Työpaikkailmoituksessa toivovat otsikon mukaisia taitoja.
Mitä ajatuksia tuo herättää työpaikkailmoituksen tekijän kielitaidosta?
Hyvä suullinen ja kirjallinen Suomen ja Englanninkielen taito
3
84
Vastaukset
Todella surkea. Kielet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella eikä yhteen eli "Suomen ja Englanninkielen" kuuluu olla "suomen ja englannin kielen".
Minusta tuo olisi jotenkuten hyväksyttävää jos toivottaisiin vain englannin kielen taitoa, mutta on kyllä aika naurettavaa kun toivotaan hyvää suomen kielen taitoa.
Tai ehkä siksi juuri tarvitaan joku joka osaa suomea kun firmassa ei vielä kukaan osaa?- Anonyymi
Jostakin syystä minulle tulee aina mieleen, kun jonkun firman ilmoituksessa tai esitteessä on paljon kielivirheitä, onko muukin firman osaaminen samaa tasoa. Muutamia kertoja tällaisen korrelaation olen valitettavasti huomannut, eli osaamattomuus yhdessä asiassa tarkoittaa osaamattomuutta myös muissa asioissa.
- Anonyymi
No sellaisia että hyvin ovat tunnistaneet, millaiselle osaamiselle olisi tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666114Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463