Mukavaa luettavaa, että Pattaya aukeaa, en tiennytkään sen olevan suljettu.
Chiang Mai ei ole ollut suljettu,
Tuo niin sanottu aukeaminen ja mikäli sen myötä syksyllä alkanut massamatkailu entisestään kovastikkin massaantuu, niin sillä tulee olemaan suuri vaikutus viirustsunamin laajenemiseen, mutta kuten sanottu aika näyttää tuon seikan.
Tämä Neidon alituinen kloonailu on jo mennyt överiksi hänen lainkaan sitä hallitsematta, mutta kyllä se minulle sopii että niin Neito Neitona kuin Neito sinisenä Chlanggina kirjoittaa mm. myrkkyhampaista.
Hymyillen, moi.
PUOLIVALO-SENSEI.
8
177
Vastaukset
- Anonyymi
Annas kun isi kertoo pikkuiselle dysleksia Bamppers- senseille.
Test & go on pois käytöstä 15-31.01. ja Pattayalle ei voinut tällä välillä sitä hakea, joten Pattayalle päästäkseen olisi pitänyt olla pitkä karanteeni hotellissa, tai mennä Phuketin sandboxin kautta (7pv)
Myös Chiang Maissa tilanne on ollut täsmälleen sama. Test & go on jäähyllä helmikuun ensimmäiseen saakka. Tätähän ei tietenkään Savon Sanomissa ole sinulle kerrottu.
Matkailu ei ole lisännyt koronaa Thaimaassa ja WHO ennustaa jo sen tukehtumista tähän Omicroniin, joten puolivalo-sensein virnuilu ja vahingonilo hyytyy näinä aikoina invakodin latvalahojen osastolla ja puuronhimo katoaa jopa viikoiksi.
T 2010- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kiitos suunnattomasti että sanavalinnoillasi ja ulosantisi tasolla osoitat olevasi mikä olet.
Ole hyvä ja iloisia invahomoilu- hetkiä sinulle Savon Sydämessä <3
Mitä kloonailuun tulee niin olet erittäin, erittäin, erittäin vakavasti päästäsi sairas ihminen numerosensei.
Aina kun Saaristomaksa- persoonasi järkyttyy jostakin tosiasiasta koskien häntä itseään, hän pakenee paikalta ja kaivaa sinut esille aivojensa sopukoista.
DID- oireyhtymä on Saaristomaksalla niin paha, että hän uskoo sinun tosissaan olevan eri henkilö kuin hän itse. Tämän hän havaitsi tänään siitä kun joku kummasteli sitä miten teillä molemmilla voi olla identtinen lukihäiriö.
Siitäkös Saarimaksa järkyttyi ja simsalabim jo oli Senssu palstalla minuuteissa.
Dysleksia:
"Paitsi varsinainen oikeinkirjoitus, myös kirjoitelmien laatiminen on monille vaikeaa. Lukivaikeuksisten on yleensä vaikea erottaa kuulonvaraisesti samankaltaisia äänteitä (esim. t-d, p-b), lyhyitä ja pitkiä vokaaleja (esim. aa, ee) tai kaksoiskonsonantteja (esim. kk, pp). Lukivaikeudessa ei ole kuitenkaan kyse ymmärtämisen vaikeudesta. Ymmärtämisen vaikeudet voivat liittyä laajemmin oppimisvaikeuksiin.
Lukivaikeus ilmenee harvoin pelkkänä lukemisen ja kirjoittamisen vaikeutena. Yleensä vaikeuksia ilmenee vielä enemmän kielten opiskelussa. Lukivaikeuteen liittyy erittäin usein vaikeuksia tarkkaavuuden ylläpitämisessä, matematiikassa ja motoriikassa sekä lyhytaikaisen muistin eli työmuistin kapeutta. Usein myös ajan hahmottaminen ja tarkat aikataulut tuottavat hankaluuksia"
T 2010 - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kiitos suunnattomasti että sanavalinnoillasi ja ulosantisi tasolla osoitat olevasi mikä olet.
(Uhriutumisjakso on alkanut, kohta tulee kuunvaihde ja viinat onneksi, numerosensein itsetunto palaa hetkeksi)
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja iloisia invahomoilu- hetkiä sinulle Savon Sydämessä <3
Mitä kloonailuun tulee niin olet erittäin, erittäin, erittäin vakavasti päästäsi sairas ihminen numerosensei.
Aina kun Saaristomaksa- persoonasi järkyttyy jostakin tosiasiasta koskien häntä itseään, hän pakenee paikalta ja kaivaa sinut esille aivojensa sopukoista.
DID- oireyhtymä on Saaristomaksalla niin paha, että hän uskoo sinun tosissaan olevan eri henkilö kuin hän itse. Tämän hän havaitsi tänään siitä kun joku kummasteli sitä miten teillä molemmilla voi olla identtinen lukihäiriö.
Siitäkös Saarimaksa järkyttyi ja simsalabim jo oli Senssu palstalla minuuteissa.
Dysleksia:
"Paitsi varsinainen oikeinkirjoitus, myös kirjoitelmien laatiminen on monille vaikeaa. Lukivaikeuksisten on yleensä vaikea erottaa kuulonvaraisesti samankaltaisia äänteitä (esim. t-d, p-b), lyhyitä ja pitkiä vokaaleja (esim. aa, ee) tai kaksoiskonsonantteja (esim. kk, pp). Lukivaikeudessa ei ole kuitenkaan kyse ymmärtämisen vaikeudesta. Ymmärtämisen vaikeudet voivat liittyä laajemmin oppimisvaikeuksiin.
Lukivaikeus ilmenee harvoin pelkkänä lukemisen ja kirjoittamisen vaikeutena. Yleensä vaikeuksia ilmenee vielä enemmän kielten opiskelussa. Lukivaikeuteen liittyy erittäin usein vaikeuksia tarkkaavuuden ylläpitämisessä, matematiikassa ja motoriikassa sekä lyhytaikaisen muistin eli työmuistin kapeutta. Usein myös ajan hahmottaminen ja tarkat aikataulut tuottavat hankaluuksia"
T 2010Olen sanonut ja sanon edelleen, kyllä sinä olet tosi kova internetfeikki ja sanoja sinulla riittää puskahuuteluihisi enemmän kuin komppanialla naisia.
Laita aijaten se räpsy hyvä Neito niin kutsun sinut tänne Chiang Maihin ja lupaan, sinä itket polvillasi minun edessäni.
Ja kuten ennenkin, jatka sinä valitsemallasi tyylillä, hauskaahan sun hermoilujas on lukea.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja iloisia invahomoilu- hetkiä sinulle Savon Sydämessä <3
Mitä kloonailuun tulee niin olet erittäin, erittäin, erittäin vakavasti päästäsi sairas ihminen numerosensei.
Aina kun Saaristomaksa- persoonasi järkyttyy jostakin tosiasiasta koskien häntä itseään, hän pakenee paikalta ja kaivaa sinut esille aivojensa sopukoista.
DID- oireyhtymä on Saaristomaksalla niin paha, että hän uskoo sinun tosissaan olevan eri henkilö kuin hän itse. Tämän hän havaitsi tänään siitä kun joku kummasteli sitä miten teillä molemmilla voi olla identtinen lukihäiriö.
Siitäkös Saarimaksa järkyttyi ja simsalabim jo oli Senssu palstalla minuuteissa.
Dysleksia:
"Paitsi varsinainen oikeinkirjoitus, myös kirjoitelmien laatiminen on monille vaikeaa. Lukivaikeuksisten on yleensä vaikea erottaa kuulonvaraisesti samankaltaisia äänteitä (esim. t-d, p-b), lyhyitä ja pitkiä vokaaleja (esim. aa, ee) tai kaksoiskonsonantteja (esim. kk, pp). Lukivaikeudessa ei ole kuitenkaan kyse ymmärtämisen vaikeudesta. Ymmärtämisen vaikeudet voivat liittyä laajemmin oppimisvaikeuksiin.
Lukivaikeus ilmenee harvoin pelkkänä lukemisen ja kirjoittamisen vaikeutena. Yleensä vaikeuksia ilmenee vielä enemmän kielten opiskelussa. Lukivaikeuteen liittyy erittäin usein vaikeuksia tarkkaavuuden ylläpitämisessä, matematiikassa ja motoriikassa sekä lyhytaikaisen muistin eli työmuistin kapeutta. Usein myös ajan hahmottaminen ja tarkat aikataulut tuottavat hankaluuksia"
T 2010Numball ei enää uakalle edes sinisellään kommentoida peläten että menee persoonat sekaisin.
- Anonyymi
Ja puolivalo sensei ryhtyi taas isäntänsä sihteeriksi.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Olen sanonut ja sanon edelleen, kyllä sinä olet tosi kova internetfeikki ja sanoja sinulla riittää puskahuuteluihisi enemmän kuin komppanialla naisia.
Laita aijaten se räpsy hyvä Neito niin kutsun sinut tänne Chiang Maihin ja lupaan, sinä itket polvillasi minun edessäni.
Ja kuten ennenkin, jatka sinä valitsemallasi tyylillä, hauskaahan sun hermoilujas on lukea.Onse pahapäinen se meitin sensei. Kymppi ystävällisesti juttelee Thaimaan avaamisesta ja mielenterveysasioista pelkkää asiaa, niin sinä haluat itkettää toista niin että polvillaan on sitten oikein toinen. Et kuulosta reilulta etkä rauhalliselta mieheltä ja syyttelet Kymppiä huonoista hermoista. Kai siellä Chiang Maissa nyt muutakin on tekemistä turisteilla kuin polvillaan itkeskellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463
