Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
Miten menee?
33
2870
Vastaukset
- Anonyymi
Oot aika vanha ja kuihtunut jo. Harmaa ja hiukset on pois. Haituvat jäljellä. Ei mua taida kiinnostaa kyl
- Anonyymi
No, on mulla kuitenkin into, halu ja kuvitelmat itsestäni ja muista niin kuin ennenkin. Kestävä kokeilupatteri ja nappi Try Me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, on mulla kuitenkin into, halu ja kuvitelmat itsestäni ja muista niin kuin ennenkin. Kestävä kokeilupatteri ja nappi Try Me.
Sse on jo nähty ja vastaan ei kiitos😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sse on jo nähty ja vastaan ei kiitos😄
Kannatas nyt kuitenkin kokeilla. Ethänsä niin pelk ööö varma voi olla siitä et mä sut kokonaan hurmaisin.
- Anonyymi
Nähtiin aamulla ja et ollut yksin. Ei tarvitsekaan pitää minusta, en ole sitä pyytänytkään. - sivusta
- Anonyymi
En kehtais liikkua missään kaverit luulis että olet joku hoidokki
- Anonyymi
Milloin tämä näkeminen sitten tapahtui
- Anonyymi
En, vaan aina vaan enemmän. Menin kyllä hämilleni.
- Anonyymi
Niin mistä menit hämillesi.
- Anonyymi
Kerro heti mistä?
- Anonyymi
Ai niin nyt tiedän!!
- Anonyymi
Muista aina että olen kolme kertaa hitaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistä menit hämillesi.
Yllättävä kohtaaminen.
- Anonyymi
Tai siis ehkä tiedän!
- Anonyymi
Ovensuussa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovensuussa 😁
Ei olla niin pitkällä.
- Anonyymi
Mitä niin. Kerro ite mistä hämmennyit. Tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskin alleni,en tidä olitko sinä mä nään sinut jo vaikka missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin jo. Yllättävä kohtaaminen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovensuussa 😁
Ovensuussa ei ollu kuin pakkasen raiskaama pulkannaru. Pulkka oli hukkunut siltä näytti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovensuussa ei ollu kuin pakkasen raiskaama pulkannaru. Pulkka oli hukkunut siltä näytti.
Kyllä mua säälitti oli se kyllä vähä kun pulkan naru ihan henkarissa ne vaatteet roikku melkein itku tuli tapaamisen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mua säälitti oli se kyllä vähä kun pulkan naru ihan henkarissa ne vaatteet roikku melkein itku tuli tapaamisen jälkeen
Se on se teidän hoitokodin arki varmaan tuollaista. Otan osaa. Netti sentään toimii. 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovensuussa 😁
Tulen tähän kommentoimaan väliin, että toivottavasti et ole se minua paljon vanhempi mies joka on ollut yli-innokas ja kiinnostunut jo yli vuoden. Varattu mies joka roikkuu perässä kuin perckärpänen ja hakeutuu väkisin seuraan aina kun mahdollista. Keltaisen rakennuksen kulmaovillako nähtiin eilen? Jos olen kohtelias niin se ei ole merkki kiinnostuksesta. Kaipaan täällä ihan eri miestä ja sinun mahdollisuutesi minuun on 0%. Keskity naiseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen tähän kommentoimaan väliin, että toivottavasti et ole se minua paljon vanhempi mies joka on ollut yli-innokas ja kiinnostunut jo yli vuoden. Varattu mies joka roikkuu perässä kuin perckärpänen ja hakeutuu väkisin seuraan aina kun mahdollista. Keltaisen rakennuksen kulmaovillako nähtiin eilen? Jos olen kohtelias niin se ei ole merkki kiinnostuksesta. Kaipaan täällä ihan eri miestä ja sinun mahdollisuutesi minuun on 0%. Keskity naiseesi.
Älä olisi kommentoinut. Mut hei, pointsit tarkasta kuvauksesta. 😁
- Anonyymi
Jos mä tossa oon jonkun nähny tänään niin enpä jääny miettimään sua
- Anonyymi
Ihanuus M naisesta tykkään vain enemmän ja enemmän
- Anonyymi
Jaa sääki.
- Anonyymi
Minkä fiiliksen itse sait hänestä vai oletko epätoivoinen ja kelpuutat ihan kenet tahansa
- Anonyymi
Juu älä pyydä kahville voi olla tulijoita ,aika moni tulos kun noita vastauksia lukee.
- Anonyymi
Molemmat näytti epätoivoiselta. Sopivat hyvin yhteen. Molemmat naruja joilta pulkka hukkunut.
- Anonyymi
Hän on aina silmissäni kaikkein komein. Itse kukin tässä vanhenee tms. muuttuu joltain osin.
En mä tietääkseni ole nähnyt kyllä 🤔
- Anonyymi
Haluan sua silti 💀vaikka yritit kyllä parhaasi sen eteen etten susta tykkäis.
Se auttoi vähäksi aikaa mutta... mutta nyt.
Nyt... yritän nukkua.
Ja toivon että pääsisin susta yli niin sun ei tarvis olla ilkeä mulle... vaikka edes sen takia.
Mutta toivoisin että olisit yhteydessä. Mm...
-nukke
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986