Emma Raducanu, kiitos!

Anonyymi

Koronan aikaan tekemiset vähissä Pattayallakin olleet. Penkkiurheilukin on kärsinyt inflaatiota ja sporttipubit olleet kiinni. Kisoja siirrelty ja lykätty kun yleisöttömiä matseja ei kannata järkätä. Tokion kisat toi hieman jo piristystä arkeen ja Kalevan kisat. Nyt pläjäytti 18 vuotias ilopilleri kuitenkin sellaisen pommin jota ei tapahdu kuin kerran 100 vuodessa. Todellinen tuhkimotarina.
Maailmanlistalla 150. sijalla ollut tyttönen voitti Grand Slam turnauksen. 10 peliä eikä hävinnyt yhtäkään erää! Tällaista uskomatonta menestystarinaa ja ilopilleriä väsähtänyt urheilumaailma on kaivannut! Seuraavan pommin tarjoilee Helenius ensi kuun 9. päivä ja sitten on aika todella suurien matsien!
https://www.youtube.com/watch?v=px9oT-dPmNI

SS

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savolaisukko sanois tähän että "Niin se vua juutas putsas pöyvän. Näsäkän näkönen pimu! Eepä tarvihe tuon tytönhupakon ikkää ennee leipee ostaassaa kaihota pussin kylestä alennus lappuva. Pumppu rylykkyvää omia aekojaa ku tuota kahteloo"

• Anonyymi

Katsoin matsin, mahtavaa, todella hienoa, tyttö on varmasti onnellinen, kaunis myös.

S

• Anonyymi

Emma pelaa entisen suomalaisen Amer Sportsin tuotemerkillä Wilson. Amer Sports oli suomalainen menestystarina joka myytiin kiinalaisille usealla miljardilla.
      Cast Away leffan aikoihin Wilson oli vielä suomalainen ja Tom Hanks teki Suomea tutuksi Wilson lentopallon kanssa yksin autiolla saarella.
      Minulla on Wilsonin golfmailat tallessa, rautoja en enää käytä mutta driveria kyllä.

GolfAri

• Anonyymi

Hyvä kauppa mutta sotii vähän sitä työllistämistä ja verojen maksamista suomeen vastaan, jota niin tärkeänä pitää persulaiset kokoomuslaiset.

Nokialandia ... jne.

• Anonyymi

Tennis on kamppailulaji ja kova sellainen. Vaatii vahvaa spiriittiä kaiken muun lisäksi.
      Mahtava suoritus Emmalta ja hänestä kuullaan vielä paljon. Tuli mieleen hauska kamppailutarina Pattayalta aikoinaan 90-luvulla kun Pattaya oli vielä villi ja vapaa. Katseltiin thainyrkkeilymatsia viihteellä jossakin kolmoskadun varressa oli silloin areena sitä varten. Taisi olla kesää ja oli vain vähän porukkaa. Kaveriporukassamme oli yksi heppu jolla oli suuret luulot itsestään. Väheksyi ottelijoita ja meinasi että hän voittaisi ne kaikki vaikka yhtä aikaa. Oli muistaakseni painia harrastanut juniorina.
      Ottelut oli jo lopussa kun kaveri päätti mennä kysymään ottelijoilta voisiko joku otella häntä vastaan. Se ei käynyt. Tarjosi sitten jonkun kelpo summan rahaa että jos vähän kokeillaan vaan. Yksi parikymppinen päätä lyhyempi ottelija tarttui hymyillen tilaisuuteen. Hanskat käteen, sandaalit jalkaan ja kehään.
      Kaveri rynni ja huitoi kamalia heijareita ja yritti ihan tosissaan kaataa pikkumiestä.
      Yksikään lyönti ei tietenkään osunut perille asti. Kaverimme vielä alkoi hermostua ja huudella jotakin pakoon juoksemisesta. Thaikundi napsautti yhden kerran etukädellä kaveriamme otsaan, joka seisoi vähän aikaa takakenossa ja putosi sitten perseelleen ja alkoi riisua hanskoja. Tuli sieltä köysien alta ryömien pois.

Kun talutettiin kaveria hotellihuoneeseen, hänellä oli kaamea hedari ja hoki koko ajan että "näittekste.. se löi mua päähän ihan saatanan kovaa.. vittu ja mä maksoin siitä.."

• Anonyymi

Senseillä on poikamaisia valveunia suurista taisteluvoitoista. Se on ihan terveen merkki. Itseluottamus ei koskaan ole pahasta. Mutta kun mennään teoriasta ja unesta todellisuuteen, niin et pärjäisi kympille millään ilveellä et edes sivupersooniesi kanssa yhdessä. Olen tavannut miehen ja hän kuuluu ikämiehenäkin täysineri sarjaan kuin tuollainen höpöheikki.

Aasian tytöt kohotti taas mainettaan maailman huipulla kun Emma on puoliksi kiinalainen ja vastustajansa Leylah loppuottelussa on puoliksi filippiiniläinen. Kaikkihan me muistamme että Tiger Woods on puoliksi thaimaalainen.

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senseillä on poikamaisia valveunia suurista taisteluvoitoista. Se on ihan terveen merkki. Itseluottamus ei koskaan ole pahasta. Mutta kun mennään teoriasta ja unesta todellisuuteen, niin et pärjäisi kympille millään ilveellä et edes sivupersooniesi kanssa yhdessä. Olen tavannut miehen ja hän kuuluu ikämiehenäkin täysineri sarjaan kuin tuollainen höpöheikki.

Aasian tytöt kohotti taas mainettaan maailman huipulla kun Emma on puoliksi kiinalainen ja vastustajansa Leylah loppuottelussa on puoliksi filippiiniläinen. Kaikkihan me muistamme että Tiger Woods on puoliksi thaimaalainen.

TT

Aasian tytöt, taitaa muuten olla maailman suurin etninen ryhmä, kyllä sinne muutama helmikin joukkoon mahtuu... pattayan poika on laitoskamaa.

• Anonyymi kirjoitti:

TT

Kerro rakkaallesi ... TÄYSNERILLE .... että todellisuuteen pääsee menemällä altaan taakse ja RÄPS.

• Anonyymi

Oli hieno voitto, ja nätti tyttö tämä Emma.

Pattayalla olen viimeksi katsonut tennistä baarissa silloin kun Simona Halep löi Serena Williamssin Wimbledonin finaalissa.

• Anonyymi

Kuopion poika ei voi kovinkaan hyvin, pattaya on paratiisi, kuopio rulez.

• Anonyymi

Kiitos seponseponsepolle lämminhenkisestä aloituksesta! Emma on hehkutuksensa ansainnut.

Jätettäköön sanomatta mitä mieltä olen taas lerppalan väen tarpeesta koettaa pilata tämäkin.

Katselin miten Pattaya valmistautuu turisteihin. Löysin nopealla haulla kaksi viiden tähden hotellia tarjoushintaan 18 euroa / yö, normaali hinta 119 euroa.

Nopeat syö hitaat. Vielä ei ole lyöty lukkoon suomalaisten karnevaalien päivämäärää Pattayalla, mutta se on näillä näkymin lokakuun lopussa.

T 2010

• Anonyymi

Tuolla urheilijalla ei ole mitään tekemistä thaimaan saatikka pattayan kanssa... aasialaiset ovat suurin etninen ryhmä maailmassa... kyllä sielläkin huippuja löytyy...
      onko sinulla kuinka paha olla, olet pesiytynyt liiaksi palstalle, terveisiä kuopioon... muista että sätkä rauhoittaa... lerppaasi.

• Anonyymi

"Tuolla urheilijalla ei ole mitään tekemistä thaimaan saatikka pattayan kanssa... "

Sinulla numerosensei ei ole mitään tekemistä Thaimaan saatika Pattayan kanssa, eikä myöskään urheilun kanssa. Mene juttelemaan Kela, eläke, sairaus sekä lääkeasioista niille kuuluville palstoille ja jätä matkailupalstat rauhaan.

Thaimaalaiset ovat kiinalaisten jälkeläisiä ja Emman äiti on kiinalainen. Sen verran heillä on yhteistä.

T 2010

• Anonyymi

Kun kerran väität asuvasi thaimaassa, niin räps vaan ja thai ID ja tabien baan!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe