Miksi vaimo ja vuoden vanha tyttär eivät saa viisumia Suomeen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/42753815-6303-4265-9634-e83c59607c9b
Erossa perheestä
68
897
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi haisee, näitä rehellisiä vastuunsakantavia yhteiskunnan pilareita ei päästetä Suomeen, mutta Itäkeskus on täynnä älämölön Naimaasta tänne änkeytyneitä kuukereita veronmaksajain rahoilla roikkumassa.
HÄPEÄ SUOMI !- Anonyymi
Joo tosiaan niiden bordelleja on joka paikassa jo joka torilla kujalla vie miesten rahat talot autot ukot kuolee ETTÄ VOI MIES MENNÄ BUDHAN NOITIEN OKKULTTISEEN VAIKUTUKSEEN seksin kautta että uskoo kaikki huijaukset lupien takia rahan ilmainen asunto auto MIEHET PERKELE. KOKO SUKUNNE OMAISUUS MENEE NIILLE juontavat osteriliemiä niin kuolee ukot.
- Anonyymi
Tamperelaisperheelle kävi niin että ensin tuli thaiäiti pienen tyttönsä kanssa Suomeen miehensä luokse asumaan. Vanhempi tytär jäi Thaimaahan suorittamaan lukukauden loppuun vakavasti sairaan isänsä luokse, kunne isä meni niin huonoon kuntoon ettei kyennyt toimimaan huoltajana ja niin tämä toinenkin tyttö muutti äitinsä ja uusioperheensä luo asumaan Suomeen.
Perheessä oli kaikki hyvin, vanhemmat kävi töissä ja molemmat lapset koulussa menestyksekkäästi. Myöhemmin Suomeen tullut tyttö ehti käydä Suomessa koulua kaksi vuotta, kun maahanmuuttovirastolta tuli karkotuspäätös.
Thaimaassa asuva isä ilmoitti ettei kykene huolehtimaan tytöstä, että parempi sen on Suomessa olla perheensä luona. Tämäkään ei muuttanut päätöstä vaan karkotuspäätös pysyi voimassa.
Poliisit kävivät ovella uhkaavaan sävyyn tytön kuullen kyselemässä että "millos tyttö lähtee". Tyttö ja koko perhe saivat tästä uhkailusta traumoja, kun tyttö ei todellakaan ollut lähdössä ja kukaan osapuolista ei sitä halunnut.
Aivan käsittämättömiä päätöksiä. Samaan aikaan Ohisalo on ehdottanut että somaleilta riittää ilmoitus että maahanmuuttaja on heidän kaveri tai entinen naapuri, ei tarvi olla enää edes sukua.- Anonyymi
Niillä on se prostituutio myynti niissä hieromoissa ja huumeet niin varastaneet kelloja rahaa pankkitileiltä siirtäneet rahaa muihin maihin huijanneet monia miehiä samaan aikaan että asuntoon mennyt ja tuoneet monia lapsia Suomeen väittäen niitä jonkun miehen lapseksi eri miehiä monia miehiä ne ottaa ne miesten yritykset rahat myy kaiken pitää rahat ja myös miesten asunto osakkeet talot autot miehet ostaa niille autoja ja ruokakauppoja maksaa lentoliput ja naiset perii ne miehen omaisuudet mitä jäljelle jää. Ne on kieroja. Eikö mitään kuitteja muuten. Älkää nyt Herran tähden antako puhdistaa teidän omaisuutta.
Mielenkiintoinen kuin myös erittäin harmillinen tapaus tämä.
Olen aiheesta kirjoittanut saaden vastineeksi pelkkää Rakkaiden naamailua.
Yhtälailla olen ohjeistanut, että on hyvä ajatella ensin ja vielä usemman kerran ennen kuin lataa bablaa tai toimii, nämä ohjeeni perustuu elämänkokemukseeni.
Me kävimme kitarnamuotoisen kanssa aikanaan tämän ruljanssin lävitse ja hän sai matkustuluvan kanssani lopulta puhelinkeskusteluni lähettilään kanssa lopputuloksena muutamaa päivää ennen pomppua.
Lehtiartikkelista luonnollisesti ei selviä kaikkea, mutta on siinä outoja piirteitä, kuten äidin yksinhuoltajuus, sekä visahakemus tutustumaan suomeen.
Ensinnäkin asiakirjojen päivämäärillä on suuri merkitys, kuten aviomiehen passileimoilla.
Hieman hullunkurinen selitys aviomieheltä jolla aiemmin myös jälkikasvua, että päättää tehdä lapsen thainaisen kanssa ja että tämä sen jälkeen suomeen tutustumaan suomeen, tällaiset jutut pitäisi jättää omaan tietoonsa eikä julkistaa.
Erittäin merkityksellisiä asiakirjoja on mm. esteellisyystodistus aviomieheltä ns. sinkkutodistus joka tulee laillistaa ulkoministeriössä ja jossa asiakirjassa on kihlatun nimi.
Tämänkin asiakirjan päiväyksellä on merkitys.
Kun kerran ei ollut pariskunnalla joka ymmärrykseni mukaan avioitui täällä thaimaassa tarkoitus että vaimo samalla reissulla matkustaisi suomeen, niin miksi mies ei ole laillistanut avioliittoa myös suomessa.
Asiassa bablat rahoista ja siitä ns. vaarasta että vaimo ei matkustaisikaan vain tutustumaan on järjettömiä, mutta pariskunta itse on ne puheenaiheiksi antanut.
Simppeli ja selkein toimintamalli on, että avioliitto laillistetaan molemmissa maissa ja molemmat on huoltajia.
Sitten reilusti ja rehellisesti matkustuslupahakemus, sekä selvitys että suomessa on tarkoitus anoa oleskelulupaa perusteella perheen yhdistäminen.
Se taasen on pariskunnan täysin henkilökohtainen asia tapahtuuko perheen yhdistäminen siten että vaimo ja lapsi jää sinne suomeen, vai ostaako tiketin pompulle takaisin tänne thaimaahan kun on niin sanotusti tutustunut suomeen.
Nämä asiat on sen verran vakavia, että niitä ei kannata sössiä heti alusta alkaen.
Meidän rakas TT jonka on osoittanut olevansa ..... sanonko ..... no en sano ..... mutta sen sanon, että kaikella varmuudella TT:n "kihlattu" lapsineen ei matkusta sinne suomeen kuluvana vuotena.- Anonyymi
Kun vaimoni silloin vielä tyyöystävä suomeen ensimmäisen kerran, tämä oli vuonna 1998 tai 97 en muista tarkkaan, hän sai viisumin kolmeksi kuukaudeksi, minkä jälkeen hän palasi Thaimaahan, olimme tuolloin menneet naimisiin, ja annoimme viisumia suomeen uudelleen, myönnettin taas kolmeksi kuukaudeksi, mutta sitten palkkasin asianajajan joka kirjoitti paperit oleskelulupaan, ja sitä anottiin suomesta käsin, avioliiton perusteella, se hylättiin vaikka oli puolisoni, tosin se kesti valitusprosesseineen kaksi vuottta, olisimme voineet vielä valittaa korkeimpaan hallinto-oikeuteen joka olisi tuonnut maassaolo aikaan vuosia lisää, muuta minulla oli loma ja sitten vaimo palasi thaimaahan olin mukana, kuukauden anoimme oleskelulupaa bangkokin lähetystöstä, se myönnettiin lomani aikana, ja palasimme yhdessä suomeen.
Varmaan paljon ollut ongelmia, kun prosessi on vaikeutunut olennaisesti, prosun pelko siellä on takana, eikö noiden lehtien juttuihin kannata paljonkaan uskoa, luulen kyllä että prosessi on oikeuden mukainen, ja ottaa huomioon riskit...
Vaimon poika sai luvan kanssa helposti, oli kuusi vuotias, mutta vaimoni oli silloin jo suomessa, ollut muutamia vuosia, eikä taisi olla kolme vuotta...
Miellä ei ole ollut koskaan mitään ongelmia asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaimoni silloin vielä tyyöystävä suomeen ensimmäisen kerran, tämä oli vuonna 1998 tai 97 en muista tarkkaan, hän sai viisumin kolmeksi kuukaudeksi, minkä jälkeen hän palasi Thaimaahan, olimme tuolloin menneet naimisiin, ja annoimme viisumia suomeen uudelleen, myönnettin taas kolmeksi kuukaudeksi, mutta sitten palkkasin asianajajan joka kirjoitti paperit oleskelulupaan, ja sitä anottiin suomesta käsin, avioliiton perusteella, se hylättiin vaikka oli puolisoni, tosin se kesti valitusprosesseineen kaksi vuottta, olisimme voineet vielä valittaa korkeimpaan hallinto-oikeuteen joka olisi tuonnut maassaolo aikaan vuosia lisää, muuta minulla oli loma ja sitten vaimo palasi thaimaahan olin mukana, kuukauden anoimme oleskelulupaa bangkokin lähetystöstä, se myönnettiin lomani aikana, ja palasimme yhdessä suomeen.
Varmaan paljon ollut ongelmia, kun prosessi on vaikeutunut olennaisesti, prosun pelko siellä on takana, eikö noiden lehtien juttuihin kannata paljonkaan uskoa, luulen kyllä että prosessi on oikeuden mukainen, ja ottaa huomioon riskit...
Vaimon poika sai luvan kanssa helposti, oli kuusi vuotias, mutta vaimoni oli silloin jo suomessa, ollut muutamia vuosia, eikä taisi olla kolme vuotta...
Miellä ei ole ollut koskaan mitään ongelmia asiassa.Jep.
Me asioimme oleskeluluvan johdosta Hesan Malmilla ja virkailija oli poliisi.
Asian käsittely vei aikaa ja turhautti kitaran muotoista koska hänellä oli duuni ja mun mukana joka päivä, mutta oleskeluluvan myötä sai vasta työoikeuden.
Juttelin jepen kanssa että paa vauhtia käsittelyyn koska täällä luurin päässä mä saan kuulla joka päivä thaimaankieltä sillä sävyllä, että pian saat sinäkin kuulla.
Sanoi mulle että anna likalle duunia mutta sellasta, että se ei oo kovin näkyvää ja että se ei aiheuta valituksia.
No lupa tuli sitten lopulta.
Suurempi ongelma oli ajokortin kanssa, kun hän ajoi elämänsä ekan kortin vähän ennen muuttoa täällä thaimaassa, jonka saannin varmisti isänsä setelipinolla jonkun katsastuspäällikön kanssa palmun alla.
No lopulta senkin lopputulos oli, että vaimolla on suomalainen ajokortti henkilöautolle ja isolle moottoripyörälle.
Thaimaassa hänellä oli kokemus autolla ja moppella ajamisesta, mutta kortin myötä likka siirtyi silloin suomessa laatupyörään kertaheitolla.
Nykyään ajelee täällä Chiang Maissa .... no antaas olla.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Me asioimme oleskeluluvan johdosta Hesan Malmilla ja virkailija oli poliisi.
Asian käsittely vei aikaa ja turhautti kitaran muotoista koska hänellä oli duuni ja mun mukana joka päivä, mutta oleskeluluvan myötä sai vasta työoikeuden.
Juttelin jepen kanssa että paa vauhtia käsittelyyn koska täällä luurin päässä mä saan kuulla joka päivä thaimaankieltä sillä sävyllä, että pian saat sinäkin kuulla.
Sanoi mulle että anna likalle duunia mutta sellasta, että se ei oo kovin näkyvää ja että se ei aiheuta valituksia.
No lupa tuli sitten lopulta.
Suurempi ongelma oli ajokortin kanssa, kun hän ajoi elämänsä ekan kortin vähän ennen muuttoa täällä thaimaassa, jonka saannin varmisti isänsä setelipinolla jonkun katsastuspäällikön kanssa palmun alla.
No lopulta senkin lopputulos oli, että vaimolla on suomalainen ajokortti henkilöautolle ja isolle moottoripyörälle.
Thaimaassa hänellä oli kokemus autolla ja moppella ajamisesta, mutta kortin myötä likka siirtyi silloin suomessa laatupyörään kertaheitolla.
Nykyään ajelee täällä Chiang Maissa .... no antaas olla.
STuon kahden vuoden aikana minkä vaimo odotti hallintooikeuden päätöstä, vaimo joutui käymään jeppelaitoksella kerran kolmessa kuukaudessa, yksi ulkomaalaispoliisi tuli tutuksi silloin jyväskylästä kun baari missä kävin välillä juomassa oli Anneli väinönkadulla... tämä poliisi oli siellä portsarina ja vietti myös paljon vapaa aikaansa, siellä... jeppe kävi vielä kun asuin palokassa muutamia kertoja kylässä... mukava kaveri...
- Anonyymi
Kansallinen häpeä, poliitikot ohoi, NYT ON AIKA TOIMIA!
- Anonyymi
siis aikuisten oikeasti,
VALTAOSA TURVAPAIKKAA HAKENEISTA JA NE SAANEISTA EI OLE KOTIMAASSAAN MINKÄÄNLAISEN VAINON KOHTEENA !!
ainoat jotka joutuvat vainon kohteeksi ovat tänne rehellisin ja oikein perustein muuttavat Thaimaalaiset vaimot, niitä Suomen viranomaiset vainoavat.
Mielenvikaiset virkamiehet ja etenkin virkanaiset pitää LAITTAA VIROISTAAN HETI kilometritehtaalle ! se on oikea paikka niille, anokoot Gambiaan pääsyään !- Anonyymi
Kielenkäyttösi on ala-arvoista eikä johda mihinkään, mutta olen samaa mieltä asiassa, että yhtäläinen matkustusoikeus thaimaalaisille sinne suomeen kuin suomalaisilla tänne thaimaahan.
Mitä tulee aiheeseen oleskelulupa varsinkin perheellisille, niin niistä on säännökset joista ei saisi poiketa sen johdosta, että virkailija on asenneongelmainen.
S - Anonyymi
No toisaalta mullehan se on ihan sama maksetaanko mun verorahoillani sun seksiobjektisi kotouttamisrahaa vai jonkun turvapaikanhakijan vuokraa. Ei kummastakaan ole mulle itsellenimitään hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielenkäyttösi on ala-arvoista eikä johda mihinkään, mutta olen samaa mieltä asiassa, että yhtäläinen matkustusoikeus thaimaalaisille sinne suomeen kuin suomalaisilla tänne thaimaahan.
Mitä tulee aiheeseen oleskelulupa varsinkin perheellisille, niin niistä on säännökset joista ei saisi poiketa sen johdosta, että virkailija on asenneongelmainen.
SAsiallista tekstiä vaihteeksi yksikkökaksikolta. Jotakin tuo isä jättää kertomatta kuten ilmeisesti sen, ettei heitä ole vihitty Suomessa. Mutta se on selvää että jos kyseessä olisi lähi-idän perhe tai somaliperhe, niin lupa olisi tullut kuin manulle illallinen.
Leikkisensei, jokaisessa jutussasi mainitset "täällä thaimaassa" ja "tänne thaimaahan" ja "täällä Chiang Maissa" jne.
Minulle on ihan sama missä olet, mutta koska olet aina minulta vaatimassa kaikenlaista "todistetta" niin muistutan sinua siitä että ei ole ensimmäistäkään todistetta siitä että olisit koskaan ollut Chiang Maissa vuoden 2008 jälkeen, kun kuvasit norsun ja Vitaran.
Muistutan sinua myös todisteiden osalta että minä olen laittanut tänne fotoa kaikista mahdollisista viranomaispapereista joiden rinnalle olen laittanut oman passini, vaimoni passin, rokotetodistukset, molempien tabien baanit jne.
Elikäs jos meinaat jatkossa kysellä vielä minulta jotakin, niin se on räps räps ollut sinun vuorosi ollut jo vuosia, höpöpoika.
Ihan "factojen" vuoksi muistutan sinua myös siitä että olet itse tunnustanut lähes kaiken olevan valhetta. Sinulla oli thaivaimo, mutta hän ei ole ollut Suomessa enää 1,5 vuoteen.
Herääminen tuosta unestasi tekisi sinulle ihan hyvää.
Pienellä viranomaiskikkailulla saatat päästä vielä TÄNNE Thaimaahan, kun käytät tämän ajan asioiden hoitamiseen, etkä valehteluun. Lomallehan voit tulla sairaanakin, et tarvitse mitään ihmeellisiä vakuutuksia. Halvimmat matkavakuutukset on vain muutamia kymppejä kuukaudessa, luottokeloiselle femman kuussa.
Esmes minun vakuutus Suomesta maksaa 59 euroa kaksi kertaa vuodessa. Katsos kun luottokelpoisille kaikki on aina halvempaa.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallista tekstiä vaihteeksi yksikkökaksikolta. Jotakin tuo isä jättää kertomatta kuten ilmeisesti sen, ettei heitä ole vihitty Suomessa. Mutta se on selvää että jos kyseessä olisi lähi-idän perhe tai somaliperhe, niin lupa olisi tullut kuin manulle illallinen.
Leikkisensei, jokaisessa jutussasi mainitset "täällä thaimaassa" ja "tänne thaimaahan" ja "täällä Chiang Maissa" jne.
Minulle on ihan sama missä olet, mutta koska olet aina minulta vaatimassa kaikenlaista "todistetta" niin muistutan sinua siitä että ei ole ensimmäistäkään todistetta siitä että olisit koskaan ollut Chiang Maissa vuoden 2008 jälkeen, kun kuvasit norsun ja Vitaran.
Muistutan sinua myös todisteiden osalta että minä olen laittanut tänne fotoa kaikista mahdollisista viranomaispapereista joiden rinnalle olen laittanut oman passini, vaimoni passin, rokotetodistukset, molempien tabien baanit jne.
Elikäs jos meinaat jatkossa kysellä vielä minulta jotakin, niin se on räps räps ollut sinun vuorosi ollut jo vuosia, höpöpoika.
Ihan "factojen" vuoksi muistutan sinua myös siitä että olet itse tunnustanut lähes kaiken olevan valhetta. Sinulla oli thaivaimo, mutta hän ei ole ollut Suomessa enää 1,5 vuoteen.
Pienellä viranomaiskikkailulla saatat päästä vielä TÄNNE Thaimaahan, kun käytät tämän ajan asioiden hoitamiseen, etkä valehteluun. Lomallehan voit tulla sairaanakin, et tarvitse mitään ihmeellisiä vakuutuksia. Halvimmat matkavakuutukset on vain muutamia kymppejä kuukaudessa, luottokeloiselle femman kuussa.
Esmes minun vakuutus Suomesta maksaa 59 euroa kaksi kertaa vuodessa. Katsos kun luottokelpoisille kaikki on aina halvempaa.
T 2010Joo niin on mm. meban osamaksut, paljon halvempia osakaslainalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallista tekstiä vaihteeksi yksikkökaksikolta. Jotakin tuo isä jättää kertomatta kuten ilmeisesti sen, ettei heitä ole vihitty Suomessa. Mutta se on selvää että jos kyseessä olisi lähi-idän perhe tai somaliperhe, niin lupa olisi tullut kuin manulle illallinen.
T 2010Hyvä Neito, olet paljon aijaillut mutta ei mitään merkitystä aiheessa että olet esittänyt minulle vedonlyönnin arvoltaan 20.000 euroa etkä kykene räps räps jota vastaan kutsuisin sinut TÄNNE CHIANG MAIHIN.
Mutta vietäppä nyt tavallasi rapuviikkoa tyhjän uhoavana neittifeikkinä.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on mm. meban osamaksut, paljon halvempia osakaslainalla.
Autolla ajetaan samalla tavalla oli se sitten osamaksulla, käyttöleasingilla tai oma. Haltija on sama joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla ajetaan samalla tavalla oli se sitten osamaksulla, käyttöleasingilla tai oma. Haltija on sama joka tapauksessa.
Mutta kyseisellä avomeballa ei ajele Neitomme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Voitko kertoa minkä vakuutuksen saat 120 eurolla vuodessa. luottokelpoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa minkä vakuutuksen saat 120 eurolla vuodessa. luottokelpoinen.
Mitä teet sillä tiedolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa minkä vakuutuksen saat 120 eurolla vuodessa. luottokelpoinen.
Korvaako matkavakuutus: Sairastuminen matkakohteessa
Pietari on lähtenyt talvilomilla kahden viikon rantalomalle Thaimaahan perheensä kanssa. Ensimmäinen viikko sujuu rattoisissa lomatunnelmissa, mutta toisen viikon ensimmäisenä päivänä Pietari alkaa muodostamaan outoja oireita. Kuumeinen ja pahoinvoiva reissaaja hakeutuu paikalliseen lääkäriin. Päivän mittaan eskaloituvista oireista johtuen hän joutuu viettämään yön lääkinnässä ja seurannassa paikallisessa sairaalassa. Saamansa hoidon ansiosta Pietarin oireet taantuvat ja hän pääsee jatkamaan lomaa. Lääkäri määrää Pietarille Niuvan Kiljua jatko-oireiden välttämiseksi.
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/henkilovakuutus/matkavakuutus/mita-matkavakuutus-korvaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvaako matkavakuutus: Sairastuminen matkakohteessa
Pietari on lähtenyt talvilomilla kahden viikon rantalomalle Thaimaahan perheensä kanssa. Ensimmäinen viikko sujuu rattoisissa lomatunnelmissa, mutta toisen viikon ensimmäisenä päivänä Pietari alkaa muodostamaan outoja oireita. Kuumeinen ja pahoinvoiva reissaaja hakeutuu paikalliseen lääkäriin. Päivän mittaan eskaloituvista oireista johtuen hän joutuu viettämään yön lääkinnässä ja seurannassa paikallisessa sairaalassa. Saamansa hoidon ansiosta Pietarin oireet taantuvat ja hän pääsee jatkamaan lomaa. Lääkäri määrää Pietarille Niuvan Kiljua jatko-oireiden välttämiseksi.
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/henkilovakuutus/matkavakuutus/mita-matkavakuutus-korvaaEnkä korvaako vakuutus jos mielikuvitus osamaksu meballa ajaa kolarin, ja menehtyy, saako perikunta korvauksen ilman kelakortti, kuljua kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä korvaako vakuutus jos mielikuvitus osamaksu meballa ajaa kolarin, ja menehtyy, saako perikunta korvauksen ilman kelakortti, kuljua kiitos.
Miksi juuri Päivi Räsänen ja kristinusko, Päiville voimia vuoden 2022 noitarovioille
- Anonyymi
Kristittyjä vainotaan ei muita. Bordelli pyörii kun vaan on huivi päässä.
- Anonyymi
1995 Curre Lindströmillä on samoja ongelmia. Ei saanut Hua Hinin morsianta Ruotsiin sitten millään, vaikka ovat naimisissa. En tiedä mikä on tilanne nyt.
Numerosensein kateuden vuoksi on kerrottava vielä kerran, että mebani ei ole osamaksulla, vaan käyttöleasingilla jossa sen ylläpito, vakuutukset, renkaat, huollot, kaikki sisältyy kuukausihintaan ja auto lyhenee silti omaksi koko ajan.
Jos puhutaan liikemiesten autoista (en ole liikemies vaan mikroyrittäjä ja piensijoittaja) niin ne ei juuri koskaan ole henkilön itsensä nimellä, vaan kyseessä on eräänlainen vaihtoleasing joka tarkoittaa sitä että autolla on takuuvaihtoarvo esimerkiksi kahden vuoden välein voit vaihtaa sen uuteen tai toiseen ilman huolta.
Tämä tulee kymmenen vuoden periodissa noin 25% kalliimmaksi kuin osamaksu tai suora osto, mutta palvelu onkin tarkoitettu heille joille se huolettomuus on tärkeämpää kuin siitä maksettu raha.
Lisää kateudenaihetta numerosenseille, nyt tuli postissa ostamani talo kuvat. 35 asuntoa kahdessa rapussa, 1 5 kerrosta, 15 yksiötä, 10 kaksiota, 10 kolmiota.
Kahta lukuunottamatta kaikissa vuokralainen.
Pattayalta ei löytynyt vielä sopivaa kohdetta, miljoonan verran pitäisi vielä sijoitella. Todennäköisesti sijoitan sen suomalaisiin kiinteistöihin.
T 2010- Anonyymi
(Kiekosta tietämättömille tiedoksi että viittasin 1995 vuodella ensimmäiseen Suomen jääkiekon maailmanmestaruuteen, jonka Curre luotsasi)
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Kiekosta tietämättömille tiedoksi että viittasin 1995 vuodella ensimmäiseen Suomen jääkiekon maailmanmestaruuteen, jonka Curre luotsasi)
T 2010Kyllä tiedän miehen, olet tavannut täällä muutamia kertoja, lähinnä kaupassa tervehdin ukkoa mutta en tunne muuten.
- Anonyymi
Nyt ollaan joukkokateellisia kun Neito on saanut postissa kuvia ostamastaan talosta kun me kateelliset yleensä katsellaan kuvia ennen ostoa, siis nyt huippukateellisiksi kaikki, mutta mitä tulee avomersuun niin selitys kyllä pätee kuten Neito kirjoittaa, mutta kun Neidolla ei ole avomebaa joten ollaan siitäkin kateuden lisäksi katkeria eikös vain rakkaat.
Joo monen varmaankin pitäisi sijoitella miljoonan verran, vaan kun täytyisi olla myös se miljoona, joten ollaan siitäkin aivan kateellisia, joo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaan joukkokateellisia kun Neito on saanut postissa kuvia ostamastaan talosta kun me kateelliset yleensä katsellaan kuvia ennen ostoa, siis nyt huippukateellisiksi kaikki, mutta mitä tulee avomersuun niin selitys kyllä pätee kuten Neito kirjoittaa, mutta kun Neidolla ei ole avomebaa joten ollaan siitäkin kateuden lisäksi katkeria eikös vain rakkaat.
Joo monen varmaankin pitäisi sijoitella miljoonan verran, vaan kun täytyisi olla myös se miljoona, joten ollaan siitäkin aivan kateellisia, joo.Samaa naureskelin, melkoinen miljonääri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa naureskelin, melkoinen miljonääri.
Minäkin olen niin katkera, että tuntuu kuin katkeaisin kateellisuudesta kun en osaa enkä pysty aivan joka hetki haaveilemaan, enkä edes unia nää eedeneistä, avomeboista puhumattakaaninterbetimuroitujen lasten kasvattamisesta.
Joulutorin poju meban rattiin seuralaisensa ja kahden lapsen kanssa buudelia unohtamatta ja räps räps.
Postissa tullut kuvia kun muille rakennusmestareille niin tulee tiedostoina sähköpostin liitteenä, mutta nää miljonääri-lattialiipparit onkin aivan toinen juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo monen varmaankin pitäisi sijoitella miljoonan verran, vaan kun täytyisi olla myös se miljoona, joten ollaan siitäkin aivan kateellisia, joo.Melko kateellista kun siitä pitää tunnin välein kirjoittaa ympäri vuorokauden.
Onnistunut aivopesu.
- Anonyymi
Itse kun ostan talon tai osakkeita katson kuvat ENNEN ostamista.
Tuo, että katsoo jälkeenpäin, on uusi ja mieleenkiintoinen tapa tehdä bisnestä....
Onnea ja menestystä!- Anonyymi
Köyhien pitää katsella ensin, ostaa sitten.
- Anonyymi
Numerosenseille kirjoittamisen seurauksien arvaaminen on kuin laittaisi Duracell- pupuun patterit. Se alkaa rummuttaa samalla tavalla kuin aina ennenkin.
Juu toki minulla on kuvat myös tietokoneella. Kuvat on muutettu sähköiseen sekä paperilliseen muotoon viimeisten kuntotutkimusten ja remonttien yhteydessä joka kerta. Pelkästään vuonna 2012 kuntotutkimukset maksaneet 160 tuhatta euroa.
Mukana on myös viimeisen kahdeksan vuoden vuosikertomukset ja muu kirjanpito. Kaksi laatikollista paperia ja kansioita.
Sattumoisin tämän päivän Iltalehdessä oli juttua Curresta. Asuu edelleen Hua Hinissa vaimonsa kanssa. Harmi että Currella terveysongelma jotka vaikeuttaa motoriikkaa. 80 vuotta jo ikääkin mutta äijä muuten iskussa.
Ruotsissa siis sama touhu kuin Suomessa. Seikkailijat ja sotarikolliset kelpaa lähi-idästä mutta kunnon ihmiset Thaimaasta ei.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numerosenseille kirjoittamisen seurauksien arvaaminen on kuin laittaisi Duracell- pupuun patterit. Se alkaa rummuttaa samalla tavalla kuin aina ennenkin.
Juu toki minulla on kuvat myös tietokoneella. Kuvat on muutettu sähköiseen sekä paperilliseen muotoon viimeisten kuntotutkimusten ja remonttien yhteydessä joka kerta. Pelkästään vuonna 2012 kuntotutkimukset maksaneet 160 tuhatta euroa.
Mukana on myös viimeisen kahdeksan vuoden vuosikertomukset ja muu kirjanpito. Kaksi laatikollista paperia ja kansioita.
Sattumoisin tämän päivän Iltalehdessä oli juttua Curresta. Asuu edelleen Hua Hinissa vaimonsa kanssa. Harmi että Currella terveysongelma jotka vaikeuttaa motoriikkaa. 80 vuotta jo ikääkin mutta äijä muuten iskussa.
Ruotsissa siis sama touhu kuin Suomessa. Seikkailijat ja sotarikolliset kelpaa lähi-idästä mutta kunnon ihmiset Thaimaasta ei.
T 2010Niin mutta pääasiahan on että tiedotat noita juttujasi PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta pääasiahan on että tiedotat noita juttujasi PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
Entäpä sinun tarinat PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA, onko tullut paljon omakohtaisia matkailujuttua pattayalta kirjoitettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta pääasiahan on että tiedotat noita juttujasi PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
Sinä siirsit tämän perheenyhdistämis- keskustelun "mebaan ja osakaslainaan" jotka eivät aiheeseen kuuluneet. Minä hieman vain korjasin väärinkäsityksiäsi niiltä osin.
Pattayalta on monet morsiamet Suomeen viety ja ovat siellä paraikaakin. Taitaa olla yli kymmenessä tuhannessa thaivaimossa Suomen lukemat. Irak-Suomi- liitot meni thailiittojen ohi määrällisesti vuonna 2020. En muista menikö kokonaismäärällisesti vaiko vain vuositasolla.
Siellä on hyvän karvankasvun omaavilla Adidas- miehillä kiire päästä vihille estämään karkoitus, vaikka siltähän se näyttää ettei niitä saa kuin rahalla pois ja sitten ne tulee takaisin uudella nimellä hakemaan uuden tilin.
Suomalaiset virkamiehet, varsinkin naiset, ovat kovia noudattamaan pilkuntarkasti joka ikistä pykälää varsinkin thaimaalaisten suhteen. Ilmeisesti se aiheuttaa mukavaa vallantunnetta siellä virkanaisen hikisessä tortussa, kun saa pilattua suomijorman romanssin ja elämän.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siirsit tämän perheenyhdistämis- keskustelun "mebaan ja osakaslainaan" jotka eivät aiheeseen kuuluneet. Minä hieman vain korjasin väärinkäsityksiäsi niiltä osin.
Pattayalta on monet morsiamet Suomeen viety ja ovat siellä paraikaakin. Taitaa olla yli kymmenessä tuhannessa thaivaimossa Suomen lukemat. Irak-Suomi- liitot meni thailiittojen ohi määrällisesti vuonna 2020. En muista menikö kokonaismäärällisesti vaiko vain vuositasolla.
Siellä on hyvän karvankasvun omaavilla Adidas- miehillä kiire päästä vihille estämään karkoitus, vaikka siltähän se näyttää ettei niitä saa kuin rahalla pois ja sitten ne tulee takaisin uudella nimellä hakemaan uuden tilin.
Suomalaiset virkamiehet, varsinkin naiset, ovat kovia noudattamaan pilkuntarkasti joka ikistä pykälää varsinkin thaimaalaisten suhteen. Ilmeisesti se aiheuttaa mukavaa vallantunnetta siellä virkanaisen hikisessä tortussa, kun saa pilattua suomijorman romanssin ja elämän.
T 2010Tunnen yhden naisen, joka ollut sossutätinä ikänsä. Kertoi joskus mikä merkitys on röyhkeydellä asioimisessa. Kun kiltti alemmuudentuntoinen perheenäiti tulee kyselemään samaa täydentävää toimeentulotukea, niin hänelle esitetään vaikeita kysymyksiä, luetaan paperista ehdot, vaaditaan lisää dokumenttia ja sanotaan että eipä tällä kertaa onnistu.
Mutta kun Lindemanin Rosita tulee siskonsa ja äitinsä kanssa höyryämään samasta asiasta, niin hän ei lähde pois ennenkuin myönteinen maksupäätös on tehty. Sama koskee noita Irakin poikia. Avustaja mukana ja suuttuvat kamalasti jos ei ala rahaa tulemaan. Uhkailevat ja syyttävät rasismista. Sellaista porukkaa ettei vartija uskalla tulla yksin paikalle.
Suomalainen jää näiden rinnalla aina hopealle. Ei nähdä Virtasen Riittaa hakemassa kelakupongilla 65 tuuman telkkaria Powerista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Tiiätkö poika tuota asiaa jossa pilkuntarkasti tutkitaan jokaista pykälää suureennus lasillla kutsutaan esivallaksi, joka saa valtansa eduskunnan lainsäädäntötyöstä, thaimaassa tilanne on toinen vaikka menet hakemaan itsellesi vuoden jatkoa immigrationista, oli sitte kyseessä o tai ao jatko ei koskaan tiedä mitä papereita kysytään tällä kerralla, vaikka käyt hakemassa aikaa jo 10 kerran, ja aina samasta paikasta, jopa samalta virkailijalta, kuten aina ennenkin tiedätkö miksi tälläistä kutsutaan no autan se on mielivaltaa... Thaimaa on tässäkin kunnostautunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Mistä tiedät että Curre on iskussa minusta hän vaikuttaa vain vanhalle jo hieman dementoituneelle papalle, alkaa jokaisella 80 vuotiaalla olla terveysongelmia, itse en edes kuvittele eläväni noin vanhaksi, vanhempani kumpikin vaihtoi hiippakuntaa alle 74 vuotiaina joten se on minulla edessä kanssa enkä usko näkeväni tuota 80v. päivää ellei jotain kovasti ihmeellistä tapahdu, mikä on epätodennäköistä.
Oletko koskaan 2010 miettinyt tuota omaa elämääsi, ja syitä siihen miksi sinulla on niin huonot hermot, ja kuinka vaarallista se on sinun pitkäikäisyyden kanssa, saatikka ihmisille jotka elävät kanssasi, huonot hetvot voivat olla hyvinkin tuhoisaa parisuhteessa.
Vankilassa kun tapaa ihmisiä ei ole ihan ensimmäinen eikä toinen joka kertoo syyksi siellä oloon, kun mun päässä vain napsahti, eikä päässä ole mitään kytkintä mikä napsahtelee, yleensä mukana on ryyppypytki ja parhaan ryyppykaverin henkilähti, syystä jota kukaan ei tiedä ei edes tekijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkö poika tuota asiaa jossa pilkuntarkasti tutkitaan jokaista pykälää suureennus lasillla kutsutaan esivallaksi, joka saa valtansa eduskunnan lainsäädäntötyöstä, thaimaassa tilanne on toinen vaikka menet hakemaan itsellesi vuoden jatkoa immigrationista, oli sitte kyseessä o tai ao jatko ei koskaan tiedä mitä papereita kysytään tällä kerralla, vaikka käyt hakemassa aikaa jo 10 kerran, ja aina samasta paikasta, jopa samalta virkailijalta, kuten aina ennenkin tiedätkö miksi tälläistä kutsutaan no autan se on mielivaltaa... Thaimaa on tässäkin kunnostautunut.
En ole koskaan törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin immigrationissa enkä lähetystön kanssa. Minä kuuntelen mitä he sanovat ja seuraan ohjeita.
Ohjeet on erittäin selvät ja kun kielitaitokin on kunnossa, ei ohjeiden noudattamisessa synny väärinkäsityksiä. Jos haluavat jonkin paperin tai kopion lisää, käyn sen hakemassa.
Se ei ole mikään minun vuoden kohokohta hoitaa viranomaisasiat. Ne on sivuseikkoja jotka hoituu muutamassa tunnissa per vuosi, ystävällisesti ja rauhallisesti. Tulee juteltua siinä samalla virkailijoiden kanssa mukavia. Ovat kovin mielissään kun falle osaa thaita ja on kohtelias.
En tiedä mitään mistään huonoista hermoista, päinvastoin olen erittäin kärsivällinen. Yhden kerran elämässä on naksahtanut ja se tapahtui pirtupäissään pikkujouluissa. Kun en mokomiin aineisiin koske, ei naksahtamisen vaaraa ole.
Olen erittäin leppoisa sekä selvinpäin että päissäni, nauraa hekottelen vaan. En muutu miksikään viinasta ja en käytä minkäänlaista mielialalääkitystä.
Veikkaan että sinä vedät vahvoja opiaatteja "selkäkipuihin" jotka johtuu todellisuudessa siitä että sinulla ei ole lainkaan lihaksia tukemassa selkärankaa, vaan olet turvonnut nestesäkki joka auttaa siihen että välilevyt pysyy edes hieman paikoillaan.
Jos laihduttaisit, se täytyy tapahtua ohjatun liikunnan ohella, muuten menet vinoon kuin korkkiruuvi, kun turvotus häviää. Monilla raskaana olevilla naisilla katoaa raskauden aikana selkävaivat, kun pömppömaha auttaa pitämään rangan suorassa.
Sinä olet raskaana rasvasta ja nesteestä, sekä rasvamaksasta. Saisit itsesi kuntoon kahdessa vuodessa, jos sinulla olisi järkeä ja tahdonvoimaa, mutta et sitä itse halua.
Jos luopuisit läskeistäsi ja alkaisit liikkumaan ja parantuisit, niin sinulla ei olisi enää mitään puheenaihetta. Kaltaisesi luuserit on rakastuneet vaivoihinsa ja eivät suostu niistä luopumaan. Siinä menisi säälipisteet samalla ja opiaattireseptit, jotka pitää sinut tasaisessa pöhnässä luontaisen tyhmyytesi ja dysleksian lisäksi.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin immigrationissa enkä lähetystön kanssa. Minä kuuntelen mitä he sanovat ja seuraan ohjeita.
Ohjeet on erittäin selvät ja kun kielitaitokin on kunnossa, ei ohjeiden noudattamisessa synny väärinkäsityksiä. Jos haluavat jonkin paperin tai kopion lisää, käyn sen hakemassa.
Se ei ole mikään minun vuoden kohokohta hoitaa viranomaisasiat. Ne on sivuseikkoja jotka hoituu muutamassa tunnissa per vuosi, ystävällisesti ja rauhallisesti. Tulee juteltua siinä samalla virkailijoiden kanssa mukavia. Ovat kovin mielissään kun falle osaa thaita ja on kohtelias.
En tiedä mitään mistään huonoista hermoista, päinvastoin olen erittäin kärsivällinen. Yhden kerran elämässä on naksahtanut ja se tapahtui pirtupäissään pikkujouluissa. Kun en mokomiin aineisiin koske, ei naksahtamisen vaaraa ole.
Olen erittäin leppoisa sekä selvinpäin että päissäni, nauraa hekottelen vaan. En muutu miksikään viinasta ja en käytä minkäänlaista mielialalääkitystä.
Veikkaan että sinä vedät vahvoja opiaatteja "selkäkipuihin" jotka johtuu todellisuudessa siitä että sinulla ei ole lainkaan lihaksia tukemassa selkärankaa, vaan olet turvonnut nestesäkki joka auttaa siihen että välilevyt pysyy edes hieman paikoillaan.
Jos laihduttaisit, se täytyy tapahtua ohjatun liikunnan ohella, muuten menet vinoon kuin korkkiruuvi, kun turvotus häviää. Monilla raskaana olevilla naisilla katoaa raskauden aikana selkävaivat, kun pömppömaha auttaa pitämään rangan suorassa.
Sinä olet raskaana rasvasta ja nesteestä, sekä rasvamaksasta. Saisit itsesi kuntoon kahdessa vuodessa, jos sinulla olisi järkeä ja tahdonvoimaa, mutta et sitä itse halua.
Jos luopuisit läskeistäsi ja alkaisit liikkumaan ja parantuisit, niin sinulla ei olisi enää mitään puheenaihetta. Kaltaisesi luuserit on rakastuneet vaivoihinsa ja eivät suostu niistä luopumaan. Siinä menisi säälipisteet samalla ja opiaattireseptit, jotka pitää sinut tasaisessa pöhnässä luontaisen tyhmyytesi ja dysleksian lisäksi.
T 2010Lopeta jo tuo paskanjauhaminen thaimaasta ei saa opiaatteja juurikaan, enkä käytä muita kippareita kuin parasetamolia, ja sitäkään ei ole pitkään aikaan käyttänyt, kivut on hallinassa, älä yritä esittää viisaampaa mihin resurssisi riittävät,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo paskanjauhaminen thaimaasta ei saa opiaatteja juurikaan, enkä käytä muita kippareita kuin parasetamolia, ja sitäkään ei ole pitkään aikaan käyttänyt, kivut on hallinassa, älä yritä esittää viisaampaa mihin resurssisi riittävät,
Vai ei saa? Hehheh. Tästäkö sitten kiistellään seuraavat viikot?
Saa jokaikistä lääkettä mitä saa Suomestakin. Tuotenimet vaihtelee, mutta kaikkea saa ja vähän päälle. Useita vielä reseptivapaana. Bentsoja, beta-salpaajia, opiaatteja, myös uusimpia mielialalääkkeitä. Okei, oxyja ei helposti saa.
Monet ostaa paikallista diapamia krapulaan ja kotilennolle Suomeen. Myös betasalpaajia ostellaan samaan tarkoitukseen. Rauhoittaa, vie tykytykset ja levottomuuden pois. Suosittelen susikrapulaan.
Thaimaa kun on lääkäriasemien ja klinikoiden luvattu maa, niin jokainen saa kirjoitutettua lääkärillä melkein millaisen reseptin vaan. Sanot vaan että sinulla on ollut ennenkin ja on hyviä kokemuksia. Klinikalla käynti maksaa parituhatta bahtia.
Itselläni on vanha pamiliuska säilynyt hyvin monta vuotta. Liuskasta on kaksi käytetty krapulaan.
Väärinkäyttäjät vetävät Thaimaassa "kipuihinsa" Ritalinia, Tryptanolia (thainyrkkeilijöiden suosiossa) Anxiolania, Libraxia vetää naiset, jos otat liikaa opiaatteja voit syödä Narcania.
Morfiinin kaltaisia lääkkeitä on Thaimaassa useita aina fentanyyliin saakka, joka on kuolleiden jenkkiräppäreiden suosikkilääke. Fentanyyli on 100x vahvempaa kuin morfiini. Sillä lähtee kyllä kihti höpösedänkin varpaista.
Jotkut opiaatit on kiellettyjä Thaimaassa, esimerkiksi oxycodonea sisältävät lääkkeet. Syynä lienee se että vaikuttavaa ainetta ei ole käytössä aasialaisissa lääkkeissä.
Tramadolia käytetään niin paljon väärin Thaimaassa, että siihen aiotaan puuttua lain avulla. Nuoriso vetää sitä viinan kanssa ja jälki on sitten sennäköistä. Lääkärit ei enää kirjoita nuorille siitä reseptejä, mutta konstit on monet, varsinkin kun kyse on narkkareista.
Vahvat kipulääkkeet tuli tutuiksi thainyrkkeilyn parissa. Thaimaassa kun treenataan kovaa, niin koko ajan on jollakin joku paikka hajalla ja kipeä.
T 2010
PS: En usko että pärjäät parasetamolilla selkärankareumasi ja kihdin kanssa. Sinulla on taatusti lisäksi verenpainelääkkeet ja betasalpaajat. Ihmettelen jos sinulla ei ole aikuisiän diabetesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo paskanjauhaminen thaimaasta ei saa opiaatteja juurikaan, enkä käytä muita kippareita kuin parasetamolia, ja sitäkään ei ole pitkään aikaan käyttänyt, kivut on hallinassa, älä yritä esittää viisaampaa mihin resurssisi riittävät,
Sinulla Saamahuhta on jumalkompleksi, joka yleensä on vain ääriuskovilla. Väität toistamiseen ihan kaikesta, että sellaisia asioita ei ole olemassa joista sinä et ole kuullut, joista sinä et ole lukenut tai joista sinä et tiedä. Kannattaa joskus kuunnella mitä asioista kertoo ne jotka siitä tietää. Taas laittoi "neitisi" sinulle luun kurkkuun ja sinä vaan koetat lässyttää omaa pölpötystäsi siihen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa jokaikistä lääkettä mitä saa Suomestakin. Tuotenimet vaihtelee, mutta kaikkea saa ja vähän päälle. Useita vielä reseptivapaana. Bentsoja, beta-salpaajia, opiaatteja, myös uusimpia mielialalääkkeitä. Okei, oxyja ei helposti saa.
Monet ostaa paikallista diapamia krapulaan ja kotilennolle Suomeen. Myös betasalpaajia ostellaan samaan tarkoitukseen. Rauhoittaa, vie tykytykset ja levottomuuden pois. Suosittelen susikrapulaan.
Thaimaa kun on lääkäriasemien ja klinikoiden luvattu maa, niin jokainen saa kirjoitutettua lääkärillä melkein millaisen reseptin vaan. Sanot vaan että sinulla on ollut ennenkin ja on hyviä kokemuksia. Klinikalla käynti maksaa parituhatta bahtia.
Itselläni on vanha pamiliuska säilynyt hyvin monta vuotta. Liuskasta on kaksi käytetty krapulaan.
Väärinkäyttäjät vetävät Thaimaassa "kipuihinsa" Ritalinia, Tryptanolia (thainyrkkeilijöiden suosiossa) Anxiolania, Libraxia vetää naiset, jos otat liikaa opiaatteja voit syödä Narcania.
Morfiinin kaltaisia lääkkeitä on Thaimaassa useita aina fentanyyliin saakka, joka on kuolleiden jenkkiräppäreiden suosikkilääke. Fentanyyli on 100x vahvempaa kuin morfiini. Sillä lähtee kyllä kihti höpösedänkin varpaista.
Jotkut opiaatit on kiellettyjä Thaimaassa, esimerkiksi oxycodonea sisältävät lääkkeet. Syynä lienee se että vaikuttavaa ainetta ei ole käytössä aasialaisissa lääkkeissä.
Tramadolia käytetään niin paljon väärin Thaimaassa, että siihen aiotaan puuttua lain avulla. Nuoriso vetää sitä viinan kanssa ja jälki on sitten sennäköistä. Lääkärit ei enää kirjoita nuorille siitä reseptejä, mutta konstit on monet, varsinkin kun kyse on narkkareista.
Vahvat kipulääkkeet tuli tutuiksi thainyrkkeilyn parissa. Thaimaassa kun treenataan kovaa, niin koko ajan on jollakin joku paikka hajalla ja kipeä.
T 2010
PS: En usko että pärjäät parasetamolilla selkärankareumasi ja kihdin kanssa. Sinulla on taatusti lisäksi verenpainelääkkeet ja betasalpaajat. Ihmettelen jos sinulla ei ole aikuisiän diabetesta.Valtaisa tietous Neidillä mielialalääkkeistä sun muista billereistä.
Ei ole koskaan mua kiinostanut hankkia itselleni aiheesta moisen kattavaa tietoutta.
Täytyy liittyä vahvasti Neidon arkipäivään aihe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaisa tietous Neidillä mielialalääkkeistä sun muista billereistä.
Ei ole koskaan mua kiinostanut hankkia itselleni aiheesta moisen kattavaa tietoutta.
Täytyy liittyä vahvasti Neidon arkipäivään aihe.Se on hyvä että jollakin on tietoisuutta kun sinulla vaan suu käy ilman mitään sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010
PS: En usko että pärjäät parasetamolilla selkärankareumasi ja kihdin kanssa. Sinulla on taatusti lisäksi verenpainelääkkeet ja betasalpaajat. Ihmettelen jos sinulla ei ole aikuisiän diabetesta.Kiistellään vaan ei haittaa, opioideja et saa mistään apteeksista laillisesti kuten et myöskään bentsoja, tottakai niitä saat sairaaloista mutta vain niistä, laillisesti, lääkkeiden myynti on rajattu thaimaassa apteekkeihin vai tietyt lääkkeet, reseptilääkkeet saat vain sairaalan apteekista, ei edes pieniltä yksityisltä klinikoilta sanotaan nop.
Vaimoni käyttää ketipinoria (quatapine) ja on jo vuosia käyttänyt 25mg joka yö, että saa nukuttua, niitäkään ei saa kuin hua hin hospitalin apteeksista, olimme jossain reissussa bangkokissa, ja häneltä oli ne jäännyt kotiin, kahdeksan apteekkia kierrettiin ja joka paikassa nop. Ei missään suomessa niitä määrätään suht. suruttomasti.
Pärjään periaatteessa ilman kipulääkkäitä, tämä lämpö auttaa, enemmänkin selkäranka reuma kertoo että selässän on "vettä" tai ylimääräistä painetta ei ole juurikaan kipuja, jos ei se pahaksi heittäydy, silloin taas piikille ja kortisonia, mutta täällä on vuosien varrella tarvittu kaksi kertaa... ja aina 10-15 kiloa painoa lisää muutamassa viikossa, tosin monet syövät nesteenpoistolääkettä, mutta sitten kihti, ei innosta.
Parasetamol on auttanut jonkin verran, vahvoja kipulääkkeitä kokeilin joskus suomessa, eivät auttaneet, vaimoni tilanne oli paljon pahempi kuin minulla koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla Saamahuhta on jumalkompleksi, joka yleensä on vain ääriuskovilla. Väität toistamiseen ihan kaikesta, että sellaisia asioita ei ole olemassa joista sinä et ole kuullut, joista sinä et ole lukenut tai joista sinä et tiedä. Kannattaa joskus kuunnella mitä asioista kertoo ne jotka siitä tietää. Taas laittoi "neitisi" sinulle luun kurkkuun ja sinä vaan koetat lässyttää omaa pölpötystäsi siihen päälle.
Niinkö sinulla idioottikompleksi, tiedän taas mistä puhun minulla on hua hinin keskusapteekissa jonka omistaa kiinalainen lääkäri, sieltä haen lääkkeeni ja seuraan kihtiarvoja, samoin crp jos selkäkivut voimistuvat, se on iso apteekki tosi iso, hän on kertonut että lääkkeet on thaimaassa erittäin tarkkaan valvottuja, eikä oikeastaan mitään kovia kipulääkkeitä ja psyykenlääkkeitä saa myydä ilman erillislupaa joka ei onnistu jos apteeksissa ei ole lääkäriä, eikä aina silloinkaan, tosin pimeetä myydään paljon, mutta se on laitonta ja lähtee luvat jos jää kiinni... ja tavara voi olla heikkotasoista.
Kerran olen saanut viikoksi leikkauksen jälkeen jotain kovempaa kipulääkettä, bangkok hospitalista, siinä oli toisena vaikuttana aineena kodeiini, toista en muista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiistellään vaan ei haittaa, opioideja et saa mistään apteeksista laillisesti kuten et myöskään bentsoja, tottakai niitä saat sairaaloista mutta vain niistä, laillisesti, lääkkeiden myynti on rajattu thaimaassa apteekkeihin vai tietyt lääkkeet, reseptilääkkeet saat vain sairaalan apteekista, ei edes pieniltä yksityisltä klinikoilta sanotaan nop.
Vaimoni käyttää ketipinoria (quatapine) ja on jo vuosia käyttänyt 25mg joka yö, että saa nukuttua, niitäkään ei saa kuin hua hin hospitalin apteeksista, olimme jossain reissussa bangkokissa, ja häneltä oli ne jäännyt kotiin, kahdeksan apteekkia kierrettiin ja joka paikassa nop. Ei missään suomessa niitä määrätään suht. suruttomasti.
Pärjään periaatteessa ilman kipulääkkäitä, tämä lämpö auttaa, enemmänkin selkäranka reuma kertoo että selässän on "vettä" tai ylimääräistä painetta ei ole juurikaan kipuja, jos ei se pahaksi heittäydy, silloin taas piikille ja kortisonia, mutta täällä on vuosien varrella tarvittu kaksi kertaa... ja aina 10-15 kiloa painoa lisää muutamassa viikossa, tosin monet syövät nesteenpoistolääkettä, mutta sitten kihti, ei innosta.
Parasetamol on auttanut jonkin verran, vahvoja kipulääkkeitä kokeilin joskus suomessa, eivät auttaneet, vaimoni tilanne oli paljon pahempi kuin minulla koskaan."Kiistellään vaan ei haittaa, opioideja et saa mistään apteeksista laillisesti kuten et myöskään bentsoja"
https://coconuts.co/bangkok/news/thai-teens-tramadol-painkillers-restricted-new-abuse-trend-emerges-among-teens/
Kyllä niitä myydään apteekeissa. Esimerkiksi Tramadolia (opiaatti) myydään joka paikassa. Bentsoja myös on reseptivapaana noin joka kolmannessa apteekissa ja reseptillä joka paikassa.
Thai tuotenimiä tässä ja nimiä joilla myydään samaa tuotetta muualla
https://books.google.fi/books?id=DD9Pk_pHRKoC&pg=PA257&lpg=PA257&dq=opamox thailand&source=bl&ots=EPiUcZuIat&sig=ACfU3U2-_Zq8_uZbhQgjcR-uwpZpmfWRXw&hl=fi&sa=X&ved=2ahUKEwiL2erprM_1AhVCR_EDHX7oA1sQ6AF6BAgWEAM#v=onepage&q=opamox thailand&f=false
T 2010
PS: Taas tuli sinulle hopeamitali. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiistellään vaan ei haittaa, opioideja et saa mistään apteeksista laillisesti kuten et myöskään bentsoja"
https://coconuts.co/bangkok/news/thai-teens-tramadol-painkillers-restricted-new-abuse-trend-emerges-among-teens/
Kyllä niitä myydään apteekeissa. Esimerkiksi Tramadolia (opiaatti) myydään joka paikassa. Bentsoja myös on reseptivapaana noin joka kolmannessa apteekissa ja reseptillä joka paikassa.
Thai tuotenimiä tässä ja nimiä joilla myydään samaa tuotetta muualla
https://books.google.fi/books?id=DD9Pk_pHRKoC&pg=PA257&lpg=PA257&dq=opamox thailand&source=bl&ots=EPiUcZuIat&sig=ACfU3U2-_Zq8_uZbhQgjcR-uwpZpmfWRXw&hl=fi&sa=X&ved=2ahUKEwiL2erprM_1AhVCR_EDHX7oA1sQ6AF6BAgWEAM#v=onepage&q=opamox thailand&f=false
T 2010
PS: Taas tuli sinulle hopeamitali.No käy ostamassa, paketti tramadolia, ja vaikka paketti diazepamia, ja aikaa tänne paketit ja niiden kuitti, teidän kyllä millä nimellä mömmöjä thaimaassa myydään ja missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käy ostamassa, paketti tramadolia, ja vaikka paketti diazepamia, ja aikaa tänne paketit ja niiden kuitti, teidän kyllä millä nimellä mömmöjä thaimaassa myydään ja missä.
"Taksi" on katunimi tramadolille, reseptillä apteekista saatava opioidikipulääke johon sekoitettu yskänlääkettä. Väärinkäyttö on yleistä, mutta tramadoli ei ole laitonta.
Se on tosiaan reseptillä nykyään mutta jotkut apteekkarit myy sitä tiskin alta.
Taksi on niin suosittua että sitä on vetänyt kymmenvuotiaat koululaisetkin. Mömmökauppiaita ratsataan jatkuvasti.
Diazepam / Valium lääkettä ei ole luokiteltu huumausaineeksi tai psykotrooppiseksi aineeksi huumausainelain B.E. 2522 mukaan. Potilas voi kuljettaa tätä lääkettä Thaimaahan / Thaimaassa henkilökohtaiseen käyttöön määränä joka ei ylitä 30 päivän käyttöaikaa. Sitä saa melkein kaikista apteekeista Valium nimellä. Myös ilman reseptiä.
Voit lopettaa tuon turhan taistelun viisaampiasi vastaan.
SS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taksi" on katunimi tramadolille, reseptillä apteekista saatava opioidikipulääke johon sekoitettu yskänlääkettä. Väärinkäyttö on yleistä, mutta tramadoli ei ole laitonta.
Se on tosiaan reseptillä nykyään mutta jotkut apteekkarit myy sitä tiskin alta.
Taksi on niin suosittua että sitä on vetänyt kymmenvuotiaat koululaisetkin. Mömmökauppiaita ratsataan jatkuvasti.
Diazepam / Valium lääkettä ei ole luokiteltu huumausaineeksi tai psykotrooppiseksi aineeksi huumausainelain B.E. 2522 mukaan. Potilas voi kuljettaa tätä lääkettä Thaimaahan / Thaimaassa henkilökohtaiseen käyttöön määränä joka ei ylitä 30 päivän käyttöaikaa. Sitä saa melkein kaikista apteekeista Valium nimellä. Myös ilman reseptiä.
Voit lopettaa tuon turhan taistelun viisaampiasi vastaan.
SSOstamaan, kuitti ja paketit framelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostamaan, kuitti ja paketit framelle.
Muuten kun olet alan miehiä seiskassa on kanssa joku yskänlääke jossa on jotain piristettä, olisiko ollut oppiumia, pieni pullo maistuu salmiakille,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostamaan, kuitti ja paketit framelle.
Enpä nyt kuule tarvitse ja enpä nyt kuule laittele mitään sinun framillesi. Lue lehdistä, siellä on paljon juttua Thaimaan Tramadol ongelmasta. Meillä on täällä kaksi kouluikäistä lasta jotka hekin tietävät asiasta enemmän kuin sinä, joka puheidesi mukaan asut Chiang Maissa, jota ei kukaan kylläkään usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä nyt kuule tarvitse ja enpä nyt kuule laittele mitään sinun framillesi. Lue lehdistä, siellä on paljon juttua Thaimaan Tramadol ongelmasta. Meillä on täällä kaksi kouluikäistä lasta jotka hekin tietävät asiasta enemmän kuin sinä, joka puheidesi mukaan asut Chiang Maissa, jota ei kukaan kylläkään usko.
En asun hua hinissä, eikä minulla on tramadil ongelmaa, enkä siitä ole edes varsinaisesti kiinnostunut, on suomessakin iso huumeongelma, totesin vain että opiodipohjaiset ja muut mömmöt on hankalia saatavia thaimaassa, tai ainakin hua hinissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asun hua hinissä, eikä minulla on tramadil ongelmaa, enkä siitä ole edes varsinaisesti kiinnostunut, on suomessakin iso huumeongelma, totesin vain että opiodipohjaiset ja muut mömmöt on hankalia saatavia thaimaassa, tai ainakin hua hinissä
Kaikki asiat ja uutiset eivät saaristomies tarvitse koskea aina omaa itseään. On olemassa omien ongelmien lisäksi ongelmia, jotka koskevat muita kuin itseään ja voivat olla jopa valtakunnallisia ongelmia.
Tramadol- ongelma on hyvin tiedossa Thaimaassa miltei kaikille ihmisille, koska se koskee pieniä lapsiakin ja on kestänyt pitkään, ainakin 8 vuotta.
Tämä asia on hyvä tiedostaa että voi valistaa lapsia ja nuoria näitten vaaroista. Opiaatit kun auttaa syrjäytymään nuoria ja siihen pöhnään on helppo paeta ongelmiaan ja jättää koulut käymättä ja lusmuta pois töistä.
Jos näen koulun nurkalla diilerin, niin se poika ei vähään aikaan laita selfieitä Instagramiinsa. Muut lasten vanhemmat ovat samoilla linjoilla. Meiltä ei ole lähimpään kouluun kuin 2km matkaa.
Jos meikäläisessä on kuumakallen vikaa, niin thaimaalaiset isät ja äidit on hulluja, jos heidän lapsiinsa kohdistuu uhkaa ja joka hemmolla on täälläpäin ase tai useita kotonaan. Diilerit tietää tämän ja toimivat jemmassa.
Sieltä tulee lasten isoäiditkin kimppuun luuta kädessä ja alkaa välitön mäiskiminen. Paikallisiin tapoihin kuuluu myös hajottaa rikollisen kulkuneuvo, oli se sitten mopo tai auto.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki asiat ja uutiset eivät saaristomies tarvitse koskea aina omaa itseään. On olemassa omien ongelmien lisäksi ongelmia, jotka koskevat muita kuin itseään ja voivat olla jopa valtakunnallisia ongelmia.
Tramadol- ongelma on hyvin tiedossa Thaimaassa miltei kaikille ihmisille, koska se koskee pieniä lapsiakin ja on kestänyt pitkään, ainakin 8 vuotta.
Tämä asia on hyvä tiedostaa että voi valistaa lapsia ja nuoria näitten vaaroista. Opiaatit kun auttaa syrjäytymään nuoria ja siihen pöhnään on helppo paeta ongelmiaan ja jättää koulut käymättä ja lusmuta pois töistä.
Jos näen koulun nurkalla diilerin, niin se poika ei vähään aikaan laita selfieitä Instagramiinsa. Muut lasten vanhemmat ovat samoilla linjoilla. Meiltä ei ole lähimpään kouluun kuin 2km matkaa.
Jos meikäläisessä on kuumakallen vikaa, niin thaimaalaiset isät ja äidit on hulluja, jos heidän lapsiinsa kohdistuu uhkaa ja joka hemmolla on täälläpäin ase tai useita kotonaan. Diilerit tietää tämän ja toimivat jemmassa.
Sieltä tulee lasten isoäiditkin kimppuun luuta kädessä ja alkaa välitön mäiskiminen. Paikallisiin tapoihin kuuluu myös hajottaa rikollisen kulkuneuvo, oli se sitten mopo tai auto.
T 2010Internetimuroidut lapset isukkina uroksen kropassa neito, on nyt sitten varttuneet koulikäisiksi.
- Anonyymi
Mitä jos vaikka 24 sijaan lähettelisit sydäntekstareita etäkasvatetuille ylivertaisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen yhden naisen, joka ollut sossutätinä ikänsä. Kertoi joskus mikä merkitys on röyhkeydellä asioimisessa. Kun kiltti alemmuudentuntoinen perheenäiti tulee kyselemään samaa täydentävää toimeentulotukea, niin hänelle esitetään vaikeita kysymyksiä, luetaan paperista ehdot, vaaditaan lisää dokumenttia ja sanotaan että eipä tällä kertaa onnistu.
Mutta kun Lindemanin Rosita tulee siskonsa ja äitinsä kanssa höyryämään samasta asiasta, niin hän ei lähde pois ennenkuin myönteinen maksupäätös on tehty. Sama koskee noita Irakin poikia. Avustaja mukana ja suuttuvat kamalasti jos ei ala rahaa tulemaan. Uhkailevat ja syyttävät rasismista. Sellaista porukkaa ettei vartija uskalla tulla yksin paikalle.
Suomalainen jää näiden rinnalla aina hopealle. Ei nähdä Virtasen Riittaa hakemassa kelakupongilla 65 tuuman telkkaria Powerista.Joo nähty kun ulkomaalaiselle annetaan huonekaluja astioita lisäksi ne varastelee mutta suomalaiset ei saa mitään osaa edes pyytää vaikka pienemmät tulot tuet.
- Anonyymi
2010 lomalla Suomen Chicagossa alla AMG;
"Hei kundit - tein kerrostalokaupoilla pienen omaisuuden!"
"Ihanko totta? Kuinka se onnistui?"
.
.
.
"Aloitin suuresta..."- Anonyymi
Hieno peli onkin se "neitisi" Merssu. Sattumoisin jompparin olympialaisissa sen näin.
Itelläni vähän vanhempaa mallia eikä katto liiku kuin rälläkällä.
Kuuskolmonen lähtee aika kivasti ja muhevat on soundit.
https://www.youtube.com/watch?v=vXPnSLTGc2Y
SS
- Anonyymi
Kyllä Suomeen pääsee, turistina. Jouluna oli useita thaikkuja Levillä.
Siitä sitten vaan Suomessa pika-avioliittoon ja oleskelulupaa väijymään, seuraavat 5 vuotta tsuhnan immigraation vankina ja pilkan sekä kiusaamisen kohteena.- Anonyymi
Kinkit loistivat poissaolollaan
- Anonyymi
Vihreät koettaa saada karkotetuille oleskelulupaa keinolla millä hyvänsä. Luulisi sen koskevan thaimaalaisiakin?
- Anonyymi
Jos pystyy todistamaan, että lapsi on todella biologinen tytär miehelle, niin ei kai edes Ohisalo, Pimiä ja Migrin naisetkaan voi estää heidän Suomeen saapumistaan vai onko naisdiktatuuri mennyt maassamme jo niin pitkälle.
- Anonyymi
No nyt on Keronen 100% oikeassa!
- Anonyymi
Viher-Vasemmisto on ymmärtänyt politiikan ytimen, mitä enemmän saavat tuotua afriikan porukkaa KELA-korttia heiluttamaan, sitä vakaampi on äänisaalis ja vahinko Suomalaiselle yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Ja jos edes toisivat OMIA lapsiaan mutta laumassa on mukana aina suuri määrä "adoptoituja ja hylättyjä" jotka menevät läpi Imissä kuin väärä raha...
Paras mennä mukaan ja alkaa muslimiksi! Peli on jo menetetty...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824320
- 341594
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251494Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201385- 1121316
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381197Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048