Tiedoksi että

Anonyymi-ap

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.

41

3889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi hyvä kuulla.

    • Anonyymi

      Selvä. En muuta voi sanoa.

    • Anonyymi

      Saako kysyä miksi?

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta numerokin vaihtuu niin et pääse sotkemaan enään mitään

      • Anonyymi

        Fine!


      • Anonyymi

        Kenelle tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tämä?

        Ei ainakaan minulle, sillä rakastamani mies osaa kirjoittaa. Hän ei kirjoittaisi "aijo".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan minulle, sillä rakastamani mies osaa kirjoittaa. Hän ei kirjoittaisi "aijo".

        Niin. Tuo "aijo" oli ihan selkeä vinkki siitä, mihin suuntaan Suomea tämä aloitus menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tuo "aijo" oli ihan selkeä vinkki siitä, mihin suuntaan Suomea tämä aloitus menee.

        Miten aikoa sana taivutetaan niinku sun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aikoa sana taivutetaan niinku sun mielestä.

        Öööööö AIO


    • Anonyymi

      Oletko sä musta vieläkin mustis? 😁 ei tarvii näköjään paljo kommentoida muille

    • Anonyymi

      Mistä minä tiedän mikä on sinulle ok ja mikä ei jos et sano suoraan tai sanot päinvastaista? Kerro suoraan ja selkeästi mitä haluat niin ei tarvi lukea näitä uhkauksia täältä. Puhu mulle irl. Selvitetään kaikki irl. En tiedä oliko aloitus häneltä, mutta ihmettelen todella paljon jos on nimittäin irl olen toiminut sen mukaan mitä hän on sanonut irl. Elämme herkkää vaihetta ja molemmilla omat turbulenssit. Jos minut sittenkin haluat kokonaan etkä vain puoliksi niin saat, mutta kerro se minulle. Nähtäväksi jää oliko sinulta.

      • Anonyymi

        Not from me


    • Anonyymi

      No, mikä meidän välisessä yhteydenpidossa tämän myötä muuttuu? Ei mikään.

    • Tiedoksi!

      Jos ei tapahdu noita ja muutakin,
      tilanne ei lopu ikinä.
      Katsos kun jos asioita ei käy läpi,
      EI
      kukaan saa mielenrauhaa.
      Eikä sydämeenkään.

      Tuskin oli aloittajalle mutta sopii hyvin tähän.
      Sori.....

      • Ps
        Pikku lisätiedoksianto vielä....
        Ei muuten ole pian mahdollistaaan,
        koska ei sulla ole mun uusia yhteyksiä.
        Että teet tietenkin ihan justiinsa
        kuten itse valitset tehdä,
        Mutta mieti miten oikeasti haluat asioiden menevän.
        Ihan itsesikin kannalta.


      • Anonyymi

        Ota lääkkeesi niin helpottaa.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ps
        Pikku lisätiedoksianto vielä....
        Ei muuten ole pian mahdollistaaan,
        koska ei sulla ole mun uusia yhteyksiä.
        Että teet tietenkin ihan justiinsa
        kuten itse valitset tehdä,
        Mutta mieti miten oikeasti haluat asioiden menevän.
        Ihan itsesikin kannalta.

        Edelleen ne lääkkeet ottamatta. Pitääkö tehdä huoli-ilmoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ne lääkkeet ottamatta. Pitääkö tehdä huoli-ilmoitus?

        Kenestäköhän meinasit tehdä?
        Siihen varmaankin vaaditaan muutakin kuin
        se ja se nimimerkki kaksnelosella.

        Rikosilmoitukseen riittää onneks nämä anotkin.


    • Anonyymi

      Ota ero ensin

      • Anonyymi

        Meni jo. Et tiedä mitään.


      • Anonyymi

        Ensi kuussa uudet tuulet.


      • Anonyymi

        Laita tunniste niin tiedän laittaa paperit eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tunniste niin tiedän laittaa paperit eteenpäin

        No kyllä sä tiedät että mä haluan sua vaan rakastaa. Sivusta


    • Anonyymi

      No haluatko selvittää mitään?

      • Anonyymi

        Hänkään ei halua tehdä tikkua ristiin takiani niin ei silläkään puolella ole kovin paljon tunteita eli vastaus on ei!


    • Anonyymi

      Kovasti puhut jaskaa. Miksi ylipäänsä pitää tänne ilmoitella? Huomion kipeä pikku rinsessa..

      • Anonyymi

        Hän on mies. Ihan näin btw


    • Anonyymi

      Miks tunkeudut tänne virsinesi ?

      • Anonyymi

        Koska puolueen etu niin vaatii...


    • Anonyymi

      Hyvä!

    • Anonyymi

      Koska yhteydenottomme eivät ole olleet rakentavia?

      • Anonyymi

        Eihän Baabelin torniakaan hetkessä rakennettu?


    • Anonyymi

      Tiedän ettet enää laita.

      • Anonyymi

        Hmm...Ehkä vielä yksi...Hmm...Aivan älyvapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...Ehkä vielä yksi...Hmm...Aivan älyvapaasti.

        Nam!


    • Anonyymi

      Kyllä, älä soita tai harkitse. Huh...kylläpäs kesti. Avan iiihanaa. Ei pelkoa et soitat. On vapauttavaa.

      • Anonyymi

        Jotain telepatiaa pitää olla juuri noin ajattelin että sinusta tuntuu,ei mitää häiritsevää enää


    • Anonyymi

      En todellakaan, en tiedä mitä ajatella sinusta.

    • Anonyymi

      Tiedoksi sulle.
      Kukaan sinun viestejäsi ei edes kaipaa!

    • Anonyymi

      No hyvä vielä kun pysyt päätöksessäs

      https://youtube.com/shorts/S3GZKrr2xLg?si=nL8WwpC0TWQnZZNY

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe