kuolema ahdistaa

Anonyymi

oon 14 vuotias jota ahdistaa kuolema. meinaan sitä et pelkään mitä sen jälkeen tapahtuu. ahdistun joka hetki siitä että apua, kohta kuolen kohta me kaikki kuollaan ja mitä sen jälkeen tapahtuu? illalla itken koska pelottaa et joku asteroidi osuu maapalloon, esim niinku siin dont look up elokuva tao mikä se ny olikaa:( oonko ainoo?:(

9

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita nyt ajatella järjellä.Kyllä siitä olis uutisisssa jos asteroidi lähestyisi maata.Suurempi todennäkösiyys on kuolla sairauteen kuin atreroidn törmäykseen.Miksi katot elokuvia jotka ahdistaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ne ikinä kertoisi sitä suoraan jos sellainen todella olisi osumassa. Siitä huomaisi kun elon muskin raketit lähtisi taivaalle eikä tulisi takaisin...

• Anonyymi

Varmasti jokainen jossakin vaiheessa miettii syntyjä syviä. Vaikuttaa kuitenkin että turhaan murehdit asiaa. Todennäköisimmin kaikki menee hyvin eikä mitään pahaa tapahdu kun et tietoisesti ota riskejä ja etkä ole holtiton.
      Nauti elostasi nyt kun on aikasi ja suunnittele tulevaisuuttasi. (Se miettimäsi asia sitten tulee jokaiselle aikanaan. Tuskinpa siinä mitään pelättävää on, en ainakaan itse keksi mitä pitäs pelätä. Todennäköisesti yhtä luonteva kuin syntymä on siirtymä manan majoille, kenties taivaaseen?)
      Keskitä ajatuksesi mukaviin juttuihin ja kuten toinen kirjoittaja neuvoi, elä katsele pelottavia ohjelmia.

• Anonyymi

Elämän paras aika edessä. Voit sitten 50v funtsia sitä alamäkeä ongelmineen, kunnes kuolet noin 84-vuotiaana, lakaten olemasta, mutta sitä ennen voi elää tätä turhaa elämää, vähän rennommin, ja varsinkin nuorena; harva nuori ymmärtää, että se on parasta aikaa, kun ei ole kuvakulmaa kokonaisuuteen; mutta käytäpä tota, niin on ainakin kirjallisena.

• Anonyymi

Tät mie en ymmärrä! Kun papinkirjan mukaan olet 80v. Mikä se laittaa isoisän satuilemhan omiaan ikänsä suhteen? Ahistustahan tommottinen vaan kasvattaa.
      Oikase, jos olen väärässä !

• Anonyymi

Vaikkei se ehkä sinua lohduta, mutta jossain vaiheessa elämää meitä
      kaikkia ahdistaa kuolema.
      Harrasta jotain rauhoittavaa ja ole ystäviesi kanssa.
      Älä mieti yksin asioita.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä ahdisti joskus ihan lapsena, 6 vuotiaana, varmaankin. Tai kymmenen vuotiaana kun joku kuoli. Sen jälkeen ei enää. Nyt keski ikäinen ja valmis siihen mikä päivä tahansa.

• Anonyymi
      UUSI

Odota vaan kun tulet aikuiseksi niin alat toivomaan tuollaisia asioita...

Minä ainakin toivon että asteroidi osuisi maahan, oikein iso. Olisi aika jännää katsoa tuo elokuva yhdessä... Tai varmaan vaan traumatisoituisit entistä pahemmin.
      Olenki jo keski-ikäinen ukko ja minulla ei ole mitään menetettävää. Tosin toivoin tuota jo nuorempana, ei minulla ollut silloinkaan mitään, mutta nyt on vielä vähemmän. Muistelisin että lapsena itkin kun olen elossa enkä kuollut. En ole varma, en ole itkenyt enää kymmeniin vuosiin.

• Anonyymi
      UUSI

Anna elämäsi Jeesukselle, niin saat vastauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      179
      3470
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2157
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2028
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      416
      1142
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1039
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      57
      958
    Aihe