Annetaanko olla vaan

Siinä se,
tavallaan kysymys ja toteamuskin.

Niin turhaa, niin rikkovaa.
On niin äärettömän tärkeä,
ja rakas olo..
No ei kai siinä mitään..
Mun on aika jatkaa uusille poluille.
Aika antaa olla, vaikka ei ole helppoa.
Tunteita kun ei voi säädellä miten haluaa..
Voisipa vaan...
Miksi välittää jostakusta kun sille
Jollekulle et ole Yhtikäs mitään.
Ainoastaan jotain pelleilyä hetken hupia, leikkiä vaan..

💔

29

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikutat hieman epätoivoiselta kun alat keskustelemaan mainosbotin kanssa...
      Kohta tosin täällä ei taida olla muita kuin mainosbotteja ja muita kirjoittelubotteja jäljellä, tulevaisuudessa kaikki oikeat ihmiset kaikkoaa, ainoastaan botit ja seinähullut jää.


      >>Tunteita kun ei voi säädellä miten haluaa.. >>

      Entäs jos voisit?
      Entä jos väitän että minä voin tehdä juuri niin.
      Ja entäs jos sanoisin että sinäkin voisit jos todella haluaisit niin.

      • Kuule kun en voi.
        Epätoivonen mä olen jos tollasta viel alan uskomaan..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kuule kun en voi.
        Epätoivonen mä olen jos tollasta viel alan uskomaan..

        Jätä se usko kokonaan pois kuvioista. Ota tilalle Tahto.

        Jos tahdot niin osaat sen.

        Jos löydät vain tarpeeksi tahtoa niin voit tehdä sen juuri tällä sekunnilla ilman minkäänlaisia harjoituksia tai meditaatioita. Suurin osa ajasta tunteiden hallinnan saavuttamiseksi menee vain sen todellisen tahdon löytämisessä.


      • darknessin kirjoitti:

        Jätä se usko kokonaan pois kuvioista. Ota tilalle Tahto.

        Jos tahdot niin osaat sen.

        Jos löydät vain tarpeeksi tahtoa niin voit tehdä sen juuri tällä sekunnilla ilman minkäänlaisia harjoituksia tai meditaatioita. Suurin osa ajasta tunteiden hallinnan saavuttamiseksi menee vain sen todellisen tahdon löytämisessä.

        Voi voi kun asiat ei oo ihan noin vaan tahdosta kii. Uskosta en luovu ikinä. Ja kyllä Tahdon, mutta eri asia mitä.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Voi voi kun asiat ei oo ihan noin vaan tahdosta kii. Uskosta en luovu ikinä. Ja kyllä Tahdon, mutta eri asia mitä.

        Vaikutat melko sekavalta, et oikein tiedä mitä haluat.

        Keskity yhteen asiaan kerrallaan, ja keskitä koko tahtosi siihen yhteen kohtaan.
        Jos sen teet niin ihmeitä tapahtuu, ja heti.

        Uskosi ei sinua millään tavalla hyödytä, se on taakka jota kannat mukanasi.
        Jos luovut uskostasi niin vapaudut suuresta taakasta.
        Taakasta joka pitää sinua maan pinnassa kiinni, ja vielä lopulta hautaa sinut maan alle.


      • Anonyymi

        Sä olet vaarallinen kykyjesi takia. Toinen on haitallinen ihan toisesta syystä. Mutta painu sinä saatanan saalistaja vittuhun täältä ja tästä.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Jätä se usko kokonaan pois kuvioista. Ota tilalle Tahto.

        Jos tahdot niin osaat sen.

        Jos löydät vain tarpeeksi tahtoa niin voit tehdä sen juuri tällä sekunnilla ilman minkäänlaisia harjoituksia tai meditaatioita. Suurin osa ajasta tunteiden hallinnan saavuttamiseksi menee vain sen todellisen tahdon löytämisessä.

        Mene taikuri ja tukehdu omaan hattuusi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet vaarallinen kykyjesi takia. Toinen on haitallinen ihan toisesta syystä. Mutta painu sinä saatanan saalistaja vittuhun täältä ja tästä.

        Kiitoksia kohteliaisuudestasi.. erittäin imartelevaa..


      • Anonyymi

        Tehän sovitte hyvin yhteen Originalin kanssa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehän sovitte hyvin yhteen Originalin kanssa :)

        Miten niin??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet vaarallinen kykyjesi takia. Toinen on haitallinen ihan toisesta syystä. Mutta painu sinä saatanan saalistaja vittuhun täältä ja tästä.

        Miten mä olen haitallinen tai vaarallinen


      • darknessin kirjoitti:

        Vaikutat melko sekavalta, et oikein tiedä mitä haluat.

        Keskity yhteen asiaan kerrallaan, ja keskitä koko tahtosi siihen yhteen kohtaan.
        Jos sen teet niin ihmeitä tapahtuu, ja heti.

        Uskosi ei sinua millään tavalla hyödytä, se on taakka jota kannat mukanasi.
        Jos luovut uskostasi niin vapaudut suuresta taakasta.
        Taakasta joka pitää sinua maan pinnassa kiinni, ja vielä lopulta hautaa sinut maan alle.

        Se on sun käsitykses.. jonka luot palstan perusteella.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Voi voi kun asiat ei oo ihan noin vaan tahdosta kii. Uskosta en luovu ikinä. Ja kyllä Tahdon, mutta eri asia mitä.

        👋
        https://youtu.be/-LTRURIZDMo
        🐼

        🐻🧸



      • UnhappyJoe kirjoitti:

        👋
        https://youtu.be/-LTRURIZDMo
        🐼

        🐻🧸

        Pave Maijanen oli kyllä Mestari, kertakaikkiaan. En suomalaista musiikkia kuuntele, mutta P.Maijasen ja E. Kettusen kohdalla teen joskus poikkeuksen. Todellisia mestareita molemmat nuo.

        Edu Kettunen - Retki Meren Rantaan


        (tosin tuossa Jos Tahdot - biisissä Pave sotkee uskon ja tahdon keskenään... vaikka ne ovat täysin eri asioita, tai vähintäänkin ns. saman kolikon eri puolia)


      • originalpieninainen kirjoitti:

        https://youtube.com/shorts/VlhLEhJEWpE?si=ZbjR3QVfhKLwqAOx


        Kiitos Nalle 😊

        Tota on myös kuunneltu..
        Pitäis koittaa vaan osaa päästää
        Irti niistä mitkä ei oo hyväksi itselle.

        🐹🤗🐻

        Tuosta sinun kettuvideostasi en pitänyt yhtään. Miksi nukkuvaa luonnonvaraista eläintä pitää mennä häiritsemään kesken unien. Tykkäisitkö itse siitä jos kettu tulisi sinua häiritsemään kun nukut. Niin no, mahdollisesti tykkäisitkin... (hankalaa keskustella ihmisen kanssa joka elää täysin eri maailmassa).


      • darknessin kirjoitti:

        Tuosta sinun kettuvideostasi en pitänyt yhtään. Miksi nukkuvaa luonnonvaraista eläintä pitää mennä häiritsemään kesken unien. Tykkäisitkö itse siitä jos kettu tulisi sinua häiritsemään kun nukut. Niin no, mahdollisesti tykkäisitkin... (hankalaa keskustella ihmisen kanssa joka elää täysin eri maailmassa).

        Mikä sua vaivaa?

        Miten voit ees sanoa noin kun ei olla edes keskusteltu paria kommenttia enempää?

        En sitten tiedä mikä tai missä päässä
        se ongelma sit on,
        kun mä pystyn kyllä hyvin,
        helpostikin keskustelemaan kaikista
        eri maailmoista olevien kanssa jos vaan ovat keskustelu haluisia.

        Tosta kettu hommasta jo huomaa
        ettet tiiä musta mitään..
        Siltikin sä lyttäät ja arvostelet mua,
        Ihan kun tuntisit oikeesti.
        Muka tuntisit..

        Kettusia on juuh,
        kiukkusiakin äkästeleviä äksyjä,
        Mutta myöskin erittäin lempeitäkin kettusia.
        Pehmeitä, lämpöisiä ja pörröisiä.

        🦊
        Jos sitten Hukka palaa vielä hetkeksi esiin...

        Ps pitäminen on tuntemista.. 🤗


      • darknessin kirjoitti:

        Tuosta sinun kettuvideostasi en pitänyt yhtään. Miksi nukkuvaa luonnonvaraista eläintä pitää mennä häiritsemään kesken unien. Tykkäisitkö itse siitä jos kettu tulisi sinua häiritsemään kun nukut. Niin no, mahdollisesti tykkäisitkin... (hankalaa keskustella ihmisen kanssa joka elää täysin eri maailmassa).

        Laitan nyt sulle tälläisen,
        Vaik en oikestaan koskaan laita kun tietyille/erityisille erikseen..

        https://youtube.com/shorts/Nf0xeB7LJOY?si=sfRzWRTJstuJCS3t


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Laitan nyt sulle tälläisen,
        Vaik en oikestaan koskaan laita kun tietyille/erityisille erikseen..

        https://youtube.com/shorts/Nf0xeB7LJOY?si=sfRzWRTJstuJCS3t

        Tuosta varsinkaan en pidä yhtään. Nainen löysi jonkun eläimen alkion ja kasvatti siitä rotan kotonaan. Ainakin suomessa on laitonta ottaa luonnonvaraisia eläimiä ja pitää niitä kotona. Hyvästä syystä.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Mikä sua vaivaa?

        Miten voit ees sanoa noin kun ei olla edes keskusteltu paria kommenttia enempää?

        En sitten tiedä mikä tai missä päässä
        se ongelma sit on,
        kun mä pystyn kyllä hyvin,
        helpostikin keskustelemaan kaikista
        eri maailmoista olevien kanssa jos vaan ovat keskustelu haluisia.

        Tosta kettu hommasta jo huomaa
        ettet tiiä musta mitään..
        Siltikin sä lyttäät ja arvostelet mua,
        Ihan kun tuntisit oikeesti.
        Muka tuntisit..

        Kettusia on juuh,
        kiukkusiakin äkästeleviä äksyjä,
        Mutta myöskin erittäin lempeitäkin kettusia.
        Pehmeitä, lämpöisiä ja pörröisiä.

        🦊
        Jos sitten Hukka palaa vielä hetkeksi esiin...

        Ps pitäminen on tuntemista.. 🤗

        Minua vaivaa se kun olet niin kovin epävakaa henkilö. Sinulla jatkuvasti mieli heittelee laidasta toiseen, jo yhden viestin aikana, useita kertoja. Tiedän jo tämän vertaisesta keskustelusta että en mitenkään tulisi kanssasi toimeen, en vaan siedä epävakaita henkilöitä. Erittäin rasittavaa olisi olla kanssasi missään tekemisissä (tätä kirjoittelua enempää).


      • darknessin kirjoitti:

        Tuosta varsinkaan en pidä yhtään. Nainen löysi jonkun eläimen alkion ja kasvatti siitä rotan kotonaan. Ainakin suomessa on laitonta ottaa luonnonvaraisia eläimiä ja pitää niitä kotona. Hyvästä syystä.

        No jos Nainen ei olis löytänyt niin se olisi kuollut sinne.
        Joko muuten vaan tai sit joku olis sen syönyt.

        Eli Nainen pelasti viattoman pienen suloisen ihanan luontokappaleen ...

        Samalla tavalla se on vissiin kaikilla lajeilla,
        Että Naiset pelastaa ja huolehtii.
        Naiset löytää ja hoitaa mitä omituisempia erityisiä otuksia.


      • darknessin kirjoitti:

        Minua vaivaa se kun olet niin kovin epävakaa henkilö. Sinulla jatkuvasti mieli heittelee laidasta toiseen, jo yhden viestin aikana, useita kertoja. Tiedän jo tämän vertaisesta keskustelusta että en mitenkään tulisi kanssasi toimeen, en vaan siedä epävakaita henkilöitä. Erittäin rasittavaa olisi olla kanssasi missään tekemisissä (tätä kirjoittelua enempää).

        Voi sun kanssa..

        Ehkä sä saatat kuvitella että mieli heittelee kesken viestinkin..
        Ei mulla sentään niin pahasti heittele mieli täällä yksittäisen kommentin aikana taikka vuoksi...
        Ellei ole syytä.

        Ja kyllä taidan olla "epävakaa" jos sen noin ajattelee..
        Kuten sanoin mun aivot on erilaiset kun normilla..

        Aika törkeetä kyllä "haukkua" ja lyttäillä toista sellasesta asiasta mille ei kukaan pysty mitään.
        Sua voi auttaa ja hoitaa lääkityksellä ehkä,
        Mua ei.


      • darknessin kirjoitti:

        Minua vaivaa se kun olet niin kovin epävakaa henkilö. Sinulla jatkuvasti mieli heittelee laidasta toiseen, jo yhden viestin aikana, useita kertoja. Tiedän jo tämän vertaisesta keskustelusta että en mitenkään tulisi kanssasi toimeen, en vaan siedä epävakaita henkilöitä. Erittäin rasittavaa olisi olla kanssasi missään tekemisissä (tätä kirjoittelua enempää).

        Ja pakko jatkaa, rasittavaa mun kanssa varmaan on irl keskustella jos on jotain epäselvää tms.
        Jos kaikki on rehellistä niin mun kans ei ole ongelmia tulla toimeen.
        Ainakaan ihan kamalasti..
        Mutta ei sillä väliä,
        Sulla on oikeus sun väärään käsitykseesi ja mielipiteeseen.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No jos Nainen ei olis löytänyt niin se olisi kuollut sinne.
        Joko muuten vaan tai sit joku olis sen syönyt.

        Eli Nainen pelasti viattoman pienen suloisen ihanan luontokappaleen ...

        Samalla tavalla se on vissiin kaikilla lajeilla,
        Että Naiset pelastaa ja huolehtii.
        Naiset löytää ja hoitaa mitä omituisempia erityisiä otuksia.

        Ei pitäisi sotkea luontoa ja ihmistä keskenään, ja inhimillistää luonnoneläimiä. Sinulla on epärealistinen käsitys luonnosta.
        Eläimet syövät omat poikasensa jos muuta ravintoa ei ole saatavilla.

        Luonto hoitaa omat asiansa kyllä, ei siihen ole syytä paljoa puuttua. Ainoana poikkeuksena sanoisin vieraslajit joita on tuotu tai jotka ovat tunkeutuneet alueelle mihin ne eivät alunperin kuulu. Esim. pikkuvarpunen, joka on vallannut luonnollisilta linnuilta elinalueita, ne valtaavat pesät, hyökkäilevät muiden lintujen kimppuun jne. Käyttäytyvät kuin rotat, elävät laumoissa, ja huutavat vihaista sanomaansa kovalla äänellään. Itse aion tänä kesänä alkaa hävittämään noita lentäviä rottia, kunhan vaan (jos) tulee aikaa siihen.

        Käsityksesi ihmiskunnasta(tai naisten erinomaisuudesta) on väärä, tämä sivistynyt käytös on vain ohut pintakuori ihmisen pinnalla, kuin ohut vaate, ja se lähtee nopeasti pois jos olosuhteet huononevat. Tietyissä olosuhteissa ihmisnaaraat syövät jälkeläisensä, aivan samoin kuin luonnoneläimet tekevät. Tästä on historiassa esimerkkejä olemassa. Ja nykyaikanakin eräät äidit tappavat jälkeläisensä jos kyllästyvät hoitamaan niitä, useita tälläisiä tapauksia on iltalehdessä esitelty. Tai ehkä "kyllästyminen" on väärä sanavalinta mielestäsi, korvaa se valitsemallasi sanalla.


      • darknessin kirjoitti:

        Ei pitäisi sotkea luontoa ja ihmistä keskenään, ja inhimillistää luonnoneläimiä. Sinulla on epärealistinen käsitys luonnosta.
        Eläimet syövät omat poikasensa jos muuta ravintoa ei ole saatavilla.

        Luonto hoitaa omat asiansa kyllä, ei siihen ole syytä paljoa puuttua. Ainoana poikkeuksena sanoisin vieraslajit joita on tuotu tai jotka ovat tunkeutuneet alueelle mihin ne eivät alunperin kuulu. Esim. pikkuvarpunen, joka on vallannut luonnollisilta linnuilta elinalueita, ne valtaavat pesät, hyökkäilevät muiden lintujen kimppuun jne. Käyttäytyvät kuin rotat, elävät laumoissa, ja huutavat vihaista sanomaansa kovalla äänellään. Itse aion tänä kesänä alkaa hävittämään noita lentäviä rottia, kunhan vaan (jos) tulee aikaa siihen.

        Käsityksesi ihmiskunnasta(tai naisten erinomaisuudesta) on väärä, tämä sivistynyt käytös on vain ohut pintakuori ihmisen pinnalla, kuin ohut vaate, ja se lähtee nopeasti pois jos olosuhteet huononevat. Tietyissä olosuhteissa ihmisnaaraat syövät jälkeläisensä, aivan samoin kuin luonnoneläimet tekevät. Tästä on historiassa esimerkkejä olemassa. Ja nykyaikanakin eräät äidit tappavat jälkeläisensä jos kyllästyvät hoitamaan niitä, useita tälläisiä tapauksia on iltalehdessä esitelty. Tai ehkä "kyllästyminen" on väärä sanavalinta mielestäsi, korvaa se valitsemallasi sanalla.

        On sulla jutut...

        Onneks mä tiiän etten ole syönyt tai muuta lapsiani...

        Enkä ole kyllästynyt edes niihin..
        Maailman tärkeimpiä otuksia ovat mulle.


    • Anonyymi

      Sä käyt väärillä lääkäreillä. Ei auta, jos alapäätä tutkitaan, kun yläpäätä tarttis🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe