Nimimerkki Ariel!

Anonyymi

Kritiikistä huolimatta olin kunnollinen mies. En loukkaisi tai satuttaisi naista ketä ihailen, kunnioitan. Jos joskus tarvitset minua, olen käytettävissäsi vuorokaudenajasta/tilanteesta/hädän laadusta riippumatta. Sinua ajatellen,

~Tukkirekka~

Jk. E-mail-osoitteeni on protonmailissa. Tukin ja rekan väliin alaviiva.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Määritä kunnollinen? Ikä, status, koulutus, elintaso, siviilisääty, onko lapsia/tahdotko, tupakoitko, juopotteletko vai oletko epätoivoinen luuseripa$ka?

      • Anonyymi

        Noh, olen tämmöinen parhaassa iässä oleva eronnut sinkkumies. Ylempi korkeakoulututkinto, ei lapsia. En polta, en juo. Liikunnallinen, on oma talo, puutarha. Semmoinen yhden naisen mies, empaattinen ja uskollinen.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, olen tämmöinen parhaassa iässä oleva eronnut sinkkumies. Ylempi korkeakoulututkinto, ei lapsia. En polta, en juo. Liikunnallinen, on oma talo, puutarha. Semmoinen yhden naisen mies, empaattinen ja uskollinen.

        ~Tukkirekka~

        Lisättäköön vielä, että toki tykkään lapsista. Ovat vaan jääneet saamatta allekirjoittaneelta:(

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, olen tämmöinen parhaassa iässä oleva eronnut sinkkumies. Ylempi korkeakoulututkinto, ei lapsia. En polta, en juo. Liikunnallinen, on oma talo, puutarha. Semmoinen yhden naisen mies, empaattinen ja uskollinen.

        ~Tukkirekka~

        Se penkittää sut siihen asti kun partahäiskä jättää sen.


    • Anonyymi

      Jaa, kittiestä on tullut osastolla tukkirekka.

      • Kittiechihuen

        En ole sama henkilö! Onko sinulla ongelmia mielenterveys kuntoutujia kohtaan?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        En ole sama henkilö! Onko sinulla ongelmia mielenterveys kuntoutujia kohtaan?

        On. Tiedän, että himoitset todella kovaa kalua molempiin reikiin ..


    • Anonyymi

      🌹💝💖🎁🥂🎂🎆

      ~Tukkirekka~

      • Anonyymi

        Oho, pappa löysi emojit. Nyt varmaan tapahtuu:)


    • Sanon vain että Ariel ei ole kiinnostunut, niin kannattaako kokoajan häntä häiritä?

      • Anonyymi

        Et voi tietää totuutta tässä asiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää totuutta tässä asiassa.

        Ariel on varattu ja onnellinen Toljanterin kanssa, eli heillä on hyvä parisuhde. Silloin on turhaa yrittää iskeä toista.. Ariel ei ole kiinnostunut, ja sitä pitää kunnioittaa, eikä jatkuvasti yrittää.. Antakaa heidän olla rauhassa!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ariel on varattu ja onnellinen Toljanterin kanssa, eli heillä on hyvä parisuhde. Silloin on turhaa yrittää iskeä toista.. Ariel ei ole kiinnostunut, ja sitä pitää kunnioittaa, eikä jatkuvasti yrittää.. Antakaa heidän olla rauhassa!

        Ei hyväkään parisuhde estä kiinnostumasta muista kumppaneista. Varsinkaan, jos tarjolla on vielä parempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyväkään parisuhde estä kiinnostumasta muista kumppaneista. Varsinkaan, jos tarjolla on vielä parempaa.

        Mutta kun he ovat onnellisia keskenään, silloin ei tuppauduta iskemään, pitää ymmärtää sanan ei. Ja antaa olla! Menee häirinnän puolelle!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Mutta kun he ovat onnellisia keskenään, silloin ei tuppauduta iskemään, pitää ymmärtää sanan ei. Ja antaa olla! Menee häirinnän puolelle!

        Somekeskustelu tuntemattomien kanssa on kaukana häirinnästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Somekeskustelu tuntemattomien kanssa on kaukana häirinnästä.

        No on tämäkin häirintää kuitenkin, kun tiedetään kenestä on kyse! Ja kerran Ariel ei ole kiinnostunut, ja hän ja Toljanter ovat yhdessä, niin pitäisi ymmärtää antaa heidän olla rauhassa!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No on tämäkin häirintää kuitenkin, kun tiedetään kenestä on kyse! Ja kerran Ariel ei ole kiinnostunut, ja hän ja Toljanter ovat yhdessä, niin pitäisi ymmärtää antaa heidän olla rauhassa!

        En tunne heitä, enkä ole kiinnostunut heistä millään tavalla. Ilmaisin vain mielipiteitäni tähän keskusteluun.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ariel on varattu ja onnellinen Toljanterin kanssa, eli heillä on hyvä parisuhde. Silloin on turhaa yrittää iskeä toista.. Ariel ei ole kiinnostunut, ja sitä pitää kunnioittaa, eikä jatkuvasti yrittää.. Antakaa heidän olla rauhassa!

        Eksyttiinkös nyt väärille raiteille? Tarjosin hänelle tuttavuuttani jos sille on tarvetta tulevaisuudessa. En koe iskeneeni tai häiriköineeni häntä.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttiinkös nyt väärille raiteille? Tarjosin hänelle tuttavuuttani jos sille on tarvetta tulevaisuudessa. En koe iskeneeni tai häiriköineeni häntä.

        ~Tukkirekka~

        No selvästi on kyseessä muuta kuin vain tuttavuutta. Ja olen ymmärtänyt ettei Arielia kiinnosta ottaa sinuun yhteyttä. En halua olla ilkeä, mutta vain että on turhaa toiveesi. Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttiinkös nyt väärille raiteille? Tarjosin hänelle tuttavuuttani jos sille on tarvetta tulevaisuudessa. En koe iskeneeni tai häiriköineeni häntä.

        ~Tukkirekka~

        V**tu mikä idiootti.

        Oot häätänyt käytökselläsi Tintun, Arielin ja osin Kittienkin palstalta ekkä ees ite ymmärrä tätä. Metoo hommeli käynnistyi just kaltaisiesi typerysten takia. Eli miesten jotka ei tajua että naisen ei on EI. Ja jos tulee EI niin rahalla vastaus ei muutu, vaikkapa laukkuja ostelemalla.

        Oli kiva seurata porukan juttuja ennen kuin tulit sotkemaan asiat, nuorena naisena varsinkin tuo Artsi oli hupanen tyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        V**tu mikä idiootti.

        Oot häätänyt käytökselläsi Tintun, Arielin ja osin Kittienkin palstalta ekkä ees ite ymmärrä tätä. Metoo hommeli käynnistyi just kaltaisiesi typerysten takia. Eli miesten jotka ei tajua että naisen ei on EI. Ja jos tulee EI niin rahalla vastaus ei muutu, vaikkapa laukkuja ostelemalla.

        Oli kiva seurata porukan juttuja ennen kuin tulit sotkemaan asiat, nuorena naisena varsinkin tuo Artsi oli hupanen tyyppi.

        Minulla oli vähän samanlainen ongelma.. Sain kuntoutuspaikassa yhden miehen kimppuuni, seurasi, kyttäsi minua.. Oli todella epämukava olo minulla.. Puhuin asiasta ohjaajalle, hän vähätteli.. No, taisi kuitenkin mainita asiasta miehelle ja hän onneksi lopetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V**tu mikä idiootti.

        Oot häätänyt käytökselläsi Tintun, Arielin ja osin Kittienkin palstalta ekkä ees ite ymmärrä tätä. Metoo hommeli käynnistyi just kaltaisiesi typerysten takia. Eli miesten jotka ei tajua että naisen ei on EI. Ja jos tulee EI niin rahalla vastaus ei muutu, vaikkapa laukkuja ostelemalla.

        Oli kiva seurata porukan juttuja ennen kuin tulit sotkemaan asiat, nuorena naisena varsinkin tuo Artsi oli hupanen tyyppi.

        Naisten lähdöstä en ota syytä niskoilleni. Käsittääkseni Ariel poisti profiilikuvansa kohtuuttoman törkyryöpyn jälkeen, Tinttu-Liina taasen uhkasi lähdöllään likimain jokaisessa avauksessaan. Kittie piti sanojensa mukaan taukoa. Minä en liity näistä mihinkään.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla oli vähän samanlainen ongelma.. Sain kuntoutuspaikassa yhden miehen kimppuuni, seurasi, kyttäsi minua.. Oli todella epämukava olo minulla.. Puhuin asiasta ohjaajalle, hän vähätteli.. No, taisi kuitenkin mainita asiasta miehelle ja hän onneksi lopetti.

        En seuraa, enkä kyttää. Omaan toki käytöstavat.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        En seuraa, enkä kyttää. Omaan toki käytöstavat.

        ~Tukkirekka~

        No miksi sanot sitä että yrität saada häneltä huomiota ja mollaat hänen miesystävää Toljanteria??

        Arielia ei kiinnosta! Eli sinulla on ei sanan tarkoitus hukassa! Anna Arielin ja heidän parisuhtensa olla!


    • Anonyymi

      Tunnet siis entuudestaan tämän naisen, koska kerrot kunnioittavasi ja arvostavasi häntä?

    • Anonyymi

      Mitäpä niistä kritiikeistä. jos jokin taho haluaa pilata kaiken. tärkeintä on akumetreillä se , että kunnioittaa toista ja on rehellinen.

    • Anonyymi

      kittie, olisit sinäkin joskus hiljaa. tuputat kautta rantain täällä sateenkaaripaskaa

      • Haista kakkis! Ja ole itse hiljaa!
        Sanoin vain miten asiat on!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe