Kriisipuhelinkritiikkiä

Anonyymi

Nähdäkseni toiminnan järjestäjillä on oikea idea: KUNNIOITTAVA kohtaaminen. On siis ymmärretty, että kunnioittava tunnelma on tärkeää mielenterveydelle.
Mutta mielestäni käytönnössä tuo kunnioittava keskustelutyyli toteutuu melko köppäsesti lukuunottamatta muunmuassa vanhempaa rouvaa, joka oli mielestäni puhelimen paras vastaaja. Osaltaan tämä on kuin joku pilajuttu, että ideana on kunnioittava kohtaaminen ja esimerkiksi minä sain puhelimesta vuosiksi riipaksi ongelmia vastaajien äärimmäisen päinvastaisen käytöksen vuoksi.

ppooiuuyyyu

701

821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä puhelimessa vastaa muunmuassa herkkyyttä halveksuvia ja vastustavia miehiä.

poiiuuuyuy

• Anonyymi

Mun kannalta siellä puhelimessa on vain yksi rouva, joka aivan täysin kunnollisesti kommunikoi kanssani normaalisti tai kaksi tai sitten he ovat sama,

ppoiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kannalta siellä puhelimessa on vain yksi rouva, joka aivan täysin kunnollisesti kommunikoi kanssani normaalisti tai kaksi tai sitten he ovat sama,

ppoiiuuuu

Kyseinen yksi rouva myös tuntuu intuitiivisestio tietävä'n asiat oikein ilman vorheellisiä epäluuloja tai muuta,, tulkinnat järkeviä.

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen yksi rouva myös tuntuu intuitiivisestio tietävä'n asiat oikein ilman vorheellisiä epäluuloja tai muuta,, tulkinnat järkeviä.

ppiuyyyy

Lähes kaikki muut johdattelevat enemmän tai vähemmän sekaviin ajatuksiin.
        Edelleen ihmetteleen suurimman osan kantaa, että kun asiat hoidetaan väärin, siihen tulisi vain kovasti surkutellen alistua, että' voi voi kun kaikki asiat hoidetaan väärin ja voi voi kun mitään apua siihen ei voi saada...

Eräs mies jopa perusteli , että eräs ammattiryhmä toimii oikein toimiessaan väärin, koska heiltä ei voi olettaa oikeaa tietoa koska koulutuksensa on niin vähäinen. .,.
        Tuokin mielenkiintoinen logiikka miten selitetittiin miten toimii oikein toimiessaan väärin...
        Samalla myöntää tehdyn väärin ja seuravassa lauseessa sanoo painokkaasti, että on kuitenkin toimittu oikein, ja perustelu on tuo että kun ei voi tietä'ä ja on niin matala koulutus, Hassumpaa koko asiassa on että kysymys on siitä kun minä kerran elämässäni erehdyin, kun en voinut tietää, ja minua on kohdeltu äärimmä'isellä' ankaruudella yhdestä kerrasta erehdystä, jonka olen myöntänyt pyytänyt anteeksi ja tehnyt kaikki mahdoliset korjaukset. Minut yritetään leimata yhden virheen takia silktikin, ja muut saavat tehjdä niitä solkenaan toimien silti "oikein".

poiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes kaikki muut johdattelevat enemmän tai vähemmän sekaviin ajatuksiin.
        Edelleen ihmetteleen suurimman osan kantaa, että kun asiat hoidetaan väärin, siihen tulisi vain kovasti surkutellen alistua, että' voi voi kun kaikki asiat hoidetaan väärin ja voi voi kun mitään apua siihen ei voi saada...

Eräs mies jopa perusteli , että eräs ammattiryhmä toimii oikein toimiessaan väärin, koska heiltä ei voi olettaa oikeaa tietoa koska koulutuksensa on niin vähäinen. .,.
        Tuokin mielenkiintoinen logiikka miten selitetittiin miten toimii oikein toimiessaan väärin...
        Samalla myöntää tehdyn väärin ja seuravassa lauseessa sanoo painokkaasti, että on kuitenkin toimittu oikein, ja perustelu on tuo että kun ei voi tietä'ä ja on niin matala koulutus, Hassumpaa koko asiassa on että kysymys on siitä kun minä kerran elämässäni erehdyin, kun en voinut tietää, ja minua on kohdeltu äärimmä'isellä' ankaruudella yhdestä kerrasta erehdystä, jonka olen myöntänyt pyytänyt anteeksi ja tehnyt kaikki mahdoliset korjaukset. Minut yritetään leimata yhden virheen takia silktikin, ja muut saavat tehjdä niitä solkenaan toimien silti "oikein".

poiuuyyy

Ja tämän yhden miehen kanssa, jota aluksi ymmärsin, tuli konflikti, koska hän on ilmeisesti itse alistunut sopimattomaan kohteluun itseään kohtaan ja alkoi yrittää vaatia minua samanlaiseen alistumiseen. Tuosta syystä piti lopettaa puhelu.

ppoiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämän yhden miehen kanssa, jota aluksi ymmärsin, tuli konflikti, koska hän on ilmeisesti itse alistunut sopimattomaan kohteluun itseään kohtaan ja alkoi yrittää vaatia minua samanlaiseen alistumiseen. Tuosta syystä piti lopettaa puhelu.

ppoiuuu

Ja siellä puhelimessa vieläkin opetetaan niin, ainakin eräs nuorempi rouva opetti, että jos joku kohdistaa minuun jotakin väärää, minä en voi vaikuttaa niihin toisiin , jotka niin tekee vaan vain itseeni.
        Mun mielestä tää on väärin. Nimenomaan väärin toimijat pitää saada lopettamaan se väärä toiminta, kun sellainen on havaittu.

ppoiiuuu

• Anonyymi

Ja itsestäni että minun kanssani selviää lähes asia kuin asia kun vain keskustelee kanssani riittävän älyllisesti.
      Minuun ei tarvi kohdistaa mitään idiootteja varten olemassaolevia toimia, koska osaan keskustella älyllisesti lähes mistä vain. Eli jos kokee ongelmaa suhteessa minuun, rohkeesti vaan älyllisesti keskustelemaan asiasta, todennäköisesti asiaa selviää niin.

poiuuyuy

• Anonyymi

Ja minun kutakuinkin kaikissa kiistoissani on kysymys siitä, että minä en aio mihinkään idiootin rooliin suostua missään ja se on varma ja pitää.

poiouyttt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minun kutakuinkin kaikissa kiistoissani on kysymys siitä, että minä en aio mihinkään idiootin rooliin suostua missään ja se on varma ja pitää.

poiouyttt

Vastustajieni pelitaktiikkakin on epäeettinen: yrittää tehdä fyysisesti niin rankaksi, että pääni prakaisi ja minut saataisiin näyttämään idiootille,

ppoiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastustajieni pelitaktiikkakin on epäeettinen: yrittää tehdä fyysisesti niin rankaksi, että pääni prakaisi ja minut saataisiin näyttämään idiootille,

ppoiuuyyy

Mutta oon älyllisyyttä arvostava henkilö ja tuosta arvosta en anna periksi.

ppoiuuyyty

• Anonyymi

Tuon arvon varjelemiseksi oon päätynyt hieman eriskummallisiin kiistoihin, mutta koitan jaksaa ottaa ne aivovoimistelun kannalta.

ppoiuuyy

• Anonyymi

Ja täåä on aijka vaativaa koska mulle ollaan muita ankarampia jos mä teen yhdenkään virheen

poiuyytyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täåä on aijka vaativaa koska mulle ollaan muita ankarampia jos mä teen yhdenkään virheen

poiuyytyty

Ja mä tunnustan kaikki ilmitulleet virheeni, joten vaativaa on

popiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä tunnustan kaikki ilmitulleet virheeni, joten vaativaa on

popiuuu

Ja mua kyllästyttää heidän minuun kohdistamansa alkeistasoinen "psykologosointi" kun osaan itse tieteellisesti paljon hienovaraisemmalla tasolla selittää itseäni koskevat ilmiöt.

ppiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mua kyllästyttää heidän minuun kohdistamansa alkeistasoinen "psykologosointi" kun osaan itse tieteellisesti paljon hienovaraisemmalla tasolla selittää itseäni koskevat ilmiöt.

ppiuuyuy

Tässä mun sosiaalisessa tilanteessa onkin itseasiassa kysymys melko yksinkertaisesta asiasta pohjimmiltaan. Olen joutunut konfliktiin kaikkien kanssa, jotka yrittävät laittaa minut idiootin rooliin riipputta siitä mitä he edustavat muutoin,

ppoiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä mun sosiaalisessa tilanteessa onkin itseasiassa kysymys melko yksinkertaisesta asiasta pohjimmiltaan. Olen joutunut konfliktiin kaikkien kanssa, jotka yrittävät laittaa minut idiootin rooliin riipputta siitä mitä he edustavat muutoin,

ppoiuuyuy

Tulen toimeen vain ihmisten kanssa jotka suostuvat keskustelemaan kanssani älyllisesti. Jälleenkään siinä ei ole niin ratkaisevaa se mitä he edustavat.

ppoiuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen toimeen vain ihmisten kanssa jotka suostuvat keskustelemaan kanssani älyllisesti. Jälleenkään siinä ei ole niin ratkaisevaa se mitä he edustavat.

ppoiuuyu

Olen yhden älyllisenä pitämä'ni ihmisen kanssa joutunut konfliktiin, koska hän kieltätytyi puhumasta mulle älyllisten kykyjensä tasoisesti, ja sen sijaan madalsi puheensa tason kohdentaessaan sen minuun. Tuota minä en pystynyt sietämään ja se on se syy miksi olen kerran elämässäni heittäytynyt varsin hankalaksi. Se hankalaksi heittätytyminen johtui siitä, ettei henkilö kohdentanut minuun älyllistä puhetta, jota tiedän hänen osaavan,

poiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yhden älyllisenä pitämä'ni ihmisen kanssa joutunut konfliktiin, koska hän kieltätytyi puhumasta mulle älyllisten kykyjensä tasoisesti, ja sen sijaan madalsi puheensa tason kohdentaessaan sen minuun. Tuota minä en pystynyt sietämään ja se on se syy miksi olen kerran elämässäni heittäytynyt varsin hankalaksi. Se hankalaksi heittätytyminen johtui siitä, ettei henkilö kohdentanut minuun älyllistä puhetta, jota tiedän hänen osaavan,

poiuyyyy

Koin joutuneeni ansaan, koska olin puhunut henkilölle KOSKA huomasin hänen kykenevän älyllisyyteen, mutta sitten hän ajattelikin pakottaa minut älyllisesti alemmalle tasolle. Ja en voinut sionne mennä niin oli pakko kerran elämässä heittäytyä hankalaksi.

ppiouyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koin joutuneeni ansaan, koska olin puhunut henkilölle KOSKA huomasin hänen kykenevän älyllisyyteen, mutta sitten hän ajattelikin pakottaa minut älyllisesti alemmalle tasolle. Ja en voinut sionne mennä niin oli pakko kerran elämässä heittäytyä hankalaksi.

ppiouyyyy

ELI , Jos vaikutan hankalalle puheenne tasia ei pidä madaltaa vaan kohottaa älyllisemmäksi.
        Tämä' on tässä kaiken pointti.

pouyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELI , Jos vaikutan hankalalle puheenne tasia ei pidä madaltaa vaan kohottaa älyllisemmäksi.
        Tämä' on tässä kaiken pointti.

pouyyy

Jos vaikutan siltä, etten ymmärrä puhettanne, puhukaa älyllisemmin, tieteellisemmin, kyllä mä sitte ymmärrän. Mä en pysty ymmärtämä'än soopaa, se on se juttu.

popiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikutan siltä, etten ymmärrä puhettanne, puhukaa älyllisemmin, tieteellisemmin, kyllä mä sitte ymmärrän. Mä en pysty ymmärtämä'än soopaa, se on se juttu.

popiuyy

Miten ylipäätään soopaa voisi ymmärtää? No samalla tavalla ehkä kuin perunamuusia.

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ylipäätään soopaa voisi ymmärtää? No samalla tavalla ehkä kuin perunamuusia.

ppiuyyy

Minusta on valitettu kun en vaikuttanut osallistustavan keskusteluun vaan vaikutin enemmänkin puhuvan itsekseni. Johtuu siitä etten halua osallistua perunamuusikeskusteluun, jottei itsestänikin tule perunamuusia.,

popiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on valitettu kun en vaikuttanut osallistustavan keskusteluun vaan vaikutin enemmänkin puhuvan itsekseni. Johtuu siitä etten halua osallistua perunamuusikeskusteluun, jottei itsestänikin tule perunamuusia.,

popiuuyy

Minut saa varmasti innostumaan keskustelusta kun puhuu riittävän älyllisesti. Mä rakastan älyllisiä keskusteluja. Osaan ihan normaalisti dialogiakin, kun keskustelu vaan on riittävän älyllisellä tasolla., Mä en osaa perunamuusidialogia, koska en oikeestaan edes halua osata,

pouyttt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut saa varmasti innostumaan keskustelusta kun puhuu riittävän älyllisesti. Mä rakastan älyllisiä keskusteluja. Osaan ihan normaalisti dialogiakin, kun keskustelu vaan on riittävän älyllisellä tasolla., Mä en osaa perunamuusidialogia, koska en oikeestaan edes halua osata,

pouyttt

Mä oon nyt hankalassa sosiaalisessa tilanteessa koska usea taho puhunut minulle tai minusta kuin idiootille tai idiootista ja mä en lähde siihen mukaan, koska älyllisyys on mun elämän tärkeimpiä arvoja.

ppiuuyyyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon nyt hankalassa sosiaalisessa tilanteessa koska usea taho puhunut minulle tai minusta kuin idiootille tai idiootista ja mä en lähde siihen mukaan, koska älyllisyys on mun elämän tärkeimpiä arvoja.

ppiuuyyyt

Välit on mennyt poikki kaikkiin, riippumatta siitä mitä edustavat, jos minuun kohdennettu puhe kuulostaa idiootille sopivalle

ppiouuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välit on mennyt poikki kaikkiin, riippumatta siitä mitä edustavat, jos minuun kohdennettu puhe kuulostaa idiootille sopivalle

ppiouuyy

Harmi kun en aiemmin osannut ilmaista itseäni näinyksinkertaisen selkeästi. Tää on lähes ainoo asia mistä koskaan kiistelen

poiuyyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun en aiemmin osannut ilmaista itseäni näinyksinkertaisen selkeästi. Tää on lähes ainoo asia mistä koskaan kiistelen

poiuyyty

Muistaakseni mulle ei oo koskaan tullut konfliktia jos mulle on vaan suostutttu puhuun riittävän älyllisesti

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni mulle ei oo koskaan tullut konfliktia jos mulle on vaan suostutttu puhuun riittävän älyllisesti

ppiuyyyy

Jos jotklut ei ymmärrä' älyllistä puhetta mulla menee toisinpäin mä en ymmärrä ei älyllistä puhetta. Eli siis jos en ymmärrä , älkää madaltako puheen tasoa vaan tehkää se vaativamman tasoiseksi, niin alan ymmärtää

ppoiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jotklut ei ymmärrä' älyllistä puhetta mulla menee toisinpäin mä en ymmärrä ei älyllistä puhetta. Eli siis jos en ymmärrä , älkää madaltako puheen tasoa vaan tehkää se vaativamman tasoiseksi, niin alan ymmärtää

ppoiuyy

tää on ehkä sitä "aspergeria" myös ikäänkuin, mun aivot toimii sitä paremmin mitä älyllisesti vaativammalle tasolle mennään

ppiuiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tää on ehkä sitä "aspergeria" myös ikäänkuin, mun aivot toimii sitä paremmin mitä älyllisesti vaativammalle tasolle mennään

ppiuiuuyuy

Mä oon joutunut nyt yhteiskunnan alemmilla tasoilla konflikteihin, koska en ymmärrä sitä soopapuhetta mitä mulle on puhuttu

ppiuuuyyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon joutunut nyt yhteiskunnan alemmilla tasoilla konflikteihin, koska en ymmärrä sitä soopapuhetta mitä mulle on puhuttu

ppiuuuyyu

Ja sitten oon mielestään hullu jos en osallistu siihen
        tai tiedä miten siihen vois osallistua vaikuttamatta hullulle,.

popiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten oon mielestään hullu jos en osallistu siihen
        tai tiedä miten siihen vois osallistua vaikuttamatta hullulle,.

popiuuyy

siinä on tästä kyse mulla kaikessa melkeen sosiaalisuudessa.
        siitä eräästä henkilöstä päättelin että on on hyvin älyllinen, koska tuottaa nopeesti erittäin mutkikasta tekstiä jne, mutta sitten traagesisti henkilö ei kohdentanutkaan mutkikasta tekstiään minuun, vaan alkoi puhuun minulle äärimmäisen yksinkertaisesti ja niin oli konflikti valmis harmillisesti koska mä en kestänyt kuunnella niin yksinkertaista puhetta niin älylliseltä henkilöltä. se oli ihan hirveetä

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siinä on tästä kyse mulla kaikessa melkeen sosiaalisuudessa.
        siitä eräästä henkilöstä päättelin että on on hyvin älyllinen, koska tuottaa nopeesti erittäin mutkikasta tekstiä jne, mutta sitten traagesisti henkilö ei kohdentanutkaan mutkikasta tekstiään minuun, vaan alkoi puhuun minulle äärimmäisen yksinkertaisesti ja niin oli konflikti valmis harmillisesti koska mä en kestänyt kuunnella niin yksinkertaista puhetta niin älylliseltä henkilöltä. se oli ihan hirveetä

ppiuyyy

Siis mä en voinu mitenkään alentua semmoselle tasolle joten mun oli pakko olla hankala, vaikkei ollut mitään halua olla henkilölle hankala, enkä olisi ollut yhtään hankala, jos hän olisi puhunut mulle älyllisesti korkeimmalta tasolta mitä osaa

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mä en voinu mitenkään alentua semmoselle tasolle joten mun oli pakko olla hankala, vaikkei ollut mitään halua olla henkilölle hankala, enkä olisi ollut yhtään hankala, jos hän olisi puhunut mulle älyllisesti korkeimmalta tasolta mitä osaa

ppoiuyyy

Jos hän halus osottaa olevansa yläpuolellani, olisi sitten puhunut mulle niin älyllisesti etten pysy mukana...
        eikä niin, että puhutaan mulle kuin idiootille ja vaaditaan mut sinne alas sitä kuuntelemaan sitä idioottijuttua, En tuu suostumaan tuohon missään,.

ppiuuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän halus osottaa olevansa yläpuolellani, olisi sitten puhunut mulle niin älyllisesti etten pysy mukana...
        eikä niin, että puhutaan mulle kuin idiootille ja vaaditaan mut sinne alas sitä kuuntelemaan sitä idioottijuttua, En tuu suostumaan tuohon missään,.

ppiuuyuyy

Mun sankari ei sitten ollutkaan mun sankari, odotin hänen osoittavan ylemmyytensä älyllä kohtettuna tasolle ylöspäin , jonne en pääse,.,,
        sen sijaan mut päätettiin vetää alas pakottamalla mut puhumaan soopaa...
        ikävä temppu

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun sankari ei sitten ollutkaan mun sankari, odotin hänen osoittavan ylemmyytensä älyllä kohtettuna tasolle ylöspäin , jonne en pääse,.,,
        sen sijaan mut päätettiin vetää alas pakottamalla mut puhumaan soopaa...
        ikävä temppu

ppiuyyyy

Monikin on alkanut tehdä mulle tuon suuntaista temppua pettymyksekseni...se on sitten heipat

ppiuiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monikin on alkanut tehdä mulle tuon suuntaista temppua pettymyksekseni...se on sitten heipat

ppiuiuuu

Henkinen kehitys on kutakuinkin elämän tärkein asia, mulle juuri mikään ei mene sen ohi paitasi voi mennä toisen ihmisen pelastaminen

ppoiuiuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkinen kehitys on kutakuinkin elämän tärkein asia, mulle juuri mikään ei mene sen ohi paitasi voi mennä toisen ihmisen pelastaminen

ppoiuiuyuyy

Mä voin kaiken muun elämässä laittaa vähemmän tärkeäksi asiaksi kuin henkinen kehitykseni, mutta en hädässä olevaa ihmistä

ppiuyytyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin kaiken muun elämässä laittaa vähemmän tärkeäksi asiaksi kuin henkinen kehitykseni, mutta en hädässä olevaa ihmistä

ppiuyytyt

Mä oon nyt näistä periaatteistani kiinnipitämisen vuoksi vähän joutunut hankaluuksiin, mutta valitettavasti näistä periaatteista en anna periksi mistään hinnasta.

poiuuyyytyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon nyt näistä periaatteistani kiinnipitämisen vuoksi vähän joutunut hankaluuksiin, mutta valitettavasti näistä periaatteista en anna periksi mistään hinnasta.

poiuuyyytyt

Mutta siinä mielessä se nähdäkseni ei ole yhteiskunnallinen ongelma vaikka en antaisikaan periksi mistään hinnasta, koska periaatteeni ja tavoitteeni ei ole laiton

ppouiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siinä mielessä se nähdäkseni ei ole yhteiskunnallinen ongelma vaikka en antaisikaan periksi mistään hinnasta, koska periaatteeni ja tavoitteeni ei ole laiton

ppouiuuyy

Kehon rakenteen herkkyydellä ei ole yhteyttä siihen, etteikö henkilöllä voisi olla kova pää.
        Tuota ei jotkut virantoimittajatkaan ymmärrä.
        Aika yksinkertainen asia, mutta yllättävän vaikea monelle ymmärtää esim kriisipuhelimessakin. Herkkä keho ei tarkoita pehmeää päätä.- Mutta kenen vaan pään saa pehmeeksi esim myrkyllisillä kemikaaleilla

pouytytt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehon rakenteen herkkyydellä ei ole yhteyttä siihen, etteikö henkilöllä voisi olla kova pää.
        Tuota ei jotkut virantoimittajatkaan ymmärrä.
        Aika yksinkertainen asia, mutta yllättävän vaikea monelle ymmärtää esim kriisipuhelimessakin. Herkkä keho ei tarkoita pehmeää päätä.- Mutta kenen vaan pään saa pehmeeksi esim myrkyllisillä kemikaaleilla

pouytytt

Mun mielestä törkeä on myös käsitys, että herkkyydellä olisi jokin yhteys mielenterveysongelmiin omainaisuutena.
        Parhaimmillaan kriisipuhelimessa joku vastasi että niin joo ettei automattisesti jokin omanaisuus tarkoita mielenterveysongelmia. kuulostaa silti vähän siltä kuin heillä olis vallalla jokin käsitys että herkkyys jollainlailla liiittyisi mielenterveysongelmiin. Selitin heille että se opn samanlainen ero kuin perhosen ja elefantin ero. Perhonen ja elefantti ovat mieleltään ihan yhtä terveitä lähtökohtaisesti ominaislaadussaan. Sit yks mies kehtas vielä siellä selittää mulle että jotain tän tyyppistä että mutta mihinkä se herkkyys oikeen suuntautuu että suuntautuuko se mihinkään hyvään ? Selitin miehelle että kysymys on niin törkee, ettei herkkä ihminen sellaista edes esittäisi, vaan oliusi kohteliaampi

pouyyyy

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä törkeä on myös käsitys, että herkkyydellä olisi jokin yhteys mielenterveysongelmiin omainaisuutena.
        Parhaimmillaan kriisipuhelimessa joku vastasi että niin joo ettei automattisesti jokin omanaisuus tarkoita mielenterveysongelmia. kuulostaa silti vähän siltä kuin heillä olis vallalla jokin käsitys että herkkyys jollainlailla liiittyisi mielenterveysongelmiin. Selitin heille että se opn samanlainen ero kuin perhosen ja elefantin ero. Perhonen ja elefantti ovat mieleltään ihan yhtä terveitä lähtökohtaisesti ominaislaadussaan. Sit yks mies kehtas vielä siellä selittää mulle että jotain tän tyyppistä että mutta mihinkä se herkkyys oikeen suuntautuu että suuntautuuko se mihinkään hyvään ? Selitin miehelle että kysymys on niin törkee, ettei herkkä ihminen sellaista edes esittäisi, vaan oliusi kohteliaampi

pouyyyy

ppoiuuuu

esimerkiksi tuo yksi mies on kova mielipidevänkääjä, vaikkei periaatteessa kai kuulu olla siellä puhelimessa.

poiuuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

esimerkiksi tuo yksi mies on kova mielipidevänkääjä, vaikkei periaatteessa kai kuulu olla siellä puhelimessa.

poiuuuyu

Mutta mietin vähän sitä mitä se merkitsee että haavoittuvassa asemassa olevat ihmiset kertovat asioitaan tuntemattomille mielipidevänkääjille johonkin puhelimeen niinkuin itselleni kävi sen yllättävän vammautumisen johdosta

ppoiiuiui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mietin vähän sitä mitä se merkitsee että haavoittuvassa asemassa olevat ihmiset kertovat asioitaan tuntemattomille mielipidevänkääjille johonkin puhelimeen niinkuin itselleni kävi sen yllättävän vammautumisen johdosta

ppoiiuiui

Yksi nuori nainen siellä oli joka ikäänsä nähden oli ihan fiksu

poiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi nuori nainen siellä oli joka ikäänsä nähden oli ihan fiksu

poiuyy

Kun siellä kerran arvostellaan minun ominaisuuksiani , niin teen sitten itsekin analyysiä vastaajista

poiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun siellä kerran arvostellaan minun ominaisuuksiani , niin teen sitten itsekin analyysiä vastaajista

poiuuyyy

Hänellä oli selvästikin uuudenaikaista yliopisto-oppia. Ei hän ihan tunnustanut, mutta naurahti silleen että arvasin varmaan oikein

ppoiuuyyuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä oli selvästikin uuudenaikaista yliopisto-oppia. Ei hän ihan tunnustanut, mutta naurahti silleen että arvasin varmaan oikein

ppoiuuyyuyu

Mut joo piti tula johtopäätelmään etten ole kriisipuhelimen maailmaan sopiva.
        Syy on muunmuassa seuraava:
        Paikkansapitävän toden määrittely.
        He ei määrittele sitä samoin kuin esimerkiksi oikeuslaitos ja mun mielestä on riski kun oikeuslaitoksen tapaisesti toden määrittelevä soittaa sinne, että asuat sotkeentuu, kutenminulla sotkeentui, kun yhtäkkiä ollaankriisipuhelinmaailmassa, jossa perusteltavissa ja todistettavissa oleva laitetaan samanavoiseksi sellaisen näkemyksen kanssa joka ei ole perusteltavissa eikä todistettavissa. Täten oikeuslaitoksen tavalla toden määrittelevän henkilön asema heikkenee soittaessa kriisipuhelimeen toden määrittelyssä.

popiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ei määrittele sitä samoin kuin esimerkiksi oikeuslaitos ja mun mielestä on riski kun oikeuslaitoksen tapaisesti toden määrittelevä soittaa sinne, että asuat sotkeentuu, kutenminulla sotkeentui, kun yhtäkkiä ollaankriisipuhelinmaailmassa, jossa perusteltavissa ja todistettavissa oleva laitetaan samanavoiseksi sellaisen näkemyksen kanssa joka ei ole perusteltavissa eikä todistettavissa. Täten oikeuslaitoksen tavalla toden määrittelevän henkilön asema heikkenee soittaessa kriisipuhelimeen toden määrittelyssä.

popiuyyyy

Mua on alusta asti vaivanmnut se ettö kriisipuhelimessa on tuollainen persaanreikä mielivallalle, jonka ei tarvi perustua toteen.

ppiiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

popiuyyyy

Minä pidän perustelusta ja todistamisesta,
        Se on suhteellisen arvostettava ominaisuus esimerkiksi yliopistossa, mutta kriisipuhelimessa arvoton ominausuus. Perusteltavissa ja todistettavissa oleva kun on heille samanarvoinen minkä tahansa puheen kanssa. Tuo on johtanut siihen, että ihmisten puheeseen ylipäätään suhtautuvat mitätöivästi. Kaikkia pidetään höpöttäjinä.

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän perustelusta ja todistamisesta,
        Se on suhteellisen arvostettava ominaisuus esimerkiksi yliopistossa, mutta kriisipuhelimessa arvoton ominausuus. Perusteltavissa ja todistettavissa oleva kun on heille samanarvoinen minkä tahansa puheen kanssa. Tuo on johtanut siihen, että ihmisten puheeseen ylipäätään suhtautuvat mitätöivästi. Kaikkia pidetään höpöttäjinä.

ppoiuyyy

Eli soittaminen kriisipuhelimeen parantaa höpöttäjän asemaa ja heikentää vakavan puhujan asemaa,.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli soittaminen kriisipuhelimeen parantaa höpöttäjän asemaa ja heikentää vakavan puhujan asemaa,.

ppoiuuuu

Se että höpöttäjä ja vakava puhuja nöhdään saman arvoisina on toki edullista höpöttäjälle muttei vakavalle puhujalle

ppoiuuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että höpöttäjä ja vakava puhuja nöhdään saman arvoisina on toki edullista höpöttäjälle muttei vakavalle puhujalle

ppoiuuuyuy

Tarkennan, en tarkoita itse puhujaa, vaan puhettaan sisällöltään samanarvoisina

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan, en tarkoita itse puhujaa, vaan puhettaan sisällöltään samanarvoisina

ppiuuuu

Mun näkemyksen mukaan puhujat kyllä ovat saman arvoisia, mutta kaikki puhe ei ole sisällöltään saman arvoista.
        Luotan puheen sisällön arvossa suurinpiirtein yliopiston kriteereihin.

popiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun näkemyksen mukaan puhujat kyllä ovat saman arvoisia, mutta kaikki puhe ei ole sisällöltään saman arvoista.
        Luotan puheen sisällön arvossa suurinpiirtein yliopiston kriteereihin.

popiuuyy

Kauhea kokemus keskustella seurassa jossa puheeni arvo on sama hullujen puheen kanssa, järkkyä!

ppiuuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhea kokemus keskustella seurassa jossa puheeni arvo on sama hullujen puheen kanssa, järkkyä!

ppiuuyuu

Sellainen kokemus kyllä otti päälle koville, mutta kyllä siitä varmaan mun äly vielä ponkasee, kehosta en tiedä...

ppioiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen kokemus kyllä otti päälle koville, mutta kyllä siitä varmaan mun äly vielä ponkasee, kehosta en tiedä...

ppioiuuuu

Huomioitavaa on että elämäni suurin arviointivirhe tapahtui samaan aikaan kun kriisipuhelinkokemus oli rankimmillaan, he olivat sotkeneet logiikkani.,.,,
        Sen yhden arviointivirheen takia mut nyt yritetään leimata kokonaan mätämunaksi

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomioitavaa on että elämäni suurin arviointivirhe tapahtui samaan aikaan kun kriisipuhelinkokemus oli rankimmillaan, he olivat sotkeneet logiikkani.,.,,
        Sen yhden arviointivirheen takia mut nyt yritetään leimata kokonaan mätämunaksi

ppiuuyyy

Mä olen muka nyt sillä perusteella hullu, että yhden erityisen mutkikkaan tilanteen arvioin väärin kerran hetkellisesti erityisen rankassa tilanteessa, Olen jopa huomannut virheeni, ja korjannut sen. Hullut ei huomaa, vaan jatkaa väärän luulon väittämistä vielä muuta osoittavat todisteet saatuaan.

ppoioiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen muka nyt sillä perusteella hullu, että yhden erityisen mutkikkaan tilanteen arvioin väärin kerran hetkellisesti erityisen rankassa tilanteessa, Olen jopa huomannut virheeni, ja korjannut sen. Hullut ei huomaa, vaan jatkaa väärän luulon väittämistä vielä muuta osoittavat todisteet saatuaan.

ppoioiuuu

Tämä ei siis kaikki koske kriisipuhelinta, vaan tässä on söhlinyt joku muukin.
        Mutta siis onko järkee kaivaa kovalla vaivalla kissojen ja koirien kanssa joku tilanne jostain vuosien tai vuosikymmenien takaa missä olet kerran taiu kaksi vaikuttanut herkälle ja kerran jossain tilannearvioissa erehtynyt ja tuosta sitten rakentaa jotain rakennelmaa henkilöä vastaan tai väittääkseen hulluksi

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei siis kaikki koske kriisipuhelinta, vaan tässä on söhlinyt joku muukin.
        Mutta siis onko järkee kaivaa kovalla vaivalla kissojen ja koirien kanssa joku tilanne jostain vuosien tai vuosikymmenien takaa missä olet kerran taiu kaksi vaikuttanut herkälle ja kerran jossain tilannearvioissa erehtynyt ja tuosta sitten rakentaa jotain rakennelmaa henkilöä vastaan tai väittääkseen hulluksi

ppiuuyyyy

joku on varmaan huomannut että oon suhteellisen älykäs, ei kai nyt muuten ketkään jaksaisi tommosta väsätä

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku on varmaan huomannut että oon suhteellisen älykäs, ei kai nyt muuten ketkään jaksaisi tommosta väsätä

ppoiuyyy

Mutta siis lähtökohtaisesti en halusi kommunikoida missään missä ei keskustella älyllisesti. Kun älyllistä keskustelua on tarjolla ryhdyn aina dialogiin, mutta muulloin pidättäydyn mieluummin monologiin

ppiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis lähtökohtaisesti en halusi kommunikoida missään missä ei keskustella älyllisesti. Kun älyllistä keskustelua on tarjolla ryhdyn aina dialogiin, mutta muulloin pidättäydyn mieluummin monologiin

ppiuyy

Ne kenen kanssa voi aloittaa dialogin, se yleensä on ongelmatonta,
        mutta sitten loppujen kanssa se jää tähän että' mä puhun monologia ja ne muut omiaan.
        Ja sit väitellään kommunikoimatta että kumpi on oikeessa. Mä, jos asia koskee mun tunteita.

ppiuuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kenen kanssa voi aloittaa dialogin, se yleensä on ongelmatonta,
        mutta sitten loppujen kanssa se jää tähän että' mä puhun monologia ja ne muut omiaan.
        Ja sit väitellään kommunikoimatta että kumpi on oikeessa. Mä, jos asia koskee mun tunteita.

ppiuuyuu

Oon saanut selville että mun eläm'än kaikkien väärinkäsitysten ydin lähtee siitä, että muut ihmiset tulkitsevat mun tunteen toisin kuin minkälaista tunnetta sisäisesti koen.
        Sitten tulee kiista siitä mikä mun tunne on. Mut siis ei siinä voi olla oikeessa ku mä, koska koko tunnetta ei edes ole olemassa ilman sitä mun kokemusta siitä.

ppiuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon saanut selville että mun eläm'än kaikkien väärinkäsitysten ydin lähtee siitä, että muut ihmiset tulkitsevat mun tunteen toisin kuin minkälaista tunnetta sisäisesti koen.
        Sitten tulee kiista siitä mikä mun tunne on. Mut siis ei siinä voi olla oikeessa ku mä, koska koko tunnetta ei edes ole olemassa ilman sitä mun kokemusta siitä.

ppiuyuyy

Toi on se yksi ja ainoa mun elämä'n kysymys jossa olen voittamaton voittaja tietämisessä

poiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on se yksi ja ainoa mun elämä'n kysymys jossa olen voittamaton voittaja tietämisessä

poiuuuu

Vaiikka pökertyisin olen voittaja, koska jos pökertyneenä en tunne mitään, ei ole olemassa minun tunnetta josta joku voisi kiistellä

ppoiuiuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaiikka pökertyisin olen voittaja, koska jos pökertyneenä en tunne mitään, ei ole olemassa minun tunnetta josta joku voisi kiistellä

ppoiuiuu

Haluan varmistaa etten joudu enää semmoseen tilanteeseen missä ihmisten silmiltä ja korvilta piilossa mulle puhutaan kuin hullulle eikä suostuta keskustelemaan normaalisti älyllisesti, ja vaaditaan osallistumaan semmoseen

ppouyhyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan varmistaa etten joudu enää semmoseen tilanteeseen missä ihmisten silmiltä ja korvilta piilossa mulle puhutaan kuin hullulle eikä suostuta keskustelemaan normaalisti älyllisesti, ja vaaditaan osallistumaan semmoseen

ppouyhyyy

Semmonen on kiusaamista nähdäkseni.
        Koska ei ole mitään estettä puhua minulle älyllisesti, ellei sitten toisella puhujalla ole este siihen-

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmonen on kiusaamista nähdäkseni.
        Koska ei ole mitään estettä puhua minulle älyllisesti, ellei sitten toisella puhujalla ole este siihen-

ppiuuyyy

Kohtuutonta tämmönen meno tyyliin:
        Saat sanoa vain kolme sanaa, ja me teemme siitä sitten ne päätelmät mitä haluamme ja sinä et voi sille mitään...

popiuuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtuutonta tämmönen meno tyyliin:
        Saat sanoa vain kolme sanaa, ja me teemme siitä sitten ne päätelmät mitä haluamme ja sinä et voi sille mitään...

popiuuuyuy

Kohtuutonta ihmiselle joka osaa kirjoittaa tuhat sivua ja syvällisesti

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtuutonta ihmiselle joka osaa kirjoittaa tuhat sivua ja syvällisesti

ppiuyyyy

Oon fyysisesti jo aika vaurioitunut mutta ylpeä sielustani !!!

poiuuytytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon fyysisesti jo aika vaurioitunut mutta ylpeä sielustani !!!

poiuuytytyy

Edes kiduttamalla mun sieluni ei tule tasoltaan alemmas.
        Onhan näitä erilaisia "kidutuksia" kokeiltu jo montaa sorttia.
        Mikään ei tehoa. Oon ylpee sielustani.

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edes kiduttamalla mun sieluni ei tule tasoltaan alemmas.
        Onhan näitä erilaisia "kidutuksia" kokeiltu jo montaa sorttia.
        Mikään ei tehoa. Oon ylpee sielustani.

ppiuyyy

Oon elämänhaluinen, rakastava ja ylpee sielustani , niihin mikään maailman kidutus eio vaikuta.,,,

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon elämänhaluinen, rakastava ja ylpee sielustani , niihin mikään maailman kidutus eio vaikuta.,,,

ppiuuyyy

Herkkä ei tarkoita mitä särkyvää mieltä kuten kriisipuhelinvastaajat ja jotkut muut luulee.
        Herkällä voi aivan hyvin olla jopa kaikkein sitkein mieli.

ppiiuuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkä ei tarkoita mitä särkyvää mieltä kuten kriisipuhelinvastaajat ja jotkut muut luulee.
        Herkällä voi aivan hyvin olla jopa kaikkein sitkein mieli.

ppiiuuuyyy

Mua ainakin loukkaa herkkyyden ominaisuuden yhdistäminen särkyvään mieleen.
        Mä arvostan runsasta aivojen käyttöä ja siinä mielessä lujaa mieltä.

poiuytttt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ainakin loukkaa herkkyyden ominaisuuden yhdistäminen särkyvään mieleen.
        Mä arvostan runsasta aivojen käyttöä ja siinä mielessä lujaa mieltä.

poiuytttt

Mua on "kidutettu" jo vaikka millä ...varsinkin fyysisesti.
        Mikään ei murra mieltäni, ei mikään....

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua on "kidutettu" jo vaikka millä ...varsinkin fyysisesti.
        Mikään ei murra mieltäni, ei mikään....

ppoiuuuu

Olen tuntenut vankilassa kidutetun miehen.
        Hän ihmetteli kuinka suomalaiset auttajat luulivat hänen sielunsa kidutuksesta pilaantuneen. Samaa ihmettelen.

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuntenut vankilassa kidutetun miehen.
        Hän ihmetteli kuinka suomalaiset auttajat luulivat hänen sielunsa kidutuksesta pilaantuneen. Samaa ihmettelen.

ppiuuyyyy

Mulla oli nuorena sormikkaat, joissa oli eri väriset punertavat kärjet.
        Kidutettu ystäväni vilkaisi sormikkaitani ja kysyi: "Onko sinun kyntesi revitty irti?"
        Kysyin mitä hän tarkoitti. Hän kertoi että vankilassa kynnet revittiin irti niin että sormien kärjet oli sitten veressä.

ppoiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli nuorena sormikkaat, joissa oli eri väriset punertavat kärjet.
        Kidutettu ystäväni vilkaisi sormikkaitani ja kysyi: "Onko sinun kyntesi revitty irti?"
        Kysyin mitä hän tarkoitti. Hän kertoi että vankilassa kynnet revittiin irti niin että sormien kärjet oli sitten veressä.

ppoiuyyyy

Hän oli hieno herra olemukseltaan. Oli rikkaus elämässä tuntea hänet. En ole jäänyt tyhmäksi.

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli hieno herra olemukseltaan. Oli rikkaus elämässä tuntea hänet. En ole jäänyt tyhmäksi.

ppiuyyy

Pidin hänestä muunmuassa koska hän puhui aina arvokkaasti hieno herramaisesti, mutta oli samalla vaatimaton ihminen, Hän soitti minulle varhain aamulla vanhempieni kotiin ja sanoi arvokkaasti: "Hyvää huomenta!"

ppiouuyyyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidin hänestä muunmuassa koska hän puhui aina arvokkaasti hieno herramaisesti, mutta oli samalla vaatimaton ihminen, Hän soitti minulle varhain aamulla vanhempieni kotiin ja sanoi arvokkaasti: "Hyvää huomenta!"

ppiouuyyyuu

Oon aina tykännyt vanhemmista arvokkkaasti käyttätyvistä ihmisistä lapsesta asti.

ppoiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon aina tykännyt vanhemmista arvokkkaasti käyttätyvistä ihmisistä lapsesta asti.

ppoiiuuu

Mutta pakko-osallistuminen keskusteluun jossa äänensävyt on kuin hulluilla...huhuh...se on kidutusta....

ppoiuiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pakko-osallistuminen keskusteluun jossa äänensävyt on kuin hulluilla...huhuh...se on kidutusta....

ppoiuiuuu

Ja tossa ei auta edes vaikka olisi professori. olen elämässäni joutunut yhden professorin kanssa kofliktiin, koska hän puhui minulle kuin idiootille, Ei kai ole älykkäältä professorilta kohtuuton oletus puhua älyllisesti vaikka tyhmemmällekin.,

ppoiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tossa ei auta edes vaikka olisi professori. olen elämässäni joutunut yhden professorin kanssa kofliktiin, koska hän puhui minulle kuin idiootille, Ei kai ole älykkäältä professorilta kohtuuton oletus puhua älyllisesti vaikka tyhmemmällekin.,

ppoiuuyy

Minä en halua tulla älylliseltä tasoltani pois, siksi jouduin professirin kanssa konfliktiin.
        Se on totuus. siksi mä myös alan puhua monologia silloin kun muut yrittää vetää keskustelun liian alas

ppiiuuuyuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en halua tulla älylliseltä tasoltani pois, siksi jouduin professirin kanssa konfliktiin.
        Se on totuus. siksi mä myös alan puhua monologia silloin kun muut yrittää vetää keskustelun liian alas

ppiiuuuyuyu

Tästä on kysymys, mutta jotkut ei ole osaaneet tulkita käytöstäni.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on kysymys, mutta jotkut ei ole osaaneet tulkita käytöstäni.

ppoiuuuu

mutta kun mulle puhuu älyllisesti kaikki sujuu ihan normaalisti. niin yksinkertaista

ppiiuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta kun mulle puhuu älyllisesti kaikki sujuu ihan normaalisti. niin yksinkertaista

ppiiuu

On totta että saatan keskustella hieman oudosti jos en koe keskustelun olevan riittävän älyllistä. Roolistani tulee silloin eriskummallinen,

ppoiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On totta että saatan keskustella hieman oudosti jos en koe keskustelun olevan riittävän älyllistä. Roolistani tulee silloin eriskummallinen,

ppoiuuuuu

Esim kun professori ei puhunut minulle älyllisesti aloin itse puhua hänelle oudosti.
        Mutta outo puheeni olisi loppunut heti kun hän olisi puhunut minulle koko älyllään.

ppoiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim kun professori ei puhunut minulle älyllisesti aloin itse puhua hänelle oudosti.
        Mutta outo puheeni olisi loppunut heti kun hän olisi puhunut minulle koko älyllään.

ppoiuuuuu

Mä taidan tehdä tuota puolitiedostamattomasti muillekin, äidillenikin. Kun hän ei puhu riittävän älyllisesti, puhun itselle hänelle hieman oudosti. Mutta outo puhetyylini loppuu heti kun mennään järkevään asiaan.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taidan tehdä tuota puolitiedostamattomasti muillekin, äidillenikin. Kun hän ei puhu riittävän älyllisesti, puhun itselle hänelle hieman oudosti. Mutta outo puhetyylini loppuu heti kun mennään järkevään asiaan.

ppoiuuuu

sit mulla on se mitä oon kertonut ennenkin....peilaan toisen osapuolen odotuksia,.
        Tulee tarve ilmetä hänelle sinä mikä hän luulee minun olevan.
        Joten kannattaa luulla jotain hyvää.

popoiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sit mulla on se mitä oon kertonut ennenkin....peilaan toisen osapuolen odotuksia,.
        Tulee tarve ilmetä hänelle sinä mikä hän luulee minun olevan.
        Joten kannattaa luulla jotain hyvää.

popoiiuuuu

Yleensä jos joku luulee minua tyhmäksi salaan häneltä älyni, mutta jos hän alkaa itse arvella ettäå oonkin älykäs....niin paljastan....

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä jos joku luulee minua tyhmäksi salaan häneltä älyni, mutta jos hän alkaa itse arvella ettäå oonkin älykäs....niin paljastan....

ppiuuuu

Ei ku joo...nyt mä vasta tajusin mitäå ne mun nuoruuden kokemukset oli kun usea ihminen sanoi mulle näin yhtäkkiä yllättyen: "Ei mutta Poijuytg, sähän oon älykäs!" niinku joku ahaa elämys.

ppoiuyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ku joo...nyt mä vasta tajusin mitäå ne mun nuoruuden kokemukset oli kun usea ihminen sanoi mulle näin yhtäkkiä yllättyen: "Ei mutta Poijuytg, sähän oon älykäs!" niinku joku ahaa elämys.

ppoiuyyuy

Se on varmaan sitä, että mä en voi ilmaista älyllistä minua toiselle ennenkuinhän itse ottaa kontaktia riittävä'n älyllisellä tasolla.

ppiiuuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan sitä, että mä en voi ilmaista älyllistä minua toiselle ennenkuinhän itse ottaa kontaktia riittävä'n älyllisellä tasolla.

ppiiuuyuyy

Mutta mä ihmettelen että miksi niin moni ei ota, vaan päätyy ikäänkuin kieretelemään ja kaartelemaan ympärilläni ja ihmettelemään että mikä minä olen.
        Se selvii helposti kun alkaa vaan puhumaan mulle älyllisesti . Mutta miksi niin moni ei tee siitä, vaan jää supisemaan ympärilleni.

ppiuiuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä ihmettelen että miksi niin moni ei ota, vaan päätyy ikäänkuin kieretelemään ja kaartelemaan ympärilläni ja ihmettelemään että mikä minä olen.
        Se selvii helposti kun alkaa vaan puhumaan mulle älyllisesti . Mutta miksi niin moni ei tee siitä, vaan jää supisemaan ympärilleni.

ppiuiuuyu

Mutta että ees professori ei uskaltanut tehdä sitä. Mitä ihmettä voi professori siinä pelätä?

poiuuuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta että ees professori ei uskaltanut tehdä sitä. Mitä ihmettä voi professori siinä pelätä?

poiuuuyuu

tää on siitä huvittavaa kun koko juttu on ihan kupla...ei mulle puhumisessa oo mitään erikoista,. Jos mulle puhuis esim kyseinen professori olettaakseni se kupla haihtuis. Kaikki kummallisuus oli pelkkää mielikuvitusta,

ppiiuuuu

• Anonyymi

Missä menee se raja ettei henkilöllä ole itsemääräämisoikeutta? Siinäkö kun pahin on jo tapahtunut? Läheinen (yli 30v) puhuu jatkuvasti ettei ole mitään järkeä elää ja haluaa mummon ja papan, jotka ovat kuolleet aikoja sitten, viereen. Hän lahjoittelee arvotavaroitaan muille ja heittää pois jos ei ota vastaan. On itkuinen ja nyyhkyttää melkein koko ajan. Kovasti olemme kannustaneet menemään edes puhumaan jollekin ammattilaiselle, mutta siitä ei ole kuulemma mitään hyötyä. Kerran soitettu hätänumeroon kun oli aivan hysteerinen. Ambulanssi tuli, mutta eipä he voineet tehdä mitään sillä hän ei halunnut lähteä.. Huoli-ilmoitus tehty, mutta tuskinpa siitäkään hyötyä on.

• Anonyymi

Luuletko sinjä kirjoitustesi liittyvän minuun ?
        Jos luulet, tee itsestäsi huoli.-ilmoitus.

popiuyyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

siis tommosta kuin tuo tuolla yllä. Jos oikeesti joku tulis väittään että tollasilla tarinoilla olis jotain tekemistä minun kanssani tekisin rikosilmoituksen

ppiuuuyyuui

• Anonyymi

Mene muualle ketjuun jos sulla oikeesti on joku tommonen tuttu.

popiuyyuio

• Anonyymi

miks sun pitää just tänne tulla puhumaan tommosta just epäylevää sielullisesti ?

pouyytyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miks sun pitää just tänne tulla puhumaan tommosta just epäylevää sielullisesti ?

pouyytyu

Miks tuut tä'nne kirjoittaan jotain ääripään päinvastaista minusta?
        Inhottavaa kiusaamista.

poiuuyyyuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks tuut tä'nne kirjoittaan jotain ääripään päinvastaista minusta?
        Inhottavaa kiusaamista.

poiuuyyyuuy

Mulla on järkeä elää....koen elämän hyvin mielekkääksi ja olen erittäin elämänhalkuinen aina joka sekunti. Elämänhaluni ei ole koskaan poistunut sekunniksikaan.
        Harvoin itken. mutta nautin siitäkin silloin kun itken.

ppoiuuyuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on järkeä elää....koen elämän hyvin mielekkääksi ja olen erittäin elämänhalkuinen aina joka sekunti. Elämänhaluni ei ole koskaan poistunut sekunniksikaan.
        Harvoin itken. mutta nautin siitäkin silloin kun itken.

ppoiuuyuuy

En oo koskaan kaipaillut kuolleiden luo enkä omista arvotavaroita, ja olen yli 50 v

ppoiiuuuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo koskaan kaipaillut kuolleiden luo enkä omista arvotavaroita, ja olen yli 50 v

ppoiiuuuuyu

Arvokkainta mitä omistan ovat tauluni joiden arvo tosin on henkistä.
        Loukkaannun suuresti jos joku ehdottaa niiden pois heittämistä.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvokkainta mitä omistan ovat tauluni joiden arvo tosin on henkistä.
        Loukkaannun suuresti jos joku ehdottaa niiden pois heittämistä.

ppoiuuuu

ja mua on häiriköity sen verran, että minkään sortin perättömästä ilmoituksesta lähtisi rikosilmoitus.

ppooiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja mua on häiriköity sen verran, että minkään sortin perättömästä ilmoituksesta lähtisi rikosilmoitus.

ppooiuuu

Tunnelma meni nyut täälläkin piloille. Monologistani nautin, muttaen enää kun monologini sotkettiin

ppoiuuyyy

• Anonyymi

Suomessa on kaksoisstandirdit miehille ja naisille erikseen. Sun kannattaa puhua vain naisille. Miehet ei mitenkään pysty ymmärtää sua omista lähtökohdistaan.

• Anonyymi

Mä ootan vieläkin löytäväni sen miehen joka ei pelkää herkkyyttä itsessään.

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ootan vieläkin löytäväni sen miehen joka ei pelkää herkkyyttä itsessään.

ppiuuuu

Varmaankin ne miehet pelkää minua koska minuun ei saa yhteyttä päätymättä oman herkkyyden kanssa yhteyteen

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin ne miehet pelkää minua koska minuun ei saa yhteyttä päätymättä oman herkkyyden kanssa yhteyteen

ppiuuuu

Mutta yllättävästi on olemassa miehiä, jotka pystyy. Tosin kohtaamani ei ollut mulle muuten sopiva koska oli päihteiden käyttäjä- Mutta kerran joku ulkomaalainen päihteiden käyttäjä tykkäs kauheesti jutuistani. Ja oli innostunut herkkyysaiheesta vanhempi mies. Ja olis tykännyt lukea paljon tekstejäni.

poiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta yllättävästi on olemassa miehiä, jotka pystyy. Tosin kohtaamani ei ollut mulle muuten sopiva koska oli päihteiden käyttäjä- Mutta kerran joku ulkomaalainen päihteiden käyttäjä tykkäs kauheesti jutuistani. Ja oli innostunut herkkyysaiheesta vanhempi mies. Ja olis tykännyt lukea paljon tekstejäni.

poiuyyy

Että on heitä olemassa en vaan oo löytänyt kun mulla on vielä raittiuskriteeri yms

poiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että on heitä olemassa en vaan oo löytänyt kun mulla on vielä raittiuskriteeri yms

poiuuyyy

mä voin palastaa että mun taiteesakin on mieshahmo joka symboloi minulle äärimmäisen herkkää miestä, jollainen on aina ollut minun unelmamies

popiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä voin palastaa että mun taiteesakin on mieshahmo joka symboloi minulle äärimmäisen herkkää miestä, jollainen on aina ollut minun unelmamies

popiiuuu

Mun mielestä nykyinen suhtautuminen herkkyyteen on todella kummallista.
        herkkyys on mun mielestä todella jännittävää. ..ja kiehtovaa...salaperäistä....mystistä....

ppiiuuuyuuii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä nykyinen suhtautuminen herkkyyteen on todella kummallista.
        herkkyys on mun mielestä todella jännittävää. ..ja kiehtovaa...salaperäistä....mystistä....

ppiiuuuyuuii

En ikinä vaihtaisi herkkyyden maailmaa mihinkään muuhun...mistään hinnasta...

ppoiuuyuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä vaihtaisi herkkyyden maailmaa mihinkään muuhun...mistään hinnasta...

ppoiuuyuuy

Herkkyys on Jumalan lahja

ppouyhyyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

popiiuuu

Kovin erikoista, koska olet isoisä. Silti toivot miehen seuraa. Vaimosi on vielä hyvässä kurssissa.
        Kovin erikoista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys on Jumalan lahja

ppouyhyyh

Herkkyys antaa kyvyn aistia enemmän....

herkkyys tekee sen ettei tarvi edes koskettaa niin on jo riittävä henkinen ekstaasi toisen läsnäolosta....Eli voi elää selibaatissa ja ekstaasissa

ppoiuiuuyyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys antaa kyvyn aistia enemmän....

herkkyys tekee sen ettei tarvi edes koskettaa niin on jo riittävä henkinen ekstaasi toisen läsnäolosta....Eli voi elää selibaatissa ja ekstaasissa

ppoiuiuuyyuu

Herkkyys on arvokkainta mitä oon saanut Luojaltani

ppiiuuuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys on arvokkainta mitä oon saanut Luojaltani

ppiiuuuyuu

Herkkyys tekee sen että yksinollessakin aistii niin paljon että joka hetki on mielenkiintoista ja inspiroivaa vaikka olisi mikä kärsimys

popiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys tekee sen että yksinollessakin aistii niin paljon että joka hetki on mielenkiintoista ja inspiroivaa vaikka olisi mikä kärsimys

popiuuyuy

herkkyys on paras mun kaikista ominaisuuksistani.
        Mulle arvokkain.

ppiuuyuiu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

herkkyys on paras mun kaikista ominaisuuksistani.
        Mulle arvokkain.

ppiuuyuiu

Jos joku koittais tuhota herkkyyteni, tekisin rikosilmoituksen.

ppooiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku koittais tuhota herkkyyteni, tekisin rikosilmoituksen.

ppooiiuuuu

Herkkyys on mun arvostettavin ominaisuus. ..ja itseasiassa minussa rahallisestikin arvokkainta

ppoiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys on mun arvostettavin ominaisuus. ..ja itseasiassa minussa rahallisestikin arvokkainta

ppoiuuyyy

Ja se tekee minun elämä'stäni niin kiehtovaa jännittävää joka hetki,...jopa sairaana

ppiiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se tekee minun elämä'stäni niin kiehtovaa jännittävää joka hetki,...jopa sairaana

ppiiuuuuu

Mitä enemmän herkistyt....sitä kiehtovampia kokemuksia saat....

ppiuuyuui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä enemmän herkistyt....sitä kiehtovampia kokemuksia saat....

ppiuuyuui

Paitsi ne herkkyyden mukiloijat ei tietenkään ole nautinto

ppiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi ne herkkyyden mukiloijat ei tietenkään ole nautinto

ppiuuuuu

Herkkyys ...tuo helpommin henkisen ekstaasin....siinä määrin...ettei oo ongelmaa elää koko elämä' selibaatissa.

pouiyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys ...tuo helpommin henkisen ekstaasin....siinä määrin...ettei oo ongelmaa elää koko elämä' selibaatissa.

pouiyuyy

Olla vaan herkkä...ei tarvi seksiä eikä huumeita ekstaasiin...

ppoiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olla vaan herkkä...ei tarvi seksiä eikä huumeita ekstaasiin...

ppoiuuu

Voisin sanoo että mulla on pelkästään hyvää kokemusta herkkyydestä...kaikki siinä on hyvää paitsi se kun mjuut ihmiset alkaa tuhota sitä

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin sanoo että mulla on pelkästään hyvää kokemusta herkkyydestä...kaikki siinä on hyvää paitsi se kun mjuut ihmiset alkaa tuhota sitä

ppiuuyyy

Olla herkkä ..ei tarvi edes televisiota kun on riittävän mielenkiintoista yksin kotona ilmankin. Mulla ei oo televisiota koska visioin omalla päälläni. Niin en tarvi semmosta konetta,.

poiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olla herkkä ..ei tarvi edes televisiota kun on riittävän mielenkiintoista yksin kotona ilmankin. Mulla ei oo televisiota koska visioin omalla päälläni. Niin en tarvi semmosta konetta,.

poiuuyyy

Mutta kriisipuhelimessa oli se ongelma että heidä'n visionsa ei täyttänyt mun esteettisiä standardeja joten ne tuottii kärsimystä esteettiseen silmääni

ppoiuiuyuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kriisipuhelimessa oli se ongelma että heidä'n visionsa ei täyttänyt mun esteettisiä standardeja joten ne tuottii kärsimystä esteettiseen silmääni

ppoiuiuyuuy

Yksin visioiminen on huomattavasti mukavampaa kuinkanssaan visioiminen

ppiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin visioiminen on huomattavasti mukavampaa kuinkanssaan visioiminen

ppiiuuuu

Heidän visiot oli niiiin hirveitä että niiden katseleminen tuotti melkoisert tuskat

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heidän visiot oli niiiin hirveitä että niiden katseleminen tuotti melkoisert tuskat

ppiuuyyy

itseasiasa soitteluni oleellisin syyni olikin visioistaan kauhistuminen

ppoiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itseasiasa soitteluni oleellisin syyni olikin visioistaan kauhistuminen

ppoiuuyyy

Menin kauhutranssiin visioidessani yhdessä kanssaan.

ppoiuiuuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin kauhutranssiin visioidessani yhdessä kanssaan.

ppoiuiuuuyu

Auttoiko? No puhelimensa ei todellakaan auttanut, kun se oli kaikki yhtä kauhutranssia heidänkanssaan

ppoiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttoiko? No puhelimensa ei todellakaan auttanut, kun se oli kaikki yhtä kauhutranssia heidänkanssaan

ppoiiuuu

Siitä oli ekstaasi kaukana
        se mieshän siellä aikoinaan mulle nauroi että en joudu maksaan kauhuleffoista...vaikka kallistahan tuo oli nuo kauhuleffat

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä oli ekstaasi kaukana
        se mieshän siellä aikoinaan mulle nauroi että en joudu maksaan kauhuleffoista...vaikka kallistahan tuo oli nuo kauhuleffat

ppiuuyyyy

tykkään omista herkkisfilmeistäni enempi

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tykkään omista herkkisfilmeistäni enempi

ppiuuyyyy

Ja kuvitella herkkiä henkiolentomiehiä liitelemässä....heh

ppoiuyttty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuvitella herkkiä henkiolentomiehiä liitelemässä....heh

ppoiuyttty

Yksikin just ratsastaa edessäni lohikäärmeellä.....ikuistin tauluksi

ppiuuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikin just ratsastaa edessäni lohikäärmeellä.....ikuistin tauluksi

ppiuuyuyy

Senkin ajan kun mä olin tosi vammautunut....sillon maalasin itselleni kaverit....ympäri seiniä....parempia kavereja ne oli kuinkriisipuhelinvastaajat....kriisipuhelinvastaajista en hyötynyt mitään...päinvastoin,,,,
        mutta lohikäärmeratsastajasta hyödyin paljonkin

ppoioiuuyuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin ajan kun mä olin tosi vammautunut....sillon maalasin itselleni kaverit....ympäri seiniä....parempia kavereja ne oli kuinkriisipuhelinvastaajat....kriisipuhelinvastaajista en hyötynyt mitään...päinvastoin,,,,
        mutta lohikäärmeratsastajasta hyödyin paljonkin

ppoioiuuyuyuy

Ja laittaa vaan vaikka lohikäärmeratsastajan nettiin, niin kohta onkin jo monta seuraajaa...eikä yhtään yksinäistä.....ainoona murheena kriisipuhelimen kauhuvisiot

ppoiuuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja laittaa vaan vaikka lohikäärmeratsastajan nettiin, niin kohta onkin jo monta seuraajaa...eikä yhtään yksinäistä.....ainoona murheena kriisipuhelimen kauhuvisiot

ppoiuuyuyy

yksinäisyydestä en kärsi koskaan. Ensinnäkin on ihan riittävän kiinnostavaa yksin ollessa...toiseksikin voi maalata itselleen kavereita, ja jos haluu ihmisiä ympärilleen voi laittaa mielikuvituksensa nettiin ja niin saikin 6000 seuraajaa

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muilta osin oon tyytyväinen

ppiuyyy

• Anonyymi

Mua mun herkkyys ei vaivaa, jos se vaivaa jotakuta toista, pysyköön sitten kaukana minusta, Jahdata ei tarvii.,

ppoiuuyyy

• Anonyymi

Voihan joku sen ajatella niin että herkkyys aiheutti lääkeainereaktion , joten herkkyyden syy...mutta mulle ongelman tuotti lääkeaine, ..herkkyys yksinään ei tuota mitään ongelmaa

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan joku sen ajatella niin että herkkyys aiheutti lääkeainereaktion , joten herkkyyden syy...mutta mulle ongelman tuotti lääkeaine, ..herkkyys yksinään ei tuota mitään ongelmaa

ppoiuyyy

Koska se on sama asia kuin olla perhonen. Onko perhoselle ongelma olla perhonen ?
        Haluisiko perhonen olla elefantti tai elefantti perhonen? Tuskin. Se on sille parasta miksikä on syntynyt.

ppoiiuuyuyyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se on sama asia kuin olla perhonen. Onko perhoselle ongelma olla perhonen ?
        Haluisiko perhonen olla elefantti tai elefantti perhonen? Tuskin. Se on sille parasta miksikä on syntynyt.

ppoiiuuyuyyh

perhonen nauttii perhosmaisuudesta,,,,elefantti elefanttiudesta

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

perhonen nauttii perhosmaisuudesta,,,,elefantti elefanttiudesta

ppiuyyyy

olla mitä olet on parasta mitä koskaan voit saada

ppiuyyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olla mitä olet on parasta mitä koskaan voit saada

ppiuyyty

oikeesti se menee niin että mitä herkempi on sitä nautinnollisimpia henkisiä kokemuksia saa,
        muistaakseni ihokin on sellainen, että missä on paljon tuntosoluja on vähemmän niitä kivunaistimissoluja muistaisin jostain lukeneeni. eli paljon tuntoa tarkoittaa vähemmän kipua....

ppiiuiuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oikeesti se menee niin että mitä herkempi on sitä nautinnollisimpia henkisiä kokemuksia saa,
        muistaakseni ihokin on sellainen, että missä on paljon tuntosoluja on vähemmän niitä kivunaistimissoluja muistaisin jostain lukeneeni. eli paljon tuntoa tarkoittaa vähemmän kipua....

ppiiuiuuy

Mitä monipuolisempaa aktiivista aivotoimintaa sen parempi olo

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä monipuolisempaa aktiivista aivotoimintaa sen parempi olo

ppoiuuuu

kateutta se vaan joka yrittää väittää herkkyyttä ja älyllisyyttä kärsimyksen lähteeksi

ppoiuuyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kateutta se vaan joka yrittää väittää herkkyyttä ja älyllisyyttä kärsimyksen lähteeksi

ppoiuuyyuy

ne on antoimpia ominaisuuksia mitäå melkeen voi olla
        ainakinmun mielestä ja haluisin samanlaisen miehen

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne on antoimpia ominaisuuksia mitäå melkeen voi olla
        ainakinmun mielestä ja haluisin samanlaisen miehen

ppiuyyyy

kun mäö tiedän miten tosi antoisia herkkyys ja älyllisyys on , niin haluisin vielä niitä lisää mieheltä

ppoiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun mäö tiedän miten tosi antoisia herkkyys ja älyllisyys on , niin haluisin vielä niitä lisää mieheltä

ppoiuuyyy

Ei pidä ajatella toisen puolesta....ei kaikki nauti samoista asioista
        Ei kenenkään pidä "auttaa" vähentämään herkkyyttä. Kade nautinnoista heillä vai ?

ppioiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä ajatella toisen puolesta....ei kaikki nauti samoista asioista
        Ei kenenkään pidä "auttaa" vähentämään herkkyyttä. Kade nautinnoista heillä vai ?

ppioiuuuu

Mun tavoite on herkkyyden jalostaminen äärimmilleen...elämän tavoite

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tavoite on herkkyyden jalostaminen äärimmilleen...elämän tavoite

ppiuyyyy

Herkkyyden vähentäjät ovat pahimpia vihollisiani

ppiuyuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyyden vähentäjät ovat pahimpia vihollisiani

ppiuyuyyy

Herkkyys on mun aarre ja intohimo

ppouyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys on mun aarre ja intohimo

ppouyuyy

Herkkyyden vähentäjät ovat maailman pahimpia väkivallantekijoitä

ppoiuyuyy

• Anonyymi

Semmosella joka sanoo: "Pitäis vähän vähentää tuota herkkyyttä."
      Mitä kummaa hänellä' voi liikkea päässään? Kuulostaa ainakin mulle pimeelle semmonen pää.

ppoiuyyyyuuu

• Anonyymi

Ja törkeetä puhetta.
        Mun pitäis varmaan vastata että "ja pitäisi vähän kaventaa mahaasi"

poiyytttgt

• Anonyymi

Sulla sormi herkistyny tänään niin että lähetit jotain 160 viestiä tähän. Tais tulla herkästi uus enkka.

Hyvää yötä jooko.

• Anonyymi

joo ku niin inspiroiva aihe.....on niin ihanaa ajatellakin vaan herkkyyttä :)

ppoiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo ku niin inspiroiva aihe.....on niin ihanaa ajatellakin vaan herkkyyttä :)

ppoiuyyyy

Olen elämäntehtävältäni herkkyyden puolestapuhuja ollut aina.
        Ja nyt on tullut tilanne jossa herkkyyden puolesta pitää puhua, joten viestejä on monta.
        niin ja oon todella intohimoinen herkkyyden puolestapuhuja. se tkee elämä'ni erityisen mielekkääksi. mulla on näin tärkeä tehtävä

ppiouiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen elämäntehtävältäni herkkyyden puolestapuhuja ollut aina.
        Ja nyt on tullut tilanne jossa herkkyyden puolesta pitää puhua, joten viestejä on monta.
        niin ja oon todella intohimoinen herkkyyden puolestapuhuja. se tkee elämä'ni erityisen mielekkääksi. mulla on näin tärkeä tehtävä

ppiouiuuyuy

Lukekaa nyt vaikka tätä palstaa kuinka ei herkkyydelle antautuneet täällä' synkistelee päivästä toiseen ketjusta toiseen. mä oon varmaan palstan pirtein kirjoittaja.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaa nyt vaikka tätä palstaa kuinka ei herkkyydelle antautuneet täällä' synkistelee päivästä toiseen ketjusta toiseen. mä oon varmaan palstan pirtein kirjoittaja.

ppoiuuuu

täten herkkyydestäni "huolestuneet" ovat selvästikin kateellisia oikeesti

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täten herkkyydestäni "huolestuneet" ovat selvästikin kateellisia oikeesti

ppiuuuu

Eräs vanha rouva kriisipuhelimessakin ymmärsi että kateus voi olla kysymyksessä minuun kohdistuneessa epämiellyttävässä toiminassa

ppoioiuuuyuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs vanha rouva kriisipuhelimessakin ymmärsi että kateus voi olla kysymyksessä minuun kohdistuneessa epämiellyttävässä toiminassa

ppoioiuuuyuyuy

En mä ainakaan ikimaailmassa kenenkään ei herkän kanssa osaa vaihtaisi

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ainakaan ikimaailmassa kenenkään ei herkän kanssa osaa vaihtaisi

ppiuyyy

mä välillä salailen herkkyyden ihanuuksia juurikin kateuden toiminnan riskin takia

ppoiuiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä välillä salailen herkkyyden ihanuuksia juurikin kateuden toiminnan riskin takia

ppoiuiuuu

muta nyt tuli sitten pakko paljastaa tän takia kun jotkut tietämättömät kovanahat luulee että herkkyys viittaisi johonkin mielenterveysongelmaan. se on just päinvastoin ennemminkin

ppiuyuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muta nyt tuli sitten pakko paljastaa tän takia kun jotkut tietämättömät kovanahat luulee että herkkyys viittaisi johonkin mielenterveysongelmaan. se on just päinvastoin ennemminkin

ppiuyuuyu

ehkä herkkyyden maailma on heille niin tuntematon, että he luulee niin ja pelkää tuntematonta....

poiuuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä herkkyyden maailma on heille niin tuntematon, että he luulee niin ja pelkää tuntematonta....

poiuuuyu

herkkyydessä ei oo mitään muuta kärsimystä aiheuttavaa kuin kovanahkojen kohtaaminen

poiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

herkkyydessä ei oo mitään muuta kärsimystä aiheuttavaa kuin kovanahkojen kohtaaminen

poiuyyyy

siksikin yksin on viihtyisää...saa nauttia ilman kovanahkoja

popiuyuyy

• Anonyymi

Mutta niin, kyllä herkkyyttä pelkäämättömiä miehiä on olemassa.
      Valitettavasti kohdelleni sattuneet olivat päihteiden käyttäjiä ja kun mulla on se päihteettömyyskriteeri.
      Yksikin mies maailman äärissä, hänessä tykkädsin päihteidenkäytöstään huolimatta muumuassa siitä, että' hän välillä soitti sieltä maailman ääristä mulle saatuaan paniikkikohtauksen. Hän kärsi rasismin pelosta ja kohdatessaan kaduilla rasistiksi arvelemiaan ihmisiä sai paniikkikohtauksia, Tunsin itseni niin kunnioitetuksi ja arvostetuksi kun hän soitti mulle nähtyään pelottavan miehen rauhoittuakseen.

poiuuyyyy

poiuyyyyu

• Anonyymi

Oli mulla aikoinaan toinenkin kaukopuhelinkeskustelija
        Hän joutuikin mulle puhelun aikana kadulla rasistisen hyökkäyksen kohteeksi.
        Musta mies uhkasi häntä puukolla, koska hän oli valkoinen afrikkalainen.
        Valkoinen mies jonka kanssa puhuin puhelimessa sanoi ihan rauhallisesti, että oota vähän ja sulki puhelimen.
        Sit soitin takas ja jatkettiin puhelua normaalisti, hän kertoi että oli sanonut mustalle miehelle että "Leikkaa, leikkaa, niin näet että' vereni on mustaa".
        Puukkomies oli laittanut puukon pois ja alkanut iloiseen keskusteluun uhkaamansa miehen kanssa.
        Kävi tolleen kerran Tukhomassakin. Menin valkoisen miehen seurassa tummien miesten alueelle. He olis halunneet alkaa tappeleen valkoisen miehen kanssa. Mä menin yksin sinne tummien miesten porukan luokse puhumaan lempeästi ja koko porukka rauhoittui. onhan sitä lempeydessäkin voimaa, eikä kaikki pelkää lempeyttä.

pooiuuu

ppoiuiuyy

• Anonyymi

mutta viimeinen melkein kohtaamani mies....
      hän saa saa hirveitä hepuleita lempeydestä ja sorryin yrittään yhä lisää lempeyttä ja yhä hirveempää hepulia seuraa...niin luovutin...

ppoiiii

• Anonyymi

Mun on helpompi semmosten ihmistenkanssa jotka rauhottuu lempeydestä-.

Jos nyt vaikka voisin ola tässä aivan herkän lempeästi, niin että tuo riehuva porukka ympärilläni voisi rauhoittua....

ppoiuiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on helpompi semmosten ihmistenkanssa jotka rauhottuu lempeydestä-.

Jos nyt vaikka voisin ola tässä aivan herkän lempeästi, niin että tuo riehuva porukka ympärilläni voisi rauhoittua....

ppoiuiuuu

He itse riehuu ympärilläni ja ovat "huolissaan" jostakusta joka täällä vaan lempeästi istuskelee....kummallista !!!!

poiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He itse riehuu ympärilläni ja ovat "huolissaan" jostakusta joka täällä vaan lempeästi istuskelee....kummallista !!!!

poiuyyy

ehkä tää on se vaikee juttu joillekin miehille että kun minusta ei pysty määritteleen oikeen että minkä värinen oon...niin oon maalannut värikkäitä tauluja ja koonnut kirjavan porukan ympärilleni...

ppoiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä tää on se vaikee juttu joillekin miehille että kun minusta ei pysty määritteleen oikeen että minkä värinen oon...niin oon maalannut värikkäitä tauluja ja koonnut kirjavan porukan ympärilleni...

ppoiiuuu

Ai niin kyllä nuoruudessani kohtaamani suomalainen mieskin heti alkuun kohdattuaan minut mainitsi minulle vaikeuksista analysoida minua että mikä oikeen oon....samaa kertoi naisetkin. Tuttu nainen kertoi pohtineensa mikä oikein olen ja lopulta tullut johtopäätökseen että....taiteilija...

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin kyllä nuoruudessani kohtaamani suomalainen mieskin heti alkuun kohdattuaan minut mainitsi minulle vaikeuksista analysoida minua että mikä oikeen oon....samaa kertoi naisetkin. Tuttu nainen kertoi pohtineensa mikä oikein olen ja lopulta tullut johtopäätökseen että....taiteilija...

ppiuyyyy

Kerran kohtasin tosiaan suomalaisen yrityksessä toimivan miehen. Hän alkoi pelätä' minua koska alkoi kuvitella minua esimerkiksi yritysvakoojaksi.
        Aika järkkyä mulle siinä mielessä etten tiedä aiheesta mitään.

pouyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran kohtasin tosiaan suomalaisen yrityksessä toimivan miehen. Hän alkoi pelätä' minua koska alkoi kuvitella minua esimerkiksi yritysvakoojaksi.
        Aika järkkyä mulle siinä mielessä etten tiedä aiheesta mitään.

pouyyy

Mutta siis kaikki nää miehet....he vaan kuvittelee....mutta se on mulle vähän vaarallista heidän liian villit mielikuvituksensa...

ppoiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis kaikki nää miehet....he vaan kuvittelee....mutta se on mulle vähän vaarallista heidän liian villit mielikuvituksensa...

ppoiuyyyy

Oikeesti mä oon vaan tämmönen yksin viihtyvä lempeilijä herkkis

ppiuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti mä oon vaan tämmönen yksin viihtyvä lempeilijä herkkis

ppiuyuyy

jolle älyllisyys on tärkee arvio

ppoiuyttyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jolle älyllisyys on tärkee arvio

ppoiuyttyt

Mitä mä oon keneltäkään oottanut on ainoastaan se että he hoksaisi tämän asian vaatimattoman laidan...

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mä oon keneltäkään oottanut on ainoastaan se että he hoksaisi tämän asian vaatimattoman laidan...

ppiuyyy

Ehkä sae on totta kuten moni muoruudessani sanoi....näytän peilille....kun minua katsoo näkee itsensä.....

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sae on totta kuten moni muoruudessani sanoi....näytän peilille....kun minua katsoo näkee itsensä.....

ppiuuyyyy

Mystkoilla olisi päämääränä olla peili, joka kiillotettaisiin niin, että siitä heijastuisi henkinen valo...

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mystkoilla olisi päämääränä olla peili, joka kiillotettaisiin niin, että siitä heijastuisi henkinen valo...

ppiuyyy

Mutta vaikuttaisi siltä että löydän Suomestakin mulle ok seuroja erilaisia, vaikka mielenterveysaiheiset porukat ei sovellu mulle.

poiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vaikuttaisi siltä että löydän Suomestakin mulle ok seuroja erilaisia, vaikka mielenterveysaiheiset porukat ei sovellu mulle.

poiuyyy

Nää jotku mielenterveysaiheiset ihmiset on alanneet tuhoon taideprojektejani...

pouuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää jotku mielenterveysaiheiset ihmiset on alanneet tuhoon taideprojektejani...

pouuyyyy

En olisi ikinä uskonut että enää koskaan moista ois voinut tapahtua sen jälkeen kun nuorena huomasin että terveysihmisten luona ei kannata puhuu taideprojekteistani...
        Se ongelma mun mielestä päätty sillon kun taiteilijuudestani oli runsaasti konreettista näyttöä, koska ei taiteilijan taidetta ole laillista tuhota vaatimalla esim sairaanhoitajan kanssa samanlaista ajattelua häneltä

ppiuuyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut että enää koskaan moista ois voinut tapahtua sen jälkeen kun nuorena huomasin että terveysihmisten luona ei kannata puhuu taideprojekteistani...
        Se ongelma mun mielestä päätty sillon kun taiteilijuudestani oli runsaasti konreettista näyttöä, koska ei taiteilijan taidetta ole laillista tuhota vaatimalla esim sairaanhoitajan kanssa samanlaista ajattelua häneltä

ppiuuyyyyy

Mä oon kuullut toiseltakin taiteilijalta että terveysihmiset ovat pilkanneet taiteilijuutta, vaikka tämäkin oli melko pitkälle päässyt taiteilija,.

ppoiuyyyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon kuullut toiseltakin taiteilijalta että terveysihmiset ovat pilkanneet taiteilijuutta, vaikka tämäkin oli melko pitkälle päässyt taiteilija,.

ppoiuyyyty

Mullekin on käyttäydytty niinkuin taiteilijuuteni olisi muka vain mun kuvitelmaa, vaikken oo koskaan ees mitään muuta ollut.

poiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullekin on käyttäydytty niinkuin taiteilijuuteni olisi muka vain mun kuvitelmaa, vaikken oo koskaan ees mitään muuta ollut.

poiuyyyy

Mutta en minä tuota murhehdi kun mulla alkaa olla jo aika mittavasti konkreettista näyttöä taiteilijuudesta uutta ja vuosien varrelta

popiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en minä tuota murhehdi kun mulla alkaa olla jo aika mittavasti konkreettista näyttöä taiteilijuudesta uutta ja vuosien varrelta

popiiuuu

Ja virallisesti vahvin todiste että kuulun taidealan ammattiliittoon...niin sen ainakin pitäis päteä virallisesti

poiiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja virallisesti vahvin todiste että kuulun taidealan ammattiliittoon...niin sen ainakin pitäis päteä virallisesti

poiiuuyuy

Paasaan täällä siltä varalta että jotain ihmisoikeusloukkauksia alkaa ilmetä-...

popiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paasaan täällä siltä varalta että jotain ihmisoikeusloukkauksia alkaa ilmetä-...

popiuyyyy

Suhtaudun erittäin kriittisesti uuteen ilmiöön, että maallikot voivat tehdä "mielenterveysarvioita" toisista ihmisistä.
        Omat narsismiarvioni eivät ole mielenterveysarvioita vaan filosofisia pohdintoja narsismin ilmenemismuodoista-

ppoiuuuii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhtaudun erittäin kriittisesti uuteen ilmiöön, että maallikot voivat tehdä "mielenterveysarvioita" toisista ihmisistä.
        Omat narsismiarvioni eivät ole mielenterveysarvioita vaan filosofisia pohdintoja narsismin ilmenemismuodoista-

ppoiuuuii

Pohdintani eivät siis koskaan kohdennu pohdintojeni kohteen elämään konkreettisesti milään lailla vaan aina jäävä't filosofiselle tasolle.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdintani eivät siis koskaan kohdennu pohdintojeni kohteen elämään konkreettisesti milään lailla vaan aina jäävä't filosofiselle tasolle.

ppoiuuuu

En katso itselleni oikeutta puuttua toisen ihmisen elämään kuin ainoastaan vapauttaakseni hänet jonkun toisen pakkovallan alta.
        Ajattelun oikeus minulla on kaikkeen maailmassa ja henkimaailmassa..

ppiyyyyuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En katso itselleni oikeutta puuttua toisen ihmisen elämään kuin ainoastaan vapauttaakseni hänet jonkun toisen pakkovallan alta.
        Ajattelun oikeus minulla on kaikkeen maailmassa ja henkimaailmassa..

ppiyyyyuuy

Toisen itseståä erilainen ajattelutapa ei ole mielenterveysongelma.

ppioiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen itseståä erilainen ajattelutapa ei ole mielenterveysongelma.

ppioiuuuu

Jokaikisellä on tieteellisesti erilaiset aivot ja jokaisen mielikuvitus toimii eri tavalla jne.

ppoiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaikisellä on tieteellisesti erilaiset aivot ja jokaisen mielikuvitus toimii eri tavalla jne.

ppoiuuyyy

Jotkut jopa luulevat että mielen sisäiset kuvat olisivat hulluutta, vaikka todellisuudessa vain 1-3% väestöä ei niitä näe. Joten 97% hulluja sitten.

ppoiiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut jopa luulevat että mielen sisäiset kuvat olisivat hulluutta, vaikka todellisuudessa vain 1-3% väestöä ei niitä näe. Joten 97% hulluja sitten.

ppoiiuuuuu

ai niin, vaikka mä oonkin herkkis niin oon kuitenki aika hyvin treenattu nuorena.

Esim, yhdellä miehellä oli huvitus että hän ruokaa laittaessa aina vihautteli keittiöveistä läheltä mun kehoa ja mun tehtävä oli osoittaa luonteeni suhtautumalla siihen viilipyttymäisen rohkeasti. Että vaikka oonki herkkis oon rohkeustreenattu tehokkaasti.

ppiouuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai niin, vaikka mä oonkin herkkis niin oon kuitenki aika hyvin treenattu nuorena.

Esim, yhdellä miehellä oli huvitus että hän ruokaa laittaessa aina vihautteli keittiöveistä läheltä mun kehoa ja mun tehtävä oli osoittaa luonteeni suhtautumalla siihen viilipyttymäisen rohkeasti. Että vaikka oonki herkkis oon rohkeustreenattu tehokkaasti.

ppiouuuu

Mutta mä en oikeen ymmärrä että mikä tarve monilla miehillä on esiintyä jollainlailla ylivoimaisena ja uhkaavana,

ppooiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä en oikeen ymmärrä että mikä tarve monilla miehillä on esiintyä jollainlailla ylivoimaisena ja uhkaavana,

ppooiiuuu

Ei edes auta jos selittää, ettei tarvi kun arvostan ilmankin moista käytöstä-

popiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei edes auta jos selittää, ettei tarvi kun arvostan ilmankin moista käytöstä-

popiuyyy

Mut mä oon tulluit vanhaksi enkä jaksa enää mitään tommosta,,,,nyt tarvii olla korkeaälyllistä.....ja herkkää....

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mä oon tulluit vanhaksi enkä jaksa enää mitään tommosta,,,,nyt tarvii olla korkeaälyllistä.....ja herkkää....

ppiuuuu

kuka ties trendi olisikin menossa siihen suuntaan....kun Suomessakin miehiä vaikuttaa innostuneen alkamaan uudenaikaisiksi rakkausguruiksi,,,mielenkintoinen kulttuuri-ilmiö...

ppiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka ties trendi olisikin menossa siihen suuntaan....kun Suomessakin miehiä vaikuttaa innostuneen alkamaan uudenaikaisiksi rakkausguruiksi,,,mielenkintoinen kulttuuri-ilmiö...

ppiiuuuu

Se on hienoo kun netistä löytyy jo monta suomalaismiestä selittämässä rakkauden tärkeyttä. Hieno juttu.

ppoiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hienoo kun netistä löytyy jo monta suomalaismiestä selittämässä rakkauden tärkeyttä. Hieno juttu.

ppoiuuyuy

Hauska ilmiö...jotkut ikäänkuin pikkusen ottaneet intialaisguruilta mallia...mutta suomalaistyyliin...

ppooiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska ilmiö...jotkut ikäänkuin pikkusen ottaneet intialaisguruilta mallia...mutta suomalaistyyliin...

ppooiiuuuu

Tykkään tollasista esityksistä joissa ollaan rohkeesti inhimillisiä ja tunteellisia ja henkisiä

ppoiuiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään tollasista esityksistä joissa ollaan rohkeesti inhimillisiä ja tunteellisia ja henkisiä

ppoiuiuyyy

Ja tämmöset asiat tuo iloa elämääni kuten että somessa yksi bändi lähettää mulle aina uuden ilmestuneen kappaleensa henkilökohtaisesti mulle osoitetun tekstin kera, Nyt tuli hieno rakkauslaulu. Tosi hyvä bändi vaikka varsin tuntematon.

popiuyuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämmöset asiat tuo iloa elämääni kuten että somessa yksi bändi lähettää mulle aina uuden ilmestuneen kappaleensa henkilökohtaisesti mulle osoitetun tekstin kera, Nyt tuli hieno rakkauslaulu. Tosi hyvä bändi vaikka varsin tuntematon.

popiuyuyyyy

Siis sen viestin saaminen aina ihan tuntuu rakkaudelle,

ppoiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sen viestin saaminen aina ihan tuntuu rakkaudelle,

ppoiiuuu

Kyllä tää bändi kriisipuhelinkeskustelun voittaa energian laadussa.

poiuyyttty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tää bändi kriisipuhelinkeskustelun voittaa energian laadussa.

poiuyyttty

Mä en kannata ylipätään mentaalitasolla elämistä. Kyllä siinä on tuskissaan kuka vaan josa alkaa mentaalitasolle painottaan elämänsä.
        Mä oon nuoresta tytöstä asti kannattanut spirituaalisella tasolla elämistä.
        Mentaalitaso on niin matala, että tuottaa jo ihan siksi kärsimystä-

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kannata ylipätään mentaalitasolla elämistä. Kyllä siinä on tuskissaan kuka vaan josa alkaa mentaalitasolle painottaan elämänsä.
        Mä oon nuoresta tytöstä asti kannattanut spirituaalisella tasolla elämistä.
        Mentaalitaso on niin matala, että tuottaa jo ihan siksi kärsimystä-

ppiuuuu

Se kriisipuhelin suureks osin ihan kuulostaa oudolle. Jos kertoo heille jotain väärin tehtyä alkaa ruikutus voi voi kyllä so oot nyt pahassa tilanteessa ja voi olla hankalampaa kuin tiedätkään tyyliin. Kuulostaa suorasyaan hämäräperäisille lietsoa tommisia sotkuja,. Sotkuista tullaan päättäväisesti ulos, niin se kuuluu tehdä.

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kriisipuhelin suureks osin ihan kuulostaa oudolle. Jos kertoo heille jotain väärin tehtyä alkaa ruikutus voi voi kyllä so oot nyt pahassa tilanteessa ja voi olla hankalampaa kuin tiedätkään tyyliin. Kuulostaa suorasyaan hämäräperäisille lietsoa tommisia sotkuja,. Sotkuista tullaan päättäväisesti ulos, niin se kuuluu tehdä.

ppiuyyy

Kuulostivat hämmentyneille ajatuksesta, että Suomessa olisi laki joka rajoittaisi sitä mitä toisille ihmisille voi tehdä, Yllättävää suhtautumista minulle,

poiuuyyyyy

• Anonyymi

Loppupäätelmä:
      Kriisipuhelin ei ole uskonlahkoni. koska mulle on kestämätön sellainen toden määrittely että perusteltavissa ja todistettavissa olevalla puheella olisi sama arvo kuin puheella jonka puhuja ei osaa perustella eikä todisteita löydy.

ppoiuyyy

• Anonyymi

Mulle semmonen on hulluuden maailma jossa noita kahta ei erotella selkeästi eri arvoiseksi puheeksi. Kiitos. ja Hyvästi sille maailmalle,.

pouiyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle semmonen on hulluuden maailma jossa noita kahta ei erotella selkeästi eri arvoiseksi puheeksi. Kiitos. ja Hyvästi sille maailmalle,.

pouiyyyy

Nää mun nettiseuraajat on niin mielenkiintoisaia...paikoista joista en oo koskaan kuullutkaan...viimesessä istuu miehiä tuoleilla jossain ihan luonnon keskellä maalaamassa tauluja....näköjään jostain Indonesiasta,
        Tunnen oloni kotoisaksi tuossa monimuotoisessa maailmassa,.

poiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää mun nettiseuraajat on niin mielenkiintoisaia...paikoista joista en oo koskaan kuullutkaan...viimesessä istuu miehiä tuoleilla jossain ihan luonnon keskellä maalaamassa tauluja....näköjään jostain Indonesiasta,
        Tunnen oloni kotoisaksi tuossa monimuotoisessa maailmassa,.

poiuyyy

Mut vielä niistä kriisipuhelinvastaajista että he puhuu mulle semmonen mulle epäedullinen kaava päässä , etten mä suhteessa siihen kaavan edes voi olla mitään kovin rakentavaa. Jos mä eläisin suhteessa siihen kaavaan, varmaan tuliskin mielenterveysongelma ja ehkä he luulee ettei mulla oo muita vaihtoehtoja, mutta toki on....

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut vielä niistä kriisipuhelinvastaajista että he puhuu mulle semmonen mulle epäedullinen kaava päässä , etten mä suhteessa siihen kaavan edes voi olla mitään kovin rakentavaa. Jos mä eläisin suhteessa siihen kaavaan, varmaan tuliskin mielenterveysongelma ja ehkä he luulee ettei mulla oo muita vaihtoehtoja, mutta toki on....

ppoiuuuu

Jännä auttava puhelin ettei haluta edes kokeilla mule edullista ajattelua vaan sen sijaan vastataan että harmi ettei oo apua tästä.

ppoiuyyyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä auttava puhelin ettei haluta edes kokeilla mule edullista ajattelua vaan sen sijaan vastataan että harmi ettei oo apua tästä.

ppoiuyyyuu

Mutta ei se mitään mä toteutan silti itse itselleni edullista ajattelua.

popiuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei se mitään mä toteutan silti itse itselleni edullista ajattelua.

popiuyuyy

Asoergerhenkilöille on just tärkeää suntautua omiin erityislahjoihinsa,

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asoergerhenkilöille on just tärkeää suntautua omiin erityislahjoihinsa,

ppiuuyyyy

Onks kaikessa menty vain taaksepäin....20 vuotta sitte oli hyviä Asperger eksperttejä....nykyään mennään maallikoiden arvailulla ?

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks kaikessa menty vain taaksepäin....20 vuotta sitte oli hyviä Asperger eksperttejä....nykyään mennään maallikoiden arvailulla ?

ppiuyyy

Mulla oli monta älyllistä projektia jotka jouduin keskeuttääm ihan soopajuttujen takia...
        Mut siis en toki luopunut niistä ole,...ovat vain vioivästyneet...

ppoiiiu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli monta älyllistä projektia jotka jouduin keskeuttääm ihan soopajuttujen takia...
        Mut siis en toki luopunut niistä ole,...ovat vain vioivästyneet...

ppoiiiu

Se on kyllä järkkyä mitenkä väärin mua manipuloitiin sielllä puhelimessa ajattelemaan, mutta onneks alkaa vaikuttaa siltä että kykenen itse korjaamaan keskustelujen aiheuttamat väärät kytkennät huomattavasti järkevämmiksi. .

ppioiiuii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä järkkyä mitenkä väärin mua manipuloitiin sielllä puhelimessa ajattelemaan, mutta onneks alkaa vaikuttaa siltä että kykenen itse korjaamaan keskustelujen aiheuttamat väärät kytkennät huomattavasti järkevämmiksi. .

ppioiiuii

Muutenki nyt mä huomaan sen tosi selvästi että mnä oon paaaaljon parempi pärjäämään yksin ku oon luonnostaan aika kovapäinen kuitenkin. Ei tee hyvää päätä pehmittävät keskustelut. Oon paljon vahvempi yksin kuin kymmenen hengen päätäni pehmittäessä.

ppiuiuuuuii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutenki nyt mä huomaan sen tosi selvästi että mnä oon paaaaljon parempi pärjäämään yksin ku oon luonnostaan aika kovapäinen kuitenkin. Ei tee hyvää päätä pehmittävät keskustelut. Oon paljon vahvempi yksin kuin kymmenen hengen päätäni pehmittäessä.

ppiuiuuuuii

Lähes kaikki parhaat keksinnöt tulee yksin. Yksinolo on erittäin palkitsevaa aikaa.

ppiuuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes kaikki parhaat keksinnöt tulee yksin. Yksinolo on erittäin palkitsevaa aikaa.

ppiuuuyu

Nyt mä oon vielä saanut nautinnokseni treenattua itseni täysin silence treatment kestäväksi.
        Mulle ei tuota lainkaan emotionaalista kipua jos joku ei oo kiinnostunut minusta, Tää on kiva kehitysaskel.

ppoiuuuuu

• Anonyymi

Eiii vooi olla totta..tuo kriisipuhelin on jo ihan parodia.
      Heillä kääntyy aivan kaikki epäkohteliaasti päin.
      Ajattelin kerran koittaa selittää heille tilannetta hieman älyllisemmältä tasolta.
      Sit mainitsin että mun ois nyt syytä vältellä epä-älyllisten ihmisten seuiraa kopska siitä tulee mulle hankaluuksia.
      Kriisipuhelinvastaaja kuuli sen näin: "Siis sun pitää vältellä niitä älyllisiä?"
      HAHAHA
      Ei tonne enää kyl kannata hukata rahhaa, niissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä.

pooiuuuy

• Anonyymi

Oon tosi järkyttynyt että oon koskaan päåätynyt soittamaan tommoseen puhelimeen. Ihan hirveetä manipulointia eikä mihinkään hyvään suuntaan vaan alaspäin ja aina vain alaspäin ja alaspäin ja siinä he on samanlaisioa ku mun vanhemmat että aina harmistuvat toisen ylöspäin menosta,.

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon tosi järkyttynyt että oon koskaan päåätynyt soittamaan tommoseen puhelimeen. Ihan hirveetä manipulointia eikä mihinkään hyvään suuntaan vaan alaspäin ja aina vain alaspäin ja alaspäin ja siinä he on samanlaisioa ku mun vanhemmat että aina harmistuvat toisen ylöspäin menosta,.

ppiuyyy

Paitsi mukava vanha rouva toivoi minun onnistuvan hyvässä tavoitteessani.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi mukava vanha rouva toivoi minun onnistuvan hyvässä tavoitteessani.

ppoiuuuu

Rouva on valitettavasti puhelimessa aika yksin kauniine ajatuksineen kokemukseni perusteella.

poiuyyyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rouva on valitettavasti puhelimessa aika yksin kauniine ajatuksineen kokemukseni perusteella.

poiuyyyty

Oon aivan älyttömässä tilanteessa: Mua yritetään tehdä hulluksi, jotta en onnistuis taidetavoitteissani,..,
        En ois uskonu että tämmöstä vois oikeesti konkreettisesti tapahtua, vaikka teoriassa mahdollista elämän suuremmissa kehityspyrähdyksissä, että ikäänkuin vanha yhteisö yrittää estää siirtymisen ryhmästään pois toisiin ryhmiin. Siis jokaikinen näistä jotka "yrittää tehdä mua hulluksi" on mun vanhoista sosiaalisista ryhmistä, ei yksikään uusista.

ppooiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon aivan älyttömässä tilanteessa: Mua yritetään tehdä hulluksi, jotta en onnistuis taidetavoitteissani,..,
        En ois uskonu että tämmöstä vois oikeesti konkreettisesti tapahtua, vaikka teoriassa mahdollista elämän suuremmissa kehityspyrähdyksissä, että ikäänkuin vanha yhteisö yrittää estää siirtymisen ryhmästään pois toisiin ryhmiin. Siis jokaikinen näistä jotka "yrittää tehdä mua hulluksi" on mun vanhoista sosiaalisista ryhmistä, ei yksikään uusista.

ppooiiii

Mun vanhemmatkin tänään...voi myrsky ja mylväys mimmosta pyöritystä...pää on ku oisin ollut karusellissa,.

Voi että mä kaipaan sitä yksinäisyyden rauhaa takas.

ppiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vanhemmatkin tänään...voi myrsky ja mylväys mimmosta pyöritystä...pää on ku oisin ollut karusellissa,.

ppiuuyy

Ja äiti manipuloi: "Älä yhdistä tota esiin siihen asiaa, tee niin ja tee näin, sano näin...älä noin...."

ppoiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja äiti manipuloi: "Älä yhdistä tota esiin siihen asiaa, tee niin ja tee näin, sano näin...älä noin...."

ppoiiuuuu

Mä oon täällä nätissä näiden vanhojen porukoiden minussa roikkumisen takia.
        Kun saan vaihdettua seurat 100% . en tuu tänne enää

poiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon täällä nätissä näiden vanhojen porukoiden minussa roikkumisen takia.
        Kun saan vaihdettua seurat 100% . en tuu tänne enää

poiuyyy

En ole sopiva henkilö näiden vanhojen porukoiden seuraan.
        Uudempiin oon.

popiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sopiva henkilö näiden vanhojen porukoiden seuraan.
        Uudempiin oon.

popiuyyy

Esim kroosipuhelimeen ei pysty edews selittään tätä tilannetta kun ei heillä ymmärrys riitä, enkä mä halua mun taideprojekteja kertoo heille.
        Yhdelle hankalalle miehelle tosin tokasin sen että olen taiteilija.
        Hän vastas jotenkin näin: "No sitte!".
        Puhetyyli oli ikäänkuin: "Ihanks totta...ooksä jotain???"

ppoiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim kroosipuhelimeen ei pysty edews selittään tätä tilannetta kun ei heillä ymmärrys riitä, enkä mä halua mun taideprojekteja kertoo heille.
        Yhdelle hankalalle miehelle tosin tokasin sen että olen taiteilija.
        Hän vastas jotenkin näin: "No sitte!".
        Puhetyyli oli ikäänkuin: "Ihanks totta...ooksä jotain???"

ppoiuuu

Miks täåä puhelin on pikannu mua ja mun taiteilijuutta ja kaikkea minuun liittyvää monta vuootta???

ppouyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks täåä puhelin on pikannu mua ja mun taiteilijuutta ja kaikkea minuun liittyvää monta vuootta???

ppouyyyy

pikannu siis.
        Ihan komediaa toi soittelu kun se on ihan pilkkapuhelin. Luurin täydeltä pilkkaa, ihan käsittämätöntä.

poiuyytyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pikannu siis.
        Ihan komediaa toi soittelu kun se on ihan pilkkapuhelin. Luurin täydeltä pilkkaa, ihan käsittämätöntä.

poiuyytyty

Mulla on kova pää...moni muu ei ois kestäny kuten mä sanon mä

ppiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kova pää...moni muu ei ois kestäny kuten mä sanon mä

ppiuyy

Ja tota ilmiöö ei edes lievennä mikään ei elämänmuutokset eikä mikään.

Heillä on ilmeisesti joillain jotain minua vastaan, koska kerran ku soitin vastattiin ensin fiksusti ja sitten kun hoksattiin että kyseessä olen minä muutettiin puhe asiattomaksi.

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tota ilmiöö ei edes lievennä mikään ei elämänmuutokset eikä mikään.

Heillä on ilmeisesti joillain jotain minua vastaan, koska kerran ku soitin vastattiin ensin fiksusti ja sitten kun hoksattiin että kyseessä olen minä muutettiin puhe asiattomaksi.

ppoiuyyy

Se on sitä vanhaa seuraa jonka olinkin jo jättänyt...mutta sitten viime keväänä jouduin sen oudonj "yllätyshyökkäyksen" kohteeksi mikä veti minut takas kuvioon...Mutta mä sata varmasti taistelen siitä irti kunnes oon irti

ppoiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ppiuuyy

Mutta. Sinun vanhempasi ovat levänneet haudoissaan jo 30v. Anna heille hautarauha!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta. Sinun vanhempasi ovat levänneet haudoissaan jo 30v. Anna heille hautarauha!

Lopeta toi hölinä...paitsi jos toi on sun ocd...ok.

ppioiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ppioiuuuu

En anna vanhemmilleni mitään nimitystä....
        mutta varmalla on emotionaalisen energiankäsittelyvaikeuksia mun vanhemmilla niin että heittävät sen vaikea energian mun päälle käsiteltäväksi ku mä osaan,..niin joudun omani lisöksi prosessoimaan sen heidän ja senm ajan kun prosessoin sitä heidän..pyörryttää...ja sit mä oon tosi helpottunut kun heidän tunnelma taas poistuu....kunnes mä seuraavanm kerran joudun prosessoimaan sitä heidän energiaa, jota he ei itse osaa

ppoiuuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En anna vanhemmilleni mitään nimitystä....
        mutta varmalla on emotionaalisen energiankäsittelyvaikeuksia mun vanhemmilla niin että heittävät sen vaikea energian mun päälle käsiteltäväksi ku mä osaan,..niin joudun omani lisöksi prosessoimaan sen heidän ja senm ajan kun prosessoin sitä heidän..pyörryttää...ja sit mä oon tosi helpottunut kun heidän tunnelma taas poistuu....kunnes mä seuraavanm kerran joudun prosessoimaan sitä heidän energiaa, jota he ei itse osaa

ppoiuuyuu

heidän emotionaalisen energia on kuin joku hälinäjengi...hirveen lepotonta ja hallitsematonta hälinää

ppiuiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heidän emotionaalisen energia on kuin joku hälinäjengi...hirveen lepotonta ja hallitsematonta hälinää

ppiuiuuu

kauhee olla semmosessa "hälinässä".
        oottelem taas omia ihania herkkiä tunnelmiani...

ppiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ppioiuuuu

Mun vanhempansa lähtivät tuonilmaissin 1980 luvulla. Kukaan heidän lapsistaan, ei muistele heitä pahalla.

Oli se wanha ohje; kunnioita isääsi ja äitiäsi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vanhempansa lähtivät tuonilmaissin 1980 luvulla. Kukaan heidän lapsistaan, ei muistele heitä pahalla.

Tilanteita on monenlaisia....
        Ja lapsella on oikeus kehittyä älyllisesti ja emotionaalisesti vanhemmistaan ohi...
        jos vanhemmat yrittää estää lapsensa kehityksen itsestään kehittyneemmäksi pidän sitä erittäinhuonona juttuna johon ei kuulu alistua

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanteita on monenlaisia....
        Ja lapsella on oikeus kehittyä älyllisesti ja emotionaalisesti vanhemmistaan ohi...
        jos vanhemmat yrittää estää lapsensa kehityksen itsestään kehittyneemmäksi pidän sitä erittäinhuonona juttuna johon ei kuulu alistua

ppiuyyyy

Varsinkin 50 vuotiaalla lapselle pitäisi olla ooikeus olla älyllisempi yli 70 v vanhempiaan jos on ollakseem-....kauheen tukahdittavaa jos vioelä 50 vuoptiasta koitetaan estää kehittymästä ja selviytymästä hengissä...

ppiuyyyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin 50 vuotiaalla lapselle pitäisi olla ooikeus olla älyllisempi yli 70 v vanhempiaan jos on ollakseem-....kauheen tukahdittavaa jos vioelä 50 vuoptiasta koitetaan estää kehittymästä ja selviytymästä hengissä...

ppiuyyyu

Mä koen aivan hulluksi sen että 50 vuotialle puhutaan lapsina....oonkä mä samaan aikaan mummo ja lapsi sitten ?

ppoiuuyyuui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä koen aivan hulluksi sen että 50 vuotialle puhutaan lapsina....oonkä mä samaan aikaan mummo ja lapsi sitten ?

ppoiuuyyuui

Infantilisointi katsotaan henkiseksi väkivallaksi.

ppoioiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Infantilisointi katsotaan henkiseksi väkivallaksi.

ppoioiuuuu

Mun kuulu nyt olla "hieno rouva" tässä iässä

poiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kuulu nyt olla "hieno rouva" tässä iässä

poiuyyy

Jos joku muu vie minulta mun hienon rouvan vuodet se on väärin

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku muu vie minulta mun hienon rouvan vuodet se on väärin

ppiuyyyy

Sitä paitsi mä olen ollut 50 vuotta kunnioittava...pari päivää sitten vein äidille yllätykseksi kukkia.

Mutta tänään tiuskaisin että sain paskaa niskaani kun sain

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi mä olen ollut 50 vuotta kunnioittava...pari päivää sitten vein äidille yllätykseksi kukkia.

Mutta tänään tiuskaisin että sain paskaa niskaani kun sain

ppoiuuuu

En hyväksy sitä että minua kohdellaan tavalla joka voi johtaa minun vahingoittumiseeni.
        Mulla olis oikeus siihen ettei mua vahingoiteta...

ppoiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hautarauhan ehdoton kunnioittaminen on useimmalle suomalaiselle itsestään selvä asia.
        Se lähtee selkäydimestä.

• Anonyymi

Yksi asia mikä on järkkyä.,
      Ihmisiä olis valmiita antamaanmulle lääkeainetta josta vammauduin vaikka UUDESTAAN !!!!!

Tuntuu väkivallalle ajatuskin moisesta....Ajatelkaa nyt ihmiset olis valmiita tekee jotain mistä jo sain 7 vuoden kärsimykset....hirvee maailma!!!

ppoiuyyyuuy

• Anonyymi

Tyypit kuulostaa ihan jollain vinksahtaneille sadisteille, eikä tunnu edes piittaavan vaikka kuolisin kidutuksiinsa. Jos niin käy, pyydän toivon poliisi tutkii.

ppiuuuii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypit kuulostaa ihan jollain vinksahtaneille sadisteille, eikä tunnu edes piittaavan vaikka kuolisin kidutuksiinsa. Jos niin käy, pyydän toivon poliisi tutkii.

ppiuuuii

Itse en ole KOSKAAN tuhohaluinen itseäni enkä ketään kohtaan

ppoiuyyyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole KOSKAAN tuhohaluinen itseäni enkä ketään kohtaan

ppoiuyyyyuy

Tässä myös yritetään merkityksellistää asioita väärin, jottei paljastuisi mitä todella on tapahtunut asioiden merkityksellistyessä väärin

ppiuyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä myös yritetään merkityksellistää asioita väärin, jottei paljastuisi mitä todella on tapahtunut asioiden merkityksellistyessä väärin

ppiuyyyyy

Siis tuo minuun lauseeni kyllä pitää paikkansa.
        Vaan tarkoitan tässä tapauksessa.
        Jos joku aiheuttaisi minulle vahinkoa näistä sadistisista henkilöistä , he varmasti yrittävät valehdella mitä on tapahtunut, joten tutkikaa tarkkaan jos jotain outoo on tapahtumaketjun lopputuloksena.,

Ja niiin...mä EN pelkää......mua ei pelota juurikaan....mä ENNAKOIN

ppoiuuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tuo minuun lauseeni kyllä pitää paikkansa.
        Vaan tarkoitan tässä tapauksessa.
        Jos joku aiheuttaisi minulle vahinkoa näistä sadistisista henkilöistä , he varmasti yrittävät valehdella mitä on tapahtunut, joten tutkikaa tarkkaan jos jotain outoo on tapahtumaketjun lopputuloksena.,

Ja niiin...mä EN pelkää......mua ei pelota juurikaan....mä ENNAKOIN

ppoiuuuyu

Mä en sano tätä koska pelkäisin, vaan siksi että tyypit jäisi kiinni jos tekisi tiettyjä juttuja...

ppoiuyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en sano tätä koska pelkäisin, vaan siksi että tyypit jäisi kiinni jos tekisi tiettyjä juttuja...

ppoiuyyuy

Huom! Helpointahan mut on tappaa antamalla lääkeainetta jota mun keho ei pysty käsittelemään. Jos mä kuolen lääkeaineesta, jonka suurin osa ihmisiä kestää, se on helppo verhota vahingoksi....
        Mut mä olen tiedottanut ettei mulla ole normaalia lääkeaineiden sietokykyä...joten tuota seliseliä ei tulis hyväksyä

ppiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom! Helpointahan mut on tappaa antamalla lääkeainetta jota mun keho ei pysty käsittelemään. Jos mä kuolen lääkeaineesta, jonka suurin osa ihmisiä kestää, se on helppo verhota vahingoksi....
        Mut mä olen tiedottanut ettei mulla ole normaalia lääkeaineiden sietokykyä...joten tuota seliseliä ei tulis hyväksyä

ppiuuyy

Toinen riski on että mä voin seota hermostoon vaikuttavasta lääkeaineesta....joten pitää tajuta että jos olisin saanut hermostoon vaikuttavaa lääkeainetta ja sitten olen seonnut....niin muistakaa...se johtuu siitä lääkeaineesta sitten....

ppoiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen riski on että mä voin seota hermostoon vaikuttavasta lääkeaineesta....joten pitää tajuta että jos olisin saanut hermostoon vaikuttavaa lääkeainetta ja sitten olen seonnut....niin muistakaa...se johtuu siitä lääkeaineesta sitten....

ppoiuuyyyy

Mutta siis ei tuommoista sekoamisriskiä pitäisi olla koska en käytä mitään hermostoon vaikuttavia aineita koskaan

ppiuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis ei tuommoista sekoamisriskiä pitäisi olla koska en käytä mitään hermostoon vaikuttavia aineita koskaan

ppiuyuyy

Mutta silloin ku mä sain sen lääkeainereaktion viimeksi...mulle tuliu siitä lääkeaineesta muunmuassa impulsiivisuutta....muitta sain hallittua sen lääkeainereaktion aikanakin koska mulla oli entuudestaan erinoimainen itsehillintä ja hallinta

ppiouuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silloin ku mä sain sen lääkeainereaktion viimeksi...mulle tuliu siitä lääkeaineesta muunmuassa impulsiivisuutta....muitta sain hallittua sen lääkeainereaktion aikanakin koska mulla oli entuudestaan erinoimainen itsehillintä ja hallinta

ppiouuyyyy

Mutta siis mulle ei pidsä antaa lääkeaineita ...koska mun hermosto voi tulla niistä holtittomaksi....
        Se olisi suuri vääryys koska normisti en oo koskaan holtiton

poiyytyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis mulle ei pidsä antaa lääkeaineita ...koska mun hermosto voi tulla niistä holtittomaksi....
        Se olisi suuri vääryys koska normisti en oo koskaan holtiton

poiyytyyy

Kun siis mulla on huolena se että mut yritetään saada näyttämään hullulle muiden ihmisten tekemisten peittelemiseksi....
        ja en tiedä mitä kaikkee ne on sen eteen valmiita tekee

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun siis mulla on huolena se että mut yritetään saada näyttämään hullulle muiden ihmisten tekemisten peittelemiseksi....
        ja en tiedä mitä kaikkee ne on sen eteen valmiita tekee

ppiuyyyy

Siis muahan on elämä'n aikana ihan kirjaimellisesti uhkailtukin että mut yritetään tehdä hulluksi. On yritettykin vuosikymmeniä muttei oo toistaiseksi onnistunut

ppiuyyytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis muahan on elämä'n aikana ihan kirjaimellisesti uhkailtukin että mut yritetään tehdä hulluksi. On yritettykin vuosikymmeniä muttei oo toistaiseksi onnistunut

ppiuyyytyy

Mutta siis nähdäkseni on itseasiassa laitonta yrittää tahallaan tehdä ihmisiä hulluksi

ppiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis nähdäkseni on itseasiassa laitonta yrittää tahallaan tehdä ihmisiä hulluksi

ppiuuyuy

Ne voi yrittää tehdä sitä saadakseen itsensä näyttään oikeessa olevalle siinä missä ovat väärässä, jos asioita perustella pitää

ppiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne voi yrittää tehdä sitä saadakseen itsensä näyttään oikeessa olevalle siinä missä ovat väärässä, jos asioita perustella pitää

ppiuuuu

Mutta tähän väliin sain kivan viestin, mun ideoistani on oppineet tykännyt jossain, en tunne.

ppooiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tähän väliin sain kivan viestin, mun ideoistani on oppineet tykännyt jossain, en tunne.

ppooiuuu

Tässä on oikeesti käynyt niin että mä oon joutunut epä-älyllisten kateuden kohteeksi....että mun ideoistani ikäänkuin minua korkeampitasoiset pitää.

ppoiiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on oikeesti käynyt niin että mä oon joutunut epä-älyllisten kateuden kohteeksi....että mun ideoistani ikäänkuin minua korkeampitasoiset pitää.

ppoiiuuyy

Kun mun tilanne on siis se että mun sosiaalinen asema on niin alhainen että epä-älyllisillä on mahdollisuus "käydä mun kimppuun" samalla ku elän osittain korkeampiluokkaista elämää.

ppiuyytyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mun tilanne on siis se että mun sosiaalinen asema on niin alhainen että epä-älyllisillä on mahdollisuus "käydä mun kimppuun" samalla ku elän osittain korkeampiluokkaista elämää.

ppiuyytyyy

Nää epä-älylliset on ihan painajainen

ppiuuyuu

• Anonyymi

Millä sä selität jollein jotain joka ei tajua mitään ?

ppiuuyyu

• Anonyymi

Ne on vaan semmosia jotka vaan hölisee ja käy kimppuun henkisesti alentaakseen

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on vaan semmosia jotka vaan hölisee ja käy kimppuun henkisesti alentaakseen

ppoiuyyy

Ne onj valmiita uhraan kaiken mun taiteen, älyn , elämäntyön...kaiken...pelkälle hölinälle ja mistään mitään tajuamattomuudelle,.

ppoiouuyuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne onj valmiita uhraan kaiken mun taiteen, älyn , elämäntyön...kaiken...pelkälle hölinälle ja mistään mitään tajuamattomuudelle,.

ppoiouuyuyuu

He ei tajua kulttuurista mitään...heillä ei ole muuta kulttuuria kuin se oma kapee mikä sitten onkaan...

ppoiuiuuyuyuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ei tajua kulttuurista mitään...heillä ei ole muuta kulttuuria kuin se oma kapee mikä sitten onkaan...

ppoiuiuuyuyuyuy

He ei ymmärrä mitään esim taiteen hioenosyisempiä tasoja...he luulree ettei semmosia ole olemassa kuin kuin hullujen mielikuvituksessa...

ppoiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ei ymmärrä mitään esim taiteen hioenosyisempiä tasoja...he luulree ettei semmosia ole olemassa kuin kuin hullujen mielikuvituksessa...

ppoiuyy

Yksi juttu hyvät naiset ja herrat yleissivistykseksi...

Meillä on enemmän maailmoja kuin se oma mikä sitten onkaan....ei ole hulluutta ajatella että meillä on monta maailmaa....

ppoiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi juttu hyvät naiset ja herrat yleissivistykseksi...

Meillä on enemmän maailmoja kuin se oma mikä sitten onkaan....ei ole hulluutta ajatella että meillä on monta maailmaa....

ppoiuuyyyy

Mun on aika vaikee kommunikoida "yksimaailmaisten" kanssa

ppiuuuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on aika vaikee kommunikoida "yksimaailmaisten" kanssa

ppiuuuyuu

Mä olenitse nähnyt aika monta jo elämäni aikana

ppiuuyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olenitse nähnyt aika monta jo elämäni aikana

ppiuuyyuy

Etenkin oon ihan hädissäni miten kommukoida nuorien matalakoulutettujen ihmisten kanssa jotka luulee tietävänsä kaiken

ppouiuyuyuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin oon ihan hädissäni miten kommukoida nuorien matalakoulutettujen ihmisten kanssa jotka luulee tietävänsä kaiken

ppouiuyuyuuy

En jaksaisi että kaikki aika menee siihen kun täytyy ihmetellä miten erilainen maailma heillä ja mulla on ....ja josa he luulee että se erilaisuus on hullua

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksaisi että kaikki aika menee siihen kun täytyy ihmetellä miten erilainen maailma heillä ja mulla on ....ja josa he luulee että se erilaisuus on hullua

ppiuuyyy

Ihmiset elää eri maailmoissa kuka missäkin....se ei viittaa hulluuteen...esim se että mä elän esim taiteen maailmassa.,..

ppoiuyuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset elää eri maailmoissa kuka missäkin....se ei viittaa hulluuteen...esim se että mä elän esim taiteen maailmassa.,..

ppoiuyuyyy

Mun somessa se todellisuus näkyy....siellä on maailmaa joka lähtöön...

ppiuuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun somessa se todellisuus näkyy....siellä on maailmaa joka lähtöön...

ppiuuuyuy

Ja mulle on nyt käynyt niin, että joka mun luomuksistani oli tykännyt kun äsakön tuli tekstiviesti niin mulle äskön kerrottiin häntä pidettävän viisaana.
        Mulle on nyt käynyt näin että viisaita tykkää ja ei älyllisesti suuntautuneita luulee minua hulluksi.

ppiuuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulle on nyt käynyt niin, että joka mun luomuksistani oli tykännyt kun äsakön tuli tekstiviesti niin mulle äskön kerrottiin häntä pidettävän viisaana.
        Mulle on nyt käynyt näin että viisaita tykkää ja ei älyllisesti suuntautuneita luulee minua hulluksi.

ppiuuyuyy

Pointti on tässä.
        Tämmönen ajatus oli kriisipuhelinvastaajilla....heidän mielestään on mahdotonta ajatella jollain erilaisella tavalla, he uskoo että vain hullu voi ajatella ajattelevansa eri tavalla....mutta kyllä voi ajatella eri tavalla myös ei hullulla tavalla eri tavalla.....

ppoiiuuuii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pointti on tässä.
        Tämmönen ajatus oli kriisipuhelinvastaajilla....heidän mielestään on mahdotonta ajatella jollain erilaisella tavalla, he uskoo että vain hullu voi ajatella ajattelevansa eri tavalla....mutta kyllä voi ajatella eri tavalla myös ei hullulla tavalla eri tavalla.....

ppoiiuuuii

He ei niinku usko tätä...koska he ei itse osaa semmosta.,
        Mutta mulla on erityislahjana se että osaan.-

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ei niinku usko tätä...koska he ei itse osaa semmosta.,
        Mutta mulla on erityislahjana se että osaan.-

ppiuuyyyy

Mä osaan myöps ajatella asioita eri logiikalla ja päästä yhtä hyvä'än yhtä pätevään lopputulokseen kuin tavislogiikalla pääsee

ppiuuuyuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä osaan myöps ajatella asioita eri logiikalla ja päästä yhtä hyvä'än yhtä pätevään lopputulokseen kuin tavislogiikalla pääsee

ppiuuuyuyuy

Siis se on vähän sama pointti kun jotkut osaa tehdä matematiikan laskuja jollain vaihtoehtoisella logiikalla....tosin mulle ei oo matematiikassa erityisiä lahjoja oon ihan normi siinä

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis se on vähän sama pointti kun jotkut osaa tehdä matematiikan laskuja jollain vaihtoehtoisella logiikalla....tosin mulle ei oo matematiikassa erityisiä lahjoja oon ihan normi siinä

ppoiuyyy

Ajatteluerilaisuus jolla pääsee yhtä loogisiin lopputuloksiin kuin normilogiikalla ei ole mielenterveysongelma.

ppoiiuuuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatteluerilaisuus jolla pääsee yhtä loogisiin lopputuloksiin kuin normilogiikalla ei ole mielenterveysongelma.

ppoiiuuuuyu

Onneks niinku esim yliopistokurssien opettajat tuon ymmärtää. Mutta jotku matalakoulutetut ei ymmärrä.

ppouuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks niinku esim yliopistokurssien opettajat tuon ymmärtää. Mutta jotku matalakoulutetut ei ymmärrä.

ppouuyyyy

Mulla oli lehtiartikkelikin oon huklannut sen valitettavasti mutta se olis nyt hyvä matalakoulutettujen lukea ketkä kohtaa erilaisia ihmisiä.
        Siinä on esimerkkinä Aspergerin ja skitsofrenian että mistä ne erottaa.
        Siinä sanotaan, että kumpikin kuulostaa erikoiselle ensikuulemalta, mutta sitten kun asiaa tarkemmin tutkii, Aspergerin ajatus on itseasiassa looginen. Se vaan kuulosti erikoiselle kun ei oo tottunut ajatteleen silleen.

ppiouuyyyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli lehtiartikkelikin oon huklannut sen valitettavasti mutta se olis nyt hyvä matalakoulutettujen lukea ketkä kohtaa erilaisia ihmisiä.
        Siinä on esimerkkinä Aspergerin ja skitsofrenian että mistä ne erottaa.
        Siinä sanotaan, että kumpikin kuulostaa erikoiselle ensikuulemalta, mutta sitten kun asiaa tarkemmin tutkii, Aspergerin ajatus on itseasiassa looginen. Se vaan kuulosti erikoiselle kun ei oo tottunut ajatteleen silleen.

ppiouuyyyyuy

Ja mä pystyn oleen huomattavasti keskivertoa loogisempi.
        En mä pystyis jos mä olisin hullu.

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä pystyn oleen huomattavasti keskivertoa loogisempi.
        En mä pystyis jos mä olisin hullu.

ppiuyyy

Sosiaalinen ongelma on seuraava. Kuulostan erikoiselle, mutta saan kasaan loogisemmat perustelut ja todisteet kuin se normiajattelija.,

ppiuyyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten he voi ehkä yhteistuuminkin tulla aatoksiin, että olis hyvä idea kun minut saisi jotenkin hullunkirjoihin....niin sitten he olis kaikki oikeessa vaikka olivatkin erehtyneet.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten he voi ehkä yhteistuuminkin tulla aatoksiin, että olis hyvä idea kun minut saisi jotenkin hullunkirjoihin....niin sitten he olis kaikki oikeessa vaikka olivatkin erehtyneet.

ppoiuuuu

Mutta olis paremoi että otettaisiin tää niinku älyllisen kehityksen kannalta, että loogisia logiikkoja on monenlaisia.

ppiiuuyyuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olis paremoi että otettaisiin tää niinku älyllisen kehityksen kannalta, että loogisia logiikkoja on monenlaisia.

ppiiuuyyuyu

Ja ku tää asia on jo selvitettykin 20 vuotta sitten jo....niin ei jaksais taas uusilla ihmisillä samoja...

ppoiuyyyyuuj

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ku tää asia on jo selvitettykin 20 vuotta sitten jo....niin ei jaksais taas uusilla ihmisillä samoja...

ppoiuyyyyuuj

Ihmiset ei niinku usko että voi elää erilaisella logiikalla niin että se on ihan yhtä todellista, mutta kyllä voi....siitä elämästä jää ihan samalla tavalla jalanjäljet oikeesti

ppoiuyuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ei niinku usko että voi elää erilaisella logiikalla niin että se on ihan yhtä todellista, mutta kyllä voi....siitä elämästä jää ihan samalla tavalla jalanjäljet oikeesti

ppoiuyuyyy

En mä sit tiedä johtuisko se tästä että kriisipuhelimessa he ei uskoneet melkein mitään todistettavissa olevaa totta mitä sanoin.,

ppiuyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä sit tiedä johtuisko se tästä että kriisipuhelimessa he ei uskoneet melkein mitään todistettavissa olevaa totta mitä sanoin.,

ppiuyyyyy

Ja siis tulihan heidän toiminnastaan mun kohdalla outoa kun se perustui ajatteluun missä mitään totta ei pidetty totena...siitä tuli ihan absurdia juttua.

ppoiuiuyuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tulihan heidän toiminnastaan mun kohdalla outoa kun se perustui ajatteluun missä mitään totta ei pidetty totena...siitä tuli ihan absurdia juttua.

ppoiuiuyuyuy

Se että jokin kuulostaa korvaansa erilaiselle saa sen kuulostan heille sille ettei se olis totta.
        Mutta ei se niin mee. Yritin selittääkin, että just valehtelu sujuu hyvin kun kertoo jonkun oikein normitarinan valeeksi....sen uskoo kaikki...
        Mutta ei se niin mee että tavallisen kuuloinen on totta ja erilaisen kuuloinen valetta. Ei tavallisuus ja erilaisuus oo ominauisuuksia joista vois päätellä onko totta vai ei.

ppiuyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että jokin kuulostaa korvaansa erilaiselle saa sen kuulostan heille sille ettei se olis totta.
        Mutta ei se niin mee. Yritin selittääkin, että just valehtelu sujuu hyvin kun kertoo jonkun oikein normitarinan valeeksi....sen uskoo kaikki...
        Mutta ei se niin mee että tavallisen kuuloinen on totta ja erilaisen kuuloinen valetta. Ei tavallisuus ja erilaisuus oo ominauisuuksia joista vois päätellä onko totta vai ei.

ppiuyyyyy

Miksi ihminenuskoo tavallista oli se totta vai valetta tulee hänen omasta tarpeestaan säilyttää maailmankuvansa, niin hän uskoo jutut jotka säilyttäää seen muuttumattomana,

ppiuuyytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihminenuskoo tavallista oli se totta vai valetta tulee hänen omasta tarpeestaan säilyttää maailmankuvansa, niin hän uskoo jutut jotka säilyttäää seen muuttumattomana,

ppiuuyytyy

Mulla on tällä hetkellä varmasti tosia asioita joita en voi kertoo tuosta syystä, riski joutua hyökätyksi koska asia voi rikkoa jonkun maailmankuvan....ja varmasti mun asiat rikkoo monenkinkriisipuhelinvastyaajan maailmankuvan jos he uskoo mun kokemukset....koska mä edustan maailmassa hyvin eriä kuin he,

ppoiuuyhyhhg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä varmasti tosia asioita joita en voi kertoo tuosta syystä, riski joutua hyökätyksi koska asia voi rikkoa jonkun maailmankuvan....ja varmasti mun asiat rikkoo monenkinkriisipuhelinvastyaajan maailmankuvan jos he uskoo mun kokemukset....koska mä edustan maailmassa hyvin eriä kuin he,

ppoiuuyhyhhg

Mutta minä en ole sillä perusteella hullu että mun kokemukset rikkois jonkun maailmankuvan.

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minä en ole sillä perusteella hullu että mun kokemukset rikkois jonkun maailmankuvan.

ppoiuyyy

Se että jos se kuulostaakin hullunkuriselle ei tee sitä hulluksi jos se on hyvin perusteltavissa ja todistettavissa konkreettisestil

ppioiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että jos se kuulostaakin hullunkuriselle ei tee sitä hulluksi jos se on hyvin perusteltavissa ja todistettavissa konkreettisestil

ppioiuuuu

Mulle on riski kertoo rehellisesti mun elämästä ilman todiostenippua mukana. Se on oikee riski. Mutta sit mua pilkataan jos meen mappi kainalossa, mutta se olus vähän mentävä mappi kainalossa tai ei ollenkaan....

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on riski kertoo rehellisesti mun elämästä ilman todiostenippua mukana. Se on oikee riski. Mutta sit mua pilkataan jos meen mappi kainalossa, mutta se olus vähän mentävä mappi kainalossa tai ei ollenkaan....

ppoiuuuu

Mun neurologillehan aikoinaan mä menin mappi kainalossa ja samalla todistin puheitani asiakirjoilla, valokuvilla, videoilla jne.

ppoiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun neurologillehan aikoinaan mä menin mappi kainalossa ja samalla todistin puheitani asiakirjoilla, valokuvilla, videoilla jne.

ppoiiuuuu

Kyllä se niinku vaatii ton että voi kunnolla asioida

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se niinku vaatii ton että voi kunnolla asioida

ppiuuyyy

Johtuisiko se sitten siitäkin kun oon tämmöin suht hiljainen yksinolelija ja sitten mulla on kuitenkin aika vauhdikkaan kuuloiset kokemukset.
        Tuota ainakin kaverit nuorena ihmetteli. tulivat kerran kysään ja sanoivat: Miten sulle aina tapahtuu kaikkee mitä meille ei tapahdu vaikka oot vaan täällä yksinäs enimmäkseen.

No en tiedä miksi näin käy....mutta niin käy oikeesti.

ppiuuyyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuisiko se sitten siitäkin kun oon tämmöin suht hiljainen yksinolelija ja sitten mulla on kuitenkin aika vauhdikkaan kuuloiset kokemukset.
        Tuota ainakin kaverit nuorena ihmetteli. tulivat kerran kysään ja sanoivat: Miten sulle aina tapahtuu kaikkee mitä meille ei tapahdu vaikka oot vaan täällä yksinäs enimmäkseen.

No en tiedä miksi näin käy....mutta niin käy oikeesti.

ppiuuyyyuy

Ehkä just siks tapahtuu....
        Jos on vaajn jossain normityylillä kavereiden kanssa tuttuja asioita tekemässä ei tapahdu.

ppoiiuuiui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä just siks tapahtuu....
        Jos on vaajn jossain normityylillä kavereiden kanssa tuttuja asioita tekemässä ei tapahdu.

ppoiiuuiui

Enkä mä edes halua semmosta elämää

ppiuyyyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä mä edes halua semmosta elämää

ppiuyyyu

Mun yksinäisyyttä ei tarvii surkutella. siinä ei oo mitään surkuttelemista. Se on siinä määrin oma valinta. Mieluummin mä oon yksinäni ku elän tyypillisesti

ppouuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun yksinäisyyttä ei tarvii surkutella. siinä ei oo mitään surkuttelemista. Se on siinä määrin oma valinta. Mieluummin mä oon yksinäni ku elän tyypillisesti

ppouuyyy

Mä en tunne olooni yksinäiseksi kun on 6000 nettiseuraajaa.
        Jos mulle tulee yksinäinen olo, niin mä voin vaikka kotona tanssia someseuraajan musiikkiin ja lähettää heille ja esim silleen saan yhteyden ihmisiin jos tulee tarvis.

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tunne olooni yksinäiseksi kun on 6000 nettiseuraajaa.
        Jos mulle tulee yksinäinen olo, niin mä voin vaikka kotona tanssia someseuraajan musiikkiin ja lähettää heille ja esim silleen saan yhteyden ihmisiin jos tulee tarvis.

ppiuyyyy

tai jos mä haluun esitellä jotainitsestäni ihmille...niin voin sitte laittaa niille nettiseuraajille, en oo soittanu kriisipuhelimeen yksinöäisyyden takia , vcaan sen ihme sotkun...oon yrittäny selvittää mutta ei onnisti

ppiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai jos mä haluun esitellä jotainitsestäni ihmille...niin voin sitte laittaa niille nettiseuraajille, en oo soittanu kriisipuhelimeen yksinöäisyyden takia , vcaan sen ihme sotkun...oon yrittäny selvittää mutta ei onnisti

ppiuuuuu

Ja heille mä' en esittele taidettani koska he kohtelee mua niin halveksivasti.

ppoiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heille mä' en esittele taidettani koska he kohtelee mua niin halveksivasti.

ppoiuyyyy

Enh mä vois puhuu krioisipuhelinvastaajille taiteestani paitsi vanhalle rouvalle.,.,.

ppiuyyui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enh mä vois puhuu krioisipuhelinvastaajille taiteestani paitsi vanhalle rouvalle.,.,.

ppiuyyui

Olis kestämätöntä puhuu taiteesta kriisipuhelinvastaajalle joka sitte möläyttäis jotain epäkunnioittavaa siihen

ppoiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kestämätöntä puhuu taiteesta kriisipuhelinvastaajalle joka sitte möläyttäis jotain epäkunnioittavaa siihen

ppoiiuuu

Sen verran osasin "suojella" itseäni vaikka en muuten. Mutta onneks ees ton-

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran osasin "suojella" itseäni vaikka en muuten. Mutta onneks ees ton-

ppiuyyy

Mutta miks se puhelkin oli alusta asti semmonen missä pitää "puolustustautua", "suojella" itseään jne. Miks he on niin pahoja, että heiltä pitää ihan suojautua ja puolustautua ?
        Sitä mä oonn ihmetelly pitkään.

ppiuyyyuiu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miks se puhelkin oli alusta asti semmonen missä pitää "puolustustautua", "suojella" itseään jne. Miks he on niin pahoja, että heiltä pitää ihan suojautua ja puolustautua ?
        Sitä mä oonn ihmetelly pitkään.

ppiuyyyuiu

Esim mun somessa on 6000 ihmistä. Ei mun tarvi mitään puolustautua siellä koskaan

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim mun somessa on 6000 ihmistä. Ei mun tarvi mitään puolustautua siellä koskaan

ppiuuyyyy

Oikeesti mun pulma on se että mä haluun eroon porukoista joilta mun pitää puolustautua elääkseni porukoissa joissa ei tarvii puolustautua. Tästä on kysymys

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti mun pulma on se että mä haluun eroon porukoista joilta mun pitää puolustautua elääkseni porukoissa joissa ei tarvii puolustautua. Tästä on kysymys

ppiuyyyy

Mä jo melkeen pääsinkin heistä....mutta sitten keväällä he "hyökkäs" puun takaa mua ja tässä ollaan....

ppiuytty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä jo melkeen pääsinkin heistä....mutta sitten keväällä he "hyökkäs" puun takaa mua ja tässä ollaan....

ppiuytty

Nää keneltä pitää puolustautua ryöstää mun ajan joka kuuluis niille joilta ei tarvii puolustautua. Ja nää keneltä pitää puolustautua tuntuu kateellisille mun paremmasta vaihtoehdosta.

ppiuyyyuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää keneltä pitää puolustautua ryöstää mun ajan joka kuuluis niille joilta ei tarvii puolustautua. Ja nää keneltä pitää puolustautua tuntuu kateellisille mun paremmasta vaihtoehdosta.

ppiuyyyuuu

Mä en kaipaa ketään keneltä pitää puolustautua.

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kaipaa ketään keneltä pitää puolustautua.

ppiuyyyy

Siitä tietää kuka on asiattomalla asialla....
        hän ...jolta pitää puolustautua....hän joka vahingoittaa , jos ei puolustaudu

ppoiuuyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä tietää kuka on asiattomalla asialla....
        hän ...jolta pitää puolustautua....hän joka vahingoittaa , jos ei puolustaudu

ppoiuuyyyyy

Minulta on tosin yksi ihminen puolustautunut, jolle nähdäkseni ei ole siinä mielessä syytä etten ikinä missään olosuhteissa tekisi hänelle mitään vaikka ei puolustautuisikaan, mutta hän on varopuolustautunut ...en tiedä miksi

ppiuyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta on tosin yksi ihminen puolustautunut, jolle nähdäkseni ei ole siinä mielessä syytä etten ikinä missään olosuhteissa tekisi hänelle mitään vaikka ei puolustautuisikaan, mutta hän on varopuolustautunut ...en tiedä miksi

ppiuyyyyy

en mä tee mitään vaikka jättäis puolustautumatta,

ppioiuuuu

• Anonyymi