Taas on se aika vuodesta jolloin markettien vakinaiset työntekijät työntävät suviuunot kassoille ja lusmuavat itse takatiloihin tai hyllyjen väleihin. Asiakkaan kannalta se tarkoittaa, että kassajono pysähtelee jatkuvasti pitkäksi aikaa, kun vanha pulsu merkitään alaikäiseksi eikä kaljapurkkeja saada maksuun, tai muorille aletaan opettaa menetelmää jolla kanta-asiakaskortilla voidaan maksaa - variaatioita on monia - ja aina pitää kutsua paikalle vanha työntekijä selvittämään härdeliä. Ja suma sen kuin seisoo.
Muutoin olen sitä mieltä, että yli 70-vuotiaille, tupakinostajille, veikkauslappujen kanssa touhuaville, kolikoilla maksaville ja seurustelunhaluisille asiakkaille pitäisi olla oma kassa ja teknisesti valveutuneimmille automaatti. Olé Lautturi!
Minua jaksaa huvittaa marketin kovaäänisestä kaikuva ilmoitus:"Palvelemme vielä viisitoista minuuttia!" En ole havainnut sinäkään aikana minkäänlaista palvelua - vain kassatuolilla istuvia, koodeja lukulaitteen läpi työnteleviä hapannaamoja.
Jo joutui armas aika!
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Saamme kuitenkin olla onnellisia, sillä huittisisa liätealan palvelut toimivat ympäri vuaren ammattitaitoisesti!
Huittisten ollesa suamen sikaisin pitäjä, olisimme hätää kärsimäsä jos lietealan palvelut eivät toimisi kuten ne toimivat!
Monella paikkakunnalla saattaa olla vaikkapa useitakin sellaisia palveluja, mitä Huittisista ei löyry mutta lietepalvelu on ontuvaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482