Ainut tapa pysyä laihana ja laihduttaa

Anonyymi

Tämä on ihan selvä asia kun vaan vähänkään gooklaa ja etsii oikeaa tietoa.Pitää hommata mononlämmittimet,Akkukäyttöiset on tehokkaammat eikä tarvi pitkää JOHTUA.Mononlämmittimet toimii erittäin hyvin myös kesällä laihtuvalle laihduttajalle.Siten voi herkutellakin joskus.Minä juuri herkuttelen kääretortulla 572g ja vanilia jäätelöllä 800g Lidlistä ja halpaa 99cm.Päälle pari pussia hedelmätoffeeta 587 g.VÄHÄN SAA syödä karkkia ja minulle tuo 587 on vähän koska syön sitä jos en laihduta 6872g päivässä ja muutama 100sen g yöllä.Ei saa mennä aivan herkutteluksi.Minulla on viimeiset 3men kilon läskiä pudotettavaa ja sitten olen TIKKULAIHA.

31

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laura, 35, alkoi syödä enemmän – paino putosi 15 kiloa
      Roskaruoan sijaan hän alkoi syödä esimerkiksi kaurapuuroa, kalaa, kanaa, perunaa ja kasviksia. Aterioita tuli päiviin viisi.
      – Sain syödä paljon enemmän kuin mihin olin tottunut. Aluksi epäilin, voiko niin isolla määrällä laihtua.
      Kun Laura alkoi syödä säännöllisesti ja monipuolisesti, rasvaisten ja suolaisten syömisten himo laantui.
      – En enää kaivannut roskaruokaa, koska olin koko ajan täynnä. Mielihalut katosivat.
      Tilalle tuli uutta energiaa ja kosolti keventynyt olemus. Sen jälkeen, kun Laura alkoi syödä enemmän, hänen painonsa on pudonnut liki 15 kiloa.
      https://www.is.fi/laihdutus/art-2000008862641.html

      • Anonyymi

        Juuri näin, ja sitten liikuntaa.


    • Anonyymi

      Kiitos parhaasta laihdutusohjeesta mitä täällä on nähty.Hyvin sanottu!onneksi on sinä joka tiedät kaiken laihdutuksesta.

      Minä olen alkanut pitää monoja ja lämmittimiä uimarannallaki ja nukkuessa enkä ota pois veteen tai suihkuun mennessäkään että toimivat mahdollisimman tehokkaasti ja kokoajan.Tunnen kuinka kolestrooli ja proteeni imeytyy pois ja virtaa ilmakehään tai uimaveteen varsinkin rasva joka LIHOTTAA toisinkuin sokeri.Olen teipannut pihtimitat ilmastointiteipillä 1ylävatsa ja 1 alavatsa kiinni että voin seurata reaaliajassa laihtumista ja pitää puuttua HETI ja alkaa laihduttaa KOVEMMIN kun pihtimitta näyttää 0,001 lisäystä.Silloin PITÄÄ syödä enemmän hedelmätoffeeta ja fasupaloja Ja lisätä lämmittimien lämpöä.Jos joku LÄSKI pilailija tai pitzaa syövä pullea tyttö jolla ei ole poikaystävää kuin japanissa on ostanut fasupalat tai suklaakeksit jotka on halvempia kaupoista tyhjiksi niin käske kauppiaan tilata niitä HETI lisää.ja mittaa läskin kauppiaan alavatsa ja kerro että ei saa olla sohvaperuna!

    • Anonyymi

      Pennut pois aikusten sivuilt

      • Anonyymi

        Minun puolestani sinä saat kyllä olla täällä, ikäsi ei ole ainakaan minulle este.


      • Anonyymi

        Minä olen 73 v ja MIESTEN mies. Olkaa tytöt hiljaa,jos ette huoli 73 vuotiasta tikkulaihaa nakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 73 v ja MIESTEN mies. Olkaa tytöt hiljaa,jos ette huoli 73 vuotiasta tikkulaihaa nakkia.

        Minä olen 16 v ja TYTTÖJEN tyttö. Olkaa sedät hiljaa, jos ette huoli 16 vuotiasta paksupakaraista tanhupalloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 16 v ja TYTTÖJEN tyttö. Olkaa sedät hiljaa, jos ette huoli 16 vuotiasta paksupakaraista tanhupalloa.

        Pennut pois aikusten sivuilt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pennut pois aikusten sivuilt

        Minun puolestani sinä, pentu, saat kyllä olla täällä, ikäsi ei ole ainakaan minulle este.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 16 v ja TYTTÖJEN tyttö. Olkaa sedät hiljaa, jos ette huoli 16 vuotiasta paksupakaraista tanhupalloa.

        Tytöt pulleat ja paksupakaraiset hiljaa.Olet pilailija ja läski.Sellaiset ei tänne saa kirjoittaa.Sinulle voi löytyä Japanista tai Meksikosta poikaystävä joka arvostaa pulleita pakaroita toisin kuin minä joka olen TIKKULAIHA.Kyllä minulle kelpaa pulleat kin jos saisi edes jonkun vaikka halveksin ja pilailen,olen saanut lähestymiskiellon ruokakauppoihin.Ja syytteet päällä tyttöjen ja alaikäisten ahdisteluista 16 vuotiaat pulleat pyörii yöt kellarissa mielessä ja mitä paksumpi sen enemmän minua kiihottaa.Merkkaan heti vihkoon kun näen PAKSUPAKARAISEN tytön kylällä oikeaan sarakkeeseen ja vasempaan jos onnistuin olemaan näyttämättä hänelle nysääni. Vasemmassa sarakkeessa ei ole YHTÄÄN merkintää vielä..Minä kuvittelen kuinka laitan 16 vuotiaat tytöt LAIHDUTTAMAAN ja nylkytän nysääni lihapiirakkaan ja kedapiin ja kuvittelen että se on PULLEA tyttö kun katson juutude fideoita jossa ÄRSYTTÄVIÄ pulleita tyttöjä ja ahmin jäätelöä mutta päivällä taas LAIHTUU kun katsoo mitä syö eikä ole mikää SOHVAPERUNA.pihtimittaan nysääni ylhäältä ja alhaalta.Ettei mene herkutteluksi.Taas olen lähdössä 2,104km lenkille jossa kuluu 68421 kaloria jonka merkkaan siniseen ruutuvihkoon oikealle puolelle ja lihapiirakat, kadanossit ja kedapit jota EN syönyt.Pitää syödä karkkia koska niissä ei ole rasvaa joka lihottaa.
        ne laitan vihkoon vasempalle puolelle.Siitä voi TARKISTAA mitä ei ole SYÖNYT tänäänkään ja on säästänyt rahaa ja pihtimitta ei ole muuttunut yhtään vaikka söin yöllä 800g jäätelyä. KOHTA on kuumat ilmat niin saa syödä jäätelyä koko päivän ja muiden nähden.Ostin ruokatermoksen mihin voin laittaa halpaa vanilia jäätelyä ja pyöräillä sen kanssa ulkona ja leikkiä että se on KALLISTA jäätelyä kioskilta.Leikkaan siivuja ja leikin että se on kallista tikkujäätelyä.Pulleapakaraiiset tytöt ostaa KALLISTA vanilia jäätelyä kioskilla ja siksi he ei ole TIKKULAIHOJA kuten minä.Etteko te vielä tätä ymmärrä MINÄ tiedän koska kookletin asian netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt pulleat ja paksupakaraiset hiljaa.Olet pilailija ja läski.Sellaiset ei tänne saa kirjoittaa.Sinulle voi löytyä Japanista tai Meksikosta poikaystävä joka arvostaa pulleita pakaroita toisin kuin minä joka olen TIKKULAIHA.Kyllä minulle kelpaa pulleat kin jos saisi edes jonkun vaikka halveksin ja pilailen,olen saanut lähestymiskiellon ruokakauppoihin.Ja syytteet päällä tyttöjen ja alaikäisten ahdisteluista 16 vuotiaat pulleat pyörii yöt kellarissa mielessä ja mitä paksumpi sen enemmän minua kiihottaa.Merkkaan heti vihkoon kun näen PAKSUPAKARAISEN tytön kylällä oikeaan sarakkeeseen ja vasempaan jos onnistuin olemaan näyttämättä hänelle nysääni. Vasemmassa sarakkeessa ei ole YHTÄÄN merkintää vielä..Minä kuvittelen kuinka laitan 16 vuotiaat tytöt LAIHDUTTAMAAN ja nylkytän nysääni lihapiirakkaan ja kedapiin ja kuvittelen että se on PULLEA tyttö kun katson juutude fideoita jossa ÄRSYTTÄVIÄ pulleita tyttöjä ja ahmin jäätelöä mutta päivällä taas LAIHTUU kun katsoo mitä syö eikä ole mikää SOHVAPERUNA.pihtimittaan nysääni ylhäältä ja alhaalta.Ettei mene herkutteluksi.Taas olen lähdössä 2,104km lenkille jossa kuluu 68421 kaloria jonka merkkaan siniseen ruutuvihkoon oikealle puolelle ja lihapiirakat, kadanossit ja kedapit jota EN syönyt.Pitää syödä karkkia koska niissä ei ole rasvaa joka lihottaa.
        ne laitan vihkoon vasempalle puolelle.Siitä voi TARKISTAA mitä ei ole SYÖNYT tänäänkään ja on säästänyt rahaa ja pihtimitta ei ole muuttunut yhtään vaikka söin yöllä 800g jäätelyä. KOHTA on kuumat ilmat niin saa syödä jäätelyä koko päivän ja muiden nähden.Ostin ruokatermoksen mihin voin laittaa halpaa vanilia jäätelyä ja pyöräillä sen kanssa ulkona ja leikkiä että se on KALLISTA jäätelyä kioskilta.Leikkaan siivuja ja leikin että se on kallista tikkujäätelyä.Pulleapakaraiiset tytöt ostaa KALLISTA vanilia jäätelyä kioskilla ja siksi he ei ole TIKKULAIHOJA kuten minä.Etteko te vielä tätä ymmärrä MINÄ tiedän koska kookletin asian netistä.

        Pennut pois aikusten sivuilt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pennut pois aikusten sivuilt

        Vedäpä nyt koko sarja herneitä pois nenästäsi, ja siirrä ne kiltisti vaimosi hallintaan. Hän keittää sinulle niistä hyvän keiton.

        Minun puolestani täällä saa olla kaikenikäiset, eikä sinunkaan ikäsi ole ainakaan minulle este. Asenne ratkaisee eli kravattia ja pipoa nyt vähän löysemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedäpä nyt koko sarja herneitä pois nenästäsi, ja siirrä ne kiltisti vaimosi hallintaan. Hän keittää sinulle niistä hyvän keiton.

        Minun puolestani täällä saa olla kaikenikäiset, eikä sinunkaan ikäsi ole ainakaan minulle este. Asenne ratkaisee eli kravattia ja pipoa nyt vähän löysemmälle.

        Tuon oli kyllä kirjoittanut Pilailija, eli puolustelee nyt itseään esiintyen vanhempana naisena.


    • Anonyymi

      Anna monoo lämmittimille, osta
      vihanneksia ja hedelmiä, liikuntaa.

    • Anonyymi

      Paksut pakarat on muotia. Joku rikas jopa maksaa että siirretään rasvakudosta takapuoleen. Rasva pakaroissa ei ole vaarallista. Kuin ehkä ahmattikarkkihiihtäjän mielen tasapainolle. Lättäpere on ruma ja treenamattomuuden merkki. Vähä kuin hintelä yläkroppa miehellä.

    • Anonyymi

      Väärä tieto aloituksessa niin korjaan.Ei tarvi akullisia monon lämmittimiä vaan lisätehoa reeniin saa kun käyttää infertterigeneraattoria ja akrekaattia.Semmosta kun vetää perässä suolla ilman pyöriä tai suksilla tai pyörällä niin laihtuu HUOMATTAVASTI enemmän kuin jos käyttää akkukäyttöisiä mononlämmittimiä.Siinä poistuu 0.021 enemmän proteeniä alavatsasta ja korestroolia 0.086 ylävatsasta.Minä TIEDÄN miten LAIHTUU.ÄLÄ ole sohvaperuna.

      • Anonyymi

        Muistathan konsultoida välillä myös tukihenkilöäsi? Olet nuorena naisoletettuna herkässä ikävaiheessa, ja kaikilla muilla ikätovereillasi on jo poikaystävä.


    • Anonyymi

      Paras sähkön lähde mononlämmitykseen on tiesel akregaatti. Jännite: 400/230 V Hetkellinen teho: 5000/3300 W Jatkuva teho 4200/3000 W Polttoainetankin koko 14,5 litraa Öljytilavuus 1,65 litraa Sähkökäynnistys Sähkön ulostulot: 2 x 230 V 1 x 12 V Äänitaso: 95 dB.pyörätvoi irrottaa ja mukaan varatiiselitankki jos on pitempi hiihtolenkki.Kova melutaso voi tosin haitata mutta mitä ei LIHAVA tekisi sen eteen että laihtuu viimeiset 3 kiloa kuten minä olen tehnyt viimeisten 45 den vuoden ajan.Vaikka olenkin TIKKULAIHA laihtuva laihduttaja.kova melu on hyväkin kun pitää myös temonit ja alaikäiset nuoret tytöt minua vikittelemästä ja pois mielestä jotka on koko ajan kimpussa ja haluaa nähdä alavatsaani.Ja koko ajan LAIHTUU.

      • Anonyymi

        Sinun pílluusí pitäisi laittaa poikia houkutteleva akregaattilaite. Kaikilla ikätovereillasi on jo aktiivinen sukupuolielämä, mutta sinä et kelpaa kenellekään, vaikka sinulla on suloinen luonne ja runsaat sulot muutenkin.


    • Anonyymi

      En ole Riippuvainen karkista VAIKKA jotkut pulleat läskit väittää niin.Tänäänkin olen ollut jo 1,23 tuntiaILMAN YHTÄKÄÄN hedelmätoffeeta.Estän 6 den kilon lihomisen joka kuukausi.aamupalaksi söin terveellisiä fasupaloja.Puuroa en ole koskaan syönyt enkä syö nytkään.Pitää vain katsoa mitä SYÖ.PItää merkata alekkain mitä ei ole syönyt jolloin voi nähdä kuinka monta kiloa läskiä jää lihomatta.Tänään päivällinen kaalista ja kääretortust päälle kaakauta ja vanilia jäätelöä koska on tarpeeksi kuuma ilma.

    • Anonyymi

      Laihtumiseen tarvi kuin kaksi asiaa.:

      1pihtimitan
      2mononlämmittimet
      3ruutuvihkon mihin alekkain kaikki mitä EI syö
      4vanhanmalliset monot
      5piisalle asti karkkia

    • Anonyymi

      Pennut pois aikusten sivuilt

      • Anonyymi

        Sinulla on niin paksut pakarat että voisit pysyä poissa täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on niin paksut pakarat että voisit pysyä poissa täältä.

        Kirjoitatko koskaan asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitatko koskaan asiaa?

        Sinä kelpaat varmasti monelle, sillä miesoletettuna sinulla on suloinen luonne ja runsaat sulot muutenkin.


    • Anonyymi

      Ainoa tapa pysyä laihana on olla lihomatta.

    • Anonyymi

      Minkämerkkiset mononlämmittimet on parhaat??? Pitöis aloittaa laihdutuskuuri kun tuli 0,031 kiloa lisää lomalla.

      • Anonyymi

        Ei ole väliä minkä merkkiset. Pääasia että ostaa ne kirpputorilta jajos ne ei toimi niin bilteemasta varaosia.


    • Anonyymi

      Kohta on talvi eikä ilman mononlämmittimiä voi laihtua.

    • Anonyymi

      Verenpaineeni hävisi kokonaan kun noudatin tätä laihdutusohjetta. Tämä ON paras ohje.

    • Anonyymi

      Myt tarvii pitkät kalsarit ja niihin lämmittimet että pysyy erektiot.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe