nörtit

Botswana

Taivaan portilla Nörtti heitti veivin ja Pietari kysyi, haluaisiko tämä taivaaseen vai helvettiin. -Mitä eroa niillä on?, nörtti kysyi. -Minä voin näyttää, sanoi Pietari ja avasi portin taivaaseen. Nörtti katseli, kuinka vanhat parrakkaat miekkoset näppäilivät hartaina harppuja. -En oikein tiedä, mietti nörtti, näytäpä se helvettikin. Pietari avasi helvetin portin. Nörtti katseli ihmeissään sieltä tulvivaa irstauden määrää. Viini virtasi ja alastomat naiset esittelivät auliisti sulojaan. -No, sanoi Pietari, kumpaan tahdot? Innokkaalla äänellä nörtti sanoi: -Tahdon helvettiin! -Saamasi pitää, sanoi Pietari ja avasi uudelleen hornan portin, josta kadotuksen liekit lehahtivat imaisten nörtin ikuiseen piinaan. Viimeisinä sanoinaan nörtti huusi: -Eihän tämä äsken tällainen ollut! -Ei niin, Pietari sanoi, se olikin vasta demo.

Kuinka monta microsoftilaista tarvitaan vaihtamaan yksi hehkulamppu? -Neljä. Yksi asettaa lampun ja loput toimittavat sille service packeja.

Tiedät viettäneesi liikaa aikaa tietokoneesi parissa, kun...
- nukuttuasi aamulla pommiin alat etsiä UNDO-nappulaa.
- heräät seitsemältä, tallennat elämän ja jatkat nukkumista ajatellen: nukun kymmeneen ja lataan sitten aiemman tilanteen.
- yrität aamulla buutata itsesi käyntiin.
- kun huoneessasi pitäisi tuulettaa, kirjoitat dossissa win.
- painaessasi hississä väärän kerroksen nappulaa, etsit kuumeisesti UNDO:ta, ja kun et löydä, hämmästelet hissin käyttöliittymän alkeellisuutta.

Opettaja kysäisi ala-asteen tunnilla: - Jos pääsisitte mihin ikinä haluaisitte, niin minne menisitte?
- Ähtäriin, huusi pikku-Liisa.
- Roomaan, huusi Petteri.
- Ameriikkaan, hihkaisi Kari.
- www.playboy.comiin, mutta sinne on ikärajat!, innostui nörtti.

Nörtti ja taikasammakko Mies oli eräänä päivänä ylittämässä katua, kun sammakko kutsui häntä ja sanoi: - Jos suutelet minua, muutun kauniiksi prinsessaksi. Mies kumartui, poimi sammakon ja laittoi sen taskuunsa. Sammakko ryhtyi taas puhumaan ja sanoi: - Jos suutelet minua ja muutat minut takaisin kauniiksiprinsessaksi, kerron kaikille, kuinka älykäs ja urhea sinä olet. Mies otti sammakon taskustaan, hymyili ja laittoi sen takaisin. Sammakko puheli edelleen ja sanoi: - Jos suutelet minua ja muutat minut takaisin kauniiksi prinsessaksi, olen rakastajasi koko loppuviikon. Mies otti sammakon taskustaan, hymyili sille ja laittoi sen takaisin. Sammakko huusi taskusta: - Jos suutelet minua ja muutat minut takaisin kauniiksi prinsessaksi, jään luoksesi kokonaiseksi vuodeksi ja TEEN AIVAN MITÄ HALUAT. Taas mies otti sammakon taskustaan ja hymyili sille ja laittoi takaisin. Viimein sammakko kysyi: - Mikä nyt on? Olen kertonut olevani kaunis prinsessa, luvannut jäädä luoksesi vuodeksi ja tehdä ihan mitä haluat. Miksi et suutele minua? Mies vastasi: - Kuule, olen tietokoneohjelmoija. Minulla ei ole aikaa tyttöystäville, mutta puhuva sammakko on ihan kiva.

4

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkeli

      Kiva lukea näitä sun vitsejä, päivä piristyy kummasti. Vaikka olisikin kuullut ne jo ennestään =)

      • Yö eläin

        Miu yö piristyy


      • Yö eläin

        Miu yö piristyy


    • Lumpeenkukka

      ...makeeta lukea sun vitsejä!!!
      Tahtoo "kuulla" lisää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe