vielä karismaattinen henkilö niin kyllähän väki uskoo aivan mitä tahansa. Eikä pelkästään usko, vaan väki myös saadaan tekemään asioita, kuten tammikuun 6. osoittaa.

Orwell tämän jo osasi ennustaa vuosikymmeniä sitten.

Tuo kokeilu ei ole vielä valmis, tulemme näkemään lisää.

• Anonyymi

Mitkä tuhannet ihmiset? Ei dokumenteissa näy kun muutama höpöttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä tuhannet ihmiset? Ei dokumenteissa näy kun muutama höpöttäjä.

NYC on miljoonakaupunki, se tarkoittaa kaupunkia jossa asuu MILJOONIA IHMISIÄ, tornit näkyivät usean kilometrin päästä sekä Manhattanilla, että Brookylnistä, Staten Islandilta että Newarkin puolelta.

Kun ensimmäinen kone kolahti toiseen torniin kääntyi joukot ihmisiä kaikkialla kaupungissa katsomaan sitä savuavaa tornia.

Jokainen heistä näki sen toisen koneen tulon ja osuman.

Varovasti voidaan sanoa että vähintään MILJOONA IHMISTÄ näki paljain silmin toisen koneen ilmassa ja osuvan torniin.

Tunnen näistä useita henkilökohtaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NYC on miljoonakaupunki, se tarkoittaa kaupunkia jossa asuu MILJOONIA IHMISIÄ, tornit näkyivät usean kilometrin päästä sekä Manhattanilla, että Brookylnistä, Staten Islandilta että Newarkin puolelta.

Kun ensimmäinen kone kolahti toiseen torniin kääntyi joukot ihmisiä kaikkialla kaupungissa katsomaan sitä savuavaa tornia.

Jokainen heistä näki sen toisen koneen tulon ja osuman.

Varovasti voidaan sanoa että vähintään MILJOONA IHMISTÄ näki paljain silmin toisen koneen ilmassa ja osuvan torniin.

Tunnen näistä useita henkilökohtaisesti.

Siis näkivät vain toisen koneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis näkivät vain toisen koneen?

Onko se nyt niin että ensimmäistä konetta ei nähty mutta siitä on videokuvaa?

• Anonyymi

Kerro tuo niitten satojen ihmisten omaisille, jotka menettivät läheisensä tuossa iskussa, uskallatko sanoa tuon kellekkään heistä päin naamaa?

• Anonyymi

Koska olen vain yksi ihminen voin sanoa vain yhdelle ihmiselle. Eikös se ole reilua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen vain yksi ihminen voin sanoa vain yhdelle ihmiselle. Eikös se ole reilua?

Tai oikeastaan miksi kertoisin omaisille. Haluaisin kertoa aseteollisuuden johtajalle. Omaiset toimivat vain katsojina ja kokijoina. Olen kuitenkin vain yksi ihminen eikä varmasti niin reilua tilaisuutta voi järjestää että olisi vain minä ja johtaja eikä ketään muuta.

• Anonyymi

Kyseisiä torneja ei ole koskaan ollut olemassa. Ettekö tajua että teille on valehdeltu?

• Anonyymi

Ja sinä olet se valehtelija parhaasta päästä! Oletko ihan oikeasti olemassa, vai oletko joku typerä trolli?

• Anonyymi

Koko USA on hologrammi. Tiedän vain yhden joka väittää asuneensa siellä ja hän on päästään sairaseläkkeellä.

• Anonyymi

Kävin useita kertoja tornien sisällä ja katolla.

Lisäksi tunnen monia muita jotka ovat tehneet saman.

Kyllä, siellä ne olivat.

Sinä et siellä ole käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin useita kertoja tornien sisällä ja katolla.

Lisäksi tunnen monia muita jotka ovat tehneet saman.

Kyllä, siellä ne olivat.

Sinä et siellä ole käynyt.

Muistat että olet käynyt. Sinulle muistosi on täysin todellinen vaikka sitä ei ole koskaan oikeasti tapahtunut. Muistin muokkaaminen on jopa vaarallisen helppoa. Sinun muistiasi on muokattu.

”Sinä et siellä ole käynyt.”

Tässä olet toki oikeassa: no en todellakaan ole käynyt koska kukaan ei ole ko. torneissa käynyt koska niitä ei ole koskaan ollut olemassakaan.

Itse kyllä muistan käyneeni kaupungissa 90-luvulla mutta en muista koko torneja ollenkaan. Kuitenkin alitajuntaani on muokattu ajatus että ne on täytyneet olla siellä. Samoin sinä kuin minä: yhdistelet televisiokuvaa jota meille kaikille on väkisin ja huomaamatta syötetty ja todellisia muistoja keskenään jolloin muistomme sulautuvat yhteen ja muistamme asioita joita emme ole koskaan oikeasti kokeneet todellisessa maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistat että olet käynyt. Sinulle muistosi on täysin todellinen vaikka sitä ei ole koskaan oikeasti tapahtunut. Muistin muokkaaminen on jopa vaarallisen helppoa. Sinun muistiasi on muokattu.

”Sinä et siellä ole käynyt.”

Tässä olet toki oikeassa: no en todellakaan ole käynyt koska kukaan ei ole ko. torneissa käynyt koska niitä ei ole koskaan ollut olemassakaan.

Itse kyllä muistan käyneeni kaupungissa 90-luvulla mutta en muista koko torneja ollenkaan. Kuitenkin alitajuntaani on muokattu ajatus että ne on täytyneet olla siellä. Samoin sinä kuin minä: yhdistelet televisiokuvaa jota meille kaikille on väkisin ja huomaamatta syötetty ja todellisia muistoja keskenään jolloin muistomme sulautuvat yhteen ja muistamme asioita joita emme ole koskaan oikeasti kokeneet todellisessa maailmassa.

Minulla on valokuvia kun kävin siellä sisällä 9 luvulla 🤷‍♂️
        Ei helvetti että olet tyhmä.

• Anonyymi

Se että tänäpäivänä on erlaisia keskustelu ja mieleipide palstoja ja formaatteja on todella hyvä koska selkeästi monet niin monet ei tässä ajassa ja maailmassa elävät voivat kirjoitella eri alustoille näkemyksiään ja uskomuksiaan eri teorioihin tai
      salaliittojaan vaikka korona rokotteeseen liittyen tai ainakin vastustamalla terveimpien ja normaalien ihmisten käsityksiä, oppeja ja elämää ja varsinkin he maalittavat ja nimittävät tai kyseenalaistavat itsenäisten ihmisten järkeviä päätöksiä vaikka heillä usein ja aina on oma agenda vailla mitään järkeä, kuten terve ihminen tietää tutkimukseen ja tieteeseen perustuen paljon enään eikä tarvita uskontojakaan kuten lukutaidottomien ja peloteltujen vainottujen aikaan no ehkä afganistan on mailli kuink ataakse voi jäädä uskomalla pelkkiin satuihin.

• Anonyymi

Mistä terveen ihmisen tunnistaa? Opettaako lapsia tappamaan ja vannottaako valan että maata puolustaessa lupautuu tappamaan? Onko tällainen käytös oikeasti terveen ihmisen merkki?

• Anonyymi

No mitäs psykiatri on mieltä upseereista? Tai siitä kun tuli dokumenttia psykiatreista jotka parantelivat kranaattikammoisia sotilaita jotta saadaan takaisin rintamalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä terveen ihmisen tunnistaa? Opettaako lapsia tappamaan ja vannottaako valan että maata puolustaessa lupautuu tappamaan? Onko tällainen käytös oikeasti terveen ihmisen merkki?

Kuka lapsista on puhunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs psykiatri on mieltä upseereista? Tai siitä kun tuli dokumenttia psykiatreista jotka parantelivat kranaattikammoisia sotilaita jotta saadaan takaisin rintamalle?

Mitä mieltä olet palohälytysjärjestelmistä? Juoksuttavat kokonaisen kerrostalon ihmiset ulos ja palomiehet pillit päällä paikalle, ja useimmiten aivan turhaan tai korkeintaan jollakulla on jäänyt popparit mikroon 2 minuuttia liian pitkään. Todellisen suuronnettomuun riski on tuskin edes joka sadas kerta. Ihan turhaa hössötystä siis varautua sotiin ja tulipaloon?

• Anonyymi

Tittelistä päätellen Marggu on ollut hoidettavana liiallisen virkkariuskon vuoksi. Ettei olisi ihan keke itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdysvallat entinen maailman poliisi on tappanut ja raiskannut viattomia ihmisiä kauan.
        Saiko paha palkkansa?
        Vai osan vain?

• Anonyymi

Puolueellinen Puoskari Lahtinen,miten Trump liittyy mihinkään?
        Hullut koirat Bush nuorempi ja vanhempi ovat syyllisiä WTC tornien tuhoon.
        Myös nykyinen dementiaa sairastava Biden on täysin pihalla.

• Anonyymi

Varmasti palautetta tulee,sillä psykiatrisen hoidon asiantuntijat ovat usein hullumpia,kuin hoidettavansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet palohälytysjärjestelmistä? Juoksuttavat kokonaisen kerrostalon ihmiset ulos ja palomiehet pillit päällä paikalle, ja useimmiten aivan turhaan tai korkeintaan jollakulla on jäänyt popparit mikroon 2 minuuttia liian pitkään. Todellisen suuronnettomuun riski on tuskin edes joka sadas kerta. Ihan turhaa hössötystä siis varautua sotiin ja tulipaloon?

Miksi meidän pitäisi varautua mielen kannalta epäterveellisiin asioihin? Mielenterveydessä ei pitäisi olla kyse valtioiden puolustamisesta. Me olemme kaikki yhdessä tällä planeetalla.

Kansakunnat saadaan sotiin koska kaikissa maissa on täsmälleen samallalailla koulutetut upseerit. Ei tarvita kuin pieni valhe ja kaikki revitään mukaan. Miksi psykiatrit parantelivat kranaattikammoisia sotilaita? Ihan maalaisjärjelläkin pystyy päättelemään ettei varmasti hyväksi ole jos silmille kranaatti räjähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palohälytysjärjestelmät ovat mielestäni hyödyllisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisitko asiantuntija vastauksen? Lopuksihan siinä kävi niin että laittoivat terveet esittämään sairaita ja sitten taas terveiksi. Tiedän 100 % varmuudella että psykiatrit pelailevat aikaa. Ei sillä ole merkitystä tuleeko joku kuntoon. Monet asiat voitaisiin myös ennaltaehkäistä mutta eihän se ole kannattavaa bisnestä.

• Anonyymi

Sinä et mitään selityksiä usko johan olet etukäteen päättänyt ettet pidä avausta etkä muitakaan salaliitto teorioita minkään arvoisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et mitään selityksiä usko johan olet etukäteen päättänyt ettet pidä avausta etkä muitakaan salaliitto teorioita minkään arvoisina.

Laittelen tähän muutamien kommenttien vastineita.

Juttutuulella olen miten töiltäni ehdin ja näen mielekkääksi vastailla samoihin asioihin, joista olen jo kerran kirjoitellut.

Mitä tulee salaliittoteorioihin, niin en miellä niiden olevan reaalimaailmaa, vain teorioita jostain ilman perusteluja ja toteennäyttämisiä. Esimerkiksi melkoisesta ”teoriasta”, on se, että kaksoistorneja ei ole ollut olemassa. Itse tuon väitteen näen trollauksena ja/tai huomattavan huolestuttavana ilmiönä - ei tosin kovinkaan harvinaisena.

Torneista vielä sen verran, että omakohtainen havainnointi tuhosta ei liene illuusio, joten eiköhän sillä ole enemmän merkitystä kuin salaliitoilla?

Jumala ja uskonto ovat aina subjektiivisia asioita. Niiden varjolla on tehty yhtä ja toista pahaa jos hyvääkin. Haittaa ihmiselle on kaikesta mikä vaikeuttaa elämistä tai asettaa luonnottomia rajoja sekä tuhoaa toisia oman ainoan oikean ismin/uskonnon myötä.
        Myytinmurtajien testi, kertoi mitä? Lentokoneen massa on hiukan suurempi ja tuossa tilanteessa on aivan sama hajoaako kone tai ei.

Aiemmin olen useasti todennut, että en lähde väittelykierrokselle, joka ei päädy mihinkään järjelliseen ratkaisuun. Jokainen saa uskoa salaliittoihin aivan vapaasti - kannattaa silti pohtia ovatko salaliitot reaalimaailmaa tai jotain aivan muuta.

Markku Lahtinen
        Psykiatrisen hoidon asiantuntija

• Anonyymi

Eivät ne minusta niin kovaa lentäneet, 650 mailia tunnissa on kuitenkin luokkaa 300 m sekunnissa, melkein äänen nopeudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne minusta niin kovaa lentäneet, 650 mailia tunnissa on kuitenkin luokkaa 300 m sekunnissa, melkein äänen nopeudella.

Ei tässä ole sinun mielipiteestäsi kysymys. Vaan tutkintakomitean mukaan 560 mph oli vauhti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttutuulella olen miten töiltäni ehdin ja näen mielekkääksi vastailla samoihin asioihin, joista olen jo kerran kirjoitellut.

Mitä tulee salaliittoteorioihin, niin en miellä niiden olevan reaalimaailmaa, vain teorioita jostain ilman perusteluja ja toteennäyttämisiä. Esimerkiksi melkoisesta ”teoriasta”, on se, että kaksoistorneja ei ole ollut olemassa. Itse tuon väitteen näen trollauksena ja/tai huomattavan huolestuttavana ilmiönä - ei tosin kovinkaan harvinaisena.

Torneista vielä sen verran, että omakohtainen havainnointi tuhosta ei liene illuusio, joten eiköhän sillä ole enemmän merkitystä kuin salaliitoilla?

Jumala ja uskonto ovat aina subjektiivisia asioita. Niiden varjolla on tehty yhtä ja toista pahaa jos hyvääkin. Haittaa ihmiselle on kaikesta mikä vaikeuttaa elämistä tai asettaa luonnottomia rajoja sekä tuhoaa toisia oman ainoan oikean ismin/uskonnon myötä.
        Myytinmurtajien testi, kertoi mitä? Lentokoneen massa on hiukan suurempi ja tuossa tilanteessa on aivan sama hajoaako kone tai ei.

Aiemmin olen useasti todennut, että en lähde väittelykierrokselle, joka ei päädy mihinkään järjelliseen ratkaisuun. Jokainen saa uskoa salaliittoihin aivan vapaasti - kannattaa silti pohtia ovatko salaliitot reaalimaailmaa tai jotain aivan muuta.

Markku Lahtinen

Myytinmurtajien testi antoi osviittaa siitä vauhdista jolle koneet tutkintakomitean mukaan lensivät eli 560 mph.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lahtinen

Kun sinä nyt kuitenkin olet mielenterveyden asiantuntija niin vastaisitko että mikä idea tuossa siis oli kun psykiatrit hoitivat kranaattikammoisia sotilaita?

• Anonyymi

Kyllä minä voin tähän kommentoida, en vain kaikkia vastakommentteja osannut noukkia! Lisäksi olen työelämässä, joten aika on välillä kortilla.

Miksihän kranaattikammoisia sotilaita yritettiin parantaa? Sen takia, että sotilaita tarvitaan sodassa. Eri asia on se, että oliko asia järkevä ja moraalisesti oikein, onkin pohtimisen arvoista.

Ilmeisemmin viittaat dokumenttiin ensimmäisen maailmansodan aikana traumatisoituneista sotilaista? Mitenkään puolustelematta tapahtunutta, niin maailma oli silloin erilainen kuin myöhemmin. Toisen maailmansodan aikana asiaan kiinnitettiin huomattavasti enemmän huomiota. Esimerkiksi kenraali Patton (USA) välttyi hiuksen hienosti kuolemantuomiolta läpsäistyään sotilasta, joka kärsi sotatraumasta (kranaattikauhusta). Tämän voi jokainen tarkistaa alan kirjallisuudesta (Beevor, Roberts, Hastings, Kershaw).

Tosiasia on, että jokainen väkivallan kokenut/nähnyt tarvitsee jossain vaiheessa psyykkistä apua, oli kyseessä sota tai rauha. Sota- tai sotilaallinen tilanne (YK -joukot tms.) ovat siinä vaikeita, että kyseessä on aina suuri joukko apua tarvitsevia, apua ei saada yleensä nopeasti ja riittävästi, joka lienee ymmärrettävää.

Käytettävät purkumenetelmät ovat defusing ja debriefing, joiden saamisessa on liian usein puutteita. Näistä on omakohtaisia kokemuksia aivan riittävästi saajana ja antavana osapuolena. Defusing tapahtuu työryhmässä mahdollisimman nopeasti tapahtuneen jälkeen ja debriefing noin viikon kuluessa tapahtuneesta. Tästä voi päätellä, että suuren joukon ollessa kyseessä avun järjestäminen on melkoisen haasteellista.

Toivon, ettei tätä kirjoitusta ymmärretä väärin ja ryhdytä vähättelemään psyykkisen avun tarvetta ihmisen koettua väkivaltaa, nähtyään väkivaltaa tai joutunut uhatuksi.

Olen ollut itse työssä erittäin väkivaltaisessa ympäristössä lähes 10 vuotta - väkivallan kohtaaminen sekä uhkaaminen olivat lähes päivittäistä. Omana työkaluna oli ja on vain puhetaito ja oikea kohtaaminen sekä selviytymisenä asioiden käsittely omassa mielessä, työryhmässä ja auttajien kesken.

Sinänsä en oikein oivalla miten tämä aihe liittyy salaliittoteorioihin? Avasin kuitenkin aihetta.

Markku Lahtinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä voin tähän kommentoida, en vain kaikkia vastakommentteja osannut noukkia! Lisäksi olen työelämässä, joten aika on välillä kortilla.

Miksihän kranaattikammoisia sotilaita yritettiin parantaa? Sen takia, että sotilaita tarvitaan sodassa. Eri asia on se, että oliko asia järkevä ja moraalisesti oikein, onkin pohtimisen arvoista.

Ilmeisemmin viittaat dokumenttiin ensimmäisen maailmansodan aikana traumatisoituneista sotilaista? Mitenkään puolustelematta tapahtunutta, niin maailma oli silloin erilainen kuin myöhemmin. Toisen maailmansodan aikana asiaan kiinnitettiin huomattavasti enemmän huomiota. Esimerkiksi kenraali Patton (USA) välttyi hiuksen hienosti kuolemantuomiolta läpsäistyään sotilasta, joka kärsi sotatraumasta (kranaattikauhusta). Tämän voi jokainen tarkistaa alan kirjallisuudesta (Beevor, Roberts, Hastings, Kershaw).

Tosiasia on, että jokainen väkivallan kokenut/nähnyt tarvitsee jossain vaiheessa psyykkistä apua, oli kyseessä sota tai rauha. Sota- tai sotilaallinen tilanne (YK -joukot tms.) ovat siinä vaikeita, että kyseessä on aina suuri joukko apua tarvitsevia, apua ei saada yleensä nopeasti ja riittävästi, joka lienee ymmärrettävää.

Käytettävät purkumenetelmät ovat defusing ja debriefing, joiden saamisessa on liian usein puutteita. Näistä on omakohtaisia kokemuksia aivan riittävästi saajana ja antavana osapuolena. Defusing tapahtuu työryhmässä mahdollisimman nopeasti tapahtuneen jälkeen ja debriefing noin viikon kuluessa tapahtuneesta. Tästä voi päätellä, että suuren joukon ollessa kyseessä avun järjestäminen on melkoisen haasteellista.

Toivon, ettei tätä kirjoitusta ymmärretä väärin ja ryhdytä vähättelemään psyykkisen avun tarvetta ihmisen koettua väkivaltaa, nähtyään väkivaltaa tai joutunut uhatuksi.

Olen ollut itse työssä erittäin väkivaltaisessa ympäristössä lähes 10 vuotta - väkivallan kohtaaminen sekä uhkaaminen olivat lähes päivittäistä. Omana työkaluna oli ja on vain puhetaito ja oikea kohtaaminen sekä selviytymisenä asioiden käsittely omassa mielessä, työryhmässä ja auttajien kesken.

Sinänsä en oikein oivalla miten tämä aihe liittyy salaliittoteorioihin? Avasin kuitenkin aihetta.

Markku Lahtinen

Liittyy se siten että mielenterveyden asiantuntijat eivät voi sanoa esim. upseerille hänen olevan mieleltään sairas kun huutaa naama punaisena taakse poistua tai opettaa miten sinkolla ammutaan ihmisiä sisällä oleva panssarivaunu säpäleiksi. Ei voi sanoa koska meidät kaikki on aivopesty ajattelemaan että tämä on normaalia käytöstä näin kuuluukin toimia jos omaa maata puolustetaan. Aika selkeästi puolueellista mielenterveystyötä. Onhan siinä salaliiton ainekset. Ei teidän kuulu ajatella omaa maatanne vaan mielenterveyttä.

Suurin osa kansalaisista ajattelee vain kuinka saada leipänsä tienattua ovat hyviä ja rauhaa rakastavia ihmisiä. Silti pienellä ryhmällä on valta haalia koko kansa rajalle sotaan muita ihmisiä vastaan. Siihen ei tarvita kuin pieni valhe. Molemmille osapuolille valehdellaan. Kyllähän kyseessä on salaliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lahtinen

No jokatapauksessa ettei kenellekään tule paha mieli niin kukaan meistä ei voi oikeasti täydellä varmuudella tietää mitä kytköksiä tornien ym. tuhoamiseen liittyy. Ainoastaan tekijät tietävät. Eikö se näin ole asiantuntijankin mielestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lahtinen

Minäkin olen ollut työelämässä jo vuosikymmeniä. Yksi sellainen mikä mieltä on aina harmittanut että minä ihan oikeasti fyysisesti aina teen töitä ja sitten joku muu saa palkan ihan vaan heittämällä jonkun lausunnon tai arvauksen joka menee joskus oikein ja joskus väärin. Arvailijat yleensä myös tienaavat enemmän. Olisiko tässä salaliittoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lahtinen

Amerikkalainen meedio höpöttelee että jutteli koneessa kuolleen ihmisen kanssa. Kuollut muunmuassa luetteli terroristien nimet ja istuinpaikat. Eikö se nyt kuitenkin mene niin että jos joku muunmaalainen sanoisi saman mutta luettelisi nimiä jotka puoltavat sitä että ameriikan aseteollisuuteen kytköksissä olevat henkilöt ovat iskujen takana niin kohta höpöteltäisiin asiantuntijalle?

• Anonyymi

"Jotakin salaliittoa uskomaan voidaan valjastaa suuri määrä ihmisiä ohjauttamalla ajatusmalli, kuten Trump teki politiikalla - me vastaan muut eli syntyi tavallaan uskonlahko. Tähän uskovat vieläkin häkellyttävän monet tai ovat uskovinaan, koska häpeävät tunnustaa tulleensa huijatuiksi, oikeastaan marssineet muiden joukossa kalliolta rotkoon.

Tyypillisesti monisalaliittoihin uskovat ovat huomattavan usein psyykkisesti ongelmaisia, josta heitä ei saa stigmatisoida. Väittely on turhaa, perusteluja kannattaa pyytää, mutta siviilielämässä tavatessaan salaliittouskovan, kannattaa muuttaa puheenaihetta tai poistua paikalta".

Kuvailit näppärästi jokaisen maan puolustusvoimat paitsi että sitä pidetään normaalina toimintana. Olen itsekin toki armeijan käynyt mutta jälkeenpäin olen tullut toisiin aatoksiin. Varsinkin kun on seurannut ameriikan touhuja niin kyllä tässä on viety kuin pässiä narussa ja aseteollisuuden rikkaat johtajat kiittävät.

• Anonyymi

"Henkilökohtaisesti työssäni pyydän perusteluja (kuten täälläkin, ei näy), jotka osoittavat jonkin salaliiton olevan olemassa, kuten asiakas esittää. Perusteluja ei käytännössä saa tai ne ovat ns. aivan muulta planeetalta, eivät perustu logiikkaan, matematiikkaan, fysiikkaan - ovat vain väittämiä."

Kannattaa huomioida kuinka verkkoalustoilla voidaan myös täysin mielivaltaisesti poistaa niitä todisteita (matemaatisiakin) tai viestejä jotka mahdollisesti jollain tavoin ilmentävät tietyille tahoille haitalliseksi nähtyä materiaalia.

Kannattaa huomioida kuinka verkkoalustoilla käyttäjä voi myös itse täysin mielivaltaisesti tulkita viestejä ja tehdä omia tulkintoja omaa mieltään tai näkemystään tukevalla tavalla.

Kun aihetta lähestytään tieteellisesti niin kannattaa huomioida että tiedekin perustuu vain tiedettyyn tai tiedossa olemaan aineistoon. Voidaanko olettaa ettei ole olemassa muuta tietoa kuin se joka on ko. yksilön hallussa.

Kun aihetta lähestystään tieteellisti kuten väitettä että "WTC-iskut" olivat inside job niin arvioidaanko vastanäkemyksen rehellisyyttä lainkaan. Tieteen paradoksaalisuus on siinä ettei milloinkaan huomioida riittävästi eri tapaukseen liittyviä muuttujia koska tieteellinen lähestymistapa saattaa olla silkkaa mielivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisitko asiantuntija vastauksen? Lopuksihan siinä kävi niin että laittoivat terveet esittämään sairaita ja sitten taas terveiksi. Tiedän 100 % varmuudella että psykiatrit pelailevat aikaa. Ei sillä ole merkitystä tuleeko joku kuntoon. Monet asiat voitaisiin myös ennaltaehkäistä mutta eihän se ole kannattavaa bisnestä.

Tuolla sun sekoilulla ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa, avaa uusi ketju jos haluat puhua kranaattikammoisista sotilaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ne salaliittoteoriat olekaan minkään arvoisia, jos niissä olisi siteeksikään totta, olisi OIKEA media jo tarttunut niihin, ei sitä kukaan sensuroi, kuten te hörhöt USKOTTE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla sun sekoilulla ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa, avaa uusi ketju jos haluat puhua kranaattikammoisista sotilaista

Liittyy se siten että tänne kommentoi mielenterveyden asiantuntija eikä meillä ole mielenterveyden asiantuntjioita. Jos meillä olisi niin upseereiden mieliä tutkittaisiin suljetulla osastolla. Jos mielenterveyden asiantuntijat ottavat toimeksiannon vastaan sellaisilta henkilöiltä jotka haluavat ihmisen takaisin rintamalle niin jotain on pahasti pielessä.

Kyllä sinä tiedät että minä olen täysin oikeassa.

Mielenterveyden asiantuntijat ovat puolueellisia ja näinhän ei saisi tietenkään olla.

• Anonyymi

Juu meitä on huijattu siellä ne WTC tornit yhä jököttävät paikoillaan New Yorkissa...

• Anonyymi

Ja Osama elelee huippuvuorilla.

• Anonyymi

Aloittaja on täysin aivoton idiootti.
      Olen käynyt New Yorkissa,sekä ennen että jälkeen iskujen ja kyllä se totta on.
      Osama Bin Ladenin purkuryhmä teki todella selvää jälkeä.

• Anonyymi

Osamalla ei ollut mitään tekemistä tornien kanssa. Sai tietää vasta jälkikäteen koko jutusta. Niiden remontti olisi maksanut liian paljon mm. asbestin vuoksi. Omistajat kolminkertaistivat vakuutusarvon vain muutamaa kuukautta aiemmin. Tietyt kerrokset olivat "remontissa" monta kuukautta ja silloin ne panostettiin termiitillä. Esim. se valtava hissikompleksi olisi jäänyt pystyyn, ellei sitä olisi huolella panostettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osamalla ei ollut mitään tekemistä tornien kanssa. Sai tietää vasta jälkikäteen koko jutusta. Niiden remontti olisi maksanut liian paljon mm. asbestin vuoksi. Omistajat kolminkertaistivat vakuutusarvon vain muutamaa kuukautta aiemmin. Tietyt kerrokset olivat "remontissa" monta kuukautta ja silloin ne panostettiin termiitillä. Esim. se valtava hissikompleksi olisi jäänyt pystyyn, ellei sitä olisi huolella panostettu.

Olitko käynyt paikanpäällä katsomassa, vai mistä moinen varma tieto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin Soros ja Clintonit haluavat sinun uskovan.

Ei mennyt rahoitus hukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö te tiedä mitään faktoista? Tietoja kyllä löytyy, mutta turhaa etsiä mistään valtamedian sivuilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö te tiedä mitään faktoista? Tietoja kyllä löytyy, mutta turhaa etsiä mistään valtamedian sivuilta.

Niin, ne tiedot mitä sinä "löydät" (minä löysin ne jo vuosia sitten) on sinne laitettu löydettäviksi, ja taustalla on Soros ja Clintonit rahoineen.

Kyseessä on/oli kampanja saada Republikaaninen puolue näyttämään hirviöltä.

Se onnistui, Obama oli pressana seuraavat 8 vuotta; ja vain toisenlaisella petoksella Rebu palasi takaisin yhdeksi kaudeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hemmetin Soros ja Clintonit, voisitko vähän selittää! Ikinä kuullutkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hemmetin Soros ja Clintonit, voisitko vähän selittää! Ikinä kuullutkaan?

Et sitten ole qanonia tms lukenut?

George Soros on Saatana Kätyri, samoin Bill ja Hillary Clinton.

Rahoittavat Republikaanien vastaista toimintaa.

• Anonyymi

Niin mitenkä sen seikan kanssa että lentokoneella ei voi kaahata 560 mph koska ilma on paljon raskaampaa matalalla? Kone hajoaa noilla nopeuksilla.

• Anonyymi

Matkustajakoneissa nopeus on solmua, ei mailia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solmu tai maili lentäjien mukaan koneella ei pysty lentämään väitettyä nopeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solmu tai maili lentäjien mukaan koneella ei pysty lentämään väitettyä nopeutta.

Mikähän niitten koneitten oikea nopeus oli? Ymmärsin, että koneet olivat jo laskeutumassa ennen kaappausta, eivät siis enää lentäneet matkalentonopeutta?
        En myöskään suostu uskomaan, että kone ei kestä sitä nopeutta minkä se vaakalennossa pystyy saavuttamaan, olipa korkeus mikä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän niitten koneitten oikea nopeus oli? Ymmärsin, että koneet olivat jo laskeutumassa ennen kaappausta, eivät siis enää lentäneet matkalentonopeutta?
        En myöskään suostu uskomaan, että kone ei kestä sitä nopeutta minkä se vaakalennossa pystyy saavuttamaan, olipa korkeus mikä hyvänsä.

Se ei ole uskonasia. Ne eivät todellakaan voi lentää kaasu pohjassa matalalla, koska ne hajoaisivat kappaleiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole uskonasia. Ne eivät todellakaan voi lentää kaasu pohjassa matalalla, koska ne hajoaisivat kappaleiksi.

Se maaefekti tulee vasta lähempänä maata, ei satojen metrien korkeudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkintakomitean mukaan 560 mph. Kone ei kestä eikä sitä varsinkaan pysty ohjailemaan äärirajoilla. Tämä on kylmä fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka väittää, että ne lensivät kaasu pohjassa?
        Tuokin on väärää tietoa, että omilla moottoreillaan vaakalentoa lentävä kone hajoaisi kappaleiksi missään korkeudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solmuvauhdin mukaan vauhti oli vielä hurjempi kilometreihin muunnettuna. Hitaampikin kone liikkui n. 800 km tunnissa vaikka tarkastelisi solmuja tai maileja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin uskot jotain jota et kykene omin voimin todistamaan, siis että koneet hajoaisivat vaakalennossa kappaleiksi missään korkeudessa. Väittävät joidenkin lentäjien noin sanoneen, no tuonkaltaisia väitteitähän ovat nämä salaliittojutut pullollaan, se ei tietysti todista, että ne olisivat totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka väittää, että ne lensivät kaasu pohjassa?
        Tuokin on väärää tietoa, että omilla moottoreillaan vaakalentoa lentävä kone hajoaisi kappaleiksi missään korkeudessa.

Jos sillä oli noin paljon vauhtia, niin paksussa ilmamassassa se kaasukahva oli kokonaan edessä ja se alkaa repiä konetta, mutta voi olla, että se ei ollut kuin hetken täysillä.

• Anonyymi

Kaikki salaliittoteoriat ovat muslimien keksimiä. Ikinä ei ole islaminuskoisia totuuksia kiistetty tai epäilty.

• Anonyymi

Kognitiivinen dissonanssi.

Se on ramifikaatio, joka tekee assosionnista mahdottoman. Huom. Ei haasteellisen, tai epätodennäköisen, vaan oikeasti mahdottoman.

Olipa kerran jaksossa tänään:

Kohtasin etäisenä kokemuksena Lontoossa tällaisen arabimiehen, joka asteli Rollsista takapenkiltä ulos. Mielessäni jahoin tarinaa siitä, että oli varmaa auton varastanut, tai omistajan kaveri jne. En KYENNYT tajuamaan, että kun TVssä olin tiennyt arabeiden olevan, tiettehän, niitä kaapukavereitä jotka ampuu sarjatulta rynkyllä kohti vihollisia huutaen samalla jtk heille merkittävää silmät kiinni euforisesti, voi olla olemassa arabi jolla on uuteen Rollsiin varaa. Häpällistä älyttömyyttä, mutta noin ajattelin silloin 20-vuotiaana.

Tänään, monen monen elämänkokemuksen jälkeen oivallan helposti, että Suomessakin meillä on pilvin pimein kaikkien mahdollisten sektoreiden sijoituskohteita, joilla on esim. öljy tai kansaveroista tullutta varallisuutta joka on välillisesti järjestelty omistajuukiin kohteeseen jos toiseenkin. Yleensä 100 -100 000M kohteita, btw. Tänään tuo kog disso on historiaa arabeiden kontekstissa mulla. Varmasti löytyy monia muita sokeapisteitä, mutta arabit ei oo enää yksi näistä. Miksi noin? Noh, koska oli liian monta faktaa mun realitetteinskeemoi vastaan. Tosiasiat kun vain kaikki epäpoikamaisesti myöntäisimme, niin ois varmasti elämä paljon vaikeampaa.

Koska just kuten jk tällä samaisella palstalla mulle sanoi, tieto todella tuo tuskaa. Ja paljon sitä, tuo merkittävän määrää kärsimystä. Ja kun, sitten näkee teitä täällä jtk juttelette, se, ettei ko. arvosta kukaan tuo niin paljon kipua, että joskus sitä miettii, että tämä elämähän on pahempaa kidutusta ilman fyysistä kidutusta, kun dystopia on käsillä etkä voi IKINÄ mitään oikotoimenpiteitä tehdä, etkä edes rahalla teetätyttää. Kaikki tuon kog disson vuoksi poiiiiijjjjaaaat.

Mä tosin rukoilen Luojaa, kun tosiaan muuta mulla ei vaihtoehtona ole, että Hän säälis tietteks noita vastasyntyneitä ja nappuloita yleensäkin kaikenmaailman roskalta. Kun viimekädessä, ne jaksaa vielä tehdä sen, minkä me aikuisina ehkä olemme jo osittain, asteittain syrjäyttäneet, eli rakastaa.

He on hienoi. Pikkuisina ottavat muutkin syrjimättä muukaan tietteks ja kaikkea. Ei siinä kukaan sosiekostatusta, tai luonnevikaisuutta tuomitse, vaan leikkitraktorin peräkärryssä viedään kaikkia loputtomasti ellei väsy ja nälkää ois.

Ehkä meidänkin pitäs ottaa mallii tuosta. Koska viimekädessä, vaikuttaa siltä, että Taivaan Isä on tukemassa tätä kokemusta nimeltään elämänkaari.

Sen ylä- ja alajuoksut kaikki huomioiden.

...mutta kukaan teistä ei tod. näköisesti usko tuota Jumala kuviota. Siispä kog disso. Mutta jos se tuossa spesifissä yhtedessä paukkuu rikki, niin poiiiijjjaaaattttt tuutte unohtaan KAIKKI salaliitot ja jopa kaikki pelkonnekin. Koska on olemassa jotakin sellaista joka on kirjaimellisesti maksimit, mutta jatkumona - ei suinkaan päämääränä.

On olemassa rumia asioita, kuten nämä maailma ilmiöt, mutta nekin ovat uskoakseni hallinnassa. Monesti paljon oman ymmärryskykyni ylittävällä tavalla, mutta silti niin.

Noidankehä tapahtuu ainoastaan silloin, kun kuvittelemme voivamme kaptivoida sekä sisäistää erityisen syvällisiä elämyksiä ilman merkittää prosessinomaista sisäänajoa jossa mieleen syötetään murusia ennen isoja jälkkäreitä.

Ja sitten kun mieli pursuaa, tietysti toivottavasti sitä ennen, sama juttu sielullisesti.

No joo, mennee yli.

• Anonyymi

Eräältä suomalaiselta sotatoimittajalta kysyttiin aikoinaan että mitä siellä tapahtuu. Vastasi että ei mitään tietoa. Mitään ei näy eikä mitään informaatiota saa. Ainoa tieto on mitä amerikkalaiset antavat korvanappeihin uutislähetyksiin. Siellä sitten toimittajat majailivat teltoissa.

• Anonyymi

3D-hologrammiteknologia on vähintään 100 vuotta edellä siitä, mitä on julkisesti kerrottu. Israelilaiset agentit kokosivat tuohon rakennuksen nurkkaukseen yli viikon ajan räjähteitä ja räjäytykseen liittyvää teknologiaa. Näistä rakentajista on myös valokuvia ja ne on esitetty julkisuudessa. Muistakaa myös, että se koneen moottori, joka lensin pari korttelin päähän rakennuksesta, oli vain sotilaskoneissa käyetettävää mallia. Niitä ei ole koskaan asennettu siviilipuolelle huonon polttoainehyötysuhteen takia. Ja siviilikonehan siihen rakennukseen törmäsi. Vai törmäsikö mikään?
      Kohta saamme lisää oikeita todisteita, mitä oikein tapahtui. Tässä kuitenkin tuon ajan tapahtumia, joista ei meillä päin media kertonut mitään:
      https://t.me/John_F_Kennedy_Jr/945
      Bush Jr. sai jo tuomionsa tapahtuneista ja video sotilasoikeudenkäynnistä julkaistaan, kunhan oikea ajankohta aukeaa.

• Anonyymi

Tässä kuussa on alkanut tulla julki näitä piilossa pidettyjä todistajalausuntoja ja muokkaamattomia videopätkiä Bushien iskusta kaksoistorneihin:
      https://t.me/AmericanExceptionalism/28211
      Nuo pommit kävi asentamassa Moshadin iskuryhmä. Muutenkin kaikenlaista kulisseissa tahtuneita kierouksia tulee esiin. Valtamedia ei vain niistä kerro, vaan ne on etsittävä näistä Jenkkien kasalaistoimittajien kanavilta, jonne hallinnossa olevat virkamiehet ovat niitä vuotaneet.

• Anonyymi

Paljonko Soros maksaa Republikaanien mustamaalaamisesta?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe